با ویژگی جدید کش رفتن ، پیوندهایی را به داستانهای LinkedIn اضافه کنید

LinkedIn Stories از طریق ویژگی آشنای کشویی توانایی اتصال به وب سایت های دیگر را دارند.

ویژگی جدید کش رفتن LinkedIn به روشی مشابه آنچه ممکن است در Instagram Stories به آن عادت کرده باشید ، کار می کند.

ویژگی جدید داستان در دسترس برای LinkedIn Pages و اعضای دارای معیارهای واجد شرایط بودن ، به آنها امکان می دهد تا به URL دلخواه خود پیوند دهند.

این یک فرصت دیگر برای صفحات LinkedIn ایجاد می کند تا به عنوان مثال بازدیدکنندگان را به وب سایت شرکت خود برگردانند.

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه کارکرد ویژگی جدید و افرادی که واجد شرایط استفاده از آن هستند آورده شده است.

نحوه استفاده از ویژگی کش رفتن در داستانهای LinkedIn

LinkedIn Stories که در سپتامبر سال 2020 معرفی شد ، اکنون از ویژگی هایی برخوردار است که دلیل بیشتری برای استفاده از آن به مشاغل و بازاریابان می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

داستان ها با استقبال مختلط کاربران LinkedIn آغاز شد و بسیاری از آنها س whetherال می کردند که آیا مناسب یک شبکه حرفه ای است.

مقاله پیشنهادی  Bing Site Explorer ابزارهای بی نظیری برای سئوکاران دارد

ماهیت گاه به گاه قالب داستان ها آن را برای Instagram و Snapchat مناسب می کند – اما LinkedIn؟

اکنون که می توان پیوندها را اضافه کرد ، ممکن است مشاغل دلیل داشته باشند که به دنبال شرکت در داستانهای LinkedIn بوده اند.

LinkedIn می تواند میزان قابل توجهی از مراجعه به وب سایت ها را ایجاد کند. اکنون ابزار دیگری وجود دارد که با استفاده از آن می توانید ترافیک بیشتری را از همان منبع ایجاد کنید.

این وب سایت شرکت شما ، آخرین پست وبلاگ شما ، یک لیست شغلی جدید یا هر چیز دیگری است که می خواهید توجه مردم را به آن جلب کنید. با هر چیزی ارتباط برقرار کنید و کاربران می توانند با یک کش رفتن به بالا به آن دسترسی پیدا کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در اینجا نحوه افزودن پیوند دلخواه به LinkedIn Stories وجود دارد:

  • با افزودن عکس یا فیلم به آن ، شروع به ایجاد داستان کنید.
  • روی نماد پیوند در بالای صفحه ضربه بزنید (به نظر می رسد یک زنجیره ای است)
  • URL را در زیر اضافه کنید پیوند اضافه کنید
  • دکمه اقدام قابل اجرا را انتخاب کنید.
  • ضربه زدن انجام شده.
  • ضربه زدن داستان را به اشتراک بگذارید.
مقاله پیشنهادی  Google تأیید می کند گزارش کنسول جستجو به تأخیر افتاده است

برای اطمینان از اینکه کاربران در صفحه صحیح قرار می گیرند ، شما می توانید قبل از پخش مستقیم داستان پیوند را پیش نمایش کنید.

LinkedIn Stories فقط از طریق برنامه تلفن همراه قابل ایجاد است. می توانید از این برنامه برای گرفتن عکس و فیلم یا بارگذاری رسانه از رول دوربین خود استفاده کنید.

مانند سایر برنامه های رسانه های اجتماعی ، Stories به مدت 24 ساعت در LinkedIn باقی می ماند. طول محتوای ویدئو به 20 ثانیه محدود می شود.

شایستگی

ویژگی کش رفتن برای Stories برای همه صفحات LinkedIn در دسترس است.

در صورت داشتن معیارهای زیر برای اعضای عادی LinkedIn در دسترس است:

  • حداقل 5000 اتصال یا دنبال کننده داشته باشید.
  • داشته باشید دنبال کردن دکمه به عنوان دکمه اقدام اصلی در نمایه آنها (به جای متصل شوید)

تغییر دکمه اقدام اصلی در صفحه نمایه LinkedIn از «اتصال» به «دنبال کردن» از منوی تنظیمات حریم خصوصی انجام می شود.

نمونه ای از کش رفتن در داستان های LinkedIn

این مثالی است که مت ناوارا از ویژگی های کش رفتن به نظر می رسد در عمل به اشتراک گذاشته شده است:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

صفحات LinkedIn و کاربران واجد شرایط می توانند آمار داستان هایی را که ارسال می کنند ردیابی کنند.

مقاله پیشنهادی  جستجوی Google ظاهراً نتایج YouTube را در مقابل رقبا افزایش می دهد

مت ناوارا مثالی از آمار قابل مشاهده توسط Pages و اعضای واجد شرایط برای ویژگی کش رفتن را به اشتراک می گذارد:

مانند خود داستان ، بینش ها برای مدت زمان محدودی در دسترس هستند. اطمینان حاصل کنید که داده ها را در پنجره زمان 24 ساعته بررسی کنید.