به روزرسانی محتوا ، اخبار سئو ، زمان در سایت و موارد دیگر با لورن بیکر [PODCAST]

“من از منظر آژانس فکر می کنم ، همیشه مثبت است که بتوانیم با مشتری خود همدلی داشته و از طریق آن کار کنیم.

اکنون در همان زمان ، وقتی آژانس دیجیتالی را اداره می کنید ، دهانی برای تغذیه دارید.

بنابراین به آسانی امضای قراردادها ، انجام کارها و ورود چک ها کار ساده ای نیست. شما وقتی مشاور هستید مسئولیت های بیشتری نسبت به شما انجام می دهد.

وقتی مشاور هستید ، خود و خانواده خود دارید.

ما 30+ نفر را در کارمندان داریم. شام زیادی است خیلی بچه ها هستند تلاش بسیاری است که بفهمیم زندگی مردم چگونه زندگی می کند و چگونه آنها را تحت تأثیر قرار می دهد.

بنابراین خوشبختانه با گذر از این امر ، ما توانستیم کارهای جدیدی را نیز انجام دهیم ، و برخی از مشتری های جدید نیز.

برخی از آنها شگفت زده شدند و برخی از آنها شرکت هایی بودند که در واقع از طریق این همه گیری بسیار خوب عمل کردند و هنوز هم در حال انجام این کار هستند. بنابراین واقعاً خوب بود

من فکر می کنم از این منظر برکت داریم. “

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

امروز سیزدهمین قسمت از نمایشگاه ژورنال موتور جستجو و چه راهی بهتر برای جشن گرفتن این نقطه عطف از داشتن است لورن بیکر ، بنیانگذار ژورنال موتور جستجو ، به عنوان مهمان.

در ژوئن 2003 ، لورن ژورنال موتور جستجو را در Blogspot به عنوان یک پروژه شخصی راه اندازی کرد.

17 سال بعد ، «موتور جستجوی سریع» به سرعت به جلو تبدیل شد و به یک کانال تأثیرگذار رسانه در صنعت بازاریابی دیجیتال تبدیل شد.

در این نسخه از پادکست بهتر با لورن بیکر آشنا شوید.

درباره لورن بیکر

گذشته از اینکه مؤسس ژورنال موتور جستجو و مشاور مشاور Alpha Brand Media (شرکت مادر SEJ) باشید ، لورن همچنین بنیانگذار و VP در Foundation Digital ، یک بازاریابی دیجیتال بوتیک و آژانس روابط عمومی است.

مقاله پیشنهادی  10 دلیل برای اینکه SEO کار نمی کند

در یک زندگی گذشته ، او چندین سال در ژاپن و همچنین برزیل به تدریس انگلیسی آموزش می داد.

او همچنین تقریباً در مورد همه کنفرانسی که می توانید به آن فکر کنید صحبت کرده و یک تن جوایز از جمله جوایز جستجوی ایالات متحده ، جوایز روزانه PR و جوایز جستجوی طبل را کسب کرده است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

آیا می خواهید بدانید که در سئو و محتوا همین حالا چه کار می کند ، چگونه یک آژانس دیجیتالی را در طی همه گیری مدیریت کنید و بهترین ابزار ایجاد پیوند در آنجا چیست؟

برای یادگیری این همه و موارد دیگر به این قسمت گوش دهید.

نمایش یادداشت ها

  • لورن نظرات خود را در مورد eSummit اخیراً نتیجه گیری شده توسط ژورنال موتور جستجو و آینده کنفرانس های بازاریابی به اشتراک می گذارد. [3:48]
  • در مورد مدیریت آژانس دیجیتالی در طول COVID-19 و چگونگی تبدیل شدن آن به آزمایشگاهی از قدرت هنگام ارائه خدمات و کار با مشتریان [7:34]
  • تغییرات و روندهای بزرگ در دنیای سئو که اکنون شکل می گیرد و در چند ماه آینده چه انتظاراتی را می توان داشت. [10:23]
  • مورد مورد علاقه لورن در مورد سئو چیست؟ (مقدار زیادی وجود دارد.) [14:06]
  • بهترین توصیه او برای شروع جوانب مثبت SEO در صنعت. [17:18]
  • هنگامی که شما با استفاده از سئو ، محتوای خود را بهبود می بخشید ، محدوده زمانی تأثیر آن چیست؟ [19:32]
  • بدترین استراتژی بازاریابی دیجیتال که لورن تاکنون شاهد آن بوده است؟ زمانی که یک وبلاگ پیشرو تصمیم گرفت به روزرسانی همه نشان های زمانی محتوای خود را – بدون تغییر محتوای آنها. [21:32]
  • لورن استراتژی های سئو را برای وب سایت های تجارت الکترونیکی به اشتراک می گذارد: افزودن زبان طبیعی پرسش و پاسخ به صفحات محصول و مجموعه ، و همچنین اطمینان از اینکه همه چیز در یک سطح محصول برای نشانه گذاری طرحواره رمزگذاری شده است. [24:22]
  • هنگام ها ، افراد باید از نظر تجربه کاربر به چه چیزی توجه کنند؟ [27:32]
  • سه مورد از مهمترین عوامل رتبه بندی در نظر لورن: پیوندها ، عملکرد (یعنی سرعت و دوستی با موبایل) و محتوا. [31:58]
  • برای لورن ، بهترین ابزار ساخت لینک دکمه انتشار است. او همچنین در مورد قدرت تغذیه RSS در روز و نحوه توزیع محتوای امروزه صحبت می کند. [36:22]
  • وقتی اولین بار لورن ژورنال موتور جستجو را در مقابل امروز شروع کرد ، چه اتفاقی افتاد؟ [39:20]
  • در اینجا کاری است که اگر او بتواند به موقع برگردد و مجدداً با نحوه ساخت SEJ این کار را انجام دهد ، لورن چه کار دیگری خواهد کرد. [45:22]
  • هدف اصلی پست های مهمان: “تعیین موقعیت مدیر عامل شرکت ، مدیر عامل ، شخصی که من با آن کار می کنم تا یک رهبر فکر در صنعت آنها باشد.” [50:13]
  • آیا داشتن وقت بالاتر در سایت به شما در رتبه بندی بهتر کمک می کند؟ [51:02]
  • جستجوگرها برای اخبار: همین حالا چه کار می کنید؟ [54:27]
  • ابزارهای ضروری لورن برای SEO. [57:22]
  • یک تاکتیک قدیمی قدیمی SEO که دیگر معنی ندارد. [1:00:52]
  • “به ارزش کار خود نگاه کنید و نه آنچه را که تحویل می دهد.” – بیل هانت [1:02:53]
  • نقش لورن در بنیاد دیجیتال بنیاد چیست و روی چه پروژه هایی کار می کنند؟ [1:05:09]
  • برخی از مبارزات انتخاباتی SEO مورد علاقه او که او روی آن کار کرده است و چه چیزی باعث خاص بودن آنها شده است. [1:08:20]
  • به مشتری های جدید توجه می کنید؟ در اینجا چند نکته برای کمک به هدر دادن چشم اندازهایی که ممکن است بهترین آژانس شما نباشد ، ارائه می دهد. [1:11:05]
  • آیا پست های وبلاگ مرده اند؟ لورن این حرف را برای گفتن دارد: “به جای تلاش برای نوشتن هرچه بیشتر پست های وبلاگ ، زمان لازم برای جمع آوری یک راهنمای بلند را که به همه آن ها می پردازد ، اختصاص دهید. چرا در یافتن مؤلفه های سایت ، ارزش سهام خود را در بین چندین سخت مخلوط کنید ، وقتی می توانید اساساً معادل کتاب الکترونیکی یا یک راهنمای کوچک کتاب را در کنار هم قرار دهید ، همان قالب وبلاگ را دارد ، اما بسیار طولانی تر است. ؟ این افراد را به درون خود می آورد ، زمان سکونت آنها به پایان می رسد. “[1:12:43]
  • چه چیزی در حال حاضر لورن را در مورد سئو هیجان زده می کند؟ [1:18:39]
مقاله پیشنهادی  راهنمای کامل استفاده از VA برای نمایندگی های جستجوگرها

پیوندها از قسمت

نحوه ارتباط با لورن بیکر:

توییتر | لینکدین | FoundationDigital.com

افراد ذکر کردند

نمایش این مجله نمایش موتور جستجو در YouTube

این نمایش به صورت مستقیم در فیس بوک و یوتیوب پخش شد.

حتماً Journal Engine Engine را در فیس بوک دوست دارید و برای تماشای محتوای ویدیوی آینده در کانال YouTube Journal Journal در YouTube عضو شوید.

مقاله پیشنهادی  Google Search Patents 2020: خلاصه Mega-Post

https://www.youtube.com/watch؟v=JA7mWh0w7lk

این پادکست توسط Ahrefs و Opteo برای شما آورده شده است.

برای گوش دادن به این نمایش موتور جستجو: بهتر است Pod Pro Podcast را با لورن بیکر بدانید:

برای گوش دادن به سایر نمایشگاه های ژورنال موتور جستجو ، از بایگانی پادکست ما دیدن کنید پادکست ها!


اعتبار تصویر

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

تصویر برجسته: پائولو بابیتا