به روزرسانی اصلی Google و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

در این قسمت از بازاریابی O’Clock ، جس بود ، گرگ فین و کریستین “شپ” زیرنهد در مورد اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته گزارش داده و سعی کنید جدیدترین الگوریتم اصلی Google را با نام جالب تر به روز کنید.

به روزرسانی اصلی مه 2020

گوگل در تاریخ 4 ماه مه بروزرسانی را اعلام کرد و ظاهراً نسخه بزرگی است. این تیم درمورد عمودی هایی که شاهد رتبه بندی نوسانات هستند صحبت می کند.

بازسازی فروشگاه POS

Shopify نسخه جدید تصور شده از سیستم POS خود را برای خرده فروشان راه اندازی کرد.

همراه با یکسری از پیشرفت های دیگر ، POS جدید دارای گزینه وانت کناری است به طوری که مشتریان محلی می توانند سفارشات خود را بصورت آنلاین قرار داده و آنها را در محل آجر و ملات انتخاب کنند.

هدف خرید مشتری جدید برای خرید هوشمند Google

خرده فروشان می توانند برای دستیابی به مشتری جدید یا NCA ، فعالیتهای خرید هوشمند خود را بهینه کنند.

مقاله پیشنهادی  اگر بخش سایت بتواند روی رتبه بندی کل سایت تأثیر بگذارد ، Google پاسخ می دهد

ارزش تبدیل برای مشتری جدید با افزودن ارزش مشتری جدید به ارزش خرید محاسبه می شود.

چگونه Google نتایج جستجو COVID-19 را نشان می دهد

از حساب Google Search Liason Twitter ، دنی سلیوان گوگل توضیح داد که چگونه Google محتوای محلی را برای جستجوهای مرتبط با COVID-19 شناسایی و ارائه می دهد.

Google برای جستجوهای مرتبط در حال استفاده از داستانهای AMP و غیر AMP در Top Stories است.

برنامه Google Vitals را اجرا می کند

Google در مورد “معیارهای اساسی برای یک سایت سالم” راهنمایی می کند. جنبه های انتقادی شامل زمان بار ، تعامل و ثبات بینایی است.

سپس ، در طول بخش هفتگی ما ، آلیسا آلتمن از Google Ads احساس غفلت می کند و نمی ترسد آنها را رد کند.

سپس ما به سؤالات سوزش بازاریابی دیجیتال شما در طول بخش صاعقه ما پاسخ خواهیم داد:

  • چه کسی از ویژگیهای UGC و Sponsored Link استفاده می کند (هشدار اسپویلر: تقریبا هیچ کس)؟
  • چه بستر رسانه دیجیتال دارای یک شبکه تبلیغاتی جدید و بهبود یافته است؟
  • چه موقع مشاغل می توانند از ابزار مصاحبه LinkedIn استفاده کنند؟
  • از کجا می توانید اطلاعات بیشتری درباره شنوندگان Google Podcast خود پیدا کنید؟
  • چرا همه در مورد مقررات جدید کوکی اتحادیه اروپا صحبت می کنند؟
  • چگونه می توانید بینش رقابتی قیمت را در مرکز بازرگان مشاهده کنید؟
مقاله پیشنهادی  بهترین جستجوهای YouTube در طول همه گیر COVID-19

اگر از نمایش لذت می برید ، به وب سایت بازاریابی O’Clock بروید تا مقالات برجسته این هفته را بخوانید و در هر کجا که پادکست خود را مصرف می کنید مشترک شوید.

از حامیان مالی خود تشکر می کنیم.

  • Ahrefs – یک ابزار جستجوگرها همه در یک که به شما ابزارهایی را می دهد که می توانید وب سایت خود را در گوگل رتبه بندی کنید و ترافیک جستجو را بدست آورید.
  • Opteo – به مدیران Google Ads کمک می کند تا کارهای دستی وقت گیر را به طور خودکار انجام دهند تا بتوانند زمان بیشتری را صرف استراتژی سطح بالا و کارهای خلاقانه کنند.
مقاله پیشنهادی  اقدامات جدید Google برای محافظت از نتایج جستجو در برابر خرابکاری

اعتبار تصویر

تصویر برجسته: سرو شمال