ارتباط با تیم SEO شما

ارتباطات در هر سازمانی بسیار مهم است.

با SEO شرکت ، ارتباطات حتی برای موفقیت ضروری تر است.

مبارزاتی که بیشتر سازمانهای سازمانی در آن دارند ارتباط برقرار کردن بین تیم های مختلف است ، خواه این باشد که چندین تیم جستجوگرها در یک سازمان جهانی بزرگتر باشند یا اینکه SEO را به عمودی یا سایر تیم هایی که لزوما سئو را در اولویت نمی بینند ، برقرار کنند.

هماهنگی تیم های SEO برای یک بنیاد قوی

شرکت های بزرگتر غالباً دارای چندین دفتر هستند که در سراسر جهان با سئو کارآیی ها را برای هر یک از مشاغل عمودی و یا تجاری دارند.

با این حال ، بسیاری از این سیستم عاملها به همان فناوری اصلی متکی هستند.

تیم های سئو تمایل دارند که در سیلوهای کار کنند:

  • نتیجه با مشکلات همپوشانی.
  • الزامات متناقض را در تیم های دیگر فراهم کنید.
  • باعث تلاش برای خرید از ذینفعان اصلی می شود.

برای جلوگیری از بروز مشکلات ، بهتر است برای برقراری ارتباط با همه SEO های سازمان برنامه ای را ایجاد کنید.

تکرار جلسات برای تیم های SEO

اولین قدم برای افتتاح ارتباطات ، تشکیل جلسه تکراری با برنامه مشخص است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

هفتگی یا هفتگی که در آن هرکسی می تواند در یک تماس ویدیویی قدم بزند و به روز رسانی های خود را به اشتراک بگذارد:

  • کاری که تیم آنها روی آن کار می کند.
  • موضوعات اخیر آنها ممکن است پیدا کرده اند.
  • برنده آنها می خواهند به اشتراک بگذارند.
  • اخبار صنعت آنها می خواهند در مورد آنها بحث کنند.

این مباحث دستور کار می تواند به باز کردن خطوط ارتباطی کمک کند.

ممکن است تیم به فشار کمی برای باز نگه داشتن ارتباط نیاز داشته باشد ، بنابراین من تمایل دارم قبل از پیگیری با یک ایمیل پیگیری کنم تا به همه آنها یادآوری کنم که با چیزی برای اشتراک گذاری آماده باشند.

در بعضی مواقع ، من شخصاً به افراد مراجعه خواهم کرد تا آنها را تشویق کنند که در طول جلسه چیزی را به اشتراک بگذارند.

چت ، کانال و لیست توزیع

اگر شرکت شما استفاده از Slack ، Skype ، Hangouts یا اشکال دیگر ارتباطات گپ را تشویق می کند ، یک کانال گروهی یا گپ برای گفتگو در مورد موضوعات مربوط به سئو در طول هفته مفید است.

اگر شرکت شما از آن پشتیبانی می کند ، یک لیست توزیع برای تیم بزرگتر جستجوگرها (یا هر کسی که علاقه مند به SEO باشد) نیز راهی عالی برای ادامه مباحث به طور منظم است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

وقتی تیم نیاز به تشویق دارد ، میفرستم:

  • مقالات برخی از وبلاگها یا انتشارات صنعت.
  • ویدیوهای نمایندگان Google.
  • تخته سفید از منابع معتبر SEO مختلف.
  • موضوعاتی که مربوط به سازمان است تا بتواند ایده های خود را جلب کند.

یک رهبر تعیین کنید

هر گروه برای هدایت و متمرکز بودن به آنها نیاز به سرب دارد.

هنگام معامله با تیم های مختلف در یک سازمان ، SEO ها به احتمال زیاد در حال حاضر رئیس هایی دارند که برای تعیین هدف و هدایت آنها از آنها گزارش می گیرند.

مقاله پیشنهادی  در یک سال از بدتر ، SEO فقط بهترین شد

برای جلوگیری از دوری از آن سلسله مراتب ، بهترین راهبرد شناسایی فرد قوی تر از گروهی است که دارای تجربه و شخصیتی است که یک رهبر تیم در آن به نمایش می گذارد.

کسی که:

  • ارتباطات را تشویق می کند.
  • جلسات را برای ماندن در موضوع راهنمایی می کند.
  • کمک می کند تا درگیری به طور موثر حل شود.
  • طبیعتاً احترام خود را از این گروه کسب کرده است.
  • سازمان یافته هدفی خواهد بود که گروه به آن نیاز دارند.

در برخی موارد ، من دیده ام که ممکن است سربی اطلاعات زیادی در مورد سئو نداشته باشد ، اما به اندازه کافی از خصوصیات و احترام برای این گروه به نمایش می گذارد که آنها می توانند به همان اندازه شخصی که SEO را به خوبی می شناسد ، موثر باشند.

این که آیا SEO ها در یک تیم هستند که در سراسر سازمان کار می کنند ، چند تیم در خطوط مختلف کسب و کار یا چند مشارکت کننده شخصی که نمایانگر عمودی هستند ، تشویق ارتباطات و پویایی گروهی منجر به سئو قوی تر و مداوم تری برای سازمان خواهد شد.

این در نهایت نتایج کلیدی در رشد برای سئو به عنوان یک کل ارائه می دهد.

کارشناسان موضوع SEO (SME)

در بسیاری موارد ، عمود و خطوط مشاغل در هنگام جستجوگرها اولویت های مختلفی دارند.

  • برخی ممکن است کل تیم های SEO داشته باشند.
  • برخی دیگر ممکن است نقش نوع مدیر مدیر SEO را داشته باشند.
  • برخی ممکن است فردی داشته باشند که SEO را در عنوان خود نداشته باشد اما وظیفه SEO را به عنوان بخشی از نقش خود بر عهده دارد.

کسانی که وظیفه سئو را به عنوان بخشی از نقش خود بر عهده دارند ، عموماً یک Subject Matter Expert یا SME خوانده می شوند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

هماهنگی ارتباط با SME می تواند کمی مشکل تر از کار با SEO باشد.

بیشتر SME ها به اندازه کافی می دانند که کمی از آنچه SEO می تواند در مورد آن صحبت کند یا شاید برای کار با آژانس یا مشاور کافی باشد استفاده کنند ، اما ممکن است برای تصمیم گیری آگاهانه فاقد اعتماد به نفس یا تجربه باشند.

اگر به درستی مدیریت نشود ، آنها می توانند به SEO سایت آسیب نرسانند بدون اینکه متوجه شوند.

بسته به نحوه تشکیل سازمان شما و چه نقشی می تواند SME های SMI شما بازی کند ، خوب است که طرحی را در ارتباط برقرار کنید که SME ها با تیم گسترده تر SEO خود ، مشارکت کننده شخصی شما در SEO یا هر آژانس یا مشاور شما برای شرکت شما استخدام کنند.

آموزش SME SME

پایه و اساس موفقیت در SMEs دانش است.

هرچه این افراد درباره سئو بیشتر بدانند ، در این نقش موفق تر خواهند بود.

ارائه آموزش مناسب برای آنها مهم است.

آژانس هایی که تجربه کار با مشتریان سازمانی را دارند درک می کنند که آموزش نقش در موفقیت SEO سازمانی چقدر مهم است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

بروس کلی در این باره در مطلبی در لینکدین گفت:

وی گفت: “ما تحت آن چیزی هستیم که به نظر می رسد سیل تغییرات مکرر الگوریتم است. آنها باعث می شوند که رتبه بندی وب سایت ما مانند عروسک ها بالا و پایین شود و نتایج سئو ارگانیک سایت محترم نامشخص است. این “رقص جدید Google” همه ما را وادار می کند تا بازی خود را بهتر کنیم و نه فقط بنشینیم و طعمه بزنیم. یک دوره آموزشی در کلاس برگزار کنید ، همه چیز را بخوانید ، به منابع معتبر توجه کنید ، تحقیقات خودتان را انجام دهید تا درک کنید که چگونه کار می کند ، در یک کنفرانس شرکت کنید ، کاملاً پیروان رهبران را دنبال کنید … اما کاری انجام دهید یا از آنها کنار بمانید! “

هنگامی که من با Clay در مورد تجربه کار با SEO شرکت ها صحبت کردم ، وی افزود:

“هیچ کس نمی تواند در یک دوره آنلاین و بدون حواس پرتی بنشیند … شیء درخشان و روشن برای اینکه چشمان ما را از توپ دور کند. یک دوره جامع حضوری که درگیر و حتی سرگرمی باشد ، تنها راه برای جلب توجه دانش آموزان و اطمینان از یادگیری شماست.

ما یک دوره 4.5 روزه را در زمینه سئو آموزش می دهیم. وقتی شروع کنیم ، مردم فکر می کنند همه اینها را یاد می گیرند و زود تمام می شوند. وقتی تمام شد ، آنها دوره دیگری را می پرسند. اینگونه است که شرکت ها باید SEO خود را … به صورت عمیق و به یک هیجان آموزش دهند. “

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

با ارائه آموزش به عنوان بخشی از هر قرارداد و نیاز به حضور در کارگاه های کار برای SMEs ، آژانس ها در درازمدت آن را برای سازمان مفید می دانند.

مقاله پیشنهادی  سئو تصدی چیست؟

جلسات مکرر

من به شدت توصیه می کنم برای ادامه ارتباطات ، جلسات تکراری را برای SME های SEO خود ترتیب دهید.

شما می توانید قبل از ایجاد یک برنامه ارتباطی مشابه که برای گروه بزرگتر سئو توصیه می شود تنظیم کنید یا جلسات منظم با مدیر / مدیر سئو یا یک آژانس / مشاور برای همکاری با سئو های SME ترتیب دهید.

تنظیم جلسات مکرر با یک برنامه چرخان باعث می شود خطوط ارتباطی باز باشد و همه را پاسخگو نگه دارد.

نمونه ای از برنامه های چرخان مانند این است:

  • گزارش موفقیت SEO از موارد اقدام قبلی.
  • در مورد اولویت های مشاغل برای دوره زمانی آینده بحث کنید.
  • درباره پیشنهادات در مورد اولویت ها بحث کنید.
  • موارد عملی پیش می رود.

با شروع هر جلسه با گزارشی در مورد موفقیت در مورد موارد عملی که در جلسه قبلی با آنها توافق شده بود ، SEO و SME SME می توانند در مورد آنچه کار می کند و چه چیزی بحث نمی کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

آنها همچنین می توانند از کارهایی که انجام می دهند یاد بگیرند و تصمیمات هوشمندانه تری در پیش بگیرند.

علاوه بر این ، از آنجا که معمولاً مشاغل متوسط ​​و متوسط ​​نقش بیشتری را ایفا می کنند (بازاریابی ، نوشتن نسخه ، طراحی ، مهندسی و غیره) ، اولویت های تعیین شده برای آنها توسط ذینفعان اصلی و تجارت است.

مقاله پیشنهادی  انتخاب آژانس سئو مناسب برای سئو سازمانی

اولویت ها معمولاً بر اساس روندهای فصلی ، اهداف سه ماهه یا هر نوع دیگر از زمان بندی تعیین شده توسط مشاغل ارتباط برقرار می شود.

اگر تیم بتواند در مورد کارهایی که می توانند انجام دهند برای کمک به سئو بر اساس اولویت های کسب و کار ، به توافق برسند ، باید برخی از موارد اقدام توافق شده را برای شروع کار داشته باشد.

هنگامی که توصیه ها در جلسات خود نتیجه نمی گیرند ، داشتن این درک که کارشناس سئو که با آنها ملاقات می کنید ، به موقع با توصیه هایی روبرو می شوند ، بهترین گزینه است.

این جلسات می توانند نسبتاً ساده و مستقر بوده و در یک دوره هفتگی ، دو هفته ای ، ماهانه یا طولانی تر تنظیم شوند.

این همه بستگی به این دارد که سازمان شما با تکمیل کار برای SEO چگونه حرکت می کند و چند بار اولویت ها ارتباط می یابد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اعمال قهرمان SEO

قطعه آخر این معما وقتی ارتباط برقرار می شود از طریق سازمانی SEO با SEO و SME SME کار می کند تا بتوانید در آن کار کنید.

وقتی به “قهرمان” فکر می کنم ، راکی ​​را در بالای پله ها می پرسم که با احساس سرخوشی از او بالا و پایین می پرید.

خرید از سایر قسمتهای مشاغل در یک سازمان بزرگتر بزرگترین مبارزاتی است که SEO تاکنون با آن روبرو بوده است.

یافتن آن دسته از افرادی که SEO را درک می کنند و به نظر می رسد که اشتیاق اشتیاق ما را نسبت به SEO های تمام وقت دارند ، مهم و اساسی در هدایت کار است.

با ذینفعان کلیدی و تیم هایی که SEO شما با بیشترین فعالیت کار می کنند ، آشنا شوید.

افرادی را که صدا دارند و شناسایی نمی کنند از صحبت کردن هراس داشته باشند را شناسایی کنید.

می توانید آنها را به SME تبدیل کنید یا SME اختصاصی خود را در آن تیم تشویق کنید تا از آنها پشتیبانی کند.

این تنها باری است که من جلسات تکراری را توصیه نمی کنم زیرا من سوختگی را تجربه کرده ام که باعث شده قهرمان شما از ارتباط بیش از حد اذیت شود یا خسته شود.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

وقتی ارتباط برقرار کردن با قهرمانان پیش می آید ، فقط بدانید که آنها چه کسانی هستند و در هنگام نیاز با آنها همکاری کنید.

علاوه بر این ، در صورت بروز نیاز ، تیم خود (و خودتان) را در حمایت از آنها باز نگه دارید.

با نگه داشتن پشتیبانی در هر دو طرف ، می فهمید که لیست قهرمانان رشد می کند و سؤالاتی که تیم (های) شما برای SEO دارند ، به طور کارآمد تکمیل می شود.

شرکت هایی که ارتباطات خود را برای سئو باز نگه دارند ، در دراز مدت تأثیر چشمگیری در درآمد خواهند دید.

منابع بیشتر: