بازاریابی در رکود: 3 قدم برای پیشرفت

اگر در حال حاضر شما مانند همه انسانهای دیگر جهان هستید ، احتمالاً تحت تأثیر بحران COVID-19 از نظر مالی تحت تأثیر قرار گرفته اید.

همانطور که در هر کندی مشاهده می کنیم ، درصد زیادی از مردم خرید بسیاری از محصولات و خدمات را به شدت کاهش داده یا حتی متوقف کرده اند. (خوب ، شاید به جز الکل و حشیش باشد.)

این امر به بیشتر مشاغل آسیب رسانده است و در نتیجه هزینه های بازاریابی کاهش یافته است که این امر به صنعت بازاریابی آسیب رسانده است.

تقریباً همه بازاریابی که می شناسم ، از آژانس های غول پیکر گرفته تا آزادکاران مستقل ، احساس درد می کنند.

بنابراین در این مقاله ، من قصد دارم به سه بخش از بازاریابی در یک رکود اشاره کنم.

1. یک برنامه را تهیه و دنبال کنید

می توان با امید به چیزی که می چسبد شروع به پرتاب ایده ها در دیوار کرد ، اما اکنون بدترین زمان برای اتلاف وقت ، انرژی و منابع است.

درعوض ، یک تصمیم بعد از ظهر را با دقت سرمایه گذاری کنید دقیقا آنچه را که می خواهید انجام دهید ، و سپس طرحی را برای انجام دهید دقیقا همون. چیز دیگری را وارد مناطق دیگر نکنید.

اولین قدم – فهمیدن آنچه می خواهید انجام دهید – مهمترین آن است زیرا تعیین خواهد کرد که تاکتیک های لازم برای تحقق هدف شما چیست.

به عنوان مثال ، دستیابی به مشتریان جدید آژانس برای یک سرویس انجام شده برای شما یک روش بسیار متفاوت از فروش یک دوره یا خدمات مشاوره ای نیاز دارد. بنابراین با ذهن در ذهن برنامه ریزی کنید.

هنگامی که هدف خود را تعیین کردید ، دقیقاً بدانید که برای رسیدن به آنجا چه کاری باید انجام دهید.

اگر می خواهید مشتری های جدیدی را به زمین بیاورید ، باید نشان دهید که شما قادر به ارائه نتایج به مشتری های آینده نگر هستید ، بفهمید که چگونه به آنها برسید ، و سپس آنها را به نوعی درگیر کنید.

مقاله پیشنهادی  جدید تخم مرغ عید پاک گوگل رقص نتایج جستجو را می سازد

این ممکن است به معنای ایجاد برخی از مطالعات موردی و سپس اعمال تبلیغات پولی در فیس بوک و دسترسی مستقیم از طریق لینکدین برای دسترسی به افراد صحیح باشد.

مشارکت برای بستن فروش احتمالاً ترکیبی از نظرات ، پیامهای مستقیم و تماسهای تلفنی یا ویدیویی خواهد بود.

یادآوری این نکته حائز اهمیت است – آنچه شما سعی می کنید در ابتدا کار نکند ، بنابراین مجبور خواهید بود تاکتیک های خود را تنظیم کنید ، اما بر روی اهداف خود متمرکز شوید.

اینجاست که بیشتر افراد وقتی اولین بار نتیجه نمی گیرند با تغییر اهداف خود اشتباه می کنند.

در اینجا چند مقاله نوشتم که ممکن است در برنامه ریزی مفید واقع شوید:

2. در جاهایی که رقبا بیرون می کشند سرمایه گذاری کنید

در حال حاضر ، ترافیک آنلاین بالاتر از گذشته است و هزینه های آگهی پایین تر از آن است که در مدت زمان طولانی دیده ایم.

با وجود این واقعیت ها ، اکثر مشاغل بازاریابی خود را کاهش داده و یا حتی از بین برده اند و فرصتی گسترده را برای بازاریابان جدی ایجاد می کنند ، زیرا این امر باعث کاهش هزینه تبلیغات شده است.

این یک معادله ساده است – تقاضا کاهش یافته است ، بنابراین قیمت پایین می آید.

این برای همیشه دوام نخواهد یافت ، بنابراین باید با سرمایه گذاری در تبلیغات ، از این فرصت سرمایه گذاری کنید.

من می خواهم جزئیات مهمی را در اینجا ذکر کنم – فقط به این دلیل که تبلیغ می کنید ، به این معنی نیست که قصد دارید یک شغل در یک تجارت جدید شروع کنید. در واقع ، احتمالاً این اتفاق نخواهد افتاد.

نتیجه محتمل تر این است که افزایش تبلیغات شما باعث افزایش آگاهی از برند شما می شود و همین امر باعث می شود مشتریان به جای یکی از رقبای خود ، به محض دسترسی دوباره به طرف شما ، به سمت شما بیایند.

مقاله پیشنهادی  چگونه هرگز هدف MQL خود را دوباره از دست ندهید [Webinar]

و در طول راه ، این یک راه مقرون به صرفه به شما می دهد تا به سرعت مخاطبان بزرگ تری را ایجاد کنید که بتوانید با برند خود درگیر شوید و در آینده به بازار خود ادامه دهید.

فقط لازم نیست تبلیغات پرداخت شود – می تواند سئو ، ارگانیک اجتماعی ، ایمیل باشد … تقریبا هرگونه تاکتیک بازاریابی.

در حالت ایده آل ، شما می خواهید به طور خاص در کانالهایی سرمایه گذاری کنید که رقبای شما بیرون کشیده است زیرا این رویکرد به دلیل کاهش هزینه و افزایش قرار گرفتن در معرض ، به احتمال زیاد بهترین ROI را دارد.

اما اگر توانایی سرمایه گذاری در کانال های دیگر را دارید ، استفاده از آنها نیز عاقلانه است.

در اینجا چند مقاله نوشتم که ممکن است بدون هزینه کردن یک تن پول در افزایش بازاریابی خود مفید واقع شوید:

3. بر ساختن یک برند تمرکز کنید

تمرکز برای ایجاد فروش بیشتر وسوسه‌انگیز است ، و این قطعاً موردی است که ارزش دنبال کردن دارد ، اما نباید این باشد اولیه همین الان تمرکز کنید

در حال حاضر ، شما باید در ساختن نام تجاری خود متمرکز شوید.

این یک فرصت مناسب برای ایجاد محتوای قانع کننده است که صلاحیت شما را نشان می دهد و به اعتماد منجر می شود.

نکته اصلی در این است که از این محتوا استفاده کنید تا بتوانید با استفاده از رسانه های اجتماعی ، بازاریابی / بازاریابی و ایمیل از طریق بازاریابی به مخاطبان خود ادامه دهید.

به این ترتیب ، لازم نیست امیدوار باشید و دعا کنید که اولین باری که محتوای شما را می بینند ، تبدیل کنند – از آنجا که ، در حقیقت ، آنها احتمالاً پیروز نخواهند شد.

اما اگر یک لیست ایمیل و مخاطبی را در رسانه های اجتماعی ایجاد می کنید ، اولین باری که محتوای شما را می بیند دقیقاً همین است – فقط اولین بسیاری از تعاملاتی که آنها با مارک شما دارند.

مقاله پیشنهادی  نحوه تنظیم و بهینه سازی صفحه شرکت LinkedIn شما

این مورد در مورد ساخت یک مارک تجاری است که اکثر مردم آن را نمی شناسند یا نادیده می گیرند …

برای اینکه به برخی از افراد (افراد مناسب) دلیلی برای علاقه داشتن به برند خود بدهید ، به دیگران (مردم اشتباه) نیز دلیل می دهید که در این امر دلسرد نشوند ، یا حتی از برند خود متنفر شوید.

و این خوب است

شما می خواهید مشتریان ایده آل خود را جذب کنید و به افرادی که مناسب نیستند پاسخ دهید.

می دانم که به خصوص در حال حاضر ، ممکن است وسوسه انگیز باشد که سعی کنید همه را ببندید ، اما واقعیت این است که مشتریان اشتباه در واقع باعث می شوند که شما پول خود را از دست ندهید ، زیرا آنها تبدیل به یک مکیدن زمان هستند.

هنگامی که با مشتری های مناسب هم ترازی می کنید ، می توانید نتایج بهتری برای آنها حاصل کنید و در واقع از رابطه کاری لذت ببرید.

در اینجا چند مقاله نوشتم که ممکن است در ساخت نام تجاری خود مفید واقع شوید:

شما می توانید در طول این زمان ها زنده بمانید ، و حتی پیشرفت کنید

اگر مایل هستید تجارت خود را برای تطبیق با قفل (یا هر کندی دیگر) محور کنید و کارهایی را که دیگران نیستند قرار دهید ، به احتمال زیاد زنده مانده و احتمالاً حتی وقتی دیگران در تلاش هستند نیز شکوفا می شوند.

من شما را تشویق می کنم تا با دیگران ارتباط برقرار کنید ، شبکه خود را گسترش دهید و به بررسی مطالب عالی در اینجا در ژورنال موتور جستجو ادامه دهید.

بین کارمندان و نویسندگان دیگر ، یک محتوای مفید وجود دارد که به شما ایده های بی پایان برای بهبود شغل شما می دهد.

همه اینها را با هم خواهیم فهمید!

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: اصلاح شده توسط نویسنده ، آوریل 2020