بسته شدن آگهی انتخابی در ایالات متحده

فیسبوک امسال مشغول فصل انتخابات بوده است و راه خود را به سمت ما در اینجا در ایالات متحده آمریکا می برد. آنها با انتقاد بیش از همه چیز از برخورد سیاستمداران گرفته تا اطلاعات نادرست کاربران درباره مکان رای گیری روبرو شده اند.

آنها با ویژگیهای جدیدی که کاربر را قادر می سازد و کانالهای رسمی که موارد مربوط به رای گیری را ارتباط برقرار می کنند ، واکنش نشان داده اند.

این بررسی از زمان انتخابات سال 2016 زنده و خوب بوده است ، جایی که مشخص شد اطلاعات نادرست در این سکو به طور گسترده پخش شده است.

برای برخی از این استراتژیها اصلی بودند که صفحات را ایجاد کردند که خود را منبع خبری معرفی کردند. در واقعیت ، آنها یک نهاد سیاسی در هسته اصلی خود بودند ، اما از آنجا که آنها از نظر فنی “اخبار” بودند ، مشمول این نبودند که همان قوانین بر روی نهادهای سیاسی زده شوند. موسسات خبری خود اعلام شده هم اکنون استانداردهای یکسانی را اعمال می کنند.

مقاله پیشنهادی  چرا خطای کنسول جستجوی Google خطاهای سرور 5XX را گزارش می کند

“معافیت خبری” که فیس بوک ارائه می دهد به این معنی است که تبلیغاتی که توسط آن ناشران اجرا می شود ، نباید به عنوان سیاسی برچسب خورده یا به قوانین تحمیل شده بر آنها پایبند باشند.

چگونه فیس بوک سیاستمدار را تعریف می کند

دنبال کردن این اقدامات بدان معنی است که فیس بوک باید اشخاص را بطور خاص تعریف کند. اول ، اینگونه فیس بوک اینگونه تعریف می کند که یک نهاد سیاسی است یا یک سیاستمدار:

  • “یک سازمان ، شرکت یا گروه دیگری که هدف اصلی آن تأثیرگذاری بر سیاست و انتخابات است.”
  • این شامل مواردی مانند احزاب سیاسی ، PAC ها و Super PAC ها و نهادهایی است که تحت عنوان “سازمان های رفاه اجتماعی” تنظیم می شوند.
  • مشاغل ارائه دهنده مشاوره سیاسی یا سایر خدمات مرتبط با نامزدها و انتخابات نیز به عنوان اشخاص سیاسی طبقه بندی می شوند.
مقاله پیشنهادی  Google هشدار می دهد 6 دلیل که یک داستان وب را ممنوع می کنند

این تعاریف مهم هستند ، زیرا در این سیاست جدید که یک رسانه رسانه سیاسی را تعریف می کند ، ذکر شده است.

چگونه فیس بوک یک رسانه سیاسی را تعریف می کند

مرحله بعدی شناسایی سازمان های خبری است که در آنجا بازیکنان فوق می توانند ذینفع باشند.

معیارها شامل موارد زیر است:

  • رسانه ای که متعلق به یک نهاد سیاسی یا سیاستمدار است.
  • یک سیاستمدار مانند مدیرعامل یا سردبیر خود در موقعیتی از قدرت خدمت می کند.
  • این خبرنامه اطلاعات اختصاصی فیس بوک را با یک سیاستمدار یا یک نهاد سیاسی به اشتراک می گذارد. این به معنای مواردی مانند مکان ، جنس ، سن و غیره است.
  • صاحب صفحه یک نهاد سیاسی است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

محدودیت در توزیع اخبار

با ناشرانی که به عنوان یک پایگاه خبری شناخته می شوند اما معیارهای فوق را رعایت می کنند ، با رفتار متفاوت خواهد بود

آنها هنوز مجاز به ثبت نام به عنوان یک نهاد خبری هستند ، اما میزان دسترسی آنها محدودتر خواهد بود. یعنی ، آنها واجد شرایط ورود به تب News نیستند و مجاز به استفاده از گزینه های پیام رسانی اخبار در بستر مسنجر یا در WhatsApp Business نیستند.

مقاله پیشنهادی  Google تاخیر صفحه اول فهرست اول موبایل را به تأخیر می اندازد - 5 دلیل چرا

زمان اعلامیه

گذشته از مصائب ذکر شده از زمان انتخابات 2016 ، احتمالاً چیز دیگری باعث شده تا زمان این فشار پیش برود. در اواخر ماه ژوئیه ، گوگل تأیید كرد كه می تواند سیاست های جدیدی را برای سرکوب بیشتر تبلیغ كنندگان در پنهان كردن هویت خود اعمال كند – اما همچنین اجازه نمی دهد كه اطلاعات به دست آمده غیرقانونی را كلیك كنند تا طعمه های تبلیغاتی خود را کلیک كنند.

فیس بوک اطلاعات را به Axios تأیید کرد. نوشتن کامل را می توان در اینجا یافت.

اطلاعات تکمیلی در مورد محدودیت های Google در مورد کلیک و ویرایش و پوشش شخصیت در سایت Axios نیز وجود دارد.