برنامه جدید Shopify و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

در این قسمت از قسمت بازاریابی O’Clock ، جس بود ، گرگ فین و کریستین “شپ” Zirnheld همه چیز راجع به برنامه جدید Shopify ، هدف قرار دادن مخاطبان برای کمپین های خرید Google ، و واحد تبلیغاتی جدید Snapchat برای شما بازگو می کنند.

به علاوه ، آیا می توانید افرادی را که در پس زمینه عکس های Google ما کمین می کنند شناسایی کنید؟

Shopify برنامه جدید را معرفی می کند

برنامه جدید به فروشگاه های Shopify اجازه می دهد تا سفارشات را دنبال کنند ، مارک های مورد علاقه خود را دنبال کنند و محصولات خود را از طریق تلفن خود خریداری کنند.

Snapchat “اولین تجارت”

این قالب جدید تبلیغاتی غیر قابل رد شدن در نمایش های اسنپ نشان داده خواهد شد.

مقاله پیشنهادی  Google در مورد اینکه آیا ارزش پیوند با سن تغییر می کند

مخاطبان وابستگی برای تبلیغات Google Shopping هدف قرار می گیرند

در مناطق وحشی توسط استیون جونز ، تبلیغ کنندگان تجارت الکترونیک هم اکنون می توانند کاربرانی را نشان دهند که علاقه وافر و ماندگار به موضوعی خاص نشان داده اند.

تبلیغات مایکروسافت آزمایشات مبتنی بر کوکی را راه اندازی می کند

تبلیغ کنندگان قبلاً می توانستند فقط از آزمایش های مبتنی بر جستجو استفاده کنند ، اما گزینه جدید آزمایش های مایکروسافت را بیشتر شبیه آزمایش های تبلیغاتی در Google Ads می کند.

مطالعه همبستگی SEO با علیت مساوی نیست

انجمن SEO در مورد یک مطالعه همبستگی جدید از Backlinko که نتایج جستجوی گوگل را تجزیه و تحلیل کرده است ، افکار زیادی داشت.

سپس ، در بخش هفته ما ، دوان براون میکروفن را در مورد تحقیق رقبا رها می کند.

ما به سؤالات بازاریابی دیجیتال شما در طول بخش صاعقه ما پاسخ می دهیم:

  • بدترین متخلفین سیاست Google Ad در سال 2019 چه کسانی بودند؟
  • چه ویژگی های جدیدی به کنسول جستجو اضافه شده است؟
  • چه موقع کمپین های ویدیویی Google به ردیابی موازی تبدیل می شوند؟
  • از کجا می توانید اطلاعیه های COVID-19 را به پروفایل Bing Places اضافه کنید؟
  • چرا ممکن است بخواهید با استفاده از Google Meet دوباره تجدید نظر کنید؟
  • محتوای بررسی حقایق YouTube چگونه است؟
مقاله پیشنهادی  ابزارک Google Translate برای استفاده برخی از وب سایتها دوباره آزاد است

اگر از این قسمت لذت بردید ، برای عضویت و خواندن همه مقالات امروز به سایت بازاریابی O’Clock بروید.

از حامیان مالی خود تشکر می کنیم.

  • Ahrefs – یک ابزار جستجوگرها همه در یک که به شما ابزارهایی را می دهد که می توانید وب سایت خود را در گوگل رتبه بندی کنید و ترافیک جستجو را بدست آورید.
  • Opteo – به مدیران Google Ads کمک می کند تا کارهای دستی وقت گیر را به طور خودکار انجام دهند تا بتوانند زمان بیشتری را صرف استراتژی سطح بالا و کارهای خلاقانه کنند.
مقاله پیشنهادی  جان مولر Google مشاوره بد SEO را به اشتراک می گذارد

اعتبار تصویر

تصویر برجسته: سرو شمال