این 8 صنعت در حال حاکمیت بازار PPC در طول COVID-19 هستند

مجموعه جدیدی از معیارهای PPC نشان می دهد که در حال حاضر صنایع به خوبی عمل می کنند ، کدام یک از آنها سخت ترین ضربه هستند ، و کدام یک از آنها در طول همه گیری های COVID-19 نتایج مختلط را مشاهده کرده اند.

WordStream به طور معمول گزارش معیارهای Google Ads خود را به صورت سالانه منتشر می کند. به دلیل اوقات بی سابقه ای که در آن زندگی می کنیم ، WordStream فقط دومین گزارش خود را امسال منتشر کرد.

معیارهای Google Ads به روز شده WordSteam در طول COVID-19 شامل داده هایی در 21 صنعت است و تا ماه مه 2020 جاری است

بازاریابان می توانند از این داده ها برای مقایسه نحوه عملکرد تبلیغاتشان در برابر میانگین صنعت استفاده کنند. از آنجا ، بازاریابان می توانند شروع به فکر کردن در مورد آنچه (در صورت وجود) تغییر در مبارزات انتخاباتی خود می کنند ، کنند.

صنایع با افزایش عملکرد تبلیغاتی

در برخی از مشاغل شاهد افزایش تقاضا در طول همه گیری هستیم که منجر به عملکرد تبلیغات قوی تر شده است.

8 صنعت با بیشترین افزایش تبلیغات در طول COVID-19 عبارتند از:

  • پوشاک: عملکرد برای اولین بار در ماه آوریل به اوج خود رسید و آن حرکت را تا ماه مه انجام داد.
  • زیبایی و مراقبت های شخصی: نرخ تبدیل در ماه آوریل زیاد شد. در ماه مه ، با شروع مجدد این خدمات محلی ، کمپین های خرید نرخ تبدیل پایین تر اما افزایش در رزرو آنلاین را نشان می دادند.
  • سرگرمی و اوقات فراغت: تبلیغ کنندگان در ماه های گذشته عملکرد پایداری با افرادی که وقت بیشتری برای صرف سرگرمی های سرپوشیده دارند ، دیدند.
  • هنر و سرگرمی: این تبلیغ کنندگان در اوایل ماه آوریل با چالش هایی روبرو بودند. با شروع مجدد این جاذبه ها ، عملکرد تبلیغاتی دوباره بالا گرفت.
  • رایانه و الکترونیک: بنا بر گزارش ها ، در ماه آوریل و ماه مه از طریق چک های محرک ، مصرف کنندگان هزینه بیشتری برای لوازم الکترونیکی با بلیط بزرگ خرج کرده اند. این منجر به افزایش عملکرد تبلیغات شد.
مقاله پیشنهادی  چگونه شرکت های تجارت الکترونیکی با بودجه تبلیغ کمتر خرید می توانند کارهای بیشتری انجام دهند [Webinar]

DATA: این 8 صنعت حاکم بر بازار PPC در طول COVID-19

  • مناسبت ها و هدایا: تبلیغ کنندگان آنلاین شاهد هزینه های پایین تر اما نرخ تبدیل بالاتر بودند. صندوق های اشتراک و فروش جعبه های هدیه تحویل به جای هدیه خریداری شده سنتی افزایش یافته است.
  • سلامتی: با حجم جستجوی بالاتر و CPC های پایین تر ، تبلیغ کنندگان توانستند مشتریان جدید زیادی پیدا کنند و آنها را به ارزان تبدیل کنند.
  • مشاور املاک: کاهش CPC به تازگی به تبلیغ کنندگان املاک و مستغلات کمک کرده است که هزینه ها را کم نگه دارند و CTR ها را ثابت نگه دارند.
مقاله پیشنهادی  41٪ از صفحه اول Google دارای پیوندهایی به محصولات Google است

صنایع با عملکرد تبلیغاتی مختلط

برخی از صنایع در آستانه سینک یا شنا هستند زیرا نسبت به تغییرات ایجاد شده توسط این بیماری واکنش نشان می دهند.

10 صنعت با عملکرد PPC مختلط در طول COVID-19:

  • خرده فروشی
  • مواد غذایی و مواد غذایی
  • ناهار خوری و زندگی شبانه
  • خانه و باغ
  • ورزش و تناسب اندام

DATA: این 8 صنعت در حال حاکم کردن بازار PPC در طی COVID-19

  • وسايل نقليه
  • حقوقی و دولتی
  • تجارت و صنعتی
  • دارایی، مالیه، سرمایه گذاری
  • مشاغل و تحصیلات

صنایع سخت ترین ضربه

بسیاری از صنایع بزرگ هنوز هم تاثیر COVID-19 را احساس می کنند ، که این امر در عملکرد کمپین های PPC آنها منعکس شده است.

3 صنعت که در طول COVID-19 شدیدترین ضربه را دارند:

  • اینترنت و مخابرات: از ماه مارس نرخ تبدیل تقریبا 30 درصد کاهش یافته است. بسیاری از تبلیغ کنندگان بزرگ اکنون در حال افزایش بودجه خود هستند که این امر باعث افزایش CPC برای تبلیغ کنندگان کوچکتر می شود.
  • خانواده و جامعه: تبلیغ کنندگان کمتر از نیمی از تبدیل های معمول خود را از جستجوی گوگل مشاهده کرده اند که باعث می شود با کلیک و CPC ها هزینه های بالاتری ادامه یابد.
  • مسافرت و جهانگردی: سفر یکی از اولین صنایع تحت تأثیر COVID-19 بود و هنوز هم تحت تأثیر آن قرار دارد.

DATA: این 8 صنعت در حال حاکم کردن بازار PPC در طول COVID-19

غذای آماده

نرخ کلیک از طریق بالا
در بیشتر موارد ، WordStream گزارش می کند ، تبلیغ کنندگان به سرعت کمپین های خود را تنظیم کرده اند تا پیام های مربوطه را برای زمان های فعلی ارائه دهند.

این امر منجر به افزایش تقریبا جهانی در CTR در گوگل و بینگ شده است.

نرخ تبدیل و CPC پایین است
در بسیاری از صنایع ، CPC و نرخ تبدیل در کنار هم قرار دارند.

WordStream در پاسخ به تغییر سریع در عملکرد تبلیغات ، این پیشنهاد را به پیشنهادهای هوشمند Google (و Bing’s) تنظیم می کند که پیشنهادات تبلیغ کننده را در زمان واقعی تنظیم می کنند.

در نتیجه ، بسیاری از ROI تبلیغ کنندگان با وجود بودجه کم ، همچنان پایدار و حتی رشد می کنند.

جهان در حال تغییر است
سرانجام ، نمی توان به اندازه کافی تأکید کرد که دنیا در حال تغییر است.

در تمام صنایع از جمله تبلیغات دیجیتال تغییراتی صورت گرفته است.

WordStream تأکید می کند که تبلیغات تبلیغاتی نیز باید تغییر کند.

“همانطور که رفتارهای ما تغییر می کند ، تبلیغات تبلیغات ما نیز باید انجام شود. تبلیغ کنندگان هوشمند می توانند نسبت به این هنجارهای تغییر واکنش نشان دهند و حسابهای PPC خود را تنظیم کنند تا چابک بمانند. “

برای اطلاعات بیشتر و مجموعه کامل نمودارهای مربوط به صنایع ، گزارش کامل را در اینجا بارگیری کنید.