تبلیغات جدید اینستاگرام دیگر نیازی به صفحه فیس بوک ندارد

فیس بوک این هفته اعلام کرده است که حرکت به جلو ، تبلیغ کنندگان جدید در ایالات متحده و ترکیه که می خواهند یک پست اینستاگرام را تبلیغ کنند ، دیگر نیازی به داشتن صفحه فیسبوک نخواهند داشت.

“اکنون می توانید بدون حضور در فیس بوک ، تبلیغات اینستاگرام ایجاد کنید. اگر برای اولین بار در حال تبلیغ پستی از حساب کاربری اینستاگرام خود هستید ، دیگر نیازی به اتصال به یک حساب آگهی یا صفحه فیس بوک نخواهید داشت. ” – صفحه راهنماي تبلیغات اينستاگرام

چگونه کار می کند

کاربرانی که می خواهند یک پست را تبلیغ کنند می توانند به نمایه اینستاگرام خود مراجعه کرده و روی پستی که می خواهند به عنوان تبلیغ اجرا شوند ضربه بزنند. سپس می توانند بر روی “تبلیغ” در زیر تصویر پست ضربه بزنند.

گزینه های هدف گذاری مخاطبان ، بودجه ، طول فعالیت و مقصد تبلیغ را می توان انتخاب کرد.

همه تبلیغات در معرض همان روند بررسی قبلی خواهند بود.

نکته قابل ذکر این است که این فقط برای حساب هایی است که برای اولین بار اقدام به ارسال پست می کنند ، در دسترس است و باید یک حساب کاربری باشد. کسانی که قبلاً پست هایی را تبلیغ کرده اند ، قبلاً اینستاگرام خود را با حضور در فیسبوک خود مرتبط کرده بودند.

مقاله پیشنهادی  جستجوی تصویر بهترین روشها و تغییرات در طول سال ها

آیا این مسئله برای تبلیغ کنندگان موجود تأثیر می گذارد؟

لازم نیست اگر قبلاً تبلیغات اینستاگرام خود را از طریق حساب تبلیغات فیس بوک خود اجرا کرده باشید ، همه به همین شکل ظاهر و کار می کنند.

چگونه می توانم بدانم اگر حساب اینستاگرام من به یک حساب تجاری وصل شده باشد؟

می توانید با رفتن به نمایه خود ، و زدن نماد سه نوار در سمت راست ، این کار را بررسی کنید. سپس روی “تنظیمات” ضربه بزنید.

در لیست تنظیمات ، گزینه Payments را بزنید:

تبلیغ کنندگان اینستاگرام جدید دیگر نیازی به صفحه فیس بوک ندارند

روی گزینه اول برای “پرداخت های تبلیغاتی” ضربه بزنید.

اگر عددی را مشاهده می کنید ، حساب اینستاگرام شما به حضور Facebook شما وصل نمی شود.

اگر نامی می بینید ، سپس به آن متصل است.

برای اطلاعات بیشتر ، می توانید مقاله مرکز راهنمایی آنها را بخوانید.

آیا این یک معامله بزرگ است؟

در مواجهه با آن ، ممکن است کمی احساس شود ، “پس چه؟”

اما برداشتن یک قدم عقب و تماشای اکوسیستم تبلیغاتی ممکن است این موضوع را بسیار جالب تر از آنکه در ابتدا به نظر می رسد سرخ کند.

به همین دلیل است:

این یک تقسیم کوچک بین فیس بوک و اینستاگرام ایجاد می کند.

به طور سنتی ، تبلیغات اینستاگرام فقط یک رابطه والدین / فرزند در بستر تبلیغات فیس بوک است. این گزینه به عنوان گزینه قرار دادن در جایی که جعبه ها بررسی شوند وجود دارد.

در حالی که مطمئناً می توانید تبلیغات را فقط در اینستاگرام اجرا کنید ، این تنظیم والدین / فرزند به این معناست که در نهایت به صفحه فیس بوک شما گره خورده است. اگرچه احتمال دارد که این دو نفر در تنظیم حساب تبلیغات فیسبوک مانند امروز ایستاده باشند ، بسیار ناچیز است ، اما در حال انجام یک قدم کوچک و ساکت در ساختن این هنجار برای آینده است.

رشد اینستاگرام غیرقابل انکار بود و به تازگی جمع آوری جمعیتی بیش از 35 سال که در فیس بوک آویزان شده است ، به دلیل جمعیتی که جوان تر برای برنامه های دیگر در نظر گرفته شده است ، به دست آورد.

مقاله پیشنهادی  4 دلیل اینکه سایت ها ممکن است رتبه های Google را از دست دهند

دلارهای تبلیغاتی اینستاگرام خود را از فیس بوک فاصله می دهد

در حالیکه فیس بوک ادعا می کند که این هیچ ارتباطی با انتقادهای اخیر درباره موضع خود درباره سیاست و محتوای مشکوک ندارد ، زمان بندی را نمی توان نادیده گرفت. مارک های بزرگ در مورد عموم تحریم ها مشاجره کرده اند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

شش گروه حقوق مدنی برای ماه ژوئیه تحت عنوان #StopHateForProfit تحریم را برگزار می کنند و فیس بوک هیچ جنجالی برای بحث و گفتگو ندارد.

در حالی که متعلق به همان شرکت است ، از خارج ظاهراً معمولاً ire به چتر فیس بوک هدایت می شود ، در حالی که برنامه اینستاگرام هنوز هم تا حدودی جداگانه دیده می شود.

با مشاهده اینستاگرام به عنوان بهترین امید شرکت برای ادامه رشد درآمد آگهی در آینده ، باید از آن محافظت شود. این تغییر به نتیجه نرسیده است ، اما نشانگر این است که ممکن است ذهنیت استراتژیست های درآمد فیس بوک را در ذهن خود داشته باشد.