اینستاگرام از توییتر به عنوان یک منبع خبری محبوب پیشی می گیرد

طبق تحقیقات جدید ، اینستاگرام به سرعت تبدیل به یک منبع محبوب جدید محبوب کاربران 18 تا 24 ساله شده است و قرار است توییتر را پیشی بگیرد.

گزارش اخبار دیجیتال موسسه رویترز 2020 نشان می دهد که تعداد کاربرانی که برای اخبار به اینستاگرام مراجعه می کنند از سال 2018 دو برابر شده است.

افراد جوانتر به عنوان منبع خبری در حال تغییر به سمت اینستاگرام هستند و دو سوم افراد زیر 25 سال گفتند که آنها را برای این منظور استفاده می کنند.

در این گزارش ، کاربران 18 تا 24 ساله نسبت به وب سایت یا برنامه اختصاصی خبر اختصاصی ، به طور قابل توجهی از طریق رسانه های اجتماعی به اخبار دسترسی پیدا می کنند.

“دسترسی به اخبار همچنان پراکنده تر است. در تمام کشورها ، بیش از یک چهارم (28٪) ترجیح می دهند سفرهای خبری خود را با یک وب سایت یا برنامه شروع کنند.

افراد 18 تا 24 ساله (به اصطلاح نسل Z) ارتباط ضعیف تری با وب سایت ها و برنامه ها دارند و بیش از دو برابر احتمالاً ترجیح می دهند به اخبار از طریق رسانه های اجتماعی دسترسی پیدا کنند. “

در کل جمعیتی 11٪ از مردم از اینستاگرام برای اخبار استفاده می کنند که فقط یک امتیاز از توئیتر است.

مقاله پیشنهادی  روند جستجو Pinterest برای پاییز 2020

اینستاگرام برای پیشی گرفتن از توییتر به عنوان یک منبع خبری محبوب

این نکته قابل توجه است زیرا در اینستاگرام به عنوان سنتی برای آخرین اخبار تصور نمی شد.

به روزرسانی های خبری در زمان واقعی همیشه مورد پسند توییتر بوده است ، در حالی که اینستاگرام بیشتر سکویی بوده است که در آن افراد عکس ها و فیلم ها را برای سرگرمی به اشتراک می گذارند.

با این حال ، تخصص اینستاگرام در محتوای تصویری دقیقاً همان چیزی است که آن را به عنوان منبع خبری برای افراد جوان جذاب می کند.

نیک نیومن ، نویسنده اصلی گزارش رویترز اظهار داشت:

اینستاگرام در بین جوانان بسیار محبوب می شود. آنها واقعاً به داستانهایی پاسخ می دهند که با تصاویر بصری به سادگی و به خوبی گفته می شوند. “

اینستاگرام هنوز راه دیگری برای پیشبرد آن در فیس بوک دارد که در حال حاضر محبوب ترین شبکه اجتماعی برای استفاده از اخبار است.

مقاله پیشنهادی  ICANN فروش رجیستری دامنه Dot Org را مسدود می کند

YouTube دومین شبکه اجتماعی محبوب برای اخبار است و پس از آن واتس اپ ، توییتر و سپس اینستاگرام قرار دارد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اگر اینستاگرام سال گذشته میزان استفاده از اخبار خود را دو برابر کند ، دیگر مدت زیادی پیش نمی رود که در توییتر غلبه کند و به قلمرو فیس بوک و یوتیوب نزدیک شود.

مربوط: 22 راه برای جذب دنبال کنندگان بیشتر در اینستاگرام همین حالا

به طور کلی رسانه های اجتماعی یک منبع معتبر از اخبار نیستند

رویترز با وجود برخورداری از منبع خبری ، متوجه می شود که رسانه های اجتماعی کمترین منبع اطمینان اخبار دیجیتال هستند.

در ایالات متحده ، تنها 14٪ از مردم به اخبار خبری که در رسانه های اجتماعی مشاهده می کنند اعتماد دارند در مقایسه با 22٪ کسانی که به خبرهایی که در موتورهای جستجو پیدا می کنند اعتماد دارند.

از میان کسانی که به اخبار اجتماعی به اخبار اعتماد دارند ، اینستاگرام در مقام دوم به عنوان یک منبع قابل اعتماد در رده دوم قرار دارد. فیس بوک در این زمینه مجدداً صدر است و پس از آن یوتیوب و توییتر قرار دارند.

مقاله پیشنهادی  نحوه استفاده از کنسول جستجوی Google برای جستجوگرها: یک راهنمای کامل

اینستاگرام برای پیشی گرفتن از توییتر به عنوان یک منبع خبری محبوب

اعتماد به اخبار در ایالات متحده به طور کلی کم است ، با این حال ، تنها 29 درصد از مردم می گویند اعتماد دارند هر اخبار.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

آنلاین – از جمله رسانه های اجتماعی ، وب سایت ها و برنامه ها – محبوب ترین رسانه برای مصرف اخبار در ایالات متحده است

رسانه های اجتماعی بزرگترین زمینه برای رشد در هنگام مصرف اخبار هستند. همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید ، رسانه های اجتماعی تنها منبعی هستند که در سالهای اخیر به هیچ وجه محبوبیت خود را افزایش داده اند.

اینستاگرام برای پیشی گرفتن از توییتر به عنوان یک منبع خبری محبوب

اخبار چاپ روند نزولی خود را ادامه می دهد ، در حالی که به نظر می رسد اخبار تلویزیونی پس از افت شدید سال 2017-2018 شاهد تجدید حیات هستند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت صنعت اخبار دیجیتال در سال 2020 ، گزارش کامل را اینجا (لینک PDF) ببینید.