اول مارک را تقویت کنید ، دوم پیوندها را بسازید

حتی پس از گذشت این سالها ، عمل ارسال پست به عنوان میهمان بسیار خراشیده است.

با 10 آژانس بازاریابی دیجیتال صحبت کنید و احتمالاً 10 نظر مختلف در مورد آن خواهید شنید.

برخی از آنها برای ارسال مهمان دریچه گاز کامل هستند. دیگران ترمز می گیرند.

اغلب اوقات ، کسانی که نمی توانند مقدار پست های مهمان را تشخیص دهند ، این کار را به جای ساختن نام تجاری خود ، صرفاً برای اهداف ایجاد لینک انجام داده اند.

در این ستون ، با نکاتی در مورد ارسال مهمان آشنا خواهید شد که علاوه بر ارائه ارزش SEO سایت ، به ساختن برند شما نیز کمک می کند.

1. به تخصص و تخصص خود بپردازید

اگر بازاریاب دیجیتال هستید که بر روی محتوا در کسب و کار شما تمرکز دارد ، درباره محتوا بنویسید.

منحصر به بازاریابی ویدیویی؟ مطالب مهمان را درباره بازاریابی ویدیویی ارائه دهید.

متخصصان واقعی تمرکز باریکی دارند و تمایل دارند در خط خود بمانند.

کلید تخصص بسیار ساده است: شما باید در هر کاری که می نویسید متخصص باشید.

اگر به طور حرفه ای در مورد چندین موضوع بنویسید ، خطر آلوده شدن نام تجاری و سردرگمی ارزیابی موتور جستجو در محتوای خود را دارید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به عنوان مثال ، تمرکز اصلی من برای ارسال مهمان ایجاد محتوا (مانند این پست) ، بهره وری و مدیریت زمان است.

من همچنین ویراستار یک نشریه محبوب موتور سیکلت هستم ، اما در آن صنعت پست مهمان نمی گذارم.

این یک داستان متفاوت است زیرا این مانند این است که یک نویسنده کارمند در Search Engine Journal باشید. شما به احتمال زیاد کارمندان تمام وقت خود را که در سایر نشریات بازاریابی دیجیتال در حال ارسال پست هستند ، پیدا نخواهید کرد.

ممکن است شرایط خاصی وجود داشته باشد که در مورد چیزی بنویسید که تمام تمرکز شما نیست.

استثنای فرد خوب است.

اما به طور کلی ، هنگام ارسال مهمان به حوزه تخصص خود پایبند باشید.

2. تمام محتوای همیشه سبز که می توانید ایجاد کنید

شما می خواهید که کار شما تا زمانی که ممکن است ادامه داشته باشد ، بنابراین روی ایجاد محتوای همیشه سبز تمرکز کنید.

معمولاً برای عقاید درباره موارد با ارزش خبر ، به کارشناسان مراجعه می شود.

این فرصت ها را انکار نکنید ، اما به یاد داشته باشید که ارسال مهمان متفاوت است.

شما لزوماً به دنبال یک جنجال بزرگ نیستید ، بلکه طول عمر دارید.

محتوایی ایجاد کنید که با همان ارتباط 10 سال دیگر مانند امروز مرتبط باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این ممکن است برای صنایع همیشه در حال تغییر مانند فناوری چالش برانگیز باشد ، اما سعی کنید تا حد امکان محتوای همیشه سبز ایجاد کنید.

از آنجا که من بیشتر در مورد ایجاد محتوا و بهره وری می نویسم ، بسیاری از مطالب من می توانند همیشه سبز بمانند.

قانون اصلی من این است که محتوای پست مهمان را 90٪ همیشه سبز و 10٪ خبرساز یا پرطرفدار هدف قرار دهم.

3. وب سایت های مرتبط و قوی را هدف قرار دهید

بسیاری از متخصصان سئو بر روی دامنه اقتدار (DA) یک وب سایت تمرکز دارند.

اما این عنصر تنها کل قدرت وب سایت را بیان نمی کند.

هنوز هم بسیاری از وب سایت ها را با اسناد رسمی بالاتر اما نسخه کمتری مشاهده خواهید کرد. اینها ممکن است با پیوندهای خارجی بارگیری شوند که برای کانون اصلی وب سایت مهم نیستند.

اشتباه در داشتن یک DA بالا برای یک وب سایت خوب و مرتبط می تواند تلاش های ارسال مهمان را از بین ببرد.

مقاله پیشنهادی  20 مورد از جذاب ترین تبلیغات کریسمس در سال 2020 (تاکنون)

فقط یک DA قوی را تعقیب نکنید.

به دنبال وب سایت های با کیفیت بالا و پر از محتوای معتبر نوشته شده توسط متخصصان باشید.

دو موردی که از ابتدا می توان پرسید ، معیارهای سنجش میزان بازدید و این است که آیا سایت پیوندهایی را خریداری می کند (یا آنها را حسب مورد “با آنها مبادله می کند”).

ممکن است بخواهید مشخصات پیوند آنها را بررسی کنید یا از یک متخصص SEO بخواهید این کار را برای شما انجام دهد قبل از اینکه حتی به انتشار یک مقاله بپردازید.

اگر وب سایت به دامنه های بی ربطی که دارای محتوای نامناسب هستند پیوند می دهد ، در مصرف انرژی خود صرفه جویی کرده و به وب سایت هدف بعدی بروید.

به یاد داشته باشید ، یک بار دیگر ، ابتدا در ایجاد نام تجاری تمرکز کنید و در مرحله دوم کسب پیوند را انجام دهید.

اگر برای مارک شما خوب نیست ، به حرکت خود ادامه دهید.

با جستجوی بهترین رسانه اینترنتی برای تقویت محتوای خود ، این کار باعث صرفه جویی در انرژی شما می شود.

اگر به هر چیز کلاهبرداری ، به خصوص با لینک سازی مشکوک هستید ، اجازه دهید انگشتان خود را اجرا کرده و یک وب سایت آینده دیگر پیدا کنید.

4. رابطه خود را با انتشارات خوب ایجاد کنید

وقتی یک وب سایت قدرتمند پیدا کردید و پست های مهمان شما در بین مخاطبانش طنین انداز شد ، تا آنجا که ممکن است برای آن وب سایت کار کنید.

برخی از متخصصان سئو به دلیل کاهش ارزش پیوندهای بیشتر ، این ایده را دوست ندارند.

اکثر پست های مهمان فقط دارای پیوند (اطمینان حاصل کنید که دنبال می شود!) در بیوگرافی صفحه اصلی مشارکت کننده هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این به طور معمول به این معنی است که اولین پیوند محکم ترین است و پس از آن هر یک از بازده کمتری برخوردار است.

با این حال ، اگر نشریه قوی است و مخاطبان آن را تحت تأثیر قرار می دهید ، مقدار پیوند را فراموش کنید.

در عوض بر ساختن برند خود تمرکز کنید.

بسیاری از این عقب ماندگی ها را دارند و در نهایت محتوای ارزشمندی ارائه می دهند که فقط برای دریافت پیوند چندان مورد پسند مخاطبان قرار نمی گیرد.

5- هرگز در مورد SEO فراموش نکنید

برخی از همکاران مهمان هنگام ایجاد پست مهمان (حتی کسانی که در فضای بازاریابی دیجیتال هستند) SEO را فراموش می کنند.

اگر می خواهید در آن جستجو کنید چندین مقاله در مورد نوشتن سئو جستجو کرده ام ، اما اصول اصلی شامل موارد زیر است:

  • برای هر وبلاگ مهمان 1 یا 2 کلمه کلیدی را هدف قرار دهید.
  • از کلمات کلیدی هدف در یک عنوان تقریباً 55 کاراکتری استفاده کنید.
  • از اعداد استفاده کنید تحقیقات انجام شده توسط Conductor نشان می دهد که عناوین دارای تعداد بیشترین انتخاب را توسط خوانندگان انجام می دهند.
  • استفاده از براکت یا پرانتز در عنوان؛ همان تحقیق فوق می گوید که آنها میزان کلیک را 38٪ افزایش می دهند.
  • از کلمات کلیدی مورد نظر در توضیحات متا با حدود 150 کاراکتر ، با یک پیام بازاریابی و یک اقدام واضح استفاده کنید.
  • از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید که به طور طبیعی در محتوا تزریق شده اند.
  • به درستی از برچسب های هدر با کلمات کلیدی استفاده کنید (کلمات کلیدی مرتبط در اینجا به خوبی کار می کنند).
  • برای سهولت در مطالعه ، افزایش UX و زمان خواندن در صفحه ، از نکات پررنگ ، اریب و گلوله استفاده کنید.
  • توصیه های پیوند داخلی / خارجی را ارائه دهید.
مقاله پیشنهادی  TikTok از روز یکشنبه در ایالات متحده ممنوع شد

باز هم ، SEO را فراموش نکنید.

شما نمی خواهید شانس کشف آن پست مهمان را خرابکاری کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

6. طولانی بروید و منابع دیگر مرتبط و ارزشمند لینک را ذکر کنید

دراز نکنید

موتورهای جستجو می خواهند مقالاتی را ارائه دهند که دارای ارزش جدی هستند و تأمین ارزش با ارسالهای طولانی تر بسیار آسان تر است.

این به معنای هر چیز کرکی نیست ، اما خوب فکر شده و نوشته شده است.

ارزیابی داخلی ما از محتوای وبلاگ مشتریان نشان داد که حداقل تعداد کلمات 1200 کلمه مورد نیاز است ، اگرچه بیشتر پست های مهمان ما حدود 1500 کلمه است.

من توصیه می کنم حتی بیشتر با 2500 کلمه در هر قطعه ، که به طور متوسط ​​کاری است که من در اینجا در موتور جستجوگر ژورنال انجام می دهم.

سایر متخصصان را در مقاله خود نقل قول کنید ، به ویژه اگر آنها برای نشریه ای که شما در آن مهمان می کنید ، می نویسند.

آیا می خواهید حتی بهتر نتیجه بگیرید؟

سعی کنید در صنعت خود یک نقل قول مستقیم و منحصر به فرد از نویسنده یا متخصص دریافت کنید.

7. به یاد داشته باشید که تقویت کنید

مانند نوشتن بدون در نظر گرفتن سئو ، بهره برداری نکردن از پست مهمان مشکل بزرگ دیگری است.

پس از پخش داستانی ، آن را در همه کانال های اجتماعی خود فشار دهید و سعی کنید بر دیگران تأثیر بگذارد تا بیشتر به اشتراک بگذارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مطمئن شوید که نشریه و هر شخصی را که ذکر کرده اید برچسب گذاری کنید.

تاکتیک دیگری که به خوبی کار می کند لینک دادن به مقاله در وب سایت اصلی شما است.

من این کار را از طریق صفحه “در رسانه” در وب سایت وردپرس خود انجام می دهم که از پلاگین Nooz استفاده می کند.

8. به سایر پست های مهمان منتشر شده خود مراجعه کنید

اگر بیش از یک پست مهمان در همان قسمت منتشر کرده اید ، سعی کنید تا آنجا که ممکن است به سایر مقالات پیوند دهید.

بعضی اوقات انتشارات به شما پیوندها را نمی دهد ، مخصوصاً اگر به سمت رقیب باشد ، اما در بیشتر مواقع آنها را پیوند می دهید.

این باعث ایجاد هم افزایی بین همه پست های مهمان شما در سراسر وب می شود و به موتورهای جستجو کمک می کند تا همه تلاش های ارسال مهمان شما را بهم پیوند دهند.

9. فرصت های ارسال مهمان را بیابید و زمین خود را کامل کنید

یافتن فرصت ها به صورت آنلاین آسان است.

موارد زیر را که قبل از آن کلمه کلیدی صنعت شما پیش می آید (به عنوان مثال “دستورالعمل های ارسال میهمان SEO”) به سادگی در Google قرار دهید:

  • ارسال پست های مهمان
  • پذیرش پست مهمان
  • دستورالعمل های ارسال مهمان
  • ارسال یک پست مهمان

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

هنگامی که نشریه ایده آل را پیدا کردید ، چالش بعدی پیچ و تاب است.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام انتخاب به عنوان یک پوستر مهمان در نظر بگیرید:

  • هر زمین را شخصی کنید. پیدا کنید که شخص مدیر کیست و آنها را با نام کوچک صدا کنید. درباره آن شخص تحقیق کنید تا از زبان او احساس کنید (کلمات بزرگ؟ کلمات کوچک؟ سرگرمی ها و غیره).
  • غیررسمی صحبت کنید شما نمی خواهید احساس کنند انگار دارند یک فیلم نامه را می خوانند.
  • ایمیل اولیه خود را کوتاه و دقیق نگه دارید.
  • لیستی از موضوعات پیشنهادی خود را ارائه دهید.
  • برخی از شناسنامه های کاری را که به صورت آنلاین منتشر کرده اید ارائه دهید (هرچه بیشتر مربوط به انتشار باشد ، بهتر است).
  • به آنها بگویید که شما می دانید چگونه می توانید محتوای مناسب جستجو را ایجاد کنید.
  • اگر پست قبلی دارای رتبه بالایی در Google برای یک کلمه کلیدی هدف است ، آن اطلاعات را در داخل زمین به اشتراک بگذارید. چیزی مانند این بگویید: “اگر روند نوشتن مطالب 2021 را در Google جستجو کنید ، می دانید آخرین پست مهمان من چگونه است.”
مقاله پیشنهادی  نحوه نوشتن برای الگوریتم های اصلی Google ، قصد کاربر و SEO

اگرچه من نمی دانم که عنوان نویسنده در سال 2021 به یک عامل رتبه بندی مناسب تبدیل شود ، هرچه تعداد بیشتری از نام های شما در اینترنت وجود داشته باشد ، برند شما و کسب و کارهای مرتبط با آن تقویت می شوند.

به یاد داشته باشید ، پیوندها مزیت اضافه شده به کار ارسال مهمان هستند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که با تمرکز روی صفحات ROI بالاتر در وب سایت (های) خود ، یک استراتژی مناسب برای ایجاد پیوند نیز برنامه ریزی کرده اید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

10. از پست های مهمان خود محافظت کنید

ارسال مهمان بخشی از استراتژی عمومی روابط عمومی آگاهی است که باید شامل سایر روش های قرار گرفتن در معرض نام تجاری نیز باشد.

به یاد داشته باشید که اگرچه شما در آن پست مهمان مشارکت داشته اید ، مالک این دارایی نیستید.

انتشارات می تواند استراتژی های بازاریابی محتوای خود را به سرعت جمع و یا تغییر دهد ، و ضعف – کار شما می تواند ناپدید شود.

راه حل دو برابر است:

ابتدا ، همیشه یک نسخه نهایی از پست های مهمان خود را در جایی ذخیره کنید.

من بیش از یک دهه پیش برای انتشاراتی کار کردم و چند سال پیش فهمیدم که بودجه منتشر شده تمام شده و از وب ناپدید شده است.

خوشبختانه ، من تمام داستان های اصلی خود را داشتم و بدون جریمه محتوای تکراری توانستم آنها را تازه کنم و دوباره از آنها استفاده کنم.

اطمینان حاصل کنید که مقاله را جستجو کرده اید تا از خراشیده شدن و استفاده در سایر وب سایت ها مطمئن شوید.

قسمت دوم راه حل تلاش بیشتر برای محتوای “خانه اصلی” شماست.

این محتوایی است که متعلق به شماست و در سیستم عامل های شخصی شما منتشر می شود. کتابها ، کتابهای الکترونیکی و صفحات وبلاگ ها.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

11. در سمت راست دستورالعمل های Google بمانید

یک نکته احتیاط: Google برخی از دستورالعمل ها را منتشر کرده است تا هنگام کمک به محتوای سایر نشریات آنلاین از آنها مطلع باشید.

آنچه Google مخالف آن است:

  • پر کردن لینک های غنی از کلمات کلیدی به سایت شما در مقالات شما.
  • استفاده یا استخدام مقاله نویسان که از موضوعاتی که در مورد آنها می نویسند آگاهی ندارند.
  • استفاده از محتوای مشابه یا مشابه در سراسر این مقالات.
  • تکثیر محتوای کامل مقالات موجود در سایت خود (در این صورت استفاده از rel = “canonical” ، علاوه بر rel = “nofollow” توصیه می شود).

راجر مونتتی از Search Engine Journal در مورد مجازات کردن وب سایت هایی که پست های مهمان را می پذیرند ، یک مقاله عالی نوشت ، که به شما می گوید چرا باید قبل از ارسال مطالب به یک نشریه ، با احتیاط عمل کنید.

مشقت را بنویس!

اگر می خواهید وقت بگذارید ، پست های مهمان می توانند از استراتژی های ایجاد لینک و مارک تجاری شما بسیار ارزشمند باشند.

منابع بیشتر: