به احتمال زیاد فیس بوک به دلیل آسیب دیدن ترافیک به صفحات وب قدیمی تر ، بروزرسانی خواهد شد

فیس بوک در حال به روزرسانی رابط کاربری خود با نوع جدیدی از اعلان است که احتمالاً به ترافیک صفحات قدیمی آسیب می رساند.

با رفتن به جلو ، فیس بوک وقتی می خواهد مقاله ای را که بیش از 90 روز دارد به اشتراک بگذارید ، به کاربران اطلاع می دهد.

این اعلان به گونه ای طراحی شده است که به کاربران فرصتی برای تجدید نظر در اشتراک گذاری مقاله می دهد. آنها یا می توانند به صفحه نمایش قبلی خود برگردند یا با ارسال خود ادامه دهند.

در حالی که 90 روز آستانه نمایش این اعلان است. فیس بوک همچنین وقتی قدیمی تر است مقاله را یادداشت می کند.

به روزرسانی فیس بوک به دلیل آسیب رساندن به ترافیک به صفحات وب قدیمی تر

وی گفت: “برای اطمینان از اینكه مردم زمینه لازم را برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد آنچه كه در Facebook به اشتراک می گذارند فراهم شود ، هنگامی كه افراد روی كلمه اشتراك روی مطالب قدیمی تر از 90 روز كلیك می كنند ، صفحه اعلان ظاهر می شود ، اما به افراد این امکان را می دهد كه در صورت تصمیم گیری برای مقاله ، به اشتراک گذاری خود ادامه دهند. هنوز هم مرتبط است. “

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

چرا فیس بوک این کار را می کند؟

جان هژمن ، VP از منابع و داستانهای فیس بوک ، می گوید که چندین ماه از تحقیقات داخلی می گوید وقتی کاربران تصمیم می گیرند چه چیزی را بخوانند ، اعتماد کنند و به اشتراک بگذارند ، به موقع بودن یک مقاله مهم است.

مقاله پیشنهادی  نظرات Google درباره همبستگی پیوندهای بد و 50٪ از دست دادن ترافیک

این یک مورد کلاسیک از یک به روزرسانی با سود مشکوک برای کاربران و تأثیر آشکارا منفی بر ناشران است.

به دلیل این بروزرسانی ، مطمئناً کمتر از مقاله های “قدیمی” در فیس بوک وجود دارد ، که این ناشران را از فرصت های بیشتری برای ترافیک سرقت می کند.

مقاله ای که 90 روز قدمت دارد ، دقیقاً تاریخ باستانی نیست. اگرچه مقاله ای در مورد COVID-19 نوشته شده 90 روز پیش ممکن است به شدت منسوخ باشد ، اما همه مقالات پس از 3 ماه بی ربط نیستند.

هرچه این ناشران بد به نظر برسد ، ظاهراً حتی خود رسانه های خبری نیز ابراز نگرانی می کنند که داستانهای قدیمی به عنوان اخبار فعلی به اشتراک گذاشته می شوند.

فیس بوک به همان اندازه در مطبوعاتی خود می گوید:

“ناشران اخبار به ویژه ابراز نگرانی در مورد به اشتراک گذاشتن داستان های قدیمی تر …

برخی از ناشران خبر قبلاً با برچسب گذاری دقیق مقالات قدیمی نسبت به پرداختن به این مسئله در وب سایت های خود اقدام کرده اند تا از انتشار اخبار قدیمی در راه های گمراه کننده جلوگیری کنند. “

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به نظر می رسد ناشران تمام تلاش خود را برای جلوگیری از اشتراک تصادفی مقالات قدیمی به عنوان اخبار جاری انجام می دهند. پس چرا این مسئله هنوز در Facebook وجود دارد؟

مقاله پیشنهادی  LinkedIn بازاریابی نامزدی و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته را راه اندازی می کند [PODCAST]

مشکل واقعی: اشتراک گذاری بدون کلیک کردن

همانطور که فیس بوک در نقل قول بالا اظهار داشت ، ناشران برای دستیابی به تاریخ در مقالات برجسته تر از راه خود خارج می شوند.

اگر کاربران پیش از اشتراک گذاری در مورد بررسی تاریخ مقالات طرفدار باشند ، من معتقدم که این اعلان لازم نخواهد بود.

متأسفانه ، به اشتراک گذاشتن مطالب بدون کلیک کردن روی لینک در ابتدا ، متداول نیست. بنابراین آنها نمی دانند وقتی مقاله را منتشر می کنند ، اگر هرگز نگاهی به این مقاله نکشند.

این مسئله در رسانه های اجتماعی به چنان مشکل تبدیل شده است که توییتر نیز اقدامات مشابهی را انجام داده است.

در حال حاضر توییتر در حال آزمایش ویژگی است که به کاربران هشدار می دهد وقتی می خواهند پیوندی را که بر روی آن کلیک نکردند ، دوباره بازخوانی کنند.

ویژگی تست توییتر فعلاً محدود به اندروید است.

مقاله پیشنهادی  ابزار تحقیق بک لینک به روزرسانی بینگ

مشاهده کنید: توییتر بررسی خواهد کرد که آیا مقالات قبل از اشتراک گذاری خوانده می شوند یا خیر

هنوز مشخص نیست که اعلان مقاله قدیمی فیس بوک چقدر گسترده شده است ، اما این شرکت چیزی درمورد این آزمایش محدود نگفت.

اگرچه در فیس بوک ذکر نشده است ، این آزمایشات اعلامیه های مشابه را طی چند ماه آینده انجام می دهد.

“برای پستهایی که پیوندهایی به ذکر COVID-19 دارند ، ما با استفاده از یک صفحه اطلاع رسانی مشابه که اطلاعاتی در مورد منبع لینک را ارائه می دهد و افراد را برای اطلاعات معتبر بهداشتی به مرکز COVID-19 هدایت می کند ، کاوش می کنیم.

با فراهم کردن زمینه های بیشتر ، هدف ما این است که افراد را برای شناسایی محتوای به موقع ، مطمئن و با ارزش برای آنها آسانتر کنیم. “

منبع: اتاق خبر فیس بوک