افزونه پیام رسان فیس بوک برای وب سایت ها به روزرسانی عمده ای را دریافت می کند

به روزرسانی های عمده افزونه چت فیس بوک برای وب سایت های تجاری اجازه می دهد تا توسط افرادی که وارد Facebook نشده اند استفاده شود.

این امر باعث می شود تا مشاغل از طریق وب سایت خود به مشتریان بیشتری از قبل برسند.

علاوه بر این ، گفته می شود یک طراحی جدید برای این افزونه باعث می شود مکالمات آسان تر و شهودی تر شود.

افزونه پیام رسان فیس بوک برای وب سایتها به روزرسانی عمده ای دریافت می کند

با مشتریان بیشتر ارتباط برقرار کنید

افزونه چت فیس بوک در سال 2017 به عنوان راهی برای دستیابی مشاغل به مشتریان خارج از فیس بوک معرفی شد.

با این حال ، یکی از محدودیت های این افزونه این است که هنوز هم نیاز به ورود به فیس بوک دارد.

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا نیاز به ورود کاربران به یک مانع قابل توجه است:

  • همه از فیس بوک استفاده نمی کنند.
  • افرادی که مرتباً از فیسبوک استفاده نمی کنند ممکن است رمزعبور خود را فراموش کنند.
  • اگر افراد از یک دستگاه مشترک استفاده می کنند ، ممکن است بخواهند اعتبارنامه ورود به سیستم خود را وارد نکنند.
  • و غیره.
مقاله پیشنهادی  توییتر به کاربران اجازه می دهد تا پاسخ ها و اخبار بازاریابی دیجیتال را محدود کنند [PODCAST]

حتی اگر هیچ یک از این موارد صدق نکند ، برخی از افراد ترجیح می دهند هنگام تماس با یک تجارت ناشناس بمانند.

هرچه ممکن باشد این باشد که نتوانید وارد شوید یا به سادگی نمی خواهید وارد شوید ، دیگر مانع از پیام رسانی افراد نمی شود.

البته کاربران هنوز هم در صورت تمایل می توانند وارد سیستم شوند. در غیر این صورت ، گزینه “ادامه به عنوان مهمان” در دسترس خواهد بود.

سوما توت ، بنیانگذار Recart ، پیشنهاد می کند که دسترسی بیشتر این افزونه باعث جذابیت بیشتری برای نصب آن شود.

“به عنوان یک توسعه دهنده ، متقاعد کردن یک تجارت برای استفاده از یک پیشنهاد چت زنده که برای همه مشتریان آنها در دسترس است ، بسیار ساده تر است.

مشتریان تجاری ما شاهد فروش مستقیم درگیر شدن با مشارکت در مسنجر هستند ، و افزونه چت به آنها کمک می کند بدون هیچ هزینه اضافی همان سرمایه گذاری را در صفحه فیس بوک و وب سایت خود اعمال کنند.

همچنین پیچیدگی در کار با یا حمایت از کاربران برای افرادی که به فیس بوک وارد نشده اند ، را کاهش می دهد. “

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

افزونه چت فیس بوک را نصب کنید

مشاغل دارای صفحه فیس بوک می توانند فقط با چند کلیک افزونه چت را در وب سایت خود نصب کنند:

  • در صفحه خود کلیک کنید تنظیمات و انتخاب کنید پیام رسانی.
  • به پایین بروید مسنجر را به وب سایت خود اضافه کنید، کلیک شروع کنید.
  • پلاگین را با یک پیام تبریک ، زمان پاسخ و رنگ موضوع سفارشی کنید.
  • دامنه وب سایتی را که می خواهید مسنجر را به آن اضافه کنید وارد کنید.
  • فیس بوک به طور خودکار کدی را تولید می کند که می توانید آن را کپی / چسباندن به صفحه وب خود کنید.
مقاله پیشنهادی  اگر من یک تجارت کوچک مسافرتی را شروع می کردم ، این برنامه بازاریابی من خواهد بود

این افزونه همچنین از طریق شرکای فیس بوک WooCommerce ، ManyChat و Haravan قابل نصب است.

اگر در نظر دارید نصب افزونه را نصب کنید یا نه ، در اینجا توصیفی از یک تجارت وجود دارد که از آن برای سه برابر کردن فروش آنها استفاده کرده است.

رایان پمپلین ، مدیر عامل شرکت BlendJet ، می گوید مشتریانی که از طریق افزونه چت فیس بوک درگیر می شوند ، احتمال بیشتری برای خرید دارند:

وی گفت: “داشتن یک خط ارتباطی باز با مشتریان ، از مرحله مرور تا پرداخت نهایی اطمینان به آنها می دهد.

ما متوجه شده ایم که مشتریانی که با ما درگیر می شوند سه تا چهار برابر بیشتر از وجه تسویه حساب می کنند. با افزونه چت که به ما امکان دستیابی به مشتریان بیشتر را می دهد ، ما فروش خود را سه برابر کرده ایم زیرا آن را به عنوان کانال جذب مشتری ارائه می دهیم. “

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

منبع: اخبار پیام رسان فیس بوک

مقاله پیشنهادی  فروشگاه های فیس بوک برای مشاغل کوچک و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]