بهترین جستجوهای YouTube در طول همه گیر COVID-19

از زمان شروع همه گیری ، YouTube مجموعه بینش جدیدی را با اطلاعاتی درباره محبوب ترین موضوعات ویدیویی منتشر کرد

از مضراب تا مراقبت از خود ، مباحث گرایش نشان می دهد که افراد برای یادگیری مهارت و بهبود رفاه خود به YouTube مراجعه کردند.

گزارش YouTube پر است از تصاویر غنی و همچنین بینش در مورد محبوبیت هر اصطلاح جستجو.

در اینجا سریع به بینش های کلیدی این گزارش می پردازیم.

در آشپزی خانگی کمک کنید

با شروع قفل های گسترده در ماه مارس ، جهان برای کمک به پختن غذای مورد علاقه خود در خانه به یوتیوب متوسل شد.

مورد اصلی در لیست همه این بود ، باور کنید یا نه ، نان ترش.

بهترین جستجوهای YouTube در طول COVID-19 همه گیر

وی افزود: “اما در اواخر ماه مارس ، می توان یک مورد مشروعیت را ایجاد کرد که بخش خوبی از جهان به طور همزمان در مورد چگونگی دستیابی به یک استارتاپ خام فوق العاده تثبیت شده است. و مدارکی که در مورد آن وجود داشت در YouTube بود. “

YouTube خاطرنشان می کند که بسیار جالب است که کشورهای جهان نتوانند همزمان در جستجوی موضوعات مشابه باشند.

مقاله پیشنهادی  5 ابزار شگفت انگیز در تبلیغات Google شما باید استفاده کنید

اما از زمان اعلام یک اورژانس ملی در مارس ، جستجوهای جهانی برای آموزش آشپزی در حال برداشتن است.

جستجوی برتر YouTube در طول COVID-19 همه گیر

آرامش در مراقبت از خود

مردم برای مقابله با اضطراب و بلاتکلیفی ناشی از بیماری همه گیر جهانی به YouTube مراجعه کردند.

جستجوهای فیلم های مربوط به غذا ، ورزش ، آرامش و خواب از ماه مارس به پایان رسیده است.

“عبارت” مراقبت از خود “باعث می شود كه بعضی از افراد درباره حمام های حباب روشن شمع فكر كنند. اما این واقعاً با حفظ اساسی ترین نیازهای بیولوژیکی و عاطفی ما صحبت می کند. “

YouTube به طور خاص محبوبیت موضوعات زیر را برجسته می کند:

یوگا (بازدیدهای روزانه از ماه مارس دو برابر شده است)
مراقبه هدایت شده (بازدید روزانه از ماه مارس 40٪)
تمرینات خانگی (نمایش روزانه 4 برابر از ماه مارس)
طبیعت به نظر می رسد
رستوران به سبک

عکس

ارتباطات اجتماعی … از راه دور

داده های YouTube نشان می دهد که نیاز به ارتباط مردم در زمانی که مسافت های اجتماعی به شدت مورد تشویق قرار می گیرند.

“بینندگان YouTube از ویدئو برای ارتباط مستقیم و غیرمستقیم با یکدیگر استفاده می کردند ، گاهی اوقات به روش های ظریف: حتی فقط شرکت در روند رو به رشد قهوه باعث می شود کسی احساس ارتباط بیشتری با سایر افراد داشته باشد.”

از ماه مارس افزایش قابل توجهی در مباحث ویدئویی زیر مشاهده شده است:

  • “با من” (نظرات از #با من فیلم ها 600٪ افزایش یافته است)
  • تورهای موزه ای (بازدید روزانه 60٪)
  • ماسک های صورت (آموزش های DIY 400 میلیون بار مشاهده شده است)
  • قهوه Dalgona (یک درمان قرنطینه مرسوم ، مد روز که یک لحظه ویروسی مختصر داشت)

جستجوهای برتر YouTube در طول COVID-19 همه گیر

بحران هویت

ایده و تجربه خود شخص از این ذهنیت برخوردار بود زیرا همه گیری زندگی مردم را در سراسر جهان مختل کرده است.

“ویدئو ثابت شد روشی بی نظیر است که مردم می توانند با یادگیری یک مهارت جدید ، بیان کنند که چه کسانی هستند و چه کسی می شوند.”

مباحث ویدیویی زیر از ماه مارس محبوبیت زیادی پیدا کرد:

  • باغبانی
  • چگونه موها را کوتاه کنیم
  • خدمات مذهبی
  • نکات زیبایی در تماس ویدیویی

جستجوهای برتر YouTube در طول COVID-19 همه گیر

“یکنواختی متحیر کننده”

YouTube می گوید یکنواختی این روند محتوا در سراسر جهان “حیرت آور” است.

آنچه ما می توانیم از این مسئله کنار بیاییم این است که مردم وقتی نوبت به محتوا می رسد سه نیاز اصلی دارند:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

  • احساس ارتباط را تجربه می کنید
  • تا حد ممکن احساس خوبی داشته باشید
  • حس قوی از نفس خود را پروژه کنید

منبع: YouTube فرهنگ و روند

برای اطلاعات بیشتر در مورد جستجوی YouTube ، با درک کلیه اصطلاحات محبوب سال گذشته ، به مقاله زیر مراجعه کنید: