تبلیغاتی که در شبکه Google در کنار اطلاعات غلط COVID-19 ظاهر می شوند

سكوهاي جستجوي و اجتماعي هنگام صحبت از COVID-19 تاكيد بسياري داشته است.

از تلاش برای کسب درآمد تا تحول مداوم در سیاست های تبلیغاتی ، و پرشور اطلاعات غلط که در تأیید شکاف های موجود در صفحه شکسته شده است ، به سرعت نام این بازی اقتباس شده است.

طرف دیگری از وب تبلیغات Google وجود دارد که تاکنون تا حدودی در زیر رادار پرواز کرده است: جایی که تبلیغات نمایش در شبکه سایتهای آن نمایش داده می شود.

شبکه تبلیغ Google چیست؟

وقتی بازدید کننده در یک وب سایت قرار می گیرد و تبلیغات می بیند ، این یک رابطه همزیستی است. این مارک برای نشان دادن آگهی خود پرداخت می کند ، صاحب سایت درآمد کسب می کند ، و پلتفرم های مختلف (مانند Google) واسطه گر آن رابطه هستند.

سایتهایی که از Google برای تهیه خودکار تبلیغات از خریداران استفاده می کنند ، بخشی از شبکه تبلیغ کننده آنها هستند.

در عصر اطلاعات نادرست ، این مسئله در مورد مسئولیت شبکه های تبلیغی سؤالاتی ایجاد می کند که مشخص شود کدام سایت ها و چه محتوائی را برای تبلیغات مجوز می دهد.

سایتها در مقابل محتوای صفحه

گزارشی از این هفته از بلومبرگ نشان می دهد که این منطقه خاکستری دوباره در حال رشد سر است.

مقاله پیشنهادی  برنامه جدید Shopify و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

یک گروه تحقیقاتی به نام Global Disinformation Index دریافتند که در 49 سایتی که اطلاعات ضد اطلاعات را اجرا می کنند ، 84٪ از آنها دارای تبلیغات گوگل بر روی آنها بودند.

نمونه ای از تبلیغات و جفت سازی وب سایت ها عبارتند از:

  • آگهی Veeam در مقاله ای با استناد به این ادعا که خیرات بیل گیتس در رابطه با بیماری همه گیر بخشی از طرح سلطه بر جهان است
  • آگهی های تیم مایکروسافت در مطلبی که گیتس اقدام به رشوه دادن به نشانگر نیجریه برای واکسن COVID-19 کرد
  • آگهی ارتباطات O2 مقاله ای را نشان می دهد که ادعا می کند ارتباط بین ویروس و شبکه 5G وجود دارد

آگهی هایی که در شبکه & # 8217؛ s گوگل ظاهر می شوند در کنار نادرست COVID-19

هنگامی که از او سؤال شد ، Google با بیان اینکه نظارت بر محتوای صفحه خاص است و نه لزوماً سایتی به طور کلی پاسخ می دهد ، پاسخ داد.

“ما عمیقا متعهد به بالا بردن محتوای با کیفیت در محصولات Google هستیم و این شامل محافظت از کاربران در برابر اطلاعات نادرست پزشکی نیز می شود. هر وقت ناشران را می یابیم که خط مشی های ما را نقض می کند ، فوراً اقدام خواهیم کرد. ” – کریستا مالتون ، سخنگوی گوگل

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

برندهایی که از شبکه Google استفاده می کنند می توانند لیست سیاه سایت هایی را که نمی خواهند آگهی های خود را در آنها ایجاد کنند ، ایجاد کنند ، اما این سوال را ایجاد می کنند که واقعاً مسئولیت در کجا قرار می گیرد.

مقاله پیشنهادی  چگونه می توانیم از مارک تجاری خود کیفیت برتر کسب کنیم

در دنیایی با میلیاردها سایت ، چه کسی مسئولیت نه تنها انجمن برندها ، بلکه کسب درآمد از سایتهایی که دارای اطلاعات غلط هستند نیز هست؟

برندها در مقابل اطلاعات

این اولین باری نیست که Google برای مکان تبلیغ تبلیغات خود از جمله بحث و گفتگوی عمومی درباره تبلیغات خود در Breitbart ، با واکنش مجدد روبرو شده است.

همچنان که آنها همچنان به گسترش فرصت های کسب درآمد در یوتیوب و وب سایت ها ادامه می دهند ، با نتیجه ای منحصر به فرد از این شماره روبرو می شوند:

اگر خالق ممنوع است ، آیا ظاهر آنها را به طور گسترده پلیس می کنید؟

مورد در مورد: دیوید ایکه ، نظریه پرداز توطئه انگلیس که بیش از 14 سال در یوتیوب بود.

مقاله پیشنهادی  YouTube پس از تغییر به هوش مصنوعی ، دو برابر تعداد ویدیوها را حذف کرد

وی سرانجام به دلیل انتشار اطلاعات غلط در مورد COVID-19 اخیراً از این سکو منع شد. اکنون ، وی را می توان در سایر کانال های YouTube و در تبلیغات یک شبکه استریم در اطراف یوگا به نام Gaia دید و شنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

یک سخنگوی Google تأیید کرد که تا زمانی که ویدیوها قانون را نقض نمی کنند ، سازندگان مسدود شده ممکن است در سایر فیلم های متعلق به حساب های دیگر ظاهر شوند.

با پیوستن روزانه جهان به سازندگان به سیستم عامل ها ، و اطلاعات بیشتر از هر زمان دیگری از طریق اینترنت پمپاژ می شود ، این سؤالات همچنان به چشم انداز ادامه می دهند. آیا باید پاداش پولی برای اطلاعات نادرست وجود داشته باشد ، و چگونه یک سکوی انتخابی چه موقع و چگونه می تواند این کار را انتخاب کند؟

هیچ وقت ممکن است پاسخی آسان و سریع وجود نداشته باشد ، اما بحث ها ادامه خواهد یافت.

پوشش اصلی بلومبرگ را می توانید در اینجا بخوانید.


با تقدیر از نمایه اطلاعات ضد اطلاعات