بیشترین میزان فروش خود را در آمازون به دست آورید

در چند سال گذشته ، آمازون در تلاش است تا مارک های بیشتری را در بستر این سیستم قرار دهد.

در بخشی از این تلاش ، آنها برخی از قدرتمندترین ابزارهای خود را برای تبدیل و گزارش به طور خاص در اختیار فروشندگانی قرار داده اند که در برنامه ثبت نام تجاری آمازون شرکت می کنند.

ثبت نام تجاری برنامه ای است که فقط در دسترس صاحبان برند با یک مارک تجاری زنده است.

این امکان دسترسی به برنامه های ویژه مانند محتوای + A ، تبلیغات مارک حمایت مالی و ابزارهایی را برای کمک به محافظت از مالکیت معنوی آنها فراهم می کند.

یکی از ویژگی های قدرتمند و در عین حال غالبا از دست رفته ، ویژگی های ثبت نام تجاری ، آنالایزر برند و داشبورد مارک است.

تجزیه و تحلیل برند آمازون چیست؟

تجزیه و تحلیل برند آمازون یک مزیت از ثبت نام تجاری برای هر دو فروشنده مرکزی و فروشنده مرکزی است.

این ویژگی شامل بینش های ارزشمندی برای توانمندسازی صاحبان برند در تصمیم گیری های آگاهانه ، استراتژیک در مورد سبد محصولات و فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی آنها می باشد.

داده های ارائه شده در Brand Analytics ترکیبی از داده های مخصوص برند و آمازون است.

آمازون شامل اطلاعاتی از قبیل داده های مربوط به:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

  • محبوب ترین اصطلاحات جستجو
  • بیشترین کلیک برای هر عبارت جستجو
  • مشخصات جمعیتی مشتری.
  • رفتار مشتری.

ما در ادامه برخی از این نکات داده ها را در مقاله بیان می کنیم.

چگونه به تجزیه و تحلیل برند دسترسی پیدا می کنید؟

پس از ثبت نام در رجیستری برند ، Brand Analytics به طور خودکار در حساب آمازون شما ظاهر می شود

در فروشنده مرکزی و فروشنده مرکزی ، Analytics با نام تجاری زیرنویس می شود.

تجزیه و تحلیل برند آمازون: از فروش خود در آمازون بیشترین بهره را ببرید

گزارش شرایط جستجوی آمازون

گزارش شرایط جستجوی آمازون ابزاری قدرتمند برای شناسایی است:

  • عبارات کلیدی اضافی
  • محبوبیت اصطلاحات خاص جستجو.
  • دقیقاً کدام کالاها برای هر اصطلاح جستجو بیشترین کلیک را دارند.

این گزارش ابزاری فوق العاده قدرتمند است که می تواند به شما در تحقیقات کلمات کلیدی شما کمک کند و ببینید که کدام یک از رقبای شما در اولین صفحه بیشترین کلیک را می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اگرچه به اندازه ابزارهایی که برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی مانند Helium10 و MerchantWords طراحی شده اند قوی نیست ، این گزارش می تواند به شما در ایجاد کلمات کلیدی اضافی برای شما کمک کند تا در لیست خود و تبلیغات خود هدفگذاری کنید.

مقاله پیشنهادی  Google نتایج غنی فعالیتهای خانگی را اعلام می کند

گزارش شرایط جستجوی آمازون

ما از این ابزار برای شناسایی استفاده می کنیم:

  • کدام محصولات رقبا را باید روی پست های محصولات مرتبط با حمایت متمرکز کنیم.
  • موضوعات بالقوه در عنوان و تصویر اصلی ما.

این به ما کمک می کند تا مشتریانی را پیدا کنیم که محصولات شما و محصولات رقبای شما را در آمازون چگونه پیدا می کنند.

برای دیدن محصولاتی که مشتریان آمازون پس از جستجوی آن اصطلاح روی آن کلیک می کنند ، می توانید یک اصطلاح خاص را جستجو کنید.

همچنین می توانید یک محصول خاص را جستجو کنید تا دریابید که چه شرایطی مشتریان آمازون را برای کلیک بر روی آن محصول راهنمایی می کند.

به خاطر داشته باشید که یک کلمه کلیدی یک کلمه یا عبارتی است که شما هدف قرار می دهید ، در حالی که یک عبارت جستجو چیزی است که مشتری وارد نوار جستجو می کند.

علاوه بر این ، رتبه جستجو به طور مشابه با رتبه فروش کار می کند.

هرچه رتبه جستجو به 1 نزدیکتر باشد ، نتیجه جستجو محبوب تر می شود.

تکرار رفتار مشتری

این گزارش برای کمک به شما در استراتژی بهتر نحوه انجام معاملات تکرار مشتری به شما کمک می کند.

ما همچنین از این موضوع برای کمک به ما برای تعیین اینکه تبلیغات ما مشتریان منحصر به فرد را هدایت می کند یا خریدهای مشتریانی که قبلاً به دست آورده اند تکرار می کند ، استفاده می کنیم.

تجزیه و تحلیل برند آمازون: از فروش خود در آمازون بیشترین بهره را ببرید

تجزیه و تحلیل سبد بازار

شرکت ها غالباً علاقه مند هستند چه کالاهایی به طور بالقوه بسته های خوبی را ایجاد کنند.

تجزیه و تحلیل سبد بازار فقط همین کار را می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این گزارش به شما امکان می دهد تا هنگام خرید محصولاتتان ، به طور خاص ببینید چه کالاهایی را خریداری می کنید.

تجزیه و تحلیل برند آمازون: از فروش خود در آمازون بیشترین بهره را ببرید

ما همچنین از این گزارش برای کمک به اطلاع رسانی در تبلیغات خود در شناسایی فرصت های بالقوه متقابل فروش استفاده می کنیم.

مقاله پیشنهادی  لیست ها را از جستجو و نقشه ویرایش کنید

از آنجا که این گزارش محدود به محصولاتی نیست که در برند شما باشد ، می توانید ASIN را نیز برای تبلیغات هدفمند با تبلیغات آمازون شناسایی کنید.

اگر می بینید مشتریان به طور مرتب محصول خاص رقیب را به همراه محصول خود خریداری می کنند ، ممکن است کشف کنید که فرصتی برای اضافه کردن کالای مشابه به خط تولید خودتان وجود دارد.

این می تواند مارک های کوچک را در تعیین گزینه های خود برای افزایش ترکیب کل محصولاتشان یاری دهد.

مقایسه مورد و رفتار خرید جایگزین

هنگامی که مشتریان به محصول شما در آمازون نگاه می کنند و سپس در نهایت تصمیم می گیرند با یک کالای متفاوت رو به رو شوید ، می توانید به طور بالقوه مشکلات تبدیل را در صفحات محصول خود شناسایی کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

شما می توانید از این داده ها در تحقیقات محصول خود برای بهبود محصولات موجود استفاده کنید.

گزارش مقایسه و مورد رفتار رفتار جایگزین ، به شما می گوید سه مشتری برتر که در هنگام بازدید از یک صفحه خاص ، به جای محصول خود به جای محصول خود خریداری و یا خریداری کرده اند.

علاوه بر این ، شما می توانید داده های خاصی را به عنوان درصدی از چگونگی مقایسه محصول شما با سه کالای برتر مقایسه شده بدست آورید.

تجزیه و تحلیل برند آمازون: از فروش خود در آمازون بیشترین بهره را ببرید

به ما این بینش را می دهد که مشتریان ASIN چه چیزی را مشاهده می کنند و با چه قیمتی کالای رقیب را خریداری می کنند.

این امر به شما امکان می دهد با بدست آوردن بینش در رقابت مستقیم خود ، لیست های خود را بهبود بخشید.

جمعیتی

شناخت مشتری در بازاریابی بسیار مهم است.

این امکان را به شما می دهد تا اطمینان حاصل کنید که پیام شما برای محتمل ترین خریداران تصفیه شده است.

بخشی از نام تجاری آنالیتیکس دسترسی به جمعیتی در مورد مشتریانی است که محصولات شما را خریداری کرده اند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

شما می توانید مشتریان خود را مشاهده کنید:

  • سن.
  • درآمد تقریبی خانواده آنها.
  • تحصیلات.
  • جنسیت
  • وضعیت تأهل

نکته قابل ذکر این است که بسیاری از مشتریان آمازون حساب های خود را با همسر و یا فرزندان خود به اشتراک می گذارند ، بنابراین هنگام بررسی این داده ها این نکته را در نظر بگیرید.

مقاله پیشنهادی  9 فاکتورهای سطح صفحه برای ارزیابی

تجزیه و تحلیل برند آمازون: از فروش خود در آمازون بیشترین بهره را ببرید

اگر نام تجاری شما برای آمازون جدیدتر است یا یک برند کوچکتر هستید ، گاهی اوقات داده های کافی در سطح هفتگی یا ماهانه برای جمع آوری جمعیتی مشتری وجود ندارد.

در بسیاری از مواقع ، تغییر به صورت سه ماهه به عنوان دوره زمانی امکان تولید داده را فراهم می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

انتساب آمازون (بتا)

Attribution آمازون در حال حاضر برای فروشندگانی که در ثبت نام تجاری آمازون ثبت نام کرده اند ، فروشندگان و آژانس هایی را انتخاب می کنند که برای فروش محصولات در آمازون تبلیغ می کنند.

اگر ترافیک خارجی را به آمازون خود هدایت می کنید ، این برنامه ای است که واقعاً می خواهید در آن درگیر شوید.

این امکان را برای شما فراهم می کند که چگونه افراد از منابع خارجی مانند تبلیغات فیس بوک خود به محصولات شما می آیند.

آمازون این کار را از طریق پیوندهای قابل ردیابی انجام می دهد که می توانید در تلاشهای تبلیغاتی خارجی خود ادغام شوید.

داشبورد مارک

علاوه بر گزارشات Brand Analytics ، ثبت نام تجاری به داشبورد مارک در فروشنده مرکزی نیز دسترسی دارد.

می توانید داشبورد مارک را در زیر بخش بازده عملکرد پیدا کنید.

این منطقه از فروشنده مرکزی به شما امکان می دهد تا به سرعت مشاهده کنید:

  • لیست با کمتر از پنج بررسی.
  • لیست موارد صفحه جزئیات موجود نیست
  • کدام لیست هنوز به محتوای A + نیاز دارند.
  • هر لیست بدون تبلیغات در حال اجرا.
  • نظرات منفی در مورد برند شما

تجزیه و تحلیل برند آمازون: از فروش خود در آمازون بیشترین بهره را ببرید

آمازون در اوایل 15 ژوئن سال 2020 ویژگی های دیگری را به این بخش از فروشنده مرکزی اضافه می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

بهینه سازی برند شما

در آژانس خود ، ما از این ابزارها برای شناسایی مناطق بالقوه برای بهبود ، تنظیم استراتژی بازاریابی و نظارت بر مسائل احتمالی مشتری استفاده می کنیم.

محافظت از نحوه درک برند شما در آمازون برای موفقیت طولانی مدت محصولات شما در بزرگترین بازار تجارت الکترونیکی در ایالات متحده بسیار مهم است.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، مه 2020