بعد از انجام جستجوگرها در صفحه – بعد چه خبر؟

امروز سؤال سؤال از جاناتان در سن دیگو مطرح است. او می پرسد:

وقتی همه عناصر صفحه خود را بهینه کردم و به یک فلات رسیدم ، بعدی چیست؟

کار SEO هرگز انجام نمی شود.

فنی فنی فقط آغاز موفقیت آمیزترین استراتژی های است.

فقط به این دلیل که ابزار حسابرسی مورد نظر شما می گوید همه چیز به پایان رسیده است به این معنی نیست که اینگونه باشد.

من یک سئو را نمی شناسم که تا به حال در رتبه های برتر برای هر کلمه کلیدی که می خواهند رتبه بندی کند ، نمی دانم.

در کمال تعجب ، همه ما می خواهیم برای همه چیز رتبه بندی کنیم.

این غیرممکن است ، اما به این معنی نیست که ما تلاش را متوقف می کنیم.

بهینه سازی در صفحه فقط آغاز است

بیشتر SEO ها با بهینه سازی صفحه شروع می شوند.

کد در سایت شما ممکن است باعث شود شما رتبه ندهید ، اما کد بد می تواند مطمئناً رتبه سایت را حفظ کند.

منطقی است که به دلایل مختلف کد یک سایت را در ابتدای یک پروژه SEO اصلاح کنید.

کار با کد سایت به SEO کمک می کند تا با ساختار کلی سایت آشنا شود ، که برای درک آنچه باید در سایر قسمت های فرآیند بهینه سازی انجام شود ، ضروری است.

اما اگر می خواهید بیشترین موفقیت را داشته باشید ، گزینه ای نیست که پس از رفع کد کار را متوقف کنید.

کلمات معنی چیزها هستند

به طور معمول ، پس از رفع مشکلات کد نویسی در یک سایت ، دوست دارم به محتوا بروم.

ایجاد محتوا به خاطر محتوا بهترین استفاده از وقت شما نیست.

شما باید محتوای با کیفیت ایجاد کنید که در واقع ارزشی برای بازدید کنندگان سایت شما ایجاد کند.

بعضی اوقات این به معنای ایجاد محتوا است که به منظور ایجاد یک فروش مستقیم طراحی نشده است.

ایجاد محتوا که باعث ایجاد رهبری فکری می شود ، اما همچنین شامل بسیاری از کلمات کلیدی و عباراتی است که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید ، استفاده بسیار خوبی از زمان SEOs است.

اگر سایتی برای تجارت الکترونیکی دارید ، به دنبال توصیف محصولات خود باشید ، اما مراقب باشید از این طریق وارد بازار نشوید و یا ممکن است نرخ تبدیل شما در حال کاهش باشد.

پست های وبلاگ همیشه سبز روشی عالی برای ایجاد محتوا است که برای مدت طولانی از بازدیدکنندگان سایت شما سود خواهد برد.

اما همچنین می توانید محتوا ایجاد کنید که به رویدادهای جاری بپردازد.

ارسال مطالب وبلاگ در حوادث فعلی می تواند راهی عالی برای جذب بازدید کننده و رتبه بندی عباراتی باشد که در حال حاضر مورد درخواست هستند.

اتصالات ساختمان

شما همیشه می توانید پیوندهایی بسازید.

شما هرگز نمی توانید پیوندهای با کیفیت کافی به سایت خود داشته باشید.

کلمه کلیدی در اینجا با کیفیت است.

پیوند یک سایت با کیفیت مانند وال استریت ژورنال یا نیویورک تایمز به ارزش هزار پیوند از وبلاگ جو اشوئه است.

ساختن پیوندها سخت است.

ایجاد لینک به زمان ، خلاقیت و گاه کمی شانس نیاز دارد.

اگر یک SEO همیشه بگوید که آنها کاری برای انجام این کار ندارند ، من به پروفایل پیوند آنها نگاه می کنم.

حتی اگر سایت شما دارای پیوندهای شگفت انگیزی است که به آن اشاره دارد ، همیشه می توانید موارد بیشتری اضافه کنید.

اگر مشخصات لینک سالم دارید ، به دنبال گسترش آن در مناطق دیگر باشید.

به عنوان مثال ، اگر سایت شما در مورد کفش است و شما هزاران پیوند در مورد چگونگی کفش های بزرگ خود صحبت می کنید ، ممکن است زمان رسیدن به پیوندهای مربوط به بسکتبال و عملکرد محصولات خاص فرا برسد.

مقاله پیشنهادی  کدام یک برای وب سایت شما بهتر است: بک لینک یا محتوا؟

همانطور که قبلاً هم اشاره کردم ، همیشه کلمات کلیدی وجود دارد که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید اما این کار را نکنید.

به جایی که رتبه بندی می کنید و جایی که نیستید ، نگاهی بیندازید و طرحی را برای همکاری با تأثیرگذارانی که می توانند به شما پیوند دهند ، کمک کرده و در رتبه بندی آن کلمات کلیدی اضافی به شما کمک می کنند.

کار ما هرگز انجام نمی شود

SEO یک رشته تنظیم شده و فراموش شده نیست.

می توانید تمام اردک های خود را به صورت متوالی در اختیار داشته باشید و سپس Google یا Bing قوانین را تغییر می دهند.

سئو فنی فنی تنها بخشی از معمای کلی SEO است.

حرکت به سمت بهینه سازی خارج از صفحه و محتوا راهی برای ادامه موفقیت در رتبه بندی است.

یادداشت ویراستار: از سئو بپرسید ستون هفتگی مشاوره SEO است که توسط برخی از کارشناسان برتر SEO در صنعت ، که توسط ژورنال موتور جستجو انتخاب شده اند ، نوشته شده است. سوالی در مورد سئو داشتید؟ فرم ما را پر کنید. ممکن است پاسخ خود را در پست بعدی # اسکانSEO ببینید!


منابع بیشتر: