برنامه Shopify Google Web Vitals

اکنون Shopify یک برنامه جدید دارد که نمره Google Web Vitals یک سایت را نشان می دهد. بهبود نمرات ممکن است به یک سایت در عملکرد بهتر کمک کند. در سال 2021 نمرات وب ویتال ها به عوامل رتبه بندی تبدیل می شوند.

برنامه Shopify Web Vitals چیست؟

این برنامه به تجار فروشگاهی Shopify امکان بررسی نمره وب ویتامین های آنها و مقایسه آنها با رقابت را می دهد.

برنامه توسط Ilya Grigorik (igrigorik)مدیر روابط با توسعه دهنده Google.

ایلیا آن را اعلام کرد در توییتر:

“فروشگاه Shopify را اجرا کنید و کنجکاو کنید که چگونه در برابر توصیه های Core Web Vitals برای LCP ، FID و CLS عمل می کند؟ جایزه ، چگونه می تواند در برابر رقابت جمع شود؟ “

وب ویتامین ها چیست؟

وب ویتال ها از سه معیار تشکیل شده است که درمورد تجربه کاربر بازدید کنندگان سایت گزارش می دهند.

امتیاز بالا در معیارهای Web Vitals نشانه این است که یک صفحه به سرعت بارگیری می شود و برای بازدید کنندگان سایت قابل استفاده است.

مقاله پیشنهادی  Google هر روز بیش از 25 میلیارد صفحه Spammy را پیدا می کند

این معیارهای عملکرد با فروش بیشتر همراه بوده و به تجربیات مثبت کاربر در وب سایت کمک می کنند.

وب ویتال ها از سه معیار تشکیل شده اند:

  1. Shift Layout Layout
  2. بزرگترین رنگ محتوا
  3. تأخیر ورودی اول

Shift Layout Layout

این گرایش عناصر در یک صفحه وب را برای تغییر در هنگام بارگیری صفحه وب اندازه گیری می کند. تا زمانی که عناصر صفحه قابل مشاهده مانند دکمه ها ، فرم ها ، متن و تصاویر بارگیری نشوند و حرکت نکنند ، یک صفحه وب قابل استفاده نیست.

کمتر انتظار برای استفاده شدن از صفحه با تجربه بهتر کاربر و فروش بیشتر همراه است.

بزرگترین رنگ محتوا

بزرگترین محتوای رنگی سرعت بارگیری عناصر اصلی صفحه وب را که برای بازدید کننده سایت قابل مشاهده است ، اندازه گیری می کند. این اندازه گیری نمی شود اگر صفحه با آن ارتباط برقرار شود.

این فقط یک متریک است که اندازه گیری می کند که بازدید کننده سایت چه مدت باید صبر کند تا در واقع بتواند محتوای صفحه وب را ببیند.

بازدید کنندگان سایت که باید به مدت طولانی منتظر بمانند ، خصوصاً در دستگاه تلفن همراه ، تمایل به گزاف گویی از یک سایت دارند و به دنبال سایت دیگری برای خرید هستند.

تأخیر ورودی اول

FID میزان واکنش زمان یک صفحه وب را پس از تعامل کاربر با کاربر ، چقدر زمان می برد.

بعضی اوقات می توانید عناصر صفحه وب را در پس زمینه بارگیری کنید که می تواند کاربر را از تعامل با یک صفحه وب متوقف کند.

به عنوان مثال ، اگر یک صفحه وب دارای اسکریپت هایی باشد که برای کار با یک فرم ضروری است ، بازدید کننده سایت قبل از اینکه بتواند با آن تعامل داشته باشد باید منتظر بماند تا آن اسکریپت را بارگیری کند.

بعضی اوقات اسکریپت ها ، فیلم ها یا عناصر صفحه دیگری وجود دارند که در پس زمینه بارگیری می شوند و جلوه ای ایجاد می کنند که باعث می شود کاربر از کلیک بر روی یک دکمه ناوبری یا پیمایش به پایین قسمت پایین صفحه جلوگیری کند و از تعامل کاربر با آن جلوگیری کند.

مقاله پیشنهادی  5 Ws (و 1 ساعت) بازاریابی محتوا

Shopify Web Vitals App راحت است

برنامه در داشبورد بازرگان Shopify نمایش داده می شود.

طبق صفحه برنامه Shopify:

گزارش جاسازی شده در فروشگاه و رقابت شما
این برنامه گزارشی داخلی در مورد چگونگی تجربه کاربران Google Chrome در دنیای واقعی ، از فروشگاه های دارای موتور Shopify را ، همانطور که توسط گزارش UX Chrome دریافت شده است ، تجربه می کند ، فراهم می کند و شما را قادر می سازد که سایت خود را در برابر لیست سفارشی رقبا با توجه به هر یک از آنها محک بزنید. معیارهای حیاتی … “

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

برنامه Shopital Web Vitals

برنامه Shopify Web Vitals معیارهای پیچیده وب را برای همه بازرگانان Shopify به ارمغان می آورد. این برنامه به تجار کمک می کند تا فروش و تجربه کاربر را بهبود بخشند. در سال 2021 همچنین به آنها کمک می کند تا در گوگل رتبه بهتری کسب کنند.

صفحه برنامه Shopify را بخوانید

داشبورد هسته اصلی ویتامین ها
https://apps.shopify.com/vital-1