اینستاگرام دارای استیکرهای جدید تماس با ما برای کارتهای هدیه و تحویل است

اینستاگرام در حال معرفی ابزار جدیدی است که مشاغل می توانند از آن برای ترویج تحویل غذا و خرید کارت های هدیه در داستان های خود استفاده کنند.

وی گفت: “به دنبال بیماری همه گیر COVID-19 ، مشاغل و مردم در سراسر جهان با یک واقعیت جدید روبرو هستند.

برای کمک به مشاغل کوچک در این زمان چالش برانگیز ، ما با کشف کارتهای هدیه ، گزینه های سفارش غذا و کمکهای مالی در اینستاگرام ، روشهای جدیدی را برای حمایت از مردم معرفی می کنیم. “

اینستاگرام استیکرهای تماس جدید برای اقدام برای کارتهای هدیه و تحویل

این برچسب های جدید از سینی برچسب موجود است ، که می توانید با ضربه زدن روی نماد شکلک مربع در گوشه بالا سمت راست ، به آنها دسترسی پیدا کنید.

پس از انتخاب یا برچسب «کارتهای هدیه» یا «سفارشات غذا» ، از شما خواسته می شود یکی از شرکای منتخب اینستاگرام خود را انتخاب کنید.

اینستاگرام دارای استیکرهای تماس ویژه برای کارتهای هدیه و تحویل اینستاگرام دارای استیکرهای تماس ویژه برای کارتهای هدیه و تحویل

خرید کارت هدایا و معاملات تحویل غذا توسط شخص ثالث تسهیل می شود.

شرکای پشتیبانی شده شامل موارد زیر هستند:

  • مربع
  • کلم
  • بالا بردن
  • ییفته
  • خاویار
  • ChowNow
  • تحویل
  • DoDDash
  • GrubHub
  • ارسال کنندگان
  • بدون درز
  • حال بار می خورد
مقاله پیشنهادی  LinkedIn به کاربران اجازه می دهند نظرسنجی ها را به ارسال ها اضافه کنند

پس از انتخاب یکی از شرکای منتخب ، می توانید یک لینک مستقیم به صفحه سفارش اضافه کنید.

پس از تنظیم اولین باری که از شما خواسته نمی شود دوباره این کار را انجام دهید. شما به راحتی می توانید برچسب را انتخاب کنید و اینستاگرام تنظیمات برگزیده خود را به خاطر می آورد.

پیوندها را می توان در هر زمان تغییر داد. اگر تصمیم دارید که به عنوان مثال پیوند Uber Eats خود را از طریق DoorDash تبلیغ کنید ، می توانید به راحتی تغییر دهید.

توجه داشته باشید که در هر داستان فقط یک برچسب سفارش غذایی اضافه می شود. مشاغل نمی توانند در همان داستان به چندین سرویس تحویل غذا پیوند دهند.

با این حال ، هیچ کاری برای جلوگیری از ارسال داستان های متوالی با ارائه دهندگان مختلف تحویل در هر یک از آنها وجود ندارد.

دکمه های پروفایل اینستاگرام

علاوه بر استیکرهای داستانی جدید ، اینستاگرام به شما امکان می دهد دکمه هایی را در صفحه پروفایل خود که به خرید کارت های هدیه و سفارشات تحویل غذا اضافه شده است ، اضافه کنید.

مقاله پیشنهادی  آسیب پذیری افزونه وردپرس نینجا را شکل می دهد

اینستاگرام استیکرهای جدید تماس با ما برای کارتهای هدیه و تحویل

این موارد مانند استیکرهای داستان کار می کنند ، آنها فقط در دسترس مشتریان هستند.

دکمه های پروفایل را می توان با دنبال کردن مراحل زیر تنظیم کرد:

  • به پروفایل اینستاگرام خود بروید.
  • ضربه زدن ویرایش نمایه.
  • در زیر “اطلاعات کسب و کار عمومی” ، ضربه بزنید دکمه های عمل.
  • در قسمت “یک دکمه را انتخاب کنید” را انتخاب کنید کارت هدیه.
  • شریک زندگی خود را برای فروش کارتهای هدیه خود انتخاب کنید. اگر قبلاً کارت هدیه خود را با شریک زندگی تنظیم نکرده اید ، دستورالعمل های موجود در سایت شریک را دنبال کنید.
  • پیوند شریک زندگی را برای سرویس کارت هدیه ای که انتخاب کرده اید اضافه کنید.
  • بعد از ورود به وب سایت ، به ضربه بزنید انجام شده.

برای استفاده از گزینه های جدید استیکر برچسب و دکمه پروفایل ، یک کسب و کار اینستاگرام یا یک حساب کاربری سازنده لازم است.

مقاله پیشنهادی  این 8 صنعت در حال حاکمیت بازار PPC در طول COVID-19 هستند

توصیه های اضافی

هرچقدر که می خواهید از استیکرهای جدید اینستاگرام استفاده می شود ، اما این شرکت توصیه هایی را برای استفاده خلاقانه از آنها ارائه کرده است.

آنچه در اینستاگرام توصیه می کند:

  • موارد جدید را برجسته کنید: موارد جدیدی را که به منو اضافه می شود ، ویژه های جدید و هر چیز دیگری که بدست آورید تبلیغ کنید
  • توجه مشتری
  • منوی خود را به اشتراک بگذارید: اگر هیچ مورد جدیدی برای اشتراک گذاری وجود ندارد ، موارد دلخواه موجود را به مشتریان یادآوری کنید.
  • قدردانی کنید: به مشتریان اجازه دهید حمایت آنها از تجارت و کارکنان شما چگونه باشد.
  • اشتراک گذاری را تشویق کنید: از مشتریان بخواهید که برچسب یا عکسهای سفارشات اخیر خود را به اشتراک بگذارند.
  • نظرات را به اشتراک بگذارید: بازنویسی داستانهای مشتری ، فریادها و بررسیهای مربوط به شغل خود

منابع: Instagram Business، Boost With Facebook