الگوریتم فیس بوک به نفع گزارش اولیه و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

این هفته ، جس بوده ، گرگ فین و کریستین “شپ” زیرنهد قبل از ورود به تعطیلات آخر هفته ، تمام عناوین بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهند.

فیس بوک گزارش های اصلی را در اولویت قرار می دهد

فیس بوک اعلام کرد که الگوریتم خود را برای مقالات خبری به روز می کنند تا اولویت بندی گزارش های اصلی باشد.

اگر بسیاری از مقالات مربوط به یک موضوع خاص به عنوان یک منبع به یک مقاله بازگردند ، فیس بوک آن مقاله را به عنوان گزارش اصلی معرفی می کند.

غول رسانه های اجتماعی همچنین اعلام کرد ، در تلاش برای ترویج مؤلفه شفاف ، آنها مقالاتی را که یک گزارشگر در فهرست مطالب ذکر شده در اولویت قرار می دهد ، در اولویت قرار می دهند.

لیست های خرید Google Organic اکنون می توانند در نتایج اصلی جستجو ظاهر شوند

گوگل در اوایل سال جاری لیست های خرید ارگانیک را در برگه خرید Google.com شروع کرد و اکنون در نتایج اصلی جستجوی خود ، لیست های ارگانیک نیز دارد.

این لیست های رایگان در پانل دانش نمایش داده می شوند ، که از طریق فید محصولات در مرکز تجارت Google تهیه می شوند ، نه داده های ساخت یافته از سایت ها.

مقاله پیشنهادی  گپ ویدیویی Drop-in با حداکثر 50 نفر

این تغییر لیست محصولات موجود در پانل دانش را از سایر اطلاعات محصول موجود در SERP ها جدا می کند. این ویژگی جدید تا پایان سال به طور کامل رونمایی می شود.

بینگ جزئیات مربوط به نحوه رتبه بندی محتوا را ارائه می دهد

بینگ دستورالعملهای جدید وب مستر را منتشر کرد که پارامترهایی را که از آنها استفاده می کنند برای رتبه بندی محتوا در نتایج جستجو به ترتیب اهمیت ارائه می دهند.

مورد سوم در لیست ، پس از ارتباط و کیفیت و اعتبار ، درگیری کاربر است.

این پارامتر نگاهی به نرخ کلیک ، نرخ جستن و نحوه تعامل کاربر با صفحه وب بعد از کلیک از نتایج جستجو دارد.

Google برچسب گذاری آگهی دسک تاپ را برای تبلیغات خرید تغییر می دهد

به جای یک برچسب تبلیغاتی “Sponsored” ، کاربران به زودی برچسب “تبلیغات” را مشاهده می کنند که قبلاً برای مشخص کردن نتایج خرید در تلفن همراه استفاده می شود.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مارک های بیشتری برای تحریم تبلیغات فیس بوک وارد سیستم می شوند

مارک های برجسته ای مانند Coca-Cola ، Ford و Levi در حال پیوستن به تحریم تبلیغات فیس بوک در ماه ژوئیه به عنوان بخشی از کمپین “نفرت برای سود” هستند.

مقاله پیشنهادی  دستور اجرایی ترامپ ممکن است وبلاگ ها ، سایت ها و انجمن ها را هدف قرار دهد

کیت آلدریچ هفته تخمینی را در مورد برآوردهای پیشنهادات Google Ads ارائه می دهد. به نوعی ، به نظر نمی رسد دریافت 4 برداشت برتر دیگر برای CPC 800 دلاری اضافی.

ICYMI ، CCPA اکنون به طور کامل در حال اجرا است.

اگر به تجدیدنظر در مورد چگونگی تأثیر این تبلیغات در تبلیغات خود نیاز دارید ، دیوید هرمان یک موضوع مفید توییتر برای تجزیه آن دارد.

سپس ، ما به سؤالات سوزش بازاریابی دیجیتال شما در طول رعد و برق ما پاسخ می دهیم:

  • چه کسی تبلیغات را در پروفایل کسب و کار محلی اجرا می کند؟
  • تفاوت بین “کلید واژه های جستجوی Google” و “کلید واژه های موجود در بازار” در مخاطبان قصد سفارشی Google چیست؟
  • چه زمانی جستجوی صوتی شروع به نزول کرد؟
  • شکارچیان شغل از کجا می توانند در رسانه های اجتماعی به دنبال پشتیبانی باشند؟
  • چرا خرده فروشان ممکن است هجوم کالاهای رها شده از خریدارانی به نام جان اسمیت را ببینند.
  • چگونه می توانید داده های Google Analytics را در گزارش کنسول جستجو مشاهده کنید.

برای اشتراک و یافتن پیوند به همه مقالات این هفته به سایت بازاریابی O’Clock بروید.

از حامیان مالی خود تشکر می کنیم.

  • Ahrefs – یک ابزار جستجوگرها همه در یک که به شما ابزارهایی را می دهد که می توانید وب سایت خود را در گوگل رتبه بندی کنید و از ترافیک جستجو برخوردار شوید.
  • Opteo – به مدیران Google Ads کمک می کند تا کارهای دستی وقت گیر را به طور خودکار انجام دهند تا بتوانند زمان بیشتری را صرف استراتژی سطح بالا و کارهای خلاقانه کنند.

اعتبار تصویر برجسته: سرو شمال