اینستاگرام پستهای پیشنهادی را به فید اصلی اضافه می کند

بعد از اینکه با محتوای افرادی که دنبال می کنید ، فید اصلی اینستاگرام پستهایی را از افرادی که دنبال نمی کنید نشان می دهد.

بخش جدیدی از “پستهای پیشنهادی” بلافاصله پس از صفحه “شما همه گرفتار هستید” در فیدهای اصلی کاربران ظاهر می شود.

نمایش محتوای ارگانیک در فیدهای کاربران از حسابهایی که آنها دنبال نمی کنید برای اولین بار در اینستاگرام است.

به طور سنتی ، فید اصلی اینستاگرام برای محتوایی که کاربران از آن استفاده کرده اند ، محفوظ است.

این استثنا ، البته ، همیشه از تبلیغات تبلیغ کنندگان پست حمایت می کرده است.

اکنون اینستاگرام محتوای اصلی را در فید اصلی که کاربران از آن استفاده نکرده اند ، اجازه می دهد.

این بروزرسانی انتقادهای زیادی را از طرف کاربران اینستاگرام دریافت کرده است مبنی بر اینکه آنها در فیدهای خود محتوا دریافت می کنند که درخواست نکرده اند.

کمی بعد وارد آن می شویم. ابتدا اجازه می دهیم نحوه عملکرد این ویژگی جدید را بررسی کنیم.

پست های پیشنهادی در اینستاگرام

بعد از اینکه کاربران همه مطالب اخیر را از افرادی که دنبال می کنند گرفتند ، فید اینستاگرام مجموعه ای از پست های پیشنهادی را نمایش می دهد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

هنگامی که کاربران به پایین پستهای دنبال شده خود رفته اند ، گزینه “مشاهده ارسال های قدیمی” نمایش داده می شود.

مقاله پیشنهادی  پشتیبانی Facebook و Instagram Drop برای وردپرس

ادامه حرکت ، کاربران را به لیستی از پستهای پیشنهادی سوق می دهد.

اینستاگرام پست های پیشنهادی بیشتری ایجاد می کند ، بنابراین کاربران می توانند به محتوای قلب خود ادامه دهند.

اگرچه این ویژگی به نظر می رسد مانند Instagram Explore ، پست های پیشنهادی مجموعه متفاوتی از مطالب ارائه می دهند.

پست های پیشنهادی چگونه انتخاب می شوند

پست های پیشنهادی در فید اصلی کاربران شبیه به مطالب افرادی است که قبلاً دنبال می کنند.

پست های پیشنهادی برای گنجاندن مطالب مرتبط طراحی شده اند ، در حالی که برگه کاوش بیشتر است کاوش طیف گسترده ای از مطالب.

در مقاله جدید مرکز راهنمایی ، اینستاگرام اظهار می دارد:

“هنگام پیمایش از طریق فید ، می توانید پست های پیشنهادی را بعد از مشاهده آخرین پست های جدید از حسابهایی که دنبال می کنید ، مشاهده کنید. این پیشنهادات مبتنی بر پستهای از حسابهایی مانند مواردی است که شما دنبال می کنید و پستهایی مشابه آنچه که دوست دارید یا ذخیره می کنید ارسال شده است. “

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اگر کاربران به یک پست خاص علاقه ندارند می توانند بازخورد خود را به اینستاگرام ارسال کنند. بازخورد در پیشنهادات آینده منعکس خواهد شد.

به سادگی روی نماد سه نقطه ای که در بالای پست ظاهر می شود ضربه بزنید و “علاقه مند نیست” را انتخاب کنید.

مقاله پیشنهادی  جمع شدن CCPA باعث تبلیغات ناشایست برای تبلیغ کنندگان در فیس بوک می شود

علاوه بر انتخابی که به صورت خودکار از پست های ارگانیک استفاده می شود ، این بخش جدید از فید اینستاگرام نیز شامل تبلیغات خواهد بود.

محتوای ارگانیک فقط به عکس و فیلم محدود خواهد شد. این بدان معنی است که هیچ محتوای IGTV یا Reels وجود ندارد.

انتقاد تاکنون

در مورد این به روزرسانی کلمه مثبتی وجود ندارد

این انتقاد تاکنون سه برابر است:

  • این امر باعث می شود کاربران وقت بیشتری را در اینستاگرام بگذرانند و این می تواند بر سلامت روان تأثیر منفی بگذارد.
  • یک فید پیمایش نامحدود از محتوا بسیار شبیه TikTok است.
  • کاربران نمی خواهند مطالبی را که نمی خواستند ببینند.

مدیر محصول اینستاگرام ، رابی استین ، به نگرانی هایی مبنی بر ارسال پست ها باعث ترغیب کاربران به صرف وقت بیشتر در برنامه می شود:

هدف ما این است که وقتی همه گرفتار هستید ، این مسئله را روشن کنیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید از وقت خود به بهترین نحو استفاده کنید.

ما می بینیم که افراد همچنان به دنبال یافتن پست های بیشتر مورد علاقه خود هستند که پس از اتمام فیدهایشان ، بنابراین ما می خواستیم از این امر بیاموزیم و راحت تر برای افرادی که تصمیم می گیرند این کار را انجام دهند ، کمی عمیق تر شود. “

اگر بازخورد تاکنون چیزی برای حل کردن وجود دارد ، شاید کاربران وقت بیشتری را در برنامه نگذرانند.

مقاله پیشنهادی  Google AdSense توضیح می دهد که چرا لباس شنا مادربزرگ در یک مانکن "محتوای جنسی" است

به نظر می رسد این ویژگی به صورت جهانی نادرست است. یا آن را می شنویم یا فقط از اقلیت آوازی می شنویم.

خواه بخواهید پست های پیشنهادی را ببینید ، یا نه ، اکنون در حال پخش به کلیه کاربران اینستاگرام در سراسر جهان هستند.

منابع: مرکز راهنمایی اینستاگرام ، TechCrunch ،