به روزرسانی تجربه صفحه Google شروع به کار می کند

به روزرسانی الگوریتم تجربه صفحه Google اکنون شروع به کار کرده و تا پایان آگوست 2021 تکمیل می شود.

به روز رسانی به آرامی در سراسر جهان برای همه کاربران در حال اجرا است. Top Stories تا پنجشنبه این هفته با استفاده از سیگنال شروع می شود.

در اطلاعیه ای ، این شرکت اظهار داشت:

“ما از اواسط ژوئن 2021 استفاده از تجربه صفحه را به عنوان بخشی از سیستم های رتبه بندی خود آغاز خواهیم کرد. با این حال ، تجربه صفحه تا پایان ماه آگوست نقش کامل خود را به عنوان بخشی از این سیستم ها بازی نخواهد کرد. می توانید به آن فکر کنید گویی که به غذایی که تهیه می کنید طعم دهنده اضافه می کنید. به جای اینکه طعم را به یک باره به مخلوط اضافه کنیم ، در این دوره زمانی آرام آرام آن را اضافه خواهیم کرد. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گوگل می گوید سایت ها نباید انتظار داشته باشند که در نتیجه این به روزرسانی تغییرات چشمگیری داشته باشند و هر گونه افت ناگهانی یا جهش باید با روند تدریجی عرضه کاهش یابد.

مقاله پیشنهادی  10 نکته سریع در مورد جستجوگر رستوران برای تقویت قابلیت جستجوی Google

Google برای اولین بار در ماه نوامبر اعلام کرد که به روزرسانی تجربه صفحه قرار است امسال فعال شود.

از آن زمان ، اطلاعات زیادی در مورد آنچه در به روزرسانی ارائه می شود منتشر شده است. ممکن است این خبر خوبی برای دارندگان سایت باشد که Google هیچ شگفتی در قالب ویژگی های جدیدی که قبلاً فاش نشده اند ، ایجاد نکرده است.

برای بازبینی مطالبی که قبلاً با دارندگان سایت و انجمن جستجوگرها به اشتراک گذاشته شده است ، در اینجا مواردی است که به روزرسانی تجربه صفحه شامل آن است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به روز رسانی صفحه تجربه چیست؟

به روزرسانی تجربه صفحه چندین سیگنال را در نظر می گیرد که تجربه بهینه مرور را برای کاربران ایجاد می کنند.

مقاله پیشنهادی  LinkedIn می افزاید: بازاریابی نامزدی برای تبلیغات ویدیویی و سرب

Google هر یک از سیگنال ها را ارزیابی می کند و به یک وب سایت نمره کلی “تجربه صفحه” می دهد. دارندگان سایت می توانند نمره خود را در گزارش تجربه صفحه جدید در Search Console مشاهده کنند.

اینها هر یک از علائم و نشانه هایی است که برای دستیابی به امتیاز خوب صفحه تجربه لازم است.

  • Core Web Vital: به راهنمای ما در Google Core Web Vital مراجعه کنید.
  • قابلیت استفاده از تلفن همراه: یک صفحه نباید هیچ خطایی در استفاده از تلفن همراه داشته باشد.
  • مسائل امنیتی: هرگونه مشکلات امنیتی برای یک سایت ، از صحیح بودن همه صفحات سایت رد صلاحیت می کند.
  • استفاده از HTTPS: یک صفحه باید از طریق HTTPS ارائه شود تا واجد شرایط وضعیت تجربه خوب صفحه باشد.
  • تجربه تبلیغات: یک سایت نباید از تکنیک های تبلیغاتی استفاده کند که باعث حواس پرتی ، قطع ارتباط و یا در غیر این صورت منجر به تجربه کاربری خوب نمی شود.
مقاله پیشنهادی  Spotify با Greenroom به صوتی اجتماعی می رسد

به عنوان بخشی از این به روزرسانی ، AMP دیگر نیازی به درج صفحات در چرخ فلک Top Stories نیست. این تغییر از همین پنج شنبه اعمال می شود.

علاوه بر این ، Google در حال استفاده از محتوای غیر AMP به Google News و حذف نماد نشان AMP از نتایج جستجو است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در حال بروز رسانی…