الگوهای فیس بوک برای پست های تجاری درباره تغییرات COVID-19

فیس بوک مجموعه ای از الگوی ها را برای کمک به مشاغل در ارتباط با تغییرات نیاز به دانستن ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 ارائه می دهد.

قالب ها برای پیام رسانی طراحی شده اند:

  • با اطلاع رسانی به مشتریان ، در حالی که تجارت به طور موقت بسته شده است ، می توانند سفارش دهند.
  • تشویق مشتریان به خرید آنلاین.
  • برای پشتیبانی به جامعه مراجعه کنید.
  • اشتراک گذاری پیوندها برای خرید کارتهای هدیه.
  • ابراز سپاس از مشتری.

“ما می دانیم که در حال حاضر بسیاری از مشاغل با چالش های غیر منتظره از جمله ارتباط برقرار کردن با مشتریان روبرو هستند ، بنابراین ما می خواستیم مواردی را برای پیشبرد این چالش ها و در ارتباط ماندن با شما به اشتراک بگذاریم.”

در اینجا نگاهی به الگوهای جدید داریم که هم اکنون قابل بارگیری هستند.

قرار دادن سفارشات

الگوهای فیس بوک برای پست های کاری درباره تغییرات COVID-19

در هنگام استفاده از این الگو ، فیس بوک توصیه می کند اطلاعات تماس و شامل جزئیات مربوط به زمان پذیرش سفارشات را ارائه دهد.

همچنین ایده خوبی برای به اشتراک گذاشتن اقدامات انجام شده برای ایمن نگه داشتن محصولات است.

الگوهای فیس بوک برای پست های تجاری درباره تغییرات COVID-19 در مورد

خرید آنلاین

الگوهای فیس بوک برای پست های کاری درباره تغییرات COVID-19

فیس بوک استفاده از این الگو را ترغیب می کند تا مشتریان را به خرید آنلاین در حالی که مکان آجر و ملات شما به طور موقت بسته است توصیه کند.

مقاله پیشنهادی  15 نمونه جالب از بازاریابی رسانه های اجتماعی

این ارسال ها باید شامل لینک هایی به وب سایت شما یا موارد خاصی باشد که می فروشید.

الگوهای فیس بوک برای پست های تجاری درباره تغییرات COVID-19 در مورد

درخواست پشتیبانی

الگوهای فیس بوک برای پست های کاری درباره تغییرات COVID-19

اگر مشاغل شما در شرایط سخت و دشواری پشت سر می گذارد ، فیس بوک توصیه می کند از این الگو استفاده کنید تا از جامعه خود درخواست پشتیبانی کنید.

به اشتراک بگذارید که کسب و کار شما برای دریافت کمک های مالی باز است ، و از توانایی جدید فیس بوک در راه اندازی کمک مالی کسب و کار استفاده کنید.

الگوهای فیس بوک برای پست های تجاری درباره تغییرات COVID-19 در مورد

فروش کارت هدیه

الگوهای فیس بوک برای پست های کاری درباره تغییرات COVID-19

با یکی از الگوهای آماده فیس بوک ، مشتریان را به خرید کارت های هدیه از تجارت خود ترغیب کنید.

به مردم بگویید که چگونه کارتهای هدیه را پیدا کرده و خریداری کنند و شامل لینک مستقیم برای خرید صفحات در صورت امکان باشد.

الگوهای فیس بوک برای پست های تجاری درباره تغییرات COVID-19 در مورد

ابراز قدردانی

برای ابراز سپاس از جامعه خود از یکی از این الگوها استفاده کنید.

فیس بوک توصیه می کند کوتاه مدت باشد تا به سادگی ارتباط برقرار کنید که با جامعه خود متحد هستید.

مقاله پیشنهادی  به احتمال زیاد فیس بوک به دلیل آسیب دیدن ترافیک به صفحات وب قدیمی تر ، بروزرسانی خواهد شد

الگوهای فیس بوک برای پست های تجاری درباره تغییرات COVID-19 در مورد

قالب های بیشتر برای هر یک از این نوع ارسال ها برای بارگیری در اینجا موجود است.

سایر توصیه ها

فیس بوک در این مدت توصیه های دیگری را برای حفظ روابط با مشتری ارائه می دهد.

در حال پاسخ دادن به پیام ها

مشاغل می توانند با استفاده از ویژگی های مختلفی که درست در رابط فیس بوک پخته شده اند ، به پیام ها پاسخ بهتری دهند.

به عنوان مثال صندوق ورودی فیس بوک شما می تواند برای دریافت پیام از اینستاگرام و مسنجر استفاده شود.

وقتی فقط می توانید از یک برنامه استفاده کنید ، دیگر نیازی به پیگیری برنامه های مختلف ندارید.

“حتی اگر نمی توانید شخصاً در آنجا باشید ، با مشتریان خود در ارتباط باشید. به سؤالات مشتری پاسخ دهید که کسب و کار شما از مسنجر و اینستاگرام درست از صندوق ورودی فیس بوک دریافت می کند. “

اگر در این مدت با شغل خود مشغول پیگیری پیام هستید ، فیس بوک پیشنهاد می کند پاسخ های خودکار را برای رسیدگی به سؤالات متداول تنظیم کنید.

سوالات متداول احتمالاً شامل سوالات مربوط به ساعت کار ، سفارش آنلاین ، شیوه ایمنی و غیره خواهد بود.

مقاله پیشنهادی  چرخ فلک های اینستاگرام جذاب ترین نوع پست هستند [STUDY]

در اینجا چند مثال آورده شده است.

الگوهای فیس بوک برای پست های تجاری درباره تغییرات COVID-19 الگوهای فیس بوک برای پست های تجاری درباره تغییرات COVID-19

رویدادهای آنلاین برگزار کنید

اگر کسب و کار شما قصد داشت یک رویداد آنلاین را که از آن به بعد به تعویق افتاده است برگزار کنید ، فیس بوک توصیه می کند یک فیلم زنده را در Facebook یا Instagram قرار دهید.

“Live یک راه عالی برای پخش ویدئو در زمان واقعی در فیس بوک فقط با دوربین خود در یک دسک تاپ یا دستگاه تلفن همراه است. به این فرصت فکر کنید که مشتریان خود را در پشت صحنه قرار دهید. “

فیس بوک پیشنهادات زیر را برای فیلم های زنده ارائه می دهد:

  • میزبان پرسش و پاسخ
  • با شخصی در مخاطب خود زندگی کنید و با آنها مصاحبه کنید
  • محصولات یا خدمات خود را به نمایش بگذارید و توضیح دهید
  • به مخاطبان خود یاد دهید که چگونه کاری انجام دهند
  • یک سریال زنده بسازید

برای دیدن راههای دیگری که فیسبوک به مشاغل کمک می کند تا به بیماری همه گیر COVID-19 پاسخ دهند ، به منبع کسب و کار آن مراجعه کنید.