برنامه های فیس بوک در پی ادغام Giphy با اینستاگرام به دنبال کسب

فیسبوک در معامله ای که گفته می شود 400 میلیون دلار ارزش دارد ، Giphy را که یکی از محبوب ترین سایت های اشتراک گذاری GIF در وب است ، خریداری می کند.

در اطلاعیه رسمی فیس بوک ، این شرکت فاش کرده است که Giphy به تیم اینستاگرام خواهد پیوست:

“GIPHY ، یک رهبر در بیان و ایجاد بصری ، امروز به عنوان بخشی از تیم اینستاگرام به شرکت فیس بوک می پیوندد.”

Facebook ادامه می دهد که کتابخانه Giphy بیشتر با اینستاگرام و سایر برنامه های این شرکت ادغام می شود:

“GIPHY مکالمات روزمره را سرگرم کننده تر می کند ، بنابراین ما قصد داریم کتابخانه GIF آنها را در اینستاگرام و سایر برنامه های ما ادغام کنیم تا مردم بتوانند فقط راه صحیحی برای بیان خود پیدا کنند.”

اینستاگرام و فیس بوک از کتابخانه Giphy استفاده می کنند – بیش از نیمی از ترافیک Giphy مربوط به خانواده برنامه های Facebook است.

مقاله پیشنهادی  7 راه کسب و کار از وبلاگ نویسی سود می برد

فیس بوک در نظر دارد این ادغام را به شکلی ادامه دهد که تجربه کاربر را بیشتر کند.

وی افزود: “با گرد هم آوردن اینستاگرام و GIPHY ، می توانیم GIF ها و برچسب های مناسب را در Stories و Direct برای افراد ساده تر کنیم.

ما سالهاست که از API GIPHY استفاده می کنیم ، نه فقط در اینستاگرام بلکه در برنامه Facebook ، Messenger و WhatsApp. “

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

Giphy به کار خود در کتابخانه خود ادامه خواهد داد ، در حالی که فیس بوک در زمینه توسعه فناوری Giphy و تقویت روابط با محتوا و شرکای API تلاش خواهد کرد.

سایر خدمات علاوه بر فیس بوک و اینستاگرام به API Giphy اعتماد دارند.

Pinterest ، Twitter ، Slack ، Reddit و دیگران همه از کتابخانه محتوای Giphy استفاده می کنند. طبق فیس بوک ، آنها هنوز هم قادر خواهند بود.

برای کاربران و شرکای API این امر طبق معمول کاری خواهد بود – مردم هنوز هم می توانند GIF ها را بارگذاری کرده و آنها را در سیستم عامل های دیگر منتشر کنند.

مقاله پیشنهادی  هدفگذاری محصول آمازون برای تبلیغات حمایت مالی و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

توسعه دهندگان و شرکای API همچنان به دسترسی یکسان به API های Giphy ادامه خواهند داد ، بنابراین هیچگونه اختلالی در سرویس ها وجود نخواهد داشت.

ویشال شاه ، VP از محصول در فیس بوک ، بیان می کند که کسب Giphy برای این شرکت چیست:

GIF ها و برچسب ها روش های معنادار و خلاقانه ای برای بیان خود به افراد می دهند. ما در نحوه استفاده مردم از GIPHY در محصولات امروز ما مثبت می بینیم ، و می دانیم که خلاقیت و استعداد تیم GIPHY با ما ، فقط به چگونگی استفاده مردم از ارتباط تصویری برای ارتباط با یکدیگر تسریع می کند. “

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

نظرات GIPHY در مورد اکتساب

Giphy اطلاعیه شخصی خود را از کسب منتشر کرد و مجدداً تأکید کرد که چگونه متعهد شده است که علناً در دسترس توسعه دهندگان باشد.

“و برای شرکا و برنامه نویسان API / SDK ما: GIFHY ، برچسب ها ، Emojis ، و غیره GIPHY نمی روند. ما ادامه خواهیم داد GIPHY را به صورت آشکار در دسترس اکوسیستم گسترده تر قرار دهیم. “

اطلاعیه گیپی در مورد برنامه های این شرکت برای ادامه کار با اینستاگرام لمس می کند ، اما آنچه را که برای سایر خدمات فیس بوک به ارمغان می آورد گسترش نمی یابد.

“ما در طول این سال ها با اینستاگرام بسیار سرگرم کننده بوده ایم. استیکرهای GIPHY مناسب ترین لایه بندی در استوری های اینستاگرام بود ، در حالی که جستجوی GIF ما به همه امکان می داد آن احساسات عالی را در DM های اینستاگرام ثبت کنند.

براساس موفقیت این همکاری ها (و بسیاری دیگر) می دانیم که اوقات جالبی وجود دارد. “

منابع: اتاق خبر فیس بوک ، Axios ، Medium

مقاله پیشنهادی  Google Now وقتی نتایج جستجوی آن زیر استاندارد است پذیرفته است