برداشتهای Google برای کسب و کار من 59٪ کاهش یافته است

تجزیه و تحلیل تأثیر COVID-19 در جستجوی محلی نشان می دهد Google My Business افت شدید عملکرد را تجربه کرده است.

یک مطالعه از Reputation.com با بیش از 80،000 لیست در ایالات متحده نشان می دهد که برداشت ها به طور متوسط ​​59٪ در تمام عمودی ها قرار دارد.

با این حال ، نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد عملکرد زودتر از آنچه انتظار می رود ، تغییر خواهد کرد.

در مورد رکود اخیر Google My Business اطلاعات بیشتری کسب می کنید و زمان انتظار می رود روند صعودی نهایی رخ دهد.

همه لیست های GMB “Rocked” شد

لیست های Google برای کسب و کار من در تمام صنایع تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفت.

همانطور که از این مطالعه عنوان شده است ، “هر صنعت سنگین شد.”

برداشتهای کسب و کار Google من در زیر 59٪

اگرچه به نظر می رسد که بدترین وضعیت ممکن است تمام نشده باشد ، زیرا داده ها در پایان ماه مارس مسطح می شوند.

این نشان می دهد که مشتریان به دنبال مشاغل باز می مانند.

کلیک ها پایین 37٪

با کم شدن برداشت ، کلیک روی لیست های Google برای کسب و کار من نیز پایین می آید.

مقاله پیشنهادی  فروشگاه های فیس بوک برای مشاغل کوچک و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

این شامل کلیک به مسیرهای رانندگی ، کلیک به وب سایتها و کلیک برای تماس با شغل می شود.

در کل ، میزان کلیک در کل 37٪ کاهش می یابد.

برداشتهای Google برای کسب و کار من در زیر 59٪

با کلیک بر روی مسیرهای رانندگی ، شدیدترین سرعت کاهش یافته است ، که 60٪ پایین تر از همه سطح عمودی است.

“افت شدید کلیک به مسیرهای رانندگی مطمئناً ناشی از افرادی است که به دستورات پناهگاه در محل توسط دولت پاسخ می دهند.”

کلیک برای بازدید از وب سایت از فهرست Google برای کسب و کار من ، 31 درصد کاهش یافته است.

کلیک برای تماس با شغل به همان اندازه کاهش نیافت ، زیرا فقط 21 درصد کاهش دارند.

این نشان می دهد که مشتریان حتی اگر نمی توانند به صورت حضوری از این مکان بازدید کنند ، همچنان درگیر مشاغل هستند.

“از آنجا که آنها در مکان پناه می گیرند ، ممکن است به جای رانندگی تماس بگیرند ، یا ممکن است آنها مایل به بازدید باشند و برای تأیید ساعتهای شما در طول COVID-19 تماس می گیرند.”

بازیابی در حال حاضر در بینش

داده ها نشان می دهد که عملکرد لیست های Google My Business از اینجا به بعد بهبود می یابد.

مقاله پیشنهادی  چگونه با بازبینی های Google در عصر COVID-19 تجارت را تقویت کنید

خودرو و خرده فروشی ، دو صنعت که به شدت تحت تأثیر این بیماری قرار گرفته اند ، نشانگر بهبودی از قبل هستند.

“خرده فروشی در ماه مارس سقوط آزاد را تجربه کرد و به دنبال آن یک نتیجه نهایی پیدا کرد.

چرا؟ این امکان وجود دارد که اطلاعات منعکس کننده افرادی باشد که بعد از ذخیره شدن در ماه مارس و سرپناه در محل ، دوباره به خرید علاقه نشان می دهند. “

عملکرد Google My Business برای خودکار و خرده فروشی در حال چرخش گوشه ای است ، اما رستوران ها داستان دیگری هستند.

برداشت برای لیست های رستوران ها در حال کاهش است اما کلیک ها به نتیجه رسیده است.

کلیک برای تماس با رستوران ها در اواسط ماه مارس به عنوان سنبله مردم به عنوان سفارشات آنلاین تنظیم شد.

“در ابتدا ، همیشه مشخص نبود که سفارش از رستوران امکان پذیر است یا حتی رستوران ها حتی باز هستند.

هنگامی که مصرف کنندگان گزینه های خود را مرتب کردند ، آنها شروع به تماس با رستوران ها برای سفارش غذای خود کردند. “

کلیک های تلفنی از اواخر ماه مارس به پایین شروع شد ، اما همچنان در مقایسه با سایر صنایع افزایش دارند.

مقاله پیشنهادی  اینستاگرام در حال مبارزه با حساب های جعلی با بررسی ID است

برداشتهای Google Business من از 59٪

غذای آماده

برداشتها و کلیکها ممکن است پایین باشد ، اما لیست های Google My Business هنوز هم در طول همه گیری نقش مهمی دارند.

مردم هنوز از GMB استفاده می کنند ، بنابراین بسیار مهم است که صاحبان مشاغل همچنان به روز رسانی لیست های خود باشند.

داده ها نشان می دهد افرادی که در جستجوی شغلی هستند ، تمایل دارند که با تماس یا بازدید از وب سایت با آن درگیر شوند.

بنابراین ایده خوبی است که وب سایت خود را به روز کنید و اطمینان حاصل کنید که هنوز هم می توانید پاسخگوی تماس ها باشید.

برای اطلاعات بیشتر درباره تأثیر COVID-19 در لیست Google My Business ، گزارش کامل را از اینجا بارگیری کنید.