تبلیغات Gmail جذب کننده فعالیتهای کشف شده است

ممکن است تبلیغ کنندگانی که از طرفداران Gmail Ads Google هستند ، از اینکه بدانند از ژوئیه دیگر یک نوع تبلیغ مستقل نیستند ، ناامید شوند.

امروز صبح ، Google ایمیل زیر را برای تبلیغاتی که در حساب های خود کمپین های Gmail مستقل دارند ، صادر کرد. در عوض ، هدف گذاری تبلیغات Gmail فقط به عنوان یکی از مکان های نمایش در نوع کمپین Discovery در دسترس خواهد بود.

تبلیغات Gmail چیست؟

این تبلیغات در حساب های Gmail ، به ویژه در برگه های “تبلیغات” یا “اجتماعی” ظاهر می شوند.

آنها در حالت فروپاشیده ظاهر می شوند ، دارای یک عنوان درست مانند ایمیل هستند. وقتی روی آنها کلیک می شود ، نسخه های قابل ارتقا دارای مواردی مانند فیلم ، عکس یا فرم هستند. همچنین می تواند کاربر را به صفحه فرود تبلیغات برساند.

در حال حاضر دو نوع تبلیغات Gmail وجود دارد: تبلیغات تک شغلی یا نسخه های چند خرده فروشی. تنها تبلیغات تجاری همان چیزی است که به نظر می رسد و تنها یک کسب و کار در آنها نمایش داده می شود.

نسخه های چند خرده فروشی بیشتر قالبی شبیه به خرید است و چندین محصول توسط خرده فروشان مختلف ظاهر می شود. آنها. با کلیک کردن کاربر را به صفحه محصول در سایت خرده فروش ، قیمت گذاری ، تصاویر ، رتبه بندی و سایر اطلاعات را برجسته کنید.

مقاله پیشنهادی  الگوریتم فیس بوک به نفع گزارش اولیه و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

این ایمیل ها را می توان توسط کاربر برای ذخیره آن ستاره دار کرد و یا اینکه می توان آن را ارسال کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مهاجرت تبلیغات Gmail به کمپین های Discovery

Google یادداشت می کند که می توانید تنظیمات فعلی خود را در نوع کمپین Discovery از نو انجام دهید. سه مورد اصلی که باید به آنها توجه کنید بودجه ، پیشنهادات و گزینه های هدف شما هستند.

توصیه های بودجه

توصیه می شود بودجه کمپین Discovery شما بیشتر از بودجه شما در حال حاضر برای تبلیغات Gmail باشد. توصیه خاص آنها دو برابر کردن بودجه ای است که در حال حاضر برای تأمین دسترسی اضافی Discovery انجام می دهید.

چیزی که باید در اینجا بدانید این است که بودجه شما فقط برای تبلیغات Gmail استفاده نمی شود. بنابراین این توصیه براساس کل دسترسی در شبکه Discovery و نه فقط تبلیغات Gmail است.

این همچنین بدان معنی است که شما باید آماده باشید تا نتایج بسیار متفاوتی از آنچه معمولاً هنگام اجرای تبلیغات Gmail عادت کرده اید را ببینید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پیشنهادات

کمپین های Discovery با استفاده از Target CPA (tCPA) از هدف تبدیل استفاده می کنند. این را در بخش پیشنهادات تنظیم خواهید کرد:

مقاله پیشنهادی  نظرات Google درباره همبستگی پیوندهای بد و 50٪ از دست دادن ترافیک

تبلیغات Gmail جذب کننده کمپین های کشف شده

معمولاً پیشنهادی ذکر می شود ، اما در صورت عدم وجود این ، Google به شما توصیه می کند که 30 روز آخر Gmail Ads CPA خود را مصرف کنید و 20٪ را به عنوان هدف خود اضافه کنید. این مقدار همیشه می تواند بعداً با بلوغ و بهینه سازی کمپین شما به روز شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

هدف گذاری

مخاطبان موجود در تبلیغات Gmail عمدتا همان مخاطبان موجود در کمپین های Discovery هستند. تنها تفاوت در هدف قرار دادن کلمات کلیدی است. اگر از آن روش استفاده کرده اید ، براساس تنظیمات تبلیغات Gmail خود ، یک مخاطب سفارشی بر اساس کلمات کلیدی تبدیل کننده برتر ایجاد کنید. این مخاطبان را در کمپین Discovery خود اعمال کنید:

تبلیغات Gmail جذب کننده کمپین های کشف

کمپین های Discovery در مقابل Gmail Ads Charges

گزارش دهی در کمپین های Discovery دقیقاً با آنچه گزارش تبلیغات Gmail نشان می دهد مطابقت ندارد. تفاوت اصلی در نحوه شارژ شماست.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در تبلیغات Gmail Single-Business ، “کلیک” نشان دهنده زمانی است که کاربر برای اولین بار روی تیزر تبلیغاتی شما که به یک آگهی کامل گسترش می یابد کلیک می کند.

مقاله پیشنهادی  8 چیزهایی که تبلیغ کنندگان می گویند در طول COVID-19 انجام می دهند

در تبلیغات چند خرده فروشی ، هنگامی که کاربر از طریق ایمیل به صفحه محصول کلیک می کند ، “کلیک” شمرده می شود. در این صورت ، بابت کلیک بر روی تیزر تبلیغاتی جمع شده هزینه ای از شما دریافت نمی شود.

با کمپین های Discovery ، تعریف بیشتر شبیه راه اندازی تبلیغات Gmail Single Business است. وقتی کاربر از طریق تبلیغات گسترده به وب سایت شما می رود ، “کلیک” شمارش می شود. با این حال ، شما بر اساس تعامل اولیه با تیزر خراب شده هزینه دریافت می کنید.

زمان تغییر

Google دلیل این تغییر را بیان نمی کند ، اما دلایل زیادی می تواند داشته باشد. شاید تبلیغات Gmail به اندازه کافی قطعه پای آنها نباشد که بتوانند جداگانه با آنها برخورد کنند. شاید آنها پشت سر نوع مبارزات Discovery در حال ادغام برای ادامه راهپیمایی خود در تلاش برای ایجاد تقاضای بالاتر در قیف هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در هر صورت ، تبلیغ کنندگانی که به تبلیغات Gmail اعتماد می کنند باید زودتر از موعد آزمایش با Discovery را شروع کنند تا بدانند چه انتظاری دارند.

مقاله راهنمای Google در مورد این تغییر را می توانید در اینجا پیدا کنید.