بیشترین تعداد بازدیدها بیشترین بازدید را ندارند

جان هژمن ، رئیس خبرخوان فیس بوک ، می گوید که پست های فیس بوک که بیشترین تعامل را دریافت می کنند ، معمولاً توسط درصد کمی از مردم مشاهده می شوند.

هژمن در پاسخ به توئیتی از کوین روز ، نویسنده مقاله در نیویورک تایمز ، اظهار داشت که انتقاد از تعصب ادعایی را در الگوریتم فیس بوک جلب کرد.

روز اطلاعاتی را از CrowdTangle به اشتراک گذاشت که نشان می دهد کدام صفحات آمریکایی اخیراً پستهای پیوندی برتر را در فیس بوک منتشر کرده اند.

انتقادات دریافت شده از این حقیقت ناشی می شود که منابع متنوع نیستند.

این امر باعث می شود كه برخی فكر كنند كه فیس بوك عمداً محتوا را از صفحاتی كه دیدگاه خاصی دارند با هم سوق می دهد.

هژمن فیسبوک قدم برداشت تا نحوه عملکرد خبرخوان را توضیح دهد.

مقاله پیشنهادی  ابزارک Google Translate برای استفاده برخی از وب سایتها دوباره آزاد است

به راحتی می توان به این نتیجه رسید که بیشترین تعداد مطالب مورد پسند بیشترین تعداد افراد نیز مشاهده می شود ، اما این طور نیست.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

به گفته هژمن ، لیست های محتوای برتر اجرا نماینده آنچه اکثر مردم در فیس بوک می بینند نیست.

وی ادامه داد: “در حالی که برخی از پست های پیوند تعامل ، لایک یا اظهار نظر زیادی دارند ، این محتوا درصد کمی از آنچه اکثر مردم در FB می دانند است. اخبار این صفحات بیشترین بازدید از اخبار مربوط به FB را نشان نمی دهند. “

این لیست ها نمایانگرترین مطالب مشاهده شده در فیس بوک نیست زیرا CrowdTangle فقط تعامل را محاسبه می کند ، نه برداشت.

یک نتیجه گیری که می توان نتیجه گرفت این صفحات دارای پرشورترین دنباله هستند.

اما صحیح نیست که بگوییم محتوای برتر اجرا نیز محبوب ترین است.

CrowdTangle تعامل را محاسبه می کند ، نه برداشت ، که # از افرادی است که پست ها را مشاهده می کنند. صفحات موجود در این لیست ها باعث تعامل زیاد می شود زیرا پیروان ، یا کسانی که با پست ها در تعامل هستند ، پرشور هستند. اما نباید با آنچه محبوب ترین است اشتباه گرفته شود. “

تعیین آنچه در واقع محبوب است در فیس بوک

اگر نمی توانیم محبوبیت خود را بر اساس تعامل قضاوت کنیم ، پس چگونه است انجام دادن ما فهمیدیم که در فیس بوک کدام محتوا محبوب ترین است

به گفته هژمن ، پیوندها با بیشترین دسترسی (برداشت ها) نمایش دقیق تری از آنچه محبوب است است.

متأسفانه برای بازاریابان و ناشران ، این داده ها فعلاً فقط در دسترس کارمندان فیس بوک است.

“روشی دقیق تر برای دیدن محبوبیت ، مشاهده لینک های با بیشترین دسترسی (برداشت) در ایالات متحده است. در حال حاضر این داده ها فقط به صورت داخلی در دسترس هستند و ما در حال کشف راه های ادغام آن در ابزارهای عمومی هستیم. “

اگرچه داده فقط در داخل موجود است ، ظاهرا مجاز به اشتراک گذاری عمومی است.

Hegeman یک نمودار را با مقایسه داده های CrowdTangle با لیستی از پیوندهایی که بیشترین بازدید را دریافت کردید (بر اساس داده های داخلی Facebook) به اشتراک گذاشت.

مقاله پیشنهادی  YouTube نمایش نتایج جستجو در نتایج جستجو در ایالات متحده را نشان می دهد

فیس بوک: بیشترین تعداد لایک ها بیشترین بازدید را ندارند

“این نمایه از آنچه بیشترین دسترسی را در فیس بوک در ایالات متحده به دست می آورد ، وجود دارد و به اندازه لیست های شما حزبی نیست. این ترکیبی از اخبار از رسانه های اصلی ، gif ها و سایر محتوای فرهنگ پاپ است. “

غذای آماده برای بازاریاب ها

نکته اصلی و اساسی برای بازاریابان این نیست که به مشارکت به عنوان یک شاخص قابل اعتماد که پیوندها بیشترین دسترسی را در فیس بوک دارند اعتماد کنند.

معیارهای نامزدی نشانه ای از توزیع الگوریتم فیس بوک در اخبار کاربران نیست.

ارسال ها با تعداد زیادی لایک ، نظرات و اشتراک گذاری ها فقط توسط درصد کمی از افراد مشاهده می شوند.

در این زمان ، فقط فیس بوک داده هایی را در اختیار دارد که پست ها از نظر برداشت بیشترین دسترسی را دارند.

این داده ها ممکن است در آینده قابل دسترسی تر شوند ، زیرا فیس بوک به طور فعال به دنبال راه هایی برای ادغام آن در ابزارهای عمومی است.

منبع: جان هژمان در توییتر