اسنپ ​​چت روزانه 1 میلیون دلار به کاربران برای استفاده از Spotlight اعطا می کند

Snapchat سرمایه گذاری زیادی در ارتقا promoting ویژگی جدید Spotlight خود انجام می دهد و مبلغی بالغ بر 1 میلیون دلار در روز برای کاربرانی که بهترین محتوا را ارسال می کنند ، است.

Spotlight به عنوان پاسخ Snapchat به TikTok توصیف می شود زیرا به کاربران امکان می دهد انواع مشابه محتوا را ایجاد کنند.

با استفاده از Spotlight کاربران می توانند فیلم های کوتاه با طول 60 ثانیه ایجاد کرده و آنها را با استفاده از ابزارهای خلاقانه مانند:

  • زیرنویس
  • موسیقی مجاز
  • ضبط صدا اصلی
  • فیلترهای واقعیت افزوده (که به آنها لنز گفته می شود)
  • GIF ها
  • هشتگ ها

Snapchat نام این ویژگی را “Spotlight” گذاشته است زیرا این ویژگی برای برجسته کردن فیلم های سرگرم کننده از همه کاربران ، صرف نظر از میزان پیروان یا تأثیر آنها طراحی شده است.

https://www.youtube.com/watch؟v=aDfzNGg_byU

Spotlight همچنین محتوای کاربران را نمایه عمومی می کند یا نه. Snapchat در اطلاعیه ای می گوید:

“مکانی عادلانه و سرگرم کننده برای Snapchatters است که بهترین Snaps خود را به اشتراک بگذارند و دیدگاه هایی را از سراسر جامعه Snapchat مشاهده کنند.”

اسنپ ​​چت برای تشویق به استفاده از ویژگی جدید خود ، هر روز سهمی معادل 1 میلیون دلار برای بهترین مطالب به کاربران پرداخت می کند.

مقاله پیشنهادی  Google Discover Now تصاویر بزرگ را برای صفحات غیر AMP نشان می دهد

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد Spotlight ، نحوه استفاده از آن و چگونگی به دست آوردن بالقوه برنده جایزه آورده شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چگونه کاربران می توانند محتوا را به کانون توجه ارسال کنند؟

کاربران می توانند با ایجاد یک Snap به روش معمول ، محتوا را به Spotlight ارسال کنند.

بعد ، در بالای صفحه «ارسال به» ، گزینه جدیدی برای انتخاب Spotlight وجود دارد.

از آنجا ، دکمه ارسال را در گوشه پایین سمت راست فشار دهید و محتوا ارسال می شود.

کاربران این گزینه را دارند که اسنپ خود را قبل از ارسال آن به Spotlight اضافه کنند ، که توصیه می شود بنابراین می تواند برای افراد علاقه مند به آن موضوع نمایش داده شود.

Snapchat چگونه محتوای کانون توجه را تمیز می کند؟

Snapchat محتوای ارسالی را در بخش جدیدی به ویدیوهای Spotlight اختصاص داده است. محتوا براساس تنظیمات شخصی کاربران ظاهر می شود.

“ما بر روی ارائه Snap های مناسب به شخص مناسب در زمان مناسب تمرکز می کنیم. ما این کار را با تلاش برای درک تنظیمات شخصی شما انجام می دهیم. “

الگوریتم Snapchat همچنین هنگام تنظیم محتوا عوامل زیر را در نظر می گیرد:

  • زمان تماشا
  • دوست دارد
  • سهام
  • نرخ گزاف گویی

قبل از اینکه محتوا در Spotlight ظاهر شود ، توسط ناظران بررسی می شود تا اطمینان حاصل شود که هم مناسب است و هم سرگرم کننده.

Snapchat تأکید می کند که Spotlight یک است سرگرمی بستر و مکانی برای اخبار یا محتوای بیش از حد سیاسی نیست.

چگونه کاربران اسنپ چت می توانند از مطالب ارائه شده در کانون توجه مالی کسب کنند؟

اینکه آیا از طریق ارسال Spotlight پول بدست می آید با استفاده از یک فرمول اختصاصی براساس تعداد بازدیدهای منحصر به فردی که در مقایسه با محتوای دیگر ارسال شده در آن روز تعیین می شود ، تعیین می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اسنپ ​​چت خاطرنشان می کند که برای اطمینان از اینکه تعداد بازدیدها به طور مصنوعی تورم نشده است ، به طور فعال از نظر تقلب نظارت می کند.

مقاله پیشنهادی  اینستاگرام امکان جستجو با کلمه کلیدی را امکان پذیر می کند

درآمد هر روز به کاربران پرداخت می شود و اسنپ چت با ارسال یک پیام مستقیم به افرادی که سهمی از پول را به آنها تعلق می گیرد ، اطلاع می دهد.

تا آنجا که من می توانم بگویم محدودیتی برای اینکه چند بار همان شخص بتواند از مطالب ارسالی Spotlight درآمد کسب کند وجود ندارد. بنابراین کاربرانی که برنده می شوند می توانند برای کسب درآمد بیشتر از جایزه بیشتر ، به ارسال محتوا ادامه دهند.

Snapchat از حالا تا پایان سال 2020 روزانه 1 میلیون دلار پرداخت می کند. این شرکت می گوید حتی شاید بیشتر هم.

Spotlight به آرامی در حال گسترش است و ابتدا در کشورهای زیر در دسترس است:

  • استرالیا
  • کانادا
  • دانمارک
  • فرانسه
  • آلمان
  • ایرلند
  • نیوزلند
  • نروژ
  • سوئد
  • انگلستان
  • ایالات متحده

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای اطلاعات بیشتر ، به دستورالعمل های رسمی Spotlight در اینجا مراجعه کنید.