بهترین کانالها برای نمایش کار شما

استفاده از کانال مناسب برای هدف گزارش دهی مناسب

مشتریان نهایی گزارش PPC را درخواست می کنند زیرا می خواهند بازده سرمایه گذاری و به روزرسانی های منظم پیشرفت را مشاهده کنند. آنها می خواهند بدانند که آیا از هزینه PPC خود ارزش کسب می کنند و آیا آنها حرفه ای PPC را برای مدیریت سرمایه گذاری خود انتخاب کرده اند.

اگر نرخ تبدیل و ROI در سطح قابل قبول نگه داشته شود ، این باید مشتری را راضی نگه دارد. متاسفانه ، نشان دادن ROI مداوم یا زیاد در هر گزارش ممکن نیست. به عنوان مثال ، امسال نرخ تبدیل کاهش یافته و ROAS در بیشتر صنایع پایین تر است.

خوشبختانه ، مشتریان نهایی این امر را درک می کنند و آنها همچنان در تبلیغات پولی و استفاده از خدمات حرفه ای سرمایه گذاری می کنند ، به شرط نیازهای دیگر ، فراتر از ROAS رضایت بخش.

براساس پاسخهای مشتریهای 20٪ برتر ما که بالاترین تعداد مشتری نهایی و کمترین میزان خستگی را دارند ، اینها بهترین نوع و اهداف گزارش هستند:

استراتژی های گزارش دهی PPC برای سال 2020: بهترین کانال ها برای نمایش کار شما

ما از داده های سیستم عامل PPC زیر برای سنجش تعامل مشتری و انتخاب گزارش های برتر برای تجزیه و تحلیل استفاده کردیم:

  • Google Ads.
  • تبلیغات لینک شده
  • تبلیغات فیس بوک
  • تبلیغات مایکروسافت.
  • AdRoll.

داده های وب آنالیتیکس (Google Analytics ، Yandex Metrica) برای معیارهای اضافی و همچنین داده هایی از مناطق زیر استفاده شده است:

  • شبکه های اجتماعی.
  • تجارت الکترونیک.
  • بازاریابی ایمیلی.
  • ممیزی سئو
  • تجزیه و تحلیل رتبه بندی کلمات کلیدی SEO.

در مجموع 62 سکوی ابری و 185 قالب داده در داده های تحقیق استفاده شده است.

هدف 1: نمای کلی / گزارش اجرائی

همانطور که از نام این محصول پیداست ، این یک بررسی سطح بالا است که مشتری ها می خواهند به طور مرتب دریافت کنند. نیازی نیست که خیلی اوقات ارسال شود و بیش از همه ، نباید اطلاعات مفصلی داشته باشد.

اما معیارها و ویژگیهای اصلی ضروری است:

  • معیارهای کلیدی: دسترسی ، برداشت ، کلیک ، تبدیل ، هزینه ، ROI.
  • تفکیک مناطق
  • کمپین های برتر اجرا
استراتژی های گزارش دهی PPC برای سال 2020: بهترین کانال ها برای نمایش کار شما معیارهای گزارش عملکرد در سند PDF

اطمینان حاصل کنید که می توانید داده ها را با مقایسه عملکردهای سه ماهه و چهارم و سال به سال نمایش دهید. در اینجا لیست گزینه های مقایسه ممکن است:

استراتژی های گزارش دهی PPC برای سال 2020: بهترین کانال ها برای نمایش کار شما بازه های زمانی و گزینه های مقایسه داده ها برای گزارش های اجرایی

کانال های مورد استفاده: گزارش های PDF ارسال شده از طریق ایمیل ، داشبورد تلویزیون تلویزیون ، پرتال مشتری

مشتریان ما غالباً می شنوند که داده هایی که مستقیماً از سیستم عامل های PPC به دست می آیند ، بسیار جزئی هستند یا بیش از حد کم عمق هستند و اطلاعات کافی را نشان نمی دهند.

در ابتدا به نظر می رسد متناقض است ، اما منطقی است اگر درک کنیم که گزارش ها و کانال هایی که برای ارائه آنها استفاده می شوند باید با اهداف گزارش مطابقت داشته باشند و هر هدف به داده های کمی متفاوت و سطح جزئیات نیاز دارد.

مقاله پیشنهادی  5 راه یک MBA می تواند حرفه شما در بازاریابی دیجیتال را منفی کند

یک گزارش اجرایی نباید مشتریان را مشغول داده های داده کند. جایی برای تفصیل تفصیلی یا سطح بالای انبوه داده ها مانند عملکرد آگهی فردی وجود ندارد. استفاده از الگوی صحیح تهیه شده توسط یک تیم حرفه ای از دانشمندان داده مهم است.

اعدام های مشتری مشغول کار هستند. شامل روایاتی باشید که نکات کلیدی را برجسته می کنند و خلاصه گزارش را ارائه می دهند.

درک داده ها را آسان کرده و الگوی مناسب داده را انتخاب کنید.

برای مرور گزارش کمتر از یک دقیقه زمان لازم است و دو یا سه نکته کلیدی را دریافت می کنید (نه بیشتر!).

استراتژی های گزارش دهی PPC برای سال 2020: بهترین کانال ها برای نمایش کار شما اضافه کردن روایت به گزارش های اجرایی

هدف 2: اثبات ROI

این مهمترین نوع گزارش است. این همه در مورد تبدیل ، هزینه و ROAS است.

داده های تبلیغات پرداخت شده در گزارش های ROI باید با جزییات Google Analytics همراه باشد. اهداف خود را تنظیم کرده و به مرور زمان در مورد آنها گزارش دهید.

باز هم از اضافه بار داده ها خودداری کنید. تعداد گل ها را به حداقل برسانید. به عنوان مثال ، یک تجارت SaaS دارای 3 یا 4 هدف مانند ثبت نام (Trial) ، ایمیل تأیید شده ، خریدهای انجام شده خواهد بود.

گزارش PPC شما باید نشان دهد که چگونه Ad Spend در دستیابی به هر هدف کمک می کند.

در اینجا نمونه ای از مقایسه تعداد ثبت نام هایی که مشتری از Organic vs. Paid Traffic وب دریافت می کند وجود دارد:

استراتژی های گزارش دهی PPC برای سال 2020: بهترین کانال ها برای نمایش کار شما ورود به سیستم هدایت شده در مقابل ترافیک ارگانیک پرداخت می شود. تبلیغات پرداخت شده در مقابل رشد ثبت نام ها

کانال های مورد استفاده: داشبورد تلویزیون تلویزیون ، گزارشهای PDF از طریق ایمیل ، خودکار بینش ، پورتال مشتری ارسال می شود

استراتژی های گزارش دهی PPC برای سال 2020: بهترین کانال ها برای نمایش کار شما معیارهای کلیدی ROI به یک دستگاه تلویزیون تلویزیونی دفتر خانه پیش بینی شده است

Ad Spend ، تبدیل و ROAS همراه با اهداف Google Analytics نمای کلی از اثربخشی PPC را ارائه می دهد. بیش از 2 تا 3 داشبورد را روی صفحه یا 1 تا 2 صفحه گزارش نگه ندارید.

داشبورد تلویزیون تلویزیون به عنوان یک کانال بروزرسانی زنده اضافی بین نسخه های گزارش PDF که همیشه در دسترس است ، خدمت می کند. آنها را می توان برای دستگاه های مشتری خاص که در آن اسلایدهای داده PPC در چرخش نشان داده شده است پیکربندی کرد.

از آنجا که کلیه داده های داشبورد تلویزیون زنده است ، مشتریان از در دسترس بودن اطلاعات قدردانی می کنند و در گزارش اجرایی ماه آینده که از طریق ایمیل دریافت می شود ، جای تعجب نخواهد داشت.

هدف 3: کار خود را به نمایش بگذارید

این گزارشات بهترین نتایج و مهمترین پیشرفت های شما در میزان تبلیغات تبلیغاتی پولی ، نرخ کلیک از طریق ، هزینه برای هر کلیک و ROI را نشان می دهد. گزارش های ویترین برای تحت تأثیر قرار دادن مشتری ، بالا نگه داشتن NPS و کاهش جذابیت طراحی شده اند.

یافتن معیارهای برتر در هر دوره زمانی دشوار نیست اما به طول می انجامد. بهترین ویژگی برای جستجو ، تشخیص خودکار روندهای مثبت در گزارش های شما است.

مقاله پیشنهادی  چگونه Google نتایج جستجو را بهبود می بخشد

در اینجا مثالی از پیکربندی “فقط روندهای مثبت” در سکوی Octoboard آورده شده است. پس از روشن شدن این ویژگی ، گزارش ها معیارهایی را نشان می دهند که در جهت مثبت حرکت می کنند و بینش های خودکار فقط روندهای مثبت را ارسال می کنند.

استراتژی های گزارش دهی PPC برای سال 2020: بهترین کانال ها برای نمایش کار شما “فقط روندهای مثبت” در بینش های خودکار از طریق Slack و Email تغییر می کند

کانال های مورد استفاده: بینش خودکار ، گزارش های PDF از طریق ایمیل ، داشبورد عمومی ، داشبورد تلویزیون آفیس ، پورتال مشتری ارسال می شود.

تولید روندهای مثبت بخشی از بینش خودکار است – یک کانال گزارش دهی خودکار PPC. این کار به پیکربندی اندازه گیری ها نیاز ندارد ، فقط به حساب تبلیغاتی پرداخت شده متصل شده اید (به عنوان مثال Google Ads). به روز رسانی ها به طور منظم از طریق ایمیل یا در کانال Slack تحویل داده می شوند.

حتی در زمان رکود ، همیشه خبرهای مثبتی برای گزارش وجود دارد. به عنوان مثال ، ترافیک وب سایت شما به دلیل کمی فعالیت تجاری ممکن است کمتر باشد اما هزینه تبلیغات شما نیز کاهش می یابد. این خبر خوبی برای مشتری شماست که احتمالاً به دنبال کاهش هزینه ها در هنگام رکود خواهد بود.

روندهای مثبت را می توان برای هر PDF یا گزارش پورتال مشتری روشن کرد. در اینجا مثالی از سوئیچ وجود دارد که شناسایی معیارهای مثبت را خودکار می کند:

استراتژی های گزارش دهی PPC برای سال 2020: بهترین کانال ها برای نمایش کار شما “فقط روندهای مثبت” گزارش های PPC و پورتال های مشتری را تنظیم کرده است

هدف 4: بروزرسانی پیشرفت را ارائه دهید

این نوع گزارش ، نمای کلی از فعالیتهای هفتگی یا حتی روزانه شما را ارائه می دهد. بهترین معیارهای نمایش بهترین کارزارها یا کمپین های جدید PPC است که شما راه اندازی می کنید.

کانال های مورد استفاده: پورتال مشتری، گزارشهای PDF از طریق ایمیل ، داشبورد عمومی ، داشبورد تلویزیون آفیس ، بینش خودکار ارسال می شود.

تهیه گزارش ساده ترین گزارش برای تهیه کمبود داده است. مشکل همیشه یافتن وقت برای تهیه چنین گزارشی است. گزارش خودکار به رفع این مسئله کمک می کند.

در حالی که همیشه می توانید گزارش خودکار را پیکربندی کنید و آن را به طور مرتب با حاشیه نویسی خود به مشتری ارسال کنید ، ممکن است مشتری شما بخواهد داده ها را به تنهایی بررسی کند. این جایی است که گزارش های مشتری برچسب سفید باید به شما امتیاز بیشتری برای رقابت شما بدهد.

Client portal یک کانال است که به کسب و کار شما اجازه می دهد تا هر مجموعه داده (PPC ، رسانه های اجتماعی ، تجزیه و تحلیل وب ، تجارت الکترونیکی ، بازاریابی ایمیل و سایر موارد) را در دامنه خود میزبانی کند ، جزئیات ورود به سیستم را برای مشتریان خود فراهم کرده و به آنها اجازه دهید به وب سایت شما وارد شوند و ببینند. داده ها هر وقت خواستند. شما همیشه در حال کنترل آنچه داده های مشتری خود می بینید ، هستید.

مقاله پیشنهادی  چگونه تولید زبان طبیعی بازی SEO را تغییر می دهد

همه آژانس های برتر PPC در این نظرسنجی ، پرتال های برچسب سفید را به مشتریان خود ارائه می دهند. این کانال گزارش دهی به ایجاد اعتماد و افزودن به مشتریان شما بالاتر از آنچه می تواند رقابت ارائه دهد کمک می کند.

استراتژی های گزارش دهی PPC برای سال 2020: بهترین کانال ها برای نمایش کار شما صفحه ورود به سیستم مشتری وبلاگ برچسب سفید در وب سایت شما

پورتال ها برای آژانس های بزرگتر با مخاطب معمولاً چند ملیتی ساخته می شوند و معمولاً رابط های مشتری را به چند زبان ارائه می دهند.

پورتال مشتری Octoboard برای گزارش PPC و SEO در 8 زبان انگلیسی ، فرانسوی ، اسپانیایی ، پرتغالی ، ایتالیایی ، روسیه ، هلندی و آلمانی موجود است.

هدف 5: روندهای جدید را برجسته کنید

با کار با سیستم عامل های تبلیغاتی با هزینه ، روندهای توجه را مشاهده خواهید کرد. افزایش هزینه ها در مناطق مختلف ، نوسانات نرخ CPC ، هزینه بودجه و هزینه برای هر نوسانات تبدیل.

دیدن این روندها زمان می برد. اگر تعداد زیادی حساب یا وب سایت برای مدیریت دارید ، آنها را از دست نخواهید داد. برای ردیابی روندها ، باید به داده ها توجه کنید و داشتن آن در جلوی شما کمک بزرگی می کند.

ما دریافتیم که نمایش داده ها روی صفحه های تلویزیون باعث می شود روند هرچیزی که هر روز می بینید ، روند را بسیار ساده تر کند و می تواند تغییرات را بدون اختصاص زمان به آن ، به عنوان مثال ، در هنگام استراحت قهوه مشاهده کند.

اکنون همه ما از راه دور کار می کنیم. داشتن چنین نمایشگری به صورت آنلاین در دسترس برای همه افراد مشاغل برای دیدن بسیار ارزشمند است. اشتراک داده ها و بحث در مورد بینش های روزانه بخش مهمی از شناسایی روندها و به اشتراک گذاری دانش در داخل و با مشتری است.

کانال های مورد استفاده: پورتال مشتری، گزارشهای PDF از طریق ایمیل ، داشبورد تلویزیون تلویزیون ، پرتال مشتری ارسال می شود

تکیه کامل بر شناسایی روند دستی بسیار هوشمندانه نیست. خوشبختانه ، یادگیری ماشین و تشخیص خودکار روند کمک می کند.

امکان تشخیص خودکار بینش بسیار آسان است. برای بروزرسانی های منظم به داده و پیکربندی ایمیل یا کانال داده Slack نیاز به اتصال دارد. یادگیری ماشین به گرایش نقاطی که در غیر این صورت ممکن است از دست دهید کمک خواهد کرد.

استراتژی های گزارش دهی PPC برای سال 2020: بهترین کانال ها برای نمایش کار شما بینش داده های خودکار و گزارش PPC در Slack و از طریق ایمیل.

کلمات نهایی

متخصصان و آژانس های بازاریابی که با روش های جدید گزارش PPC و پیشرفت SEO سازگار نیستند ، مشتریان خود را در رقابت از دست می دهند.

استفاده از چندین کانال برای دستیابی به مشتری ، اطلاع رسانی به مشتریان از پیشرفت و به روزرسانی آنها در ROI به یک هنجار جدید تبدیل شده است. به سادگی برنامه ریزی یک گزارش PDF که هر ماه ارسال می شود ، دیگر برای حفظ مشتری کافی نخواهد بود.

برای موفقیت در بازی PPC و نشان دادن بهترین نتایج ، حتماً از کانال صحیح استفاده کنید – از گزارش خودکار به پورتال مشتری و بینش های تولید شده توسط یادگیری ماشین.

خوشبختانه ، پیوستن به این روند دشوار نیست. فناوری بازاریابی آماده پاسخگویی به این نیازهای جدید است. از ابزاری مناسب استفاده کنید که به شما کمک می کند تا هوشمندانه کار کنید ، در وقت خود صرفه جویی کنید و به شما رقیب بیشتری می دهد.

چیزای بیشتری در موردش پیدا کن بینش خودکار مشتری، White Label Client Portals، داشبورد در زمان واقعی برای گزارش PPC و حفظ مشتری.