تأثیر عکس بر روی SEO

در توییت اخیر شخصی از جان مولر از Google پرسید که آیا استفاده از تصاویر سهام بر رتبه بندی تأثیر می گذارد. شخص مرتبط با این دوست دارای این عقیده است که استفاده از مطالب غیر اصلی مانند عکس سهام می تواند در واقع بر رتبه بندی تأثیر بگذارد.

مولر پاسخ داد:

“برای جستجوگرها مستقیماً مهم نیست.”

برخی ممکن است این جواب را کمی غیرمستقیم بدانند. اما من استدلال می کنم که با دقت ارتباط برقرار می کند که تصاویر سهام مسئله ای در رابطه با رتبه نیستند.

نتایج جستجو پر از سایتهای دارای رتبه برتر است که از تصاویر سهام استفاده می کنند. بسیاری از تصاویر برجسته ژورنال موتور جستجو عکاسی سهام هستند و از نظر رتبه بندی کاملاً مناسبی هستند.

یک ایده SEO دیرینه وجود دارد که محتوای غیر اصلی یک چیز منفی است که می تواند در رتبه بندی تأثیر بگذارد. بدیهی است که برخی مطالب غیر حقیقی قادر به رتبه بندی نیستند.

اما نکته مشخصی وجود دارد که می توان آن حقیقت را در متن متفاوتی کشید و به معنای کاربرد آن نبود.

عکاسی بورس محتوای غیر اصلی است. اما اگر گوگل برای استفاده از این موارد علامت گذاری می کرد ، نیمی از اینترنت هرگز رتبه نمی گرفت.

پاسخ مولر ادامه داد:

“برای جستجوی تصویر ، اگر همان تصویر است که در بسیاری از مکان ها استفاده می شود ، سخت تر خواهد بود. (همچنین پس از وقوع جستجو ، تأثیر احتمالی بر کاربران نیز وجود دارد ، به عنوان مثال: آیا عکس تیم شما عکاسی سهام آشکار است؟) “

نحوه استفاده از Stock Photography برای SEO

بهترین استفاده از عکاسی سهام هنگامی است که استراتژی پشت استفاده وجود دارد.

آیا تصویر دقیقاً موضوع را نشان می دهد؟

بعضی اوقات تصاویر به صورت استعاری استفاده می شوند و همیشه بهترین انتخاب نیست.

به عنوان مثال ، مطمئناً فرصتی گمشده برای استفاده از تصاویر اتومبیل های مسابقه در مقاله ای درباره “مسابقه برای موفقیت

این نمونه ای از استفاده از تصویری است که کلمه “مسابقه” را در یک متن با موضوع متفاوت می کند.

و در واقع ، این تصویر اهداف شما را برای تبدیل شدن به یک بازدید کننده سایت برای استفاده از یک محصول ، روی پیوند یا هر عملی که می خواهید کلیک کنید.

یک انتخاب بهتر می تواند یک تصویر آرزو باشد ، موفقیتی که نتیجه استفاده از محصول حاصل می شود. این می تواند یک وعده غذایی مناسب برای تعطیلات باشد ، فردی که از کالج فارغ التحصیل می شود ، هرچه نتیجه استفاده از محصول باشد می تواند یک تصویر گرا تبدیل شود.

این یک استفاده استراتژیک از یک تصویر برای کمک به صفحه برای تبدیل بازدید کننده به یک مصرف کننده است.

آیا تصویر در یک قطعه برجسته خوب کار می کند؟

این یک آزمایش خوب درباره چگونگی ارتباط یک تصویر با موضوع است. بررسی تصاویر بکار رفته در قطعه های برجسته ، روشی مناسب برای بهبود درک شما از معنای مرتبط بودن تصویر برای موضوع یک صفحه وب است.

آیا استفاده استراتژیک از تصویر سهام به رتبه بندی آن در یک قطعه برجسته کمک خواهد کرد؟ این قابل بحث است

من می دانم که تصاویر با روابط نزدیک به موضوع ، که می توانند یک جواب را برقرار کنند ، تمایل دارند برای من خوب باشند. این بدان معناست که استفاده از تصاویر اصلی یا به روزرسانی و بهبود تصاویر سهام است.

آیا تصویر به تبدیل ها کمک می کند؟

من در حال مشورت با سازمانی هستم که از تصاویر سهام استفاده کرده است و ترکیبی از افرادی را که معمولاً از محصول خود استفاده می کنند نشان می دهد.

مقاله پیشنهادی  ویژگی جدید وردپرس پاسخ سختی می دهد

معلوم است که بیشتر مراجعان جنس خاصی دارند. و افرادی که اقدام به خرید می کنند ، عمدتاً از وضعیت نوع اداره خانه هستند.

پیشنهاد من افزایش استفاده از تصاویر با آن جنس بود و استفاده از تصاویر با تنظیماتی که نمایانگر کاربران معمولی محصول آنها است. به این ترتیب مصرف کننده بالقوه می تواند خود را در تصویر ببیند و بفهمد که اگر خرید را انجام دهد زندگی آنها چقدر بهتر خواهد بود.

تصاویر و SEO

با استفاده از عکاسی سهام سئو شما را خراب نمی کند. با این حال ، استفاده استراتژیک از تصاویر سهام می تواند به یک صفحه کمک کند تا برای موضوعی که در مورد آن است مرتبط باشد.

بحث کامل توییتر را در اینجا بخوانید: