این راهکارهای PPC را برای تجارت خرده فروشی خود در سال 2021 امتحان کنید

ماه گذشته ، من لیست کوتاهی از استراتژی ها را برای مشاغل B2B تهیه کردم تا در سال جدید تبلیغات PPC را امتحان کنم.

اکنون ، من می خواهم شما توجه خود را به تبلیغ کنندگان خرده فروشی معطوف کنید.

بیایید این را بپذیریم: ساده ماندن در استراتژی های موجود به جای تلاش برای رویکردهای جدید است.

اگر شما یک آگهی دهنده خرده فروشی هستید که اخیراً خیلی آزمایش نکرده است (یا هنوز با هدف گیری فقط برای کلمات کلیدی گیر دارید) زمان آن است که شاخه خود را گسترش دهید.

نمی دانید از کجا شروع کنید؟ چند مورد از این استراتژی های PPC را برای اندازه خرده فروشی امتحان کنید.

1. کمپین های خرید هوشمند

کمپین های خرید هوشمند ترکیبی از خریدهای استاندارد و تبلیغات بازاریابی مجدد با استفاده از پیشنهادات خودکار و قرار دادن تبلیغات برای تبلیغ محصولات شما هستند.

اگر قبلاً از کمپین های خرید هوشمند به عنوان خرده فروش استفاده نمی کنید ، باید آنها را آزمایش کنید – و احتمالاً از برخی گروه های محصولات خود استفاده کنید.

این کمپین ها شرط بندی خوبی هستند زیرا گوگل اولویت خریدهای هوشمند را بر کمپین های خرید استاندارد قرار می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر یک کمپین خرید هوشمند اجرا می کنید و رقیب شما یک کمپین استاندارد دارد ، کمپین شما از اولویت برخوردار است.

مزیت دیگر: کمپین های خرید هوشمند در همه شبکه ها اجرا می شوند ، به این معنی که تبلیغات شما در Gmail ، YouTube و شبکه Display نمایش داده می شود. (حتی از لیست های بازاریابی مجدد شما استفاده می کند!)

ما در کارزارهای هوشمند خرید خود از نتایج بسیار خوبی بهره مند شده ایم ، بنابراین همیشه وقتی تبلیغ کنندگان دیگر تمایلی به امتحان کردن آنها ندارند ، کمی شگفت زده می شوم.

من فکر می کنم بخشی از مشکل این است که خریدهای هوشمند و بازاریابی مجدد اساساً با هم جمع شده اند.

مقاله پیشنهادی  چگونه ازدواج شاد داشته باشیم

از آنجا که بازاریابی مجدد یک برد آسان است ، کانون توجه خریدهای هوشمند را می رباید. مردم فکر می کنند که بازاریابی مجدد تمام کارهای سنگین را انجام می دهد.

من مطمئن نیستم که این یک ارزیابی عادلانه است. از نظر من ، خرید هوشمند هنوز هم خوب به نظر می رسد حتی اگر عملکرد بازاریابی گذشته را مرور کنید.

یک دلیل دیگر وجود دارد که مدیران PPC نسبت به خرید هوشمند اخم می کنند: شما باید کنترل خود را کنار بگذارید.

موفقیت در کمپین های خرید سنتی به توانایی شما در ورود به علف های هرز و کنترل ورزش در دانه ترین سطح بستگی دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اما خرید هوشمند برعکس است.

شما باید کنترل خود را رها کنید.

و این وقتی شما همیشه به توانایی خود در جستجوی داده ها افتخار می کنید بسیار ناامید کننده خواهد بود.

صرف نظر از احساسی که درباره خرید هوشمند دارید ، بدون فرصت دادن به آن ، آن را یادداشت نکنید.

از آزمایش نترسید!

اگر آنچه را مشاهده می کنید دوست ندارید ، همیشه می توانید به کمپین های خرید استاندارد برگردید.

2. کمپین های کشف

Google کمپین های Discovery را در سال 2019 معرفی و در بهار امسال در سراسر جهان راه اندازی کرد.

تبلیغات Discovery تبلیغات بومی هستند که در فیدهای Google مانند فیدهای YouTube Home و Watch Next ، خبرمایه در برنامه جستجوی Google و تبلیغات Gmail و برگه های اجتماعی نشان داده می شوند.

این تبلیغات می تواند مناسب برخی خرده فروشان باشد. به هر حال ، مطالعات نشان می دهد که 86٪ از افراد آنلاین هنگام تماشای فیلم ها و کشف محتوا به دنبال ایده های خرید و الهام هستند.

کمپین های Discovery همه چیز در مورد جلب توجه زمانی است که افراد کارهای دیگر را به صورت آنلاین انجام می دهند بنابراین تأکید بر تبلیغات بزرگ و غنی از نظر بصری است.

مقاله پیشنهادی  چرا آژانس PPC شما می تواند به درخواست های شما پاسخ دهد

در نتیجه ، Google نیازهای دارایی سختگیرانه تری برای این تبلیغات دارد.

گوگل هشدار می دهد:

ما هر دارایی تبلیغات Discovery را برای انطباق با الزامات تبلیغات Discovery ذکر شده در زیر بررسی خواهیم کرد. شرایط تبلیغات Discovery محدودیت بیشتری نسبت به نیازهای تبلیغات سایر سیستم عامل ها و سطوح دارد ، به این معنی که دارایی های تبلیغاتی Discovery تأیید نشده ممکن است در سایر دارایی های تحت مالکیت و اداره Google همچنان اجرا شوند.

به عنوان مثال ، یکی از الزامات (ذکر شده در بالا) این است که تصاویر نباید تار ، تحریف شده یا برش ضعیف باشند.

برای اینکه بتوانید درک کنید که هدف آنها چیست ، در اینجا مثالی از تبلیغ Discovery را از خرده فروش سبک زندگی UGG آورده ام:

همانند کمپین های خرید هوشمند ، این نوع تبلیغ ممکن است برخی از تبلیغ کنندگان را ناراحت کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

باز هم ، شما باید کنترل قیمت ها ، قیمت گذاری دستگاه ، قرار دادن ، چرخش و سایر تنظیمات را کنار بگذارید.

هنوز هم ، این نوع تبلیغی است که ارزش بررسی و آزمایش را دارد ، اگر قبلاً آن را انجام نداده اید.

ما این کمپین ها را در صنعت مبلمان منزل آزمایش کرده ایم.

تا کنون ، مشارکت در مقایسه با سایر کمپین های آگاهی از برند ، واقعاً عالی بوده است.

3. شبکه تبلیغات مایکروسافت

اگر فقط در Google تبلیغ می کنید و مدتی است به Microsoft Advertising نگاه نکرده اید ، زمان آن فرا رسیده است.

از نظر میزان فروش یا درآمد ممکن است نتایج یکسانی نداشته باشید ، اما نرخ بازگشت سرمایه معمولاً در مقایسه با Google عالی است.

بخشی از این دلیل این است که بسیاری از تبلیغ کنندگان مزاحمت تبلیغات با مایکروسافت نیستند ، که این فرصت بیشتری را برای ما که این کار را می کنیم باقی می گذارد.

مقاله پیشنهادی  3 روشهای بازاریابی را جستجو کنید تا فروش الکترونیکی آخرین لحظه را انجام دهید

ما این مزیت مایکروسافت ROI را در کل مشتریان B2C خود دیده ایم.

اگر برای امتحان کردن Microsoft Advertising به یک دلیل دیگر نیاز دارید ، آنها اخیراً برنامه های افزودنی تبلیغاتی را به عنوان گزینه ای برای تبلیغ کنندگان ایالات متحده اضافه کرده اند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

4. مخاطبان مایکروسافت در بازار

وقتی در حال راه اندازی کمپین هایی در Microsoft Advertising هستید ، ممکن است بخواهید مخاطبان بازار را امتحان کنید.

همانطور که توسط مایکروسافت توصیف شده است:

مخاطبان موجود در بازار لیستی از مشتریانی هستند که علائم خرید را در یک گروه خاص نشان داده اند ، از جمله جستجوها و کلیک ها در Bing و بازدید از صفحه در سرویس های Microsoft.

آنچه واقعاً جالب است این است که مایکروسافت هم اکنون مخاطبان فصلی در بازار دارد.

این مخاطبان به موقع برای تعطیلات منتشر می شوند ، لیستی از افرادی هستند که در رابطه با یک رویداد فصلی خاص مانند جمعه سیاه آماده خرید هستند.

بله ، شکرگذاری ، کریسمس و جمعه سیاه سپری شده است ، اما سایر رویدادهای فصلی (مانند روز ولنتاین ، کارناوال ، هولی و عید پاک) در گوشه گوشه هستند.

برای شروع فکر کردن و برنامه ریزی خیلی زود نیست.

امسال چند استراتژی خرده فروشی PPC را امتحان کنید

اگر احساس می کنید تا سال 2020 توسط ناخن های خود آویزان شده اید ، ممکن است تلاش نکرده اید که استراتژی ها یا رویکردهای جدید PPC را امتحان کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سال 2021 را سال قرار دهید تا شبکه شما گسترده تر شود.

دورتر نگاه کنید.

ایده های جدید پیدا کنید – و دقیق آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی مفید است.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

آگهی کشف با مجوز از وبلاگ Google Ads.