انتخاب وانت Google Ads آزمایشی ویژگی خرید جانبی در خرید

Google Ads یک به روزرسانی را برای کمک به مشاغل محلی در تلاش برای جابجایی موجودی در طول COVID-19 منتشر کرده است: یک شاخص وانت حاشیه ای.

آنچه که از شاخص وانت Curbside به نظر می رسد

این ویژگی برای فروشندگانی که از تبلیغات موجودی محلی در Google Shopping استفاده می کنند در دسترس است و با حروف سیاه رنگ بالای عکس محصول ظاهر می شود.

انتخاب وانت ویژگی Google Ads Beta Tests در خرید

صلاحیت اجرای آن

این ویژگی در حال حاضر در بتا قرار دارد و فقط در اختیار تبلیغ کنندگانی است که کار خود را برای وانت فروشگاه انجام داده و تبلیغات موجودی محلی را انجام می دهند. این شامل بازرگانانی است که در یک فروشگاه محلی محلی میزبان Google یا فروشگاه محلی محلی میزبان Merchant میزبان هستند.

مقاله پیشنهادی  تبلیغ کنندگان Google Ads اکنون می توانند از YouTube دریافت کنند

توضیحات این ویژگی ها و تجربیات در اینجا بیشتر توضیح داده شده است.

هشدارهای وانت Curbside بدون تبلیغات موجودی محلی

اگر یک کسب و کار تبلیغات موجودی محلی را اجرا نمی کند ، می توانند از نمایه تجاری Google خود استفاده کنند تا گزینه های وانت و تحویل خود را اعلام کنند.

ویرایش خصوصیاتی که در جستجو و نقشه ظاهر می شوند می توانند گزینه های موجود را برای شما روشن کنند:

مقاله پیشنهادی  جستجوی تصویر بهترین روشها و تغییرات در طول سال ها

انتخاب وانت ویژگی های Google Ads Beta Tests در خرید

تبلیغات موجودی محلی چیست؟

تبلیغات موجودی محلی یک ویژگی برای خرده فروشان آجر و ملات در Google Shopping است. آنها به خرده فروشان این امکان را می دهند که کالای موجود در آگهی در فروشگاه موجود باشد.

مشاغل می توانند با بررسی صلاحیت های این برنامه در حساب Merchant Center خود و فعال کردن ویژگی ، گزینه Local Inventory Ad را فعال کنند.

سپس ، آنها را به عنوان یک خوراک “خرید Google” “معمولی” ایجاد می کنند. در مشخصات خوراک موجودی محلی تفاوت هایی وجود دارد ، از جمله مواردی مانند کد فروشگاه و مقدار موجودی موجودی برای هر مورد.

مقاله پیشنهادی  فقط آگهی های تماس Google اکنون گزینه پیوند را شامل می شوند

پس از بارگذاری فیدها ، بازرگانان می توانند یک مخاطب را برای Google تعیین کنند تا با آن کار کند ، تأیید موجودی را هماهنگ می کند. این فرایند به Google اجازه می دهد تا موجودی درون فروشگاهی را که در فیدهای ارسال شده خود ادعا می کنید ، تأیید کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

پس از اتمام تأیید موجودی ، تبلیغات واجد شرایط اجرا هستند.

سپس تبلیغ کنندگان می توانند ویژگی “محصولات محلی” را در تنظیمات کمپین خود برای هر کمپین خرید که از ویژگی محلی استفاده می کند ، فعال کنند.