افزونه های وردپرس Stories Web: 9 نکاتی درباره SEO باید بدانید

Web Stories for WordPress افزونه جدیدی است که توسط گوگل ساخته شده است.

این افزونه به شما امکان می دهد داستانهای بصری تمام صفحه ، قابل لمس و جذاب را ایجاد کنید که از فن آوری AMP استفاده می شود.

فرایند نصب افزونه وردپرس به Web Stories for WordPress ساده است.

به وب سایت رسمی بروید ، پرونده .zip را بارگیری کنید ، سپس در وردپرس را انتخاب کنید افزونه ها> افزودن جدید> افزونه بارگذاری.

اکنون ساعت های زیادی را در آزمایش افزونه Web Stories for WordPress توسط Google صرف کردم.

در این راه موانع زیادی وجود داشت که من در آن زمان برای یافتن پاسخ به آن تلاش کردم.

این پست به تشریح نه زمینه می پردازد که آرزو می کنم قبل از کبوتر کردن در ناحیه سر ، بیشتر بدانم.

اینها نکاتی هستند که بدون شک ساعت ها را در روند ایجاد Web Story از منظر SEO صرفه جویی می کنند.

تاکنون شخصاً دو وب سایت استوری با افزونه وردپرس ایجاد کرده ام که در سایت من زنده هستند و از نتایج جستجوی گوگل و کشف فید دریافت می کنند.

در اینجا نکاتی که باید درباره SEO در هنگام ایجاد استوری در وردپرس وجود داشته باشد ، می دانم.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

1. عدم کنترل کیفیت: دستور العمل برای محرومیت از فهرست

قبل از اینكه به نكات مربوط به افزونه Web Stories for WordPress نكته نگیرم ، می خواستم یک یادداشت مهم در مورد حفظ کیفیت محتوا با Stories Web خود داشته باشم.

به دلیل شباهت داستانی در رسانه های اجتماعی ، اشتباهات زیادی را از طرف صاحبان سایت پیش بینی می کنم.

مانند هر صفحه وب دیگر در سایت خود به یک داستان وب فکر کنید.

از خود بپرسید: “آیا این چیزی است که Google از استفاده از منابع برای فهرست بندی خوشحال می شود؟”

اگر در سراسر جهان از محتوای غیر منطقی با رسانه های کم کیفیت استفاده می کنید ، متعجب نمی شوم اگر Google تصمیم به نادیده گرفتن آن محتوا در جستجو کند.

بنابراین اگر مشکلی در فهرست بندی ندارید ، به استوری وب خود نگاهی دقیق بیندازید و دوباره ارزیابی کنید.

اکنون بیایید نکاتی را که برای اینجا می خوانید به دست آوریم.

2. Google Site Kit: جواب ساده برای پیگیری Google Analytics

اگر یک برنامه نویس نیستید ، نمی خواهید با تلاش برای یافتن Google Analytics برای یافتن داستانهای وب خود ، عصبانی شوید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این WordPress است ، واقعاً نباید سخت باشد.

اما آن است.

از آنجا که افزونه Web Stories for WordPress هنوز در Beta است ، کامل نیست.

در واقع ، خیلی دور از آن نیست

از این رو موانعی که هنگام ایجاد اولین داستان وب خود در طول مسیر داشتم.

برای اینکه Google Analytics را ردیابی و در حال فعالیت برای Stories Web خود داشته باشم ، از افزونه Google Kit Site استفاده کردم.

برخی تنظیمات جزئی با Google Tag Manager (ایجاد یک برچسب AMP جداگانه) و من تصمیم گرفتم که تمام شود.

google site kit google tag مدیر داستان های وب وردپرس تجزیه و تحلیل ردیابی افزونه کیت سایت Google امکان ردیابی Web Stories را با ادغام فراهم می کند.

ادغام با Google Analytics و Google Tag Manager بسیار سر راست بود.

کیت سایت کلیه جزئیاتی را که لازم است برای جابجایی وسایل فراهم کنید

به عنوان مرجع ، اینجاست که تنظیمات کانتینر Google Tag Manager من با انتخاب سکوی هدف (صفحه های شتاب موبایل) به نظر می رسد:

مدیر گوگل تگ amp tag داستانهای وب وردپرس beta plugin تنظیم یک ظرف Google Tag Manager برای صفحه های شتاب موبایل (AMP).

اکنون که تنظیم یک بار ردیابی Google Analytics را در محل خود دارید ، می توانیم به برخی نکات دیگر برویم.

مقاله پیشنهادی  9 فاکتورهای سطح صفحه برای ارزیابی

اما بیایید یک سردرد دیگر از این راه خارج شویم: داده های متا.

3. داده های متا: احتمالاً بزرگترین داستانهای وب برای وردپرس Pain Point

بله ، درست است

Google عملکرد متا داده ها را به نسخه Beta از افزونه Web Stories for WordPress خود توجه نکرد.

اوه

در حال حاضر ، عنوانی که برای Web Stories استفاده می کنید باید دقیقاً همان باشد (به استثنای برخی از عملکردهای نام تجاری جزئی) با عنوانی که تنظیم کرده اید.

حتی به من توصیف متا را شروع نکنید.

به دلایلی ، آنها این پشتیبانی را به این ابزار اضافه نکرده اند یا به افزونه های SEO امکان شخصی سازی آن را داده اند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

رسیدم به جونو آلدرسون از Yoast که این موضوع را به من پیوند داده است.

بسیار جالب است که می بینید Yoast به طور جدی در این زمینه پیگیری می کند و سریع می توانید کارایی خود را اضافه کنید.

متن متا توضیحات وب توضیحات متا توضیحات وب برای وردپرس پلاگین بتا Google Stories for WordPress در حال حاضر از داده های متا سفارشی پشتیبانی نمی کند.

اما این فقط راهی است که در حال حاضر هنگام استفاده از افزونه Web Stories برای WordPress استفاده می کنید.

احتمالاً می توانید از یک توسعه دهنده بدست آورید که آن را هک کند ، اما این همیشه واقعیت ندارد.

در ضمن ، ما در اصل کنترل بسیار کمی داریم.

بنابراین به محتوای Story Web خود توجه کنید و Google را برای ارائه آن محتوا در جستجو کنار بگذارید.

دوباره ایده آل نیست.

اما اینجا جایی است که

4. یادداشت مهم در مورد استفاده از HTML در طول

پس از آشنایی بیشتر با ویرایشگر Web Stories برای وردپرس ، متوجه خواهید شد که از بین متن ، عنوان یا زیر متن انتخابی را انتخاب کرده اید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این مهم است که به خاطر داشته باشید.

از هرکدام استفاده کنید که گویی مقاله وبلاگ خود را می نویسید.

این به ویژه در هنگام افزودن تصاویر با متن به Stories Web صادق است.

در مثال زیر ، زمینه را با عکس و حباب گفتار در فتوشاپ ایجاد کردم.

اما متن را به عکس در فتوشاپ اضافه نکردم ، این کار در ویرایشگر وب استوری برای وردپرس انجام شد.

به راحتی از محتوا در موتورهای جستجو داستانهای وب برای افزونه وردپرس بتا هنگام استفاده از افزونه Web Stories برای وردپرس ، اطمینان حاصل کنید که محتوا برای موتورهای جستجو قابل دسترسی است.

در این مثال ، می بینید که من از a استفاده کرده ام

برای متن حباب گفتار در HTML تگ کنید.

من می خواهم گوگل به راحتی به این متن دسترسی داشته باشد و از آن برای رتبه بندی داستان وب من در جستجو استفاده کند.

5- گرفتن مارک Schema به وردپرس به داستانهای وب اضافه شده است

اینجاست که Yoast دوباره وارد بازی می شود.

آنها این کار را برای شما انجام می دهند ، همانطور که می توانند در سایر صفحات سایت شما انجام دهند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

من با اضافه کردن کد سفارشی Schema در وردپرس اشتباه نمی گیرم.

با استفاده از Yoast ، می توانم انواع مختلفی از شمای را به صورت خودکار به داستانهای وب اضافه کنم.

با توجه به اینکه ابزار آزمایش داده های ساخت یافته Google در حال از بین رفتن است ، من از ابزار تست ماکت Sitebulb استفاده کردم.

این کار مشابه با نسخه Google انجام می شود ، اجازه می دهد URL یا کد قطعه را تست کنید.

برای اطمینان از عملکرد صحیح طرحواره شما ، این مهم است.

آزمایش داده های ساختاری گوگل با نسخه سایت sitebulb نسخه 4 با استفاده از ابزار تست Sitebulb ، داده های ساختار یافته داده های وب خود را آزمایش کنید.

در مثال یکی از داستانهای وب اخیر من ، از انواع طرحواره زیر استفاده می کنم:

  • سازمان
  • سایت اینترنتی
  • ImageObject
  • صفحه وب
  • مقاله
  • شخص

محتوای موجود در Web Stories اغلب حداقل است ، بنابراین من معتقدم که اضافه کردن Schema می تواند یک کمک خوب با توجه به عملکرد در جستجوی Google باشد.

من هنگام اضافه کردن Schema به Web Stories در وردپرس ، از Yoast پیشنهاد می کنم.

6. تصویر جلد داستان وب خود را میخ بزنید

در حالی که این نکته به طور کلی در مورد Web Stories اعمال می شود ، من واقعاً می خواهم این نکته را در این پست روشن کنم.

تصویر جلد مورد استفاده برای Story Web شما برای موفقیت محتوای شما در جستجوی Google بسیار مهم است.

من درباره اهمیت تصاویر برجسته برای Google Discover بسیار نوشتم.

اصول مشابه در اینجا اعمال می شود ، اما Web Stories با نسبت ابعادی متفاوت نمایش داده می شود که خوب است به خاطر داشته باشید.

داستان های وب google پوشش تصویر برجسته در نتیجه جستجو google نحوه ظاهر شدن Web Stories در نتایج جستجوی Google با تصویر ویژگی و نماد Web Story (همان برگه “اخیر” در برنامه Google).

می توانید از آزمون AMP Google استفاده کنید که هم اکنون از Web Stories پشتیبانی می کند تا ببینید چگونه Web Story شما با انواع مختلف نتیجه ظاهر می شود.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این نشانگر خوبی از نحوه ظاهر شدن وب سایت شما و نحوه عملکرد تصویر در سطوح مختلف است.

جنبه دیگر هنگام اشتراک گذاری مطالب در رسانه های اجتماعی است.

اگر قرار بود مقاله را در سمت چپ به اشتراک بگذارم (درباره مشکلات CLS در Google) ، پیش نمایش زیر را در توییتر دریافت می کنم:

اعتبار سنج کارت توییتر برای داستانهای وب محتوای وردپرس beta پیش نمایش تصویر جلد داستان وب من به عنوان نمایش در توییتر. توجه داشته باشید که چگونه مرکز تصویر به عنوان پیش نمایش استفاده می شود.

توجه داشته باشید که چگونه پیش نمایش به وسط تصویر جلد با پیش نمایش توییتر بریده شده است.

بنابراین اگر Web Story شما در کانالهای اجتماعی پخش می شود ، اطمینان حاصل کنید که وسط تصویر به عنوان پیش نمایش مستقل کار می کند.

7. اطمینان از URL های Web Story در نقشه سایت XML ظاهر می شود

از لحاظ قابلیت کشف محتوا در Google ، URL هایی که در نقشه های نقشه ظاهر می شوند دارای اهمیت هستند.

طبق کنفرانسی که من در سال 2019 رفتم ، گری الیس ذکر کرد که آنها 20٪ پوند از نحوه کشف Google صفحات جدید را تشکیل می دهند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این 20٪ پوند بخشی است که شما نمی خواهید آن را از دست دهید.

برای اطمینان از کشف Web Web Stories توسط Google ، ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که در نقشه سایت XML ظاهر می شوند.

این دوباره چیزی است که Yoast با پشتیبانی از Stories Web برای شما به دست می آورد.

اگر URL های Web Story شما بعد از انتشار در نقشه سایت XML شما ظاهر نمی شوند ، مشکلی پیش آمده است.

این چه شکلی است به نظر می رسد برای دو داستان وب که من تاکنون منتشر کرده ام:

صفحات وب افزونه وردپرس بتا وردپرس بتا در نقشه سایت xml مهم است که Stories Web شما پس از انتشار در سایت خود در نقشه سایت XML ظاهر شود.

80٪ پوند دیگر برای کشف به لینکها می رسد.

این می تواند پیوندهایی باشد که از صفحات داخلی سایت شما یا سایتهای خارجی حاصل می شود.

مقاله پیشنهادی  Google 3 ویژگی جدید برای لیست های GMB را مشخص می کند

نقشه سایت XML نقطه اساسی برای کشف است ، هرگونه تلاش دیگر برای پیوند می تواند طولانی باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

8. بهترین ابزار برای عیب یابی داستان های وب

در حالی که قبلاً به تست AMP گوگل در نکته شماره 6 اشاره کرده ام ، که خوب عمل می کند ، ابزارهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید به نفع خود استفاده کنید

این شامل آزمایش نتایج غنی Google است که به نظر من برای عیب یابی Stories Web مفید است.

اما مورد علاقه من برای عیب یابی در حال حاضر مستقیماً در کنسول جستجوی Google است.

در مقایسه با تست RRT و AMP ، قابلیت های بسیار بیشتری در آنجا وجود دارد.

با استفاده از ابزار بازرسی URL و آزمایش زنده می توانید کمی عمیق تر پیش بروید.

در این مثال در کنسول جستجوی Google ، برخی از آن قسمت های مهم را نشان می دهم.

بین مشاهده HTML ، پیش نمایش تصویر به همراه جزئیاتی مانند پاسخ HTTP و موارد دیگر تغییر دهید.

کنسول جستجوی google ابزار بازبینی url برای داستانهای وب هنگام عیب یابی Stories Web خود ، حتما از ابزارهای Google استفاده کنید. مورد علاقه من برای این منظور ابزار بازرسی URL کنسول جستجوی Google است.

کنسول جستجوی Google همچنین جزئیات لازم در مورد اینکه آیا Web Story شما کشف شده است یا خیر اگر در جستجو باشد ظاهر می شود.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

هنگام استفاده از افزونه Web Stories برای وردپرس ،

من بسیار توصیه می کنم بسیاری از آزمایشات و عیب یابی خود را در کنسول جستجوی Google انجام دهید.

9. پیگیری عملکرد داستانهای وب در جستجوی Google و کشف

دلیل اصلی این که من با Web Stories سوار شدم به دلیل ترافیک زودهنگام پذیرنده و مزایای دید است.

قبل از توصیه به مشتریان ناشر ، باید آن را به طور کامل آزمایش کنم.

این امر به ویژه برای کشف فید گوگل صادق است ، جایی که محتوای شما می تواند در صورت هماهنگی با علاقه کاربر و پست شما به کشف بپیوندد.

گلن گاب در این پست به جزئیات این موضوع پرداخت – كه من توصیه می كنم از آن استفاده كنید (برای دستیابی به كد دستی).

گذشته از یکپارچه سازی استاندارد Google Analytics ، جایی که شما در واقع فقط نمای صفحه از هر اسلایدهای Web Story را مشاهده می کنید ، به همراه معیارهای نامزدی ، گزارشات موجود در کنسول جستجوی Google نیز وجود دارد.

افزونه وردپرس افزونه گوگل وب ، عملکرد عملکرد می توان داستانهای وب را به کشف فید Google اضافه کرد. عملکرد را در کنسول جستجوی Google با فیلتر Discover Appearance مرور کنید.

در مثال بالا ، می بینید که فیلتر “Web Story” وجود دارد که هم اکنون می تواند برای نتایج شما در کنسول جستجوی Google اعمال شود.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این ویژگی همزمان با هم به وجود آمد در تست AMP پشتیبانی کنید راه اندازی شد.

مشابه فیلتر Discover Appearance ، شما همچنین می توانید Web Stories خود را که در جستجو در تلفن همراه با فیلتر جستجو ظاهر ظاهر می شود ، مشاهده کنید.

در اینجا به نظر می رسد این اولین داستان وب من که من ایجاد کردم ، این است:

کنسول جستجوی گوگل ابزار بازرسی url برای داستانهای وب Web Stories که با فیلتر جستجو ظاهر در کنسول جستجوی Google نشان داده شده است.

کنسول جستجوی Google می تواند بینشهای مهمی درباره Stories Web شما ارائه دهد ، مانند:

  • کلیک می کند.
  • برداشت ها
  • نمایش داده شد که در جستجوی رتبه بندی می کنید.
  • محتوای شما در کدام کشورها در حال نمایش است.
  • دستگاه هایی که در حال نمایش هستید.
  • و موارد دیگر

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

حرکت به جلو با داستان های وب برای افزونه وردپرس

در کل ، افزونه Web Stories for WordPress مطمئناً در هنگام جستجوگرها سؤالات زیادی دارد. از این گذشته ، این افزونه هنوز در Beta است.

جنبه هایی از جمله ادغام Google Analytics و داده های متا مناطقی هستند که هنوز از پایان Google نیاز به پیشرفت دارند ، که امیدوارم به زودی به این نتیجه برسند.

هنگام ایجاد اولین Web Story خود با استفاده از افزونه وردپرس ، توصیه می کنم این نکات را در خاطر داشته باشید.

من انتظار دارم که در صورت قصد SEO عملکرد ساعت ها از روند ایجاد شما را حذف کند.

اولین نکته این پست در مورد اطمینان از حفظ کیفیت برای داستانهای وب شما است.

مانند سایر مطالب موجود در وب ، این همان چیزی است که باعث ماندگاری پست شما در جستجوی Google پس از انتشار می شود.

این نه نکته را هنگام استفاده از افزونه Web Stories WordPress در ذهن داشته باشید و در راه رسیدن به یک استراتژی SEO SEO Stories موفق خواهید بود.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصاویر برجسته و ارسال شده: تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، اوت 2020