فیس بوک مجموعه ای از الگوی ها را برای کمک به مشاغل در ارتباط با تغییرات نیاز به دانستن ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 ارائه می دهد.
قالب ها برای پیام رسانی طراحی شده اند:
- با اطلاع رسانی به مشتریان ، در حالی که تجارت به طور موقت بسته شده است ، می توانند سفارش دهند.
- تشویق مشتریان به خرید آنلاین.
- برای پشتیبانی به جامعه مراجعه کنید.
- اشتراک گذاری پیوندها برای خرید کارتهای هدیه.
- ابراز سپاس از مشتری.
“ما می دانیم که در حال حاضر بسیاری از مشاغل با چالش های غیر منتظره از جمله ارتباط برقرار کردن با مشتریان روبرو هستند ، بنابراین ما می خواستیم مواردی را برای پیشبرد این چالش ها و در ارتباط ماندن با شما به اشتراک بگذاریم.”
در اینجا نگاهی به الگوهای جدید داریم که هم اکنون قابل بارگیری هستند.
قرار دادن سفارشات
در هنگام استفاده از این الگو ، فیس بوک توصیه می کند اطلاعات تماس و شامل جزئیات مربوط به زمان پذیرش سفارشات را ارائه دهد.
همچنین ایده خوبی برای به اشتراک گذاشتن اقدامات انجام شده برای ایمن نگه داشتن محصولات است.
خرید آنلاین
فیس بوک استفاده از این الگو را ترغیب می کند تا مشتریان را به خرید آنلاین در حالی که مکان آجر و ملات شما به طور موقت بسته است توصیه کند.
این ارسال ها باید شامل لینک هایی به وب سایت شما یا موارد خاصی باشد که می فروشید.
درخواست پشتیبانی
اگر مشاغل شما در شرایط سخت و دشواری پشت سر می گذارد ، فیس بوک توصیه می کند از این الگو استفاده کنید تا از جامعه خود درخواست پشتیبانی کنید.
به اشتراک بگذارید که کسب و کار شما برای دریافت کمک های مالی باز است ، و از توانایی جدید فیس بوک در راه اندازی کمک مالی کسب و کار استفاده کنید.
فروش کارت هدیه
با یکی از الگوهای آماده فیس بوک ، مشتریان را به خرید کارت های هدیه از تجارت خود ترغیب کنید.
به مردم بگویید که چگونه کارتهای هدیه را پیدا کرده و خریداری کنند و شامل لینک مستقیم برای خرید صفحات در صورت امکان باشد.
ابراز قدردانی
برای ابراز سپاس از جامعه خود از یکی از این الگوها استفاده کنید.
فیس بوک توصیه می کند کوتاه مدت باشد تا به سادگی ارتباط برقرار کنید که با جامعه خود متحد هستید.
قالب های بیشتر برای هر یک از این نوع ارسال ها برای بارگیری در اینجا موجود است.
سایر توصیه ها
فیس بوک در این مدت توصیه های دیگری را برای حفظ روابط با مشتری ارائه می دهد.
در حال پاسخ دادن به پیام ها
مشاغل می توانند با استفاده از ویژگی های مختلفی که درست در رابط فیس بوک پخته شده اند ، به پیام ها پاسخ بهتری دهند.
به عنوان مثال صندوق ورودی فیس بوک شما می تواند برای دریافت پیام از اینستاگرام و مسنجر استفاده شود.
وقتی فقط می توانید از یک برنامه استفاده کنید ، دیگر نیازی به پیگیری برنامه های مختلف ندارید.
“حتی اگر نمی توانید شخصاً در آنجا باشید ، با مشتریان خود در ارتباط باشید. به سؤالات مشتری پاسخ دهید که کسب و کار شما از مسنجر و اینستاگرام درست از صندوق ورودی فیس بوک دریافت می کند. “
اگر در این مدت با شغل خود مشغول پیگیری پیام هستید ، فیس بوک پیشنهاد می کند پاسخ های خودکار را برای رسیدگی به سؤالات متداول تنظیم کنید.
سوالات متداول احتمالاً شامل سوالات مربوط به ساعت کار ، سفارش آنلاین ، شیوه ایمنی و غیره خواهد بود.
در اینجا چند مثال آورده شده است.
رویدادهای آنلاین برگزار کنید
اگر کسب و کار شما قصد داشت یک رویداد آنلاین را که از آن به بعد به تعویق افتاده است برگزار کنید ، فیس بوک توصیه می کند یک فیلم زنده را در Facebook یا Instagram قرار دهید.
“Live یک راه عالی برای پخش ویدئو در زمان واقعی در فیس بوک فقط با دوربین خود در یک دسک تاپ یا دستگاه تلفن همراه است. به این فرصت فکر کنید که مشتریان خود را در پشت صحنه قرار دهید. “
فیس بوک پیشنهادات زیر را برای فیلم های زنده ارائه می دهد:
- میزبان پرسش و پاسخ
- با شخصی در مخاطب خود زندگی کنید و با آنها مصاحبه کنید
- محصولات یا خدمات خود را به نمایش بگذارید و توضیح دهید
- به مخاطبان خود یاد دهید که چگونه کاری انجام دهند
- یک سریال زنده بسازید
برای دیدن راههای دیگری که فیسبوک به مشاغل کمک می کند تا به بیماری همه گیر COVID-19 پاسخ دهند ، به منبع کسب و کار آن مراجعه کنید.