اگر من یک تجارت کوچک مسافرتی را شروع می کردم ، این برنامه بازاریابی من خواهد بود

این یک زمان بسیار دشوار برای مشاغل مسافرتی است که صنعت یکی از بدترین آسیب های ناشی از همه گیر شدن کرونور ویروس است.

با این حال ، شاخه های بهبودی شروع به نشان دادن می کنند.

بسیاری از مشاغل شروع به جابجایی تمرکز خود به سمت بازاریابی می کنند تا هنگامی که بار دیگر سفرهای پهن تر امکان پذیر باشد ، بتوانند از منحنی جلوتر باشند.

در میان همه این چالش ها ، تصور دشوار است برای شروع یک کار تجاری جدید و مسافرتی ، دشوار است.

اما من افرادی را می شناسم که دقیقاً همین کار را انجام می دهند و با چالش های فعلی روبرو هستند.

آنها می دانند که این صنعت دوباره به اطراف باز خواهد گشت و آنها می خواهند این مسئله را به عنوان دریچه ای از فرصتها برای پیشرفت در حالی که دیگران هنوز ایستاده اند ، مشاهده کنند.

این مکالمات باعث شد تا دقیقاً فکر کنم که اگر مال خودم باشد ، درمورد بازاریابی یک سفر تجاری کاملاً جدید پیش می روم ، و فکر می کردم این موزه ها برای خواندن جالب ایجاد کنند.

امیدوارم بصیرت زیر به کسانی که در ابتدای سفر حق با آنها هستند (و بالقوه بعضی از افراد که به خوبی در آن حضور دارند) کمک کند که این ماههای سخت را پشت سر بگذارند و از طرف دیگر شکوفا شوند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

با تحقیقات کلید واژه

اولین کار – ایجاد یک وب سایت ، درست است؟

اشتباه.

قبل از اینکه حتی به فکر طراحی سایت باشید ، باید داده های موجود در بازار خود را جستجو کنید ، مخاطبان خود را مشخص کنید و در جستجوی آنها هستید.

طراحی و ساخت وب سایت شما باید همه از این تحقیقات اولیه سرچشمه بگیرد.

بدون آن ، ریسک بالایی وجود دارد که شما بلافاصله کار خود را ترک کنید و قبل از آنکه هرگونه حرکت را بدست آورید پایان دوره را طی می کنید.

این عبارات را فقط در سطح سطح انجام ندهید برای عبارات عنوان 5/10/20 که فکر می کنید مخاطب شما جستجو خواهد کرد. عمیق بکش

به هر مرحله از قیف بازاریابی بنگرید و قبل از اینکه حتی محصول یا خدمات پیشنهادی خود را در نظر بگیرید ، آنچه را جستجو می کنید مشخص کنید.

هرچه جزئیات بیشتری را در این فرآیند بررسی کنید ، کسب و کار شما موفق تر خواهد بود.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

یک وب سایت عالی

هنگامی که مخاطبان خود را جستجو می کنید مشخص کنید ، باید آن اطلاعات را در وب سایت خود تهیه کنید.

از طریق فرایند طراحی ، شما باید به تحقیق در مورد کلید واژه خود مراجعه کنید و از داشتن تمام صفحات لازم برای پوشاندن تمام عبارات و مباحثی که شناسایی کرده اید اطمینان حاصل کنید.

در این مرحله ، شما همچنین باید اطمینان داشته باشید که به خوبی به عنوان صفحه بهینه نگاه می کنید.

درباره منابعی مانند این بخوانید ، یا با یک متخصص سئو مشورت کنید (در حالت ایده آل برای یک مسافر) که می تواند شما را در مورد آنچه باید در نظر بگیرید راهنمایی کنید.

هنگامی که مرحله طراحی را طی کردید ، به سمت ساختمان حرکت خواهید کرد.

مجدداً تصور نکنید که هر شرکت طراحی وب می داند چگونه یک وب سایت خوب بسازد!

همه می گویند که آنها سایتهای “دوستانه SEO” ایجاد می کنند ، اما به طور کلی ، این به معنای چیزی فراتر از این نیست که URL ها شامل کلمات شوند و در آنجا نقشه سایت وجود داشته باشد (احتمالاً با صفحات اشتباه در!).

مقاله پیشنهادی  Google توضیح می دهد که چگونه صفحات نویسنده می توانند کمک کنند

بهترین راه برای انجام دقت کافی این است که از شما بخواهید انواع ساختهای قبلی شرکت را ببینید و نحوه عملکرد آنها را ارزیابی کنید.

سپس می توانید این موضوع را با توصیفاتی از طرف آن مشتری ارجاع دهید و ببینید که تجربه کار با آنها چگونه بوده است.

این منطقه با توجه به تعداد مشاغل خارج از کشور که دارای طراحی وب و ایجاد خدمات هستند ، یک میدان مین است.

مطمئن باشید که تحقیقات کاملی را در مورد افرادی که انتخاب می کنید انجام دهید زیرا این امر موفقیت کسب و کار شما را نشان می دهد و چقدر سریع می تواند رشد کند.

محتوای موثر

بنابراین یک وب سایت زیبا و خوش ساخت در بخش آفلاین پیدا کرده اید ، اکنون باید آن را جمع کنید!

نوشتن مطالب مؤثر هم در یافتن توسط کاربران و هم در قانع کردن این کاربران که باید از شما خریداری کنند بسیار مهم است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

بیش از حد روی یک یا دیگری متمرکز شوید و کوتاه بیایید.

محتوائی که در موتورهای جستجو رتبه بندی می کند دیگر به معنای پر کردن کلمات کلیدی یا نوشتن 5000 کلمه به خاطر آن نیست.

شما باید به هدف کاربر بخواهید برای پرس و جو مورد نظر خود را جستجو کرده و هنگام فرود آمدن در صفحه ، اطلاعاتی با کیفیت و با کیفیت بالا ارائه دهید.

به آنچه کاربر شما می خواهد فکر کنید و از تخصص خود برای نوشتن بهترین مطالب در وب برای آن کاربر استفاده کنید.

کیفیت-محتوای

اگر این کار را انجام دادید ، و آن را در قالب صفحه بهینه سازی شده که در فرآیند طراحی ایجاد کرده اید ، قرار می دهید ، پس باید به محتوا پایان دهید که شانس بالایی برای رتبه بندی دارد.

راه اندازی کمپین

من می دانم که شما چه فکر می کنید ، قبل از اینکه حتی راه اندازی شود ، خیلی باید در نظر بگیرید!

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

با این وجود ، اگر می خواهید یک تجارت موفق ایجاد کنید ، می بایست پایه و اساس مناسبی داشته باشید.

اما اکنون ما آنرا ساخته ایم. وب سایت آماده و به نظر بی نظیر است.

محتوای شما نوشته شده است و همه آنها خوانده شده است. اکنون ما فقط به بعضی انسان ها نیاز داریم تا به آن نگاه کنند.

ما همیشه به دلایل مختلف به مشاغل جدید توصیه می کنیم که آنها را با یک کمپین بزرگ روابط عمومی راه اندازی کنند.

اولین مورد از اینها احتمالاً موردی است که همه ما با روابط عمومی ارتباط خواهیم داشت.

پوشش را به دست آورید و مردم را از وجود آن آگاه کنید. اگر می توانید در نشریات برتر صنعت یا وب سایتهای خبری ملی / بین المللی شرکت کنید ، این امکان وجود دارد که افراد به سایت شما بیایند و از آنچه شما پیشنهاد می کنید سؤال کنند.

اگر من قصد داشتم یک تجارت کوچک مسافرتی داشته باشم ، این برنامه بازاریابی من خواهد بود

با این حال ، روابط عمومی فقط در مورد یافتن توسط مردم نیست.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اجرای یک کمپین روابط عمومی بزرگ می تواند پیوندهایی را از انتشارات برتر که بسیار قدرتمند هستند ایجاد کند و باعث افزایش چشمگیر در رتبه بندی عملکرد در موتورهای جستجو شود.

به عنوان یک سایت کاملاً جدید ، به هیچ وجه پیوندی ندارید.

در یک صنعت رقابتی مانند مسافرت ، شما باید شکاف قابل توجهی را برای رقبا ایجاد کنید تا در برخی از عبارات بسیار جستجو شده ، ظاهر شوند.

مقاله پیشنهادی  رئیس جدید جستجوی Google - Prabhakar Rakhavan

یک کمپین راه اندازی می تواند به شما کمک کند هدایت لینکهای خارق العاده ای داشته باشید که بلافاصله آن شکاف را بسته و به شما امکان می دهد خیلی سریع تر رتبه بندی در موتورهای جستجو را شروع کنید.

عملیاتی که انجام دادیم به این ترتیب بیش از 100 پیوند برای مشتری ایجاد کرد و در مدت 6 ماه ما در صفحه 1 برای بزرگترین عبارتی که هدف قرار گرفتیم قرار گرفتیم.

بدون آن کار روابط عمومی با محوریت پیوند ، هیچ راهی وجود ندارد که ما شاهد پیشرفت آن باشیم.

یکی دیگر از مزایای این روند این است که پس از به دست آوردن این نوع پوشش ، می توانید برخی از آرم های انتشارات بزرگتر را به وب سایت خود اضافه کنید تا نشان داده شود که در آنها نشان داده شده اید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این نوع از اثبات اجتماعی ، اعتماد بیشتری را به بازدید کنندگان سایت شما القا خواهد کرد و باعث می شود که این افراد از احتمال بیشتری برخوردار شوند.

سرانجام ، راه اندازی یک کمپین روابط عمومی که از بینایی خوبی برخوردار است همچنین می تواند برخی از جستجوهای مارک تجاری شما را هدایت کند.

این یک سیگنال خوب برای موتورهای جستجو است که شما یک مارک ارزش اعتماد و بسیاری از اثرات ثانویه مثبت دیگر را دارید.

کمپین رسانه های اجتماعی

به نظر من پیوندها همیشه هنگام راه اندازی سایت جدید از اولویت های بالایی برخوردار هستند ، اما هنگامی که فعالیتی را انجام داده اید که تعداد مناسبی از پیوندهای با کیفیت را به خود جلب کرده است ، ممکن است بخواهید تمرکز خود را به کانالهای رسانه های اجتماعی منتقل کنید.

دنباله های بزرگ رسانه های اجتماعی به طور مستقیم بر رتبه بندی شما در موتورهای جستجو تأثیر نمی گذارند ، بنابراین من تمایل دارم اول از همه روی کار موتور محور متمرکز باشم زیرا کاربران در آن محیط تمرکز بیشتری به تبدیل دارند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

با این وجود ، مزایای زیادی برای ایجاد یک رسانه اجتماعی قوی در زیر وجود دارد و بنابراین انجام برخی فعالیت ها برای رشد این امر باید مطمئناً در ابتدای سفر در لیست شما باشد.

یک راه برای انجام این کار فقط اضافه کردن محتوا و تعامل با کاربران است ، اما ما متوجه شده ایم که این رویکرد به خصوص در رشد موارد بزرگ کارآمد نیست.

ما با رویکردهای روابط عمومی با روابط عمومی موفقیت بیشتری کسب کرده ایم که افراد را به سمت پروفایل های رسانه های اجتماعی شما سوق می دهد و آنها را ترغیب می کند که به نوعی با آن همکاری کنند.

ما فقط در عرض چند ماه شاهد پیگیری های افزایش از صفر به بیش از 10،000 بوده ایم ، بنابراین می تواند در کنار اضافه کردن محتوای مداوم ، بسیار مؤثر باشد.

من این نکته را برجسته می کنم که در تجربه ما باید کمپین خود را یا بر روی وب سایت خود قرار دهید و به پیوند ، یا بر روی رشد رسانه های اجتماعی متمرکز شوید.

در جاهایی که سعی کرده ایم انجام دهیم ، عموماً چندان موفق نبوده است.

این امر همچنین در مورد بستر انتخابی شما صدق می کند – مطمئن شوید که بر روی اینستاگرام ، توییتر ، فیس بوک یا هرجای دیگری تمرکز می کنید و می خواهید افراد را در آن مکان بفرستید.

تمرکز بیشتر باعث موفقیت بیشتر خواهد شد.

مشارکتها

در کنار فعالیت SEO و PR ، مشارکتها روشی عالی برای دسترسی مستقیم بیشتر شما به بازار است که می تواند منجر به فروش اولیه در زندگی مشاغل شود.

برای ایجاد روابط با شرکای مناسب ، فواید کوتاه مدت و بلند مدت هم وجود دارد.

مزیت کوتاه مدت این است که تقریباً بلافاصله می توانید در معرض بازار هدف خود باشید.

اگر با مخاطب مشابه شریک زندگی پیدا کرده اید و می توانید چیزهای مفیدی برای آنها ارائه دهید ، می توانید از طریق پایگاه داده از قبل موجود ، به آنها کمک کنید تا مشتریان را به شما ارجاع دهند.

فایده بلند مدت این است که شما می توانید با شرکای دیگری که به رشد دید برند شما کمک می کنند فرصت های بازاریابی برقرار کنید ، بنابراین به دیگران اعتماد نکنید که بتوانند شما را برای شما ارسال کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این می تواند نوشتن مطالب مهمان در وب سایت شریک زندگی شما باشد که به پیشرفت عملکرد رتبه بندی شما کمک می کند.

همچنین می تواند در محتوای مهمانانی که در وب سایت های شخص ثالث می نویسید ، از جمله یکدیگر باشد.

یا ممکن است رویدادهایی باشد که شما با هم اجرا می کنید.

با این رویکرد راه های زیادی وجود دارد.

نکته اصلی این است که شما شرکای مناسبی با مخاطبان مناسب پیدا کرده و با آنها همکاری نزدیکی داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که هر دو مزیت همکاری مشترک را بدست آورده اید.

شستشو و تکرار

هنگامی که رویکردهای بالا را به کار بستید ، باید در مسیر افزایش دیداری مارک خود و شروع به انجام برخی از فروشها باشید.

و این نکته دیگری است که افراد زیادی در آن سقوط می کنند.

آنها فکر می کنند که محتوا و روابط عمومی را انجام داده اند و می خواهند به کار بعدی بروند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

PPC نمایش تبلیغات. تلویزیون!

نکته اصلی در این مرحله این است که تمرکز خود را حفظ کنید و به اجرای مواردی که برای شما کار می کنند ادامه دهید.

از آنجایی که سگک ها با محتوا ، روابط عمومی و مشارکت شروع می شوند ، باید به دنبال سرعت بخشیدن به آنها و ایجاد حرکت بیشتر باشید.

کمپین روابط عمومی دیگری را اجرا کنید ، مطالب بیشتری بنویسید ، یا شرکای دیگری پیدا کنید (یا راه هایی که بتوانید با شرکای موجود بیشتر کار کنید).

شما فقط می توانید در این جنبه ها راه طولانی و دید بزرگی بدست آورید.

دلیل اصلی این است که همه آنها به عملکرد SEO شما کمک می کنند که هرچه بیشتر تثبیت می شوید ، فقط یک هواپیمای موتوری است که بدون افزایش زمان و تلاش ، سریع تر و سریع تر می شود.

تیمی که SEO را با تأثیر فوری ناشی از پوشش روابط عمومی و مشارکتها پیشرفت می کند و شما یک دستور العمل قوی برای موفقیت دارید که می توانید تجارت جدید خود را به روشی پایدار رشد دهید.

حداقل ، این کاری است که من می کردم.

منابع بیشتر:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر


اعتبار تصویر

تصاویر برجسته و ارسال شده: ایجاد شده توسط نویسنده ، ژوئیه سال 2020
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئیه 2020