این بیش از اخبار تازه است

Google Discover (که قبلاً با عنوان Google Feed شناخته می شد) یک منبع محتوای شخصی است که توسط Google ایجاد شده است و به صورت محتوا محتوای مرتبط را به کاربران ارائه می دهد.

در حالی که جستجوی سنتی به کاربران نیاز دارد تا یک سؤال را وارد کنند ، Google Discover رفتار کاربر را برای سطح محتوای جدید و جالب پیش بینی می کند.

Discover در همه مرورگرهای تلفن همراه (هنگام ورود به یک حساب Google) برای کاربران تلفن همراه در برنامه های Google ، دستگاه های Android و Google.com در دسترس است.

علاوه بر ارائه آخرین اخبار ، Google Discover قصد دارد “کاوش در مورد منافع شما را آسانتر از همیشه” کند و یکی از اقدامات ابتکاری بزرگتر برای تغییر تمرکز جستجو – از اطلاعات فوری تا درک سفرهای کاربر پیچیده تر است.

با دسترسی نامحدود به اطلاعات ، Google در تلاش است تا فیلترشکن و برجسته کردن محتوا برای کاربر اینترنت در حال ردیابی باشد.

چگونه کار می کند؟

طبق اعلام محصول ، از دو مکانیسم اصلی برای تعیین محتوای نمایش داده شده در Google Discover استفاده می شود:

علایق کاربر

در حالی که توسط گوگل به عنوان جدیدترین نوآوری در “جستجوی بدون سؤال” تلقی می شود ، درک از کاربر شخصی جایگزین درک یک سؤال مجرد است.

بنابراین ، کاربر در مرکز توجه قرار می گیرد.

Google Discover به طور خودکار محتوای شخصی شده را بر اساس کاربر کاربر نشان می دهد:

  • تاریخچه جستجو
  • تاریخچه مرورگر
  • فعالیت برنامه
  • مکان (بستگی به تنظیمات حساب Google شما و تنظیمات حریم خصوصی).

Google Discover از اطلاعات شما برای شناسایی و نمایش موضوعاتی استفاده می کند که Google معتقد است برای شما مرتبط است ، معروف به “علاقه”.

جالب است

برای درک عمیق تر از علاقه های Google Discover ، به بیش از 700 علاقه Google Discover (ارائه شده توسط اعضای انجمن SEO) پرداختم.

در حالی که این یک اندازه نمونه فوق العاده کوچک در مقایسه با تمام علایق بالقوه است ، چند مورد قابل توجه مشاهده شده است.

علاقه های مربوط به ورزش و سرگرمی شایع ترین بودند

در حالی که غذای کشف من در درجه اول روی افرادی که پیتر وبر وب لیسانس سابق قرار دارند متمرکز شده است ، تصور می کنم خوراکهای دیگر پر از جدیدترین نسخه های ورزشی است.

این است که بیشتر در سرگرمی ها و فعالیت ها متمرکز شده است

هر کاری را که در سرگرمی خود انجام می دهید – چه پخت و پز یا زنبورداری – به احتمال زیاد محتوا را در مورد فعالیتهای مورد علاقه بعد از کار خود خواهید دید.

برندها همچنین حضور جدی داشتند

تقریباً همه ارسال ها شامل مارک های خاص یا مشاغل محلی بودند.

در حالی که Discover قصد دارد محتوای جدیدی را به کاربران پیشنهاد دهد ، اما هنوز هم به فروشگاه ها و رستوران های شما می رود.

SEO دارای رده خاص خود است

ما آنقدر را دوست داریم ، که آن را به خود گرفت.

با تشکر از همه افراد SEO که فرم Google من را پر کردند.

در زیر تصویری از کلیه علایق کاربر ارسال شده ، سازمان یافته بر اساس طبقه بندی (به عنوان مثال ، امور مالی ، آموزش و غیره) و نوع موجودیت (به عنوان مثال ، مارک ، محصول ، شخص ، و غیره) ارائه شده است.

مقاله پیشنهادی  مولر گوگل در مورد کپی کردن سایت های دارای رتبه برتر

ورودی کاربر

کاربران همچنین می توانند با دنبال کردن یا غیرحضور کردن مباحث ، انتخاب “نمایش بیشتر” یا “نمایش کمتر” ، و انتخاب نکردن مطالب از ناشران خاص ، بازخورد مستقیمی را برای سفارشی سازی بیشتر فید خود ارائه دهند.

گاهی اوقات ، Google مستقیماً برای بازخورد از کاربر درخواست می کند.

بازخورد کاربر Google Discover

آیا Google Just Just News کشف نمی شود؟

خوب ، نوع.

یکی از اهداف Google Discover ارائه مطالب تازه است و پیمایش از طریق فید کشف ، بیشتر اخبار است.

اما هنگامی که مراجعان صنایع دیگر شاهد کشف ترافیک در کنسول جستجوی Google (GSC) بودند ، زمان آن رسیده که تحقیقات انجام شود.

من 12 ماه ترافیک Google Discover را برای بیش از 11،000 URL از 62 دامنه تحلیل کردم. از میان 11000 آدرس اینترنتی:

  • 46٪ از سایتهای خبری بودند.
  • 44٪ از سایت های تجارت الکترونیک بودند.
  • 7٪ از سایتهای تفریحی بودند.
  • 2٪ از سایتهای مسافرتی بودند.

1٪ باقیمانده مربوط به سایر صنایع از جمله:

  • B2B
  • اتومبیل
  • تحصیلات.
  • دارایی، مالیه، سرمایه گذاری.
  • سلامتی.

بررسی اجمالی تحقیقات Google Discover

یافته های پژوهش

1. سایتهای خبری 99٪ کلیک را دریافت کردند

در حالی که اخبار کمتر از نیمی از (46٪) URL های تحلیل شده را به خود اختصاص داده اند ، 99٪ از کلیکهای کشف را دریافت کرده و تعداد کلیک های بیشتری را در هر صفحه به دست آورده است.

Google کلیک به سایتهای خبری را کلیک کنید

یکی از حوزه های خبری در این تحلیل بیش از 30٪ از کل ترافیک وب خود را که از Discover کشف می شود ، مشاهده کرد ، در حالی که ناشران دیگر گزارش داده اند که Google Discover در برخی از ماه ها ترافیک بیشتری نسبت به جستجوی ارگانیک دارد.

این احتمال وجود دارد که محتوای خبری به مخاطبان گسترده و وسیعی نشان داده شود ، در حالی که محتوای سایر صنایع بر اساس علایق خاص به مخاطبان کوچکتر منتقل می شود.

Google در اطلاعیه Google Discover با تأکید بر این ایده ، اظهار می کند: “وقتی خبر می رسد ، ما معتقدیم مهم است که همه به همان اطلاعات دسترسی داشته باشند.”

بردن: Google Discover یک محرک اصلی ترافیک برای ناشران خبر است و می تواند برای دستیابی به مخاطبان گسترده و گسترده استفاده شود.

2. ارسال های وبلاگ در تمام صنایع دیگر شایع است

برای سایتهای غیر خبری ، 1٪ باقیمانده کلیک (هنوز در بیش از 1 میلیون در 12 ماه گذشته) در انواع مختلفی از مطالب پراکنده شده است.

شایع ترین نوع محتوا در صنایع پست های وبلاگ بود.

کاوشهای Google را بر اساس صنعت و نوع صفحه کشف کنید

مباحث وبلاگ که در Google Discover نمایش داده شدند ، به علایق / سرگرمی های خاص ، مانند پیاده روی ، آرایش و تغذیه بسیار مرتبط هستند.

مثال های مقاله کشف وبلاگ گوگل

علاوه بر این:

  • 49٪ از کلیک به سایت های تجارت الکترونیک به صفحات محصول رفت که شامل دسته بندی محصولات و صفحات جزئیات محصول است.
  • سرگرمی بیشترین تعداد کلیک (16٪) به صفحات دارای یک ویدیو را به عنوان محتوای اصلی (یعنی مصاحبه بازیگران ، تریلر فیلم) مشاهده کرد.
  • پیشنهادات ویژه ، بیشتر معاملات مسافرتی یا هتل با قیمت محدود در زمان و در دسترس بودن ، بیشترین درصد کلیک را به سایت های مسافرتی (53٪) اختصاص می دهد.

بردن: محتوای غیر خبری به شدت مورد توجه است و احتمالاً برای مخاطبان کوچکتر و هدفمند تری نمایش داده می شود.

3. کشف محتوا به طور معمول دارای ماندگاری کوتاه است

مطابق با تمرکز Discover در ارائه محتوای تازه ، بیشتر URL های این مطالعه فقط 4 تا 3 روز ترافیک دریافت می کنند که بیشتر این ترافیک 1-2 روز پس از انتشار رخ می دهد.

مقاله پیشنهادی  9 نکته در مورد بهره وری برای صرفه جویی در بازاریابی محتوا در وقت

محتوای تازه در Google Discover

با این حال ، برخی از محتوای پخته تر ، همیشه سبز قادر به ترافیک طولانی مدت بودند.

Google Discover محتوای همیشه سبز

این نتیجه خدمات Google Discover برای ارائه مطالب همیشه سبز برای دیدار با منافع کاربر جدید یا در حال تحول است.

در مواردی که محتوای پخته تر و همیشه سبز را مشاهده کرده ام که در خوراک شخصی من کشف شده است ، من 2-3 روز قبل در جستجوی مباحث مشابه بودم.

نمونه ای از محتوای همیشه سبز در Google Discover

بردن: اکثر صفحات در Discover دارای ماندگاری کوتاه هستند ، در حدود 3-4 روز ، اما محتوای همیشه سبز می تواند ترافیک طولانی مدت را به دنبال داشته باشد.

4- کاربران برای کشف محتوا خوب جواب می دهند

یکی از اولین مواردی که در مورد Google Discover به وجود آمده ، میزان کلیک بالا (CTR) است ، 11٪ در کل صفحات مورد تجزیه و تحلیل.

به استثنای سایتهای خبری (که بیشتر داده ها را به خود اختصاص داده است) ، میانگین CTR 6٪ بود.

Google Discover Click-Through Rate

با نگاهی به همان 62 دامنه ، CTR از جستجوی سنتی 4٪ بود.

متأسفانه ، این اعداد را نمی توان به طور مستقیم مقایسه کرد زیرا CTR به عنوان کلیک محاسبه می شود ÷ برداشتها = CTR ، و برداشت ها در کشف متفاوت از جستجوی سنتی اندازه می گیرند.

در اینجا آمده است:

  • برداشت کاربر در هنگام باز کردن یک صفحه نتایج جستجو حاوی URL ، برای URL ضبط می شود (حتی اگر نتیجه به نمایش نگردد).
  • برداشتهای ثبت شده ثبت می شوند فقط وقتی کارت Discover است در نمای مشاهده شد

بردن: صفحات در Google Discover نرخ کلیک بیشتر را نسبت به جستجوی سنتی مشاهده می کنند. با این حال ، این ممکن است نتیجه تفاوت در نحوه اندازه گیری برداشت ها به جای تفاوت در رفتار کاربر باشد.

نحوه ارتباط با کاربران در Google Discover

در جستجوی سنتی ، نمایش داده شد به عنوان نقطه اتصال بین نیاز کاربر و محتوای مربوطه (به عنوان مثال ، کاربر گرسنه است ، جستجو می کند [food near me]، گوگل رستوران های محلی را نشان می دهد).

قبل از تحقق نیاز کاربر ، Google Discover محتوا را نشان می دهد ، “با توجه به قدرت تطابق بین محتوای مقاله و علایق کاربر.”

بدون تحقیقات و جستجوی کلمات کلیدی ، فرایند تولید محتوای سنتی محدود است – اما هنوز راه هایی برای افزایش شانس حضور در Discover وجود دارد.

دوستانه با موبایل باشید

Google Discover فقط در دستگاه های تلفن همراه قابل دسترسی است ، بنابراین این مورد واضح است.

اما همیشه خوب است که با بررسی گزارش قابلیت استفاده تلفن همراه Google Search Console و اطمینان از عدم خطا ، پایه های خود را بپوشانید.

تمرکز محتوا در اطراف اشخاص

علاقه ها موجودات ، اشیاء یا مفاهیمی هستند که می توانند بطور منحصر به فرد شناسایی شوند.

آنها می توانند از سرگرمی های عمومی ، از علاقه های جالب ، به مارک ها و مشاغل خاص باشند.

با استفاده از Entity Explorer توسط مرکز Marketer ، می توانید روابط بین موجودات را مشاهده کنید و ببینید چه موجودی با مارک ، صنعت ، محصولات شما و غیره مرتبط است.

مقاله پیشنهادی  6 نکته نکاتی درباره بازاریابی ویدیو برای سال 2020

Explorer Entity

مشخص کنید که اشخاص به عنوان نقطه ارتباطی بین برند شما و کاربران شما در خدمت هستند.

نهادهای مرتبط

محتوایی را تهیه کنید که برای مخاطبان شما مناسب ، مفید و جالب باشد

شما دیگر محدود به حجم جستجو نیستید.

این آزادی تازه را در آغوش بگیرید.

هنگامی که نقاط اتصال را مشخص کردید – خاص شوید و عمیق تر شوید.

محتوای مبتنی بر علاقه شخصی سازی شده است ، بنابراین محتوایی بنویسید که با پرشورترین کاربران شما طنین انداز شود.

یکی از راه های انجام این کار ، شناسایی تقاطع ها و روابط بین مباحث است (یعنی “بهترین استراحتگاه های اسکی در نزدیکی پنسیلوانیا” ، “راهنمایی در مورد زمستان”).

اگر می توانید مطالب را با رویدادهای جاری مرتبط کنید ، امتیاز جایزه می گیرید

به عنوان مثال ، این پست وبلاگ از REI به تفریح ​​در فضای باز می پردازد ، که به محصولات REI و علاقه مخاطبان آنها نزدیک است.

Google Discover REI مثال

درست قبل از اوج علاقه به “دوری اجتماعی” منتشر شد.

Google Trends Distancing Social

شامل تصاویر با کیفیت بالا

گذشته از ایجاد محتوا که کاربران شما جالب خواهند دید ، بهترین راه برای افزایش محتوا در Discover استفاده از تصاویر بزرگ و باکیفیت است که حداقل 1200 پیکسل عرض دارند.

براساس داده های Google ، کارتهای Discover با تصاویر بزرگ 5٪ نرخ کلیک را تجربه کردند.

انواع کشف Google تصاویر

برای راههای بیشتر برای بهینه سازی تصاویر در Discover ، مطالعه موردی Brodie Clark ، Google Discover: یک تصویر می تواند ارزش 1000 کلیک را داشته باشد.

از استراتژی ویدیوی خود مجدداً استفاده کنید

فیلم ها حضور گسترده ای در Google Discover دارند ، که با تغییر تمرکز Google از متن به روش های تصویری بیشتر برای یافتن اطلاعات همسو است.

در حالی که ویدیوها فقط 17٪ از محتوا را در این تجزیه و تحلیل تشکیل می دهند ، این شامل داده هایی برای YouTube نیست ، که میزبان اکثر فیلم ها در Google Discover است.

ممکن است اندازه گیری دشوار باشد ، اما ایجاد فیلم های جذاب و بهینه سازی کانال YouTube شما می تواند به افزایش حضور نام تجاری شما در Google Discover کمک کند – و همچنین در جستجوی سنتی ، زیرا 19٪ از نتایج جستجوی دسک تاپ شامل چرخ فلک ویدیویی و 92٪ از این فیلم ها هستند. YouTube

TL ؛ DR

  • Google Discover یک منبع محتوای شخصی با قابلیت درک منافع کاربر و نحوه پیشرفت آنها در طول زمان است.
  • سایت های خبری بیشترین کلیک را از Google Discover دریافت می کنند ، اما این فقط چیزی بیش از اخبار نیست – همه صنایع می توانند از Google Discover برای ارتباط با کاربران استفاده کنند.
  • محتوای تازه شانس بیشتری برای نمایش در Discover دارد ، اما برخی از قطعات همیشه سبز می توانند ترافیک طولانی مدت را به همراه داشته باشند.
  • برای موفقیت در Google Discover ، سازندگان محتوا باید:
    • اطمینان حاصل کنید که صفحات سازگار با تلفن همراه هستند.
    • محتوا را در اطراف اشخاص متمرکز کنید که برای برند آنها و مخاطبان هدفشان معنی دارد.
    • محتوایی را ایجاد کنید که جالب ، مرتبط و مفید برای پرشورترین کاربران آنها باشد.
    • شامل محتوای بصری معنی دار (به عنوان مثال ، تصاویر و فیلم ها با کیفیت بالا).

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: ایجاد شده توسط نویسنده ، آوریل 2020
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، آوریل 2020