برچسب H1 چقدر برای سئو مهم است؟

به زبان ساده ، برچسب های سرآیند H1 مهم هستند.

اما این فقط اطمینان از استفاده از H1 در صفحات وب یا حتی آن نیست چگونه ما از آنها استفاده می کنیم

در واقع درک اینکه H1 چیست (در تعریف مدرن) و اینکه چگونه در سازمان صفحه قرار می گیرد ، درک می شود.

از همه مهمتر ، دانستن اینکه یک H1 – و سایر برچسب های هدر (H2 ، H3 ، H4 و غیره) – چگونه در تجربه کاربر کلی آن صفحه و وب سایت به طور کامل قرار می گیرد ، می دانیم.

از نظر فنی ، این برچسب هدر اصلی حتی نباید H1 باشد.

اما ، چه یک H1 باشد و چه یک برچسب هدر دیگر ، این هدر اصلی فوق العاده قابل توجه است.

بگذار توضیح بدهم.

H1 همان چیزی نیست که قبلاً بوده است

H1 ها قبلاً سیستماتیک و استاندارد بودند. اما دیگر ، زیرا جستجو از هر زمان دیگری دقیق تر است و هر روز هوشمندتر می شود.

ایده استفاده از H1 به عنوان یک دسته اصلی – اگر بخواهید عنوان باشد – تغییر نکرده است.

اما نقش آن هدر بیشتر از تجربه کلی کاربر در صفحه ایجاد می شود – و چگونگی کمک به بهبود آن – از تغییرات کلمات کلیدی موجود در آن و ترتیب نمایش H1 در سلسله مراتب هدر.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بنابراین ، این عنوان اصلی نباید یک H1 باشد ، اما اصول اساسی آن است بازیگری به عنوان H1 باقی می ماند.

عنوان اصلی یک وب سایت ، که به راحتی می تواند یک H1 باشد ، باید خلاصه ای کوتاه و خلاصه از محتوای صفحه باشد.

و بقیه محتوای صفحه باید به راحتی در زیر آن در صفحه وجود داشته باشد ، احتمالاً به صورت زیرعنوان.

برای درک بیشتر اهمیت H1 – و چگونگی ساخت موارد عالی برای محتوای خود – کمک می کند تا درک کنید که H1 ها از کجا آمده اند و چگونه تکامل یافته اند.

مقاله پیشنهادی  Google در استفاده از Quora برای پیوندها

زیرا اکنون ، هدف آنها مهم است ، اما رسمیت آنها با قوانین یا پیش نیازها محدود نمی شود.

آنچه H1 وجود دارد

قبلاً الزامات بسیار ساده ای برای H1 در رابطه با SEO وجود داشت.

  • مهمترین کلید واژه (ها) را وارد کنید.
  • در هر صفحه بیش از یک H1 استفاده نکنید.
  • اطمینان حاصل کنید که H1 اولین و بزرگترین متن صفحه است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اما گوگل به صراحت اعلام کرده است که اینها دیگر قوانین سرزمین نیستند.

وب سایت ها همانند نحوه ارائه ، نحوه خزش (توسط موتورهای جستجو) و نحوه مصرف (توسط انسان) تکامل یافته اند.

اکنون H1 چیست

داشتن چندین H1 مسئله ای نیست.

به گفته جان مولر گوگل در ویدیوی پیوند داده شده در بالا ، این در واقع یک روند نسبتاً رایج در وب است ، به ویژه با HTML5.

اگر ساختار عنوان یک صفحه خاص ، بهترین و سازمان یافته ترین روش برای ارائه محتوای آن صفحه باشد ، نباید تعداد H1 یا جایی که در صفحه قرار می گیرند نباید مورد اغماض قرار گیرد.

مولر در اواخر سال 2019 گفت: “سایت شما بدون هیچ برچسب H1 یا با 5 برچسب H1 رتبه بندی خواهد شد.”

ما همیشه باید تجربه کاربر را نسبت به تراکم کلمات کلیدی یا حتی سلسله مراتب عنوان ها ترجیح دهیم.

(از آنجا که برخی از CMS ها از یک ظاهر طراحی شده استفاده می کنند که ممکن است هدرهای دیگر را به هر دلیل طراحی برجسته تر کند.)

و ، از آنجا که داشتن H1 های متعدد بر دید ارگانیک یک صفحه تأثیر منفی نمی گذارد ، و همچنین کمبود کلمات کلیدی با ارزش بالا برای H1 (اگر بیشترین معنی را داشته باشد و همچنان محتوای صفحه را خلاصه می کند) تأثیر نمی گذارد ، بدون تمرکز زیاد بر روی عناصر H1 بودن H2 یا بالعکس انجام می شود.

این فقط درمورد اطمینان از مرتب سازی محتوا به روشی عملی و معقول است.

مقاله پیشنهادی  ممکن است Google مجبور شود الگوریتم جستجوی خود را به سئو نشان دهد

مولر برای درک سرصفحه های صفحه و نحوه پشتیبانی آنها از یک صفحه ، به سه روش سیستم Google اشاره کرد.

آنها شامل یک صفحه با:

  • یک عنوان H1.
  • چند عنوان H1.
  • متن های سبک شده (بدون HTML معنایی).

بدیهی است که این امر بیانگر آزادی زیادی در مورد سبک صفحه و سازماندهی و همچنین به طور کلی برچسب های سرصفحه است.

و سایت های زیادی جایزه می گیرند که از هر سه طرح فوق الذکر استفاده می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برچسب های سرصفحه ، از جمله H1 ها نیز برای قابلیت دسترسی مفید هستند.

به خصوص برای بازدیدکنندگان سایت کم بینا که توانایی دیدن واقعی وب سایت و طراحی آن را ندارند.

نرم افزاری که به کاربران معلول کمک می کند تا وب سایت ها را مصرف کنند ، عناوین را به ترتیب مشاهده آنها می خواند.

بنابراین ، H1 ها بخش بزرگی از یک وب سایت هستند که با آن کاربران ارتباط برقرار می کنند ، اما H1 های متعدد حتی در افراد کم بینا نیز در اثربخشی آن صفحه تأثیر نخواهند گذاشت.

به یاد داشته باشید ، این مربوط به تجربه کاربر است.

10 بار از 10 ، داشتن چنین ساختار معنایی که نشان دهنده سازماندهی مشخص محتوای صفحه باشد ، از نظر قابلیت خزش ، قابلیت هضم و در نهایت قابل مشاهده بودن به نفع آن صفحه وب است.

بیشترین بهره را از H1s & Header Tags دریافت کنید

در حالی که گفته شده است که H1 ها این کار را نمی کنند به طور مستقیم بر رتبه بندی ارگانیک تأثیر می گذارد (به عنوان مثال ، درج کلمه کلیدی ، برچسب های متعدد و غیره) ، ممکن نیست که آنها را به عنوان یک بخش قابل توجه از بهینه سازی کلی هر صفحه وب و بنابراین ، در نظر بگیرید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر سرصفحه ها به افراد کمک کنند تا محتوای صفحه را به روشی آسان تر درک کنند ، به احتمال زیاد می توانند به طریقی مشابه به موتورهای جستجو کمک کنند.

مقاله پیشنهادی  چگونه FOX.com برای ترافیک جستجوی مارک دار بهینه می شود [CASE STUDY]

و آنها این کار را می کنند.

سرآیند اصلی خود را که به احتمال زیاد H1 است ، در نظر بگیرید تا خلاصه ای دقیق از صفحه و محتوای آن باشد.

همه موضوعات و دسته های دیگر در آن صفحه به احتمال زیاد در زیر آن عنوان اصلی به عنوان زیر عنوان قرار می گیرند ، به طور معمول در مورد یک موضوع در آن عنوان اصلی عمق بیشتری دارند.

به ساختار معنایی یک صفحه به روشی ساده فکر کنید:

  • سربرگ اصلی (می تواند H1 باشد).
    • زیر عنوان 1 (می تواند H2 باشد).
    • زیر عنوان 2 (می تواند H2 دیگری باشد).
      • فرعی فرعی 1 (می تواند H3 باشد).
      • زیر فرعی دوم (می تواند H3 باشد).
    • زیر عنوان 3 (می تواند H2 دیگری باشد).
      • زیرعنوان ثانویه 1 (می تواند H3 باشد).
      • زیر فرعی دوم (می تواند H3 باشد).
      • زیرشاخه ثانویه 3 (می تواند H3 باشد).
    • زیر عنوان 4 (می تواند H2 دیگری باشد).
    • زیر عنوان 5 (می تواند H2 دیگری باشد).

برخی از مطالب بسیاری از زیرنویس ها را ندارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بعضی از آنها چند برابر خواهند داشت.

باز هم ، این در مورد محتوا و بهترین راه برای ارائه آن به مخاطب است.

عناوین مهمتر از H1 هستند

سرصفحه ها می توانند H1 باشند ، اما لازم نیست که باشند.

عنوان اصلی یک صفحه می تواند H1 باشد ، اما لازم نیست که باشد.

عنوان اصلی یک صفحه باید یک موضوع کلی / خلاصه صفحه باشد ، بنابراین احتمالاً شامل کلمات کلیدی هدف نیز خواهد بود.

اما این برای SEO یک صفحه نیست. این برای بازدید کننده وب سایت و تجربه آنها در وب سایت است.

به یاد داشته باشید: این در مورد SEO نیست.

این در مورد کاربران است.

پیام را واضح و طرح بندی هر صفحه را ساده کنید.

منابع بیشتر: