استفاده از داستانها در عصر COVID-19

دفترچه بازی منتشر شده توسط فیس بوک ، موثرترین روش های استفاده از داستان ها در میان شیوع کروناویروس را شرح می دهد.

این سند 8 صفحه ای با هدف ارائه وضوح در زمانی که مشاغل نامشخص هستند چگونه می توانند به بهترین وجه به مشتریان خود برسند و خدمت کنند.

کسب و کارها از استفاده از داستانها به عنوان راهی برای ارتباط با مردم و افزودن به ارزش روز خود استفاده کرده اند.

“به عنوان مثال ، استودیوهای بدنسازی برای فعال نگه داشتن و مشغول کردن مشتریان ، چالش های تمرینی را ارسال کرده اند ، و خدمات تحویل غذا از Stories برای ترغیب مردم به منظور حمایت از رستوران های محلی با ثبت سفارش و تحویل استفاده کرده اند.”

ماهیت واقعی و اصیل داستانها ، با توجه به اینکه همه چیز به سرعت در حال تغییر از یک روز به روز دیگر است ، آنها را به راهی ایده آل برای برقراری ارتباط تبدیل می کند.

در اینجا مروری بر آنچه در دفترچه نمایش داستان اینستاگرام گنجانده شده است ، آورده شده است.

پشتیبانی از مشاغل خود را برای افراد آسان کنید

بیشترین استفاده را از قالب داستانهای اینستاگرام با ویژگی های منحصر به فرد داشته باشید که باعث می شود تا مشتریان بتوانند از شغل شما پشتیبانی کنند.

مقاله پیشنهادی  WhatsApp ابزارهای خرید و پرداخت را برای مشاغل اعلام می کند

این ویژگی ها به مشاغل اجازه می دهد پیشنهادهایی مانند:

  • تحویل: از برچسب سفارش غذا استفاده کنید تا مردم بتوانند به طور مستقیم در اینستاگرام غذا را از مشاغل شما سفارش دهند.
  • کارت هدیه: برچسب کارت هدایا راهی آسان برای پشتیبانی از مشاغل شما می دهد.
  • سرمایه داران: به مردم اجازه دهید با اشتراک گذاری آن در استوری های اینستاگرام ، از سرمایه گذار فیس بوک شما مطلع شوند.

Playbook Instagram: استفاده از داستانهای در عصر COVID-19

پس از به اشتراک گذاشتن این داستانها ، ایده خوبی است که آنها را به عنوان نکات برجسته در نمایه اینستاگرام خود ذخیره کنید تا همچنان پس از 24 ساعت اولیه آنها را ببینید.

به موقع و ملاحظه باشید

به نحوه تفسیر کلمات و تصاویر در زمانی مثل این توجه داشته باشید.

  • از تصاویر مناسب استفاده کنید: اطمینان حاصل کنید که تصاویر و فیلم ها با چشم انداز اجتماعی فعلی مطابقت دارند. به عنوان مثال ، نشان دادن افراد در حال لمس یا شلوغی زیاد می تواند در حال حاضر از مکان خارج شود.
  • همدلی نشان دهید: محصولاتی را برجسته کنید که می توانند به افراد کمک کنند تا تغییراتی را که مجبور به انجام آن شده اند ، مانند کار کردن از خانه ، تنظیم کنند.

Playbook Instagram: استفاده از داستانها در عصر COVID-19

با مشتریان در تماس باشید

وقتی نمی توانید آنها را بصورت حضوری مشاهده کنید ، از داستان ها به عنوان راهی برای ارتباط با مشتریان استفاده کنید.

  • اطلاعات مهم را به اشتراک بگذارید: اطلاعات مهم مانند ساعتهای به روز شده یا رویدادهای دیجیتالی آینده را برقرار کنید.
  • پاسخ به سوالات: اگر احساس ناراحتی از پیامهای مستقیم می کنید ، پاسخ سؤالات متداول را در داستانهای خود به اشتراک بگذارید تا همه بتوانند آن را ببینند.
مقاله پیشنهادی  چگونه می توانیم از مارک تجاری خود کیفیت برتر کسب کنیم

Playbook Instagram: استفاده از داستانها در عصر COVID-19

Uplift & Engage

مردم نیاز به خبرهای خوب و دلیلی برای لبخند زدن دارند.

از داستانهای اینستاگرام استفاده کنید تا دوباره مطالب مثبتی از اجتماع خود جمع کنید تا به دیگران الهام بخش شوند.

Playbook Instagram: استفاده از داستانهای در عصر COVID-19

اطلاعات بهداشتی و ایمنی را از منابع معتبر به اشتراک بگذارید

کمک کنید تا مردم از تحولات مهم تأیید شده مطلع شوند

شما می توانید با استفاده از برچسب جدید “Stay Home” در داستانهای اینستاگرام ، جامعه خود را برای حفظ امنیت و سلامتی تشویق کنید.

Playbook Instagram: استفاده از داستانهای در عصر COVID-19

مشاهده کنید: نمایش مشخصات عمومی و ویژگی تماشای اینستاگرام در میان شیوع COVID-19 اینستاگرام

واقعی و قابل اعتماد باشید

با استفاده از داستانهای اینستاگرام به جامعه خود نشان دهید که چگونه همه در این کار هستید و آنها را در پشت صحنه شغل خود قرار دهید.

بگذارید آنها ببینند که چگونه می توانید با تغییرات ایجاد شده توسط همه گیر کوروی ویروس تنظیم کنید.

مقاله پیشنهادی  مقدمه ای بر داده های ساخت یافته - مجله موتور جستجو

اگر شما در هرگونه ابتکار پشتیبانی جامعه شرکت دارید ، دیگران را ترغیب کنید که درگیر شوند.

Playbook Instagram: استفاده از داستانها در عصر COVID-19

پیشنهادات اضافی

اگر به خصوص احساس خلاقیت دارید ، می توانید با تولید برخی مطالب مشارکتی مانند:

  • برچسب های تعاملی: از استیکر سؤال استفاده کنید تا بازخورد مخاطبان خود را جلب کنید یا از برچسب شمارش معکوس برای پیش بینی یک رویداد استفاده کنید.
  • شروع یک چالش: چالش هایی را برای افراد ایجاد کنید تا در داستان های خود دوباره اشتراک کنند و از دوستان خودmention استفاده کنند.
  • ایجاد یک الگوی: یک مسابقه یا پرسشنامه سرگرم کننده ایجاد کنید که مخاطبان شما بتوانند در Stories خود را پر کنند و به اشتراک بگذارند.

کتاب پخش کامل داستانهای اینستاگرام را از اینجا ببینید.

سؤالات متداول

آیا باز هم باید داستانهای اینستاگرام خود را در طول همه گیری COVID-19 ارسال کنم؟

بله ، مردم به محتوا نیاز دارند که اطلاع رسانی و سرگرم کننده باشد. فقط باید به اشتراک گذاری نوع مناسب محتوا توجه داشته باشید.

چه نوع محتوایی را باید در طول همه گیری COVID-19 در اینستاگرام قرار دهم؟

هرگونه اطلاعیه یا تغییر مهم مربوط به شغل خود را به اشتراک بگذارید. نحوه حفظ امنیت مشتریان را نشان دهید. ابتکارات جامعه را تبلیغ کنید.