بهبود UX برای سئو ، رسانه های اجتماعی شایسته Cringe و سایر موارد با مری دیویس [PODCAST]

“این همیشه هدف من است – امتحان کردن و بهبود تجربه کاربر. این یکی از این موارد است که هرگز به آن پایان نمی دهد زیرا روشی که افراد حتی با آنچه شما به آنها پیشنهاد می دهید تعامل می کنند با تغییر فرهنگ و فناوری ما تغییر می کنند. بنابراین ثابت است. هیچ وقت واقعاً وجود ندارد “آن را تنظیم کرده و آن را فراموش کنیم.” این می تواند همه چیز از جمله و رابط کاربری ما به زبان ، رنگ ها و تصاویر باشد. این دامنه کامل این است که هر شخص سعی می کند در هر بستر با مارک شما ارتباط برقرار کند. “

مری دیویس جزء بهترین ، سخاوتمندترین و مفیدترین افرادی است که با آنها ملاقات خواهید کرد.

از افراد قدیمی در صنعت سئو سؤال کنید و متوجه خواهید شد که مری (و همسرش دیو دیویس) با ارائه مشاوره شخصی و حرفه ای به کسانی که به آن احتیاج دارند ، در جامعه کمک کرده اند.

تمایل مری برای گوش دادن ، اتصال و کمک به افراد اطرافش به عنوان الهام بخش بیشتر ما در صنعت برای انجام همین کار است.

در اپیزود 194 نمایشگاه ژورنال موتور جستجو ، تمام دلایلی را که مری دیویس طرفدار سئو است باید بدانید بهتر است بیاموزید.

درباره مری دیویس

مری دیویس رئیس بازاریابی اینترنتی Beanstalk است.

وی پس از شروع طراحی وب در سال 2002 ، وی در سال 2004 به جستجوگرها منتقل شد و تمرکز وی اکنون شامل تجربه کاربر و رسانه های اجتماعی نیز می شود.

مقاله پیشنهادی  SEO ، بازاریابی جستجو و موسیقی Heavy Metal [PODCAST]

او هم اکنون در مجله موتور جستجو همکاری می کند و به مدیریت ستون های جمعه Focus ما کمک می کند.

به تازگی ، او همچنین به عنوان مدیر رسانه اجتماعی به تیم جستجوی ژورنال پیوست.

در سال 2019 ، ماری به خاطر کلیه کارهای عالی که در روز جمعه تمرکز انجام می دهد ، اولین جوایز انجمن ژورنال موتور جستجو شد.

او از جمله در کنفرانس های صنعت از جمله Pubcon ، State of Search و SMX سخنرانی کرده است.

مری همچنین در کنفرانس مجازی آینده SEJ eSummit در تاریخ 2 ژوئن در مورد رسانه های اجتماعی صحبت خواهد کرد.

به این قسمت گوش دهید و در مورد اشتیاق او به تجربه کاربری و رسانه های اجتماعی ، حضور فعال در جامعه سئو و موارد دیگر مطلع شوید.

نمایش یادداشت ها

  • کانون Beanstalk چیست و آنها چه مشتری هایی را ارائه می دهند؟ [2:30]
  • چگونه مری در میان همه گیر کروناویروس چه از نظر حرفه ای و چه از نظر شخصی حضانت دارد؟ [5:22]
  • برخی از درس های غیر منتظره که هم اکنون می توانیم یاد بگیریم. [8:45]
  • تجربه کاربر (UX) چیست ، چرا مهم است و چگونه UX در رتبه بندی ها و تبدیل های سئو بازی می کند؟ [12:26]
  • چه کسی در حال حاضر یک کار عالی با UX انجام می دهد؟ [22:32]
  • معیارهای کلیدی شما باید برای اندازه گیری تجربه کاربر و یافتن زمینه هایی برای بهبود به آنها توجه کنید. [26:40]
  • مری در آن سایتهایی که واقعاً در حال حذف محتوا مانند دیوانه هستند ، پیشرفت های گسترده ای را مشاهده می کند. [28:35]
  • برای افرادی که رسانه های اجتماعی را در طول همه گیری مدیریت می کنند ، لازم و کاری نکنید. [36:09]
  • مری قبل از شروع به طراحی وب و درنهایت سئو وارد کار اجتماعی می شد. این چیزی است که او را به دنیای سئو سوق داده است. [45:01]
  • ایده راه اندازی یک شرکت جستجوگرها در سال 2004 به وجود آمد در حالی که دیو و مری در نیویورک بودند. [50:03]
  • مثل اینکه مریم در سالهای اولیه به SES رفت “فقط برای حضور در آنجا” و سپس سرانجام سخنرانی در کنفرانس ها و بسیار درگیر شدن در جامعه. [52:06]
  • اگر او می توانست به ابتدا برگردد و چیزی را تغییر دهد ، مری برای جدا کردن تجارت از امور شخصی کار می کند. [56:07]
  • چگونه مریم موفقیت را برای خودش و برای Beanstalk تعریف می کند؟ [58:41]
  • درمورد اینکه آیا مشتری مناسب با مشتریان بالقوه مناسب است یا خیر. [1:00:26]
  • برخی از پروژه های مورد علاقه مشتری و آنچه آنها را خاص ساخته است. [1:03:02]
  • مری یک “داستان ترسناک” ناامیدکننده را با مشتری قبلی به اشتراک می گذارد. [1:07:49]
  • مخاطب باید چه انتظاری از ارائه مری در نمایشگاه SEJ eSummit آینده داشته باشد؟ [1:09:49]
  • درباره چگونگی شکل گیری ستون جمعه فوکوس و اینکه چرا مری تصمیم به درگیر شدن گرفت: “تمام هدف پشت ستون این است که واقعیت های خود را عادی کنیم ، این است که ما می جنگیم و خوب است و ما تنها در آن نیستیم. ” [1:13:02]
  • مریم در مورد مبارزات خود با سندرم ایمپوستر و نحوه مدیریت او توضیح می دهد. [1:19:30]
  • اگر او در جستجوی یا بازاریابی نبود ، دوست داشت به جای آن کارهای انجام شده در محل را انجام دهد. کار رویایی مری این بود که یک بشردوست باشید. [1:25:31]
  • بهترین چیزی که بیش از هر چیز شغلش را شکل داده است ، یک یادآوری ساده از دیو است که او توانایی دارد. [1:27:08]
  • مریم از شنیدن توصیه ها خسته شده است: “محتوا پادشاه است.” او می گوید ، “ایده ای که محتوا به خودی خود فقط یک چیز مهم باشد ، خاموش است.” [1:28:33]
  • نکات کلیدی برای تازه واردان صنعت که می خواهند موفق شوند. [1:30:23]
  • “هرچه بیشتر به هر چیزی که تحت هدایت هوش مصنوعی قرار می گیرد حرکت می کنیم ، هیجان زده تر می شوم.” [1:31:33]
  • بعد مری دیویس چیه؟ [1:32:52]
مقاله پیشنهادی  آیا باید در SEM با شرایط مارک تجاری پیشنهاد دهم؟

پیوندها از قسمت

نحوه ارتباط با مری دیویس:

توییتر | لینکدین | BeanstalkIM.com

افراد ذکر کردند

این پادکست توسط Ahrefs و Opteo برای شما آورده شده است.

برای گوش دادن به این نمایشگاه موتور جستجو: بهتر است Pod Pro Podcast را با مری دیویس بدانید:

برای گوش دادن به سایر نمایشگاه های ژورنال موتور جستجو ، از بایگانی پادکست ما دیدن کنید پادکست ها!


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: پائولو بابیتا

مقاله پیشنهادی  Google بیش از 70٪ از اوقات ، متا شرح را بازنویسی می کند