بررسی ارزش مصرف کنندگان بیش از اعتبار

مطالعه بیش از یک میلیون معاملات سایت بررسی و بررسی بیش از 12،000 مصرف کننده ممکن است نشان دهد که مجوزهای اعتبار دارای اهمیت کمتر از رتبه بندی ها و بررسی ها هستند.

بنابراین ، ممکن است کافی نباشد بهترین وقتی رضایت مشتری از طریق رتبه بندی و بررسی بیشترین اهمیت را برای مصرف کنندگان نشان می دهد.

این ممکن است پیامدهایی برای چگونگی رشد همه مشاغل در فروش بیشتر داشته باشد.

بررسی ها و قیمت ها

این تحقیق توسط یک محقق MIT انجام شده است. هدف این بود که تشخیص دهیم که آیا قوانین صدور مجوز منجر به افزایش قابل اندازه گیری رضایت مصرف کننده در مقابل معاملات در مناطقی که دارای شرایط صدور مجوز کمتر محدود هستند منجر می شود.

این مطالعه در یک سایت توصیه بهسازی منزل و با نظرسنجی از بیش از 12000 مشتری که اخیراً با خدمات بهسازی منازل پیمان شده اند ، انجام شده است.

نتایج نشان داد که شرایط صدور مجوز منجر به افزایش رضایت مشتری نمی شود. این مطالعه همچنین نشان داد که وضعیت استخدام در هنگام استخدام یک متخصص بهسازی در منزل برای مصرف کنندگان اهمیت کمتری دارد.

مقاله پیشنهادی  گوگل از تجربه صفحه به عنوان یک عامل رتبه بندی و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته استفاده می کند [PODCAST]

آنچه مهم بود بررسی پیمانکار و قیمت آن بود.

محققان نتیجه گرفتند:

“کار ما نشان می دهد که حداقل برای تعیین خدمات بهسازی منازل مسکونی ، مصرف کنندگان توجه بیشتری به اقدامات شهرت دارند تا سیگنال های صدور مجوز و قوانین دقیق تر صدور مجوز ، هزینه هایی را از نظر قیمت های بالاتر به مصرف کنندگان تحمیل می کنند ، بدون مزایای مربوط به مشتری. رضایت.

… ما هیچ تاثیری از سیگنال صدور مجوز در انتخاب استخدام نمی یابیم …

ما برای هر یک از اقدامات شهرت (میانگین امتیاز و تعداد بررسی ها) و اثرات منفی قابل توجه قیمت ها اثرات مثبت معنی داری مشاهده می کنیم. “

صدور مجوز اعتبار برای مصرف کنندگان اهمیت کمتری دارد

وقتی استخدام می شود ، داده های معامله از بیش از یک میلیون کاربر سایت پیشنهادی و نظرسنجی های بیش از 12000 مصرف کننده به وضوح نشان می دهد که اعتبار یک پیمانکار بیش از وضعیت مجوز آنها اهمیت دارد.

مقاله پیشنهادی  توییتر بررسی خواهد کرد که آیا مقالات قبل از اشتراک گذاری خوانده می شوند

در این گزارش آمده است:

“… تأثیر قابل توجهی از نمایش سیگنال مجوز تأیید شده وجود ندارد.”

صدور مجوز تأثیر در استخدام گذاشت اما تأثیر بسیار کم بود.

در این تحقیق محاسبه شده است که سیگنال صدور مجوز همان تأثیر کاهش قیمت از 200 دلار به 197 دلار (افت 1.5 درصدی قیمت) را داشته و تأثیر نیمی از درصد از ستاره های رتبه بندی را دارد.

این بدان معناست که سیگنال پروانه تأثیر مثبتی در نرخ تبدیل دارد اما اثر مثبت بسیار اندک است.

این نحوه مطالعه توضیح داده است:

“… به منظور مقایسه ، در نظر گرفتن برآورد 1.47 نقطه ای از اثر تأیید شده از مجوز … در ارزش چهره و مقایسه آن با اثر قیمت (-0.617) نشان می دهد که سیگنال صدور مجوز است.
ارزش کاهش قیمت از 200 دلار (متوسط ​​در نمونه ما) تا حدود 197 دلار است.

و در مقایسه با میانگین ضریب رتبه بندی (0.254) نشان می دهد که سیگنال صدور مجوز در حدود 0.06 یک ستاره ارزش دارد. “

دلایل مهم چرا مصرف کنندگان یک انتخاب را انتخاب می کنند

مصرف کنندگان مورد بررسی ، در توصیف 3 دلیل برتر دلیل انتخاب شرکت خاص ، از کلمات زیر استفاده کردند.

  • قیمت (50٪)
  • هزینه (14٪)
  • کیفیت (14٪)
  • بررسی (13٪)
  • توصیه (13٪)
  • دوست (12٪)
مقاله پیشنهادی  نظرات Google درباره همبستگی پیوندهای بد و 50٪ از دست دادن ترافیک

كمتر از 1٪ از پاسخ دهندگان نظرسنجی ، مجوزهای صدور مجوز را یكی از سه دلیل مهم برای استخدام متخصص ارتقاء منزل عنوان كردند.

غذای آماده

غذای مهم اهمیت اهمیت شهرت مثبت است. این یک موضع گیری حرفه ای و عملی است.

مشاغل متمرکز بر پرورش مشتریهای رضایت بخش می توانند از این روند به سمت پاداش دادن به مشاغل با بهترین بررسی و رتبه بندی مشتری استفاده کنند.

این تحقیق بر مشاغل بهبود خانه متمرکز شده است. اما ممکن است این نشانگر چگونگی انتخاب مشتریان در کل حرفه ای ها ، خدمات و نرم افزارهای تجاری باشد.

اگر این مورد باشد ، رتبه بندی و بررسی ممکن است اکنون مهمتر از هر زمان در اکوسیستم خرید آنلاین باشد.

استناد

حمایت از مصرف کننده در دنیای آنلاین: تحلیلی در مورد مجوزهای شغلی (PDF)