بهترین تعداد Word Word برای SEO چیست؟

“چند کلمه برای نوشتن نیاز دارم؟”

این سوالی است که من اغلب هنگام صحبت با مشتری در مورد نیاز به کپی برای افزایش صفحات آنها می شنوم.

هدف از نسخه ، جزئیاتی که باید درج کند و مخاطبی که از آن صحبت می کند اغلب ملاحظات ثانویه است.

به هر دلیلی ، هر وقت یک سئو از مراکز بحث و پیگیری پیرامون تعداد کلمات کپی کند.

اسطوره در مورد Word Count چیست؟

محتوای طولانی تر بهتر است ، درست است؟ آیا این چیزی نیست که اغلب به شما گفته می شود؟

هرچه تعداد کلمات بیشتری در صفحه وجود داشته باشد موتورهای جستجو “معتبرتر” کار شما را ارزیابی می کنند و رتبه شما بالاتر می رود.

این مفهومی است که غالباً در توییتر و یا در تالارهای گفتگو اما بدون هیچگونه واقعیت برای آن ایجاد شده است.

بنابراین چرا اجماع عمومی که نسخه طولانی تر دارد باعث می شود صفحات با ارزش بیشتری کسب شود؟

مطالعات سوء تفاهم

مطالعات بسیاری وجود دارد که غالباً در ارتباط با تعداد کلمات نقل می شود.

در یک مطالعه از Backlinko ، که در آوریل 2020 منتشر شد ، “نتایج متوسط ​​صفحه اول گوگل شامل 1،447 کلمه است”.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این بسیار آسان خواهد بود که کسی بتواند این اطلاعات را به صورت جداگانه درآورد و فرض کند این بدان معنی است که صفحات برای رتبه بندی در صفحه اول به حدود 1500 کلمه نیاز دارند.

این همان چیزی نیست که مطالعه می گوید.

این مطالعه حاکی از مشترک بودن بین صفحات رتبه برتر است.

این همبستگی است ، نه علیت. بعداً درباره آن

بهترین تعداد Word Word برای SEO چیست؟

عوامل زیادی وجود دارد که باید تعیین کنند محتوای محتوای صفحه چه مدت طول می کشد و همه نمی توانند در مورد رتبه بندی صفحه باشند.

مهم است که به یاد داشته باشید که نسخه در صفحه باید در آنجا باشد تا به بازدید کننده انسان کمک کند ، نه یک ربات جستجو.

طول نسخه در آن صفحه باید به همان اندازه که برای کمک به کاربر در تکمیل اهداف خود در صفحه لازم است باشد – این که آیا به سرعت می توانید جواب یک سوال را مشخص کنید ، توضیحی کامل درباره یک موضوع ارائه دهید ، یا به سادگی انتقال مشخصات یک محصول.

نیاز کاربر باید اول و مهمترین چیز باشد.

مطمئنا ، اما واقعاً بهترین تعداد کلمه برای SEO چیست؟

من آن را دریافت می کنم ، شما می خواهید بدانید که چگونه بسیاری از کلمات را بنویسید تا با بهترین فرصت برای گرفتن رتبه بندی در صفحه اول در کنار هم قرار بگیرید.

مشکل این است که تعداد مشخصی از کلمات وجود ندارد.

موتورهای جستجوگر صفحات بالاتری را کسب می کنند که به بهترین وجه با پرس و جو جستجوگر مطابقت دارند.

به ندرت “حجم کلمات” چیزی است که عامل اصلی تصمیم گیری برای کاربران خواهد بود.

کیفیت نسخه و چگونگی پاسخ به سؤال آنها از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

حجم متن در یک صفحه روش اشتباه برای اندازه گیری کیفیت محتوای آن است.

جان مولر از گوگل حتی این موضوع را در توییتر تکرار کرد.

بهترین تعداد Word Word برای SEO چیست؟

همچنین این ایده مشترک وجود دارد که شما فقط به عنوان رقیب برتر در صفحه خود باید به عنوان کلمه کلمه ای داشته باشید.

مولر نیز اخیراً این افسانه را برطرف کرد.

بهترین تعداد Word Word برای SEO چیست؟

همبستگی و علت

موضوعی که بسیاری از افراد را به هنگام مشاهده تعداد کلمات سوق می دهد ، همبستگی و علیت گیج کننده است.

اگر به 5 صفحه برتر رتبه بندی برای جستجوی انتخاب شده خود نگاه کنید و ببینید که همه آنها تقریباً 2000 کلمه دارند ، قابل درک است که فکر می کنید این چیزی است که برای رتبه بندی مناسب برای آن اصطلاح لازم است.

این مورد نیست.

تعداد کلمات به تنهایی عامل تعیین کننده نیست.

با این حال ، صفحات طولانی تر به دلیل طول آنها ، به طور غیر مستقیم رتبه خوبی دارند.

همانطور که توسط مطالعه HubSpot انجام شده در سال 2015 پیشنهاد شده است ، صفحات طولانی تر می توانند مشترک تر و “ارزشمندترین پیوند” باشند.

به نوبه خود ، می تواند نمایه پیوند صفحه باشد که باعث رتبه بندی خوب آن می شود.

همچنین ممکن است صفحات طولانی تر پاسخ های کامل تری را برای رتبه بندی مناسب برای برخی از نمایش داده ها فراهم کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

نکته مهم این است که ، همبستگی با علیت مساوی نیست.

مقاله پیشنهادی  تقسیم گوگل: توضیحات متا خلاصه مطالب را ارائه می دهد

رتبه بندی طولانی تر محتوا بهتر از محتوای کوتاه تر به معنای طولانی تر بودن محتوای دلیل رتبه بندی خوب صفحه نیست.

چه مدت باید کپی شود؟

اگرچه محتوای برخی از موارد ممکن است در بعضی موارد بهتر از محتوای کوتاهتر باشد ، اما فرض کنید محتوای طولانی بهتر نیست.

راهنمای مبتدی سئو خود Google ، اظهار داشت: “محتوا باید واقعاً دقیق ، واضح نوشته شده و جامع باشد.”

جامع مدتها مترادف نیست.

جامع به معنی “کامل و شامل همه موارد ضروری” است.

این نشان می دهد که کپی باید به اندازه کافی گسترده باشد تا همه چیزهایی را که کاربر ممکن است بخواهد در پاسخ به سؤال خود بداند ، پوشش دهد.

برای برخی از سؤالات مانند “تاریخ پادشاهی انگلیسی” که می تواند حجم قابل توجهی از متن باشد.

برای دیگران ، مانند “قیمت بنزین نزدیک من” می تواند به میزان قابل توجهی کمتر باشد.

می تواند محتوای خیلی طولانی باشد

آره. محتوا می تواند خیلی طولانی باشد.

یکی از مشکلات مربوط به نوشتن نسخه بر روی تعداد کلمات خاص این است که این قطعه می تواند رقیق شود.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

نویسنده ممکن است در تلاش برای دستیابی به یک حجم دلخواه از کلمات ، به سادگی شروع به تکرار مفاهیم کند.

این باعث نمی شود خوانش خوبی انجام شود.

همچنین می تواند در چگونگی رتبه بندی نسخه برای کلمات کلیدی مورد نظر تأثیر بگذارد.

رقیق کردن پیام محتوا همچنین می تواند منجر به مضامین کلمات کلیدی صفحه شود.

به جای نوشتن یک صفحه مختصر در مورد موضوع اصلی کلید واژه ، شما مجبور به معرفی مفاهیم دیگری برای پد کردن محتوا هستید.

این می تواند بر توانایی صفحه در رتبه بندی برای کلمات کلیدی مورد نظر شما تأثیر منفی بگذارد.

نکته اصلی درک میزان نیاز محتوای یک صفحه متوقف کردن نگاه به آن به عنوان هدف برای دستیابی به هدف است.

تعداد کلمات ایده آل برای سئو وجود ندارد.

درعوض ، باید هدف صفحه را بررسی کنیم.

هدف یک صفحه

آنچه صفحه ایجاد شده است برای انجام اهمیت دارد هنگام در نظر گرفتن توانایی آن برای رتبه بندی خوب در نتایج جستجوی ارگانیک.

آیا این یک صفحه اطلاعاتی است؟

آیا برای ارسال بازدید کنندگان به صفحات دیگر سایت طراحی شده است؟

آیا این یک صفحه معاملاتی است؟

هدف از این صفحه تأثیر می گذارد که چه مقدار نسخه بر روی آن لازم است.

قصد کاربر

مهمترین جنبه هنگام تصمیم گیری در مورد محتوای طولانی مدت ، قصد کاربر است.

کاربر هنگام فرود در صفحه چه می خواهد.

اگر می فهمید که یک کاربر از صفحه شما به چه چیزی نیاز دارد ، کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که به اندازه کافی جامع برای پاسخگویی به آن نیازها است.

ایجاد صفحه طولانی به خاطر آن به کاربر کمک نمی کند.

این به نوبه خود کمکی به شما نمی کند. حتی اگر صفحه شما از رتبه خوبی برخوردار باشد ، رتبه بندی نباید هدف نهایی کار SEO باشد. تبدیل ترافیک از اهمیت بیشتری برخوردار است.

اگر یک کاربر برای یافتن پاسخ به یک سؤال در صفحه شما قرار گرفت ، اما نمی تواند چوب درختان را ببیند ، شما نیاز آنها را برآورده نکرده اید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

تبدیل

نکته مهم دیگر این است که چگونه طول کپی بر تبدیل اثر می گذارد.

به منظور کمک به بازدید کننده در انجام یک عمل ، بعضی از صفحات به کپی های بزرگ کپی احتیاج ندارند.

به عنوان مثال متن بسیار زیادی نمی تواند در معرض صفحه یک دسته بندی محصولات باشد.

مقدار مناسب

بنابراین بهترین تعداد کلمات برای SEO چیست؟

وجود ندارد.

طول کپی هرگز نباید با تعداد کلمات دیکته شود.

این باید تا زمانی که لازم باشد برای انتقال پیام صفحه کمک کند و به کاربران امکان دهد اقدامات مورد نظر خود را در آن صفحه انجام دهند.

کپی طولانی تر ممکن در برخی SERP ها از مزیت استفاده کنید ، اما تنها طول کپی تنها عامل تعیین کننده رتبه نیست.

در پایان روز کپی کردن در یک صفحه نباید فقط در مورد رتبه بندی باشد. این باید نیازهای کاربر را برآورده کند و تبدیل را ترغیب کند.

تعداد کلمات ایده آل برای آن وجود ندارد.

منابع بیشتر:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، مه 2020