ابزارهای جستجوگرها برای موفقیت کافی نیستند

هنگامی که من برای اولین بار در SEO شروع کردم ، تقریباً فقط یک ابزار اصلی وجود داشت که به جستجوگرها در بازار اختصاص داده شده بود.

WebPosition Gold استانداردی برای متخصصان SEO در آن زمان بود.

با استفاده از WebPosition Gold یا WPG همانطور که به آن اشاره شد ، می توانید گزارشات رتبه بندی را اجرا کنید ، صفحات را در برابر یک پایگاه دانش تجزیه و تحلیل کنید (که این به روزرسانی شد و هزینه بیشتری هم برای اشتراک داشت) و ایجاد “صفحات درگاه” برای کمک به رتبه بندی عبارات.

در کل ، برای زمانی که این یک ابزار بسیار پیشرفته بود.

بسیاری از افراد در آن زمان احساس می کردند که این ابزار برای جستجوگر سایت خود کافی است.

و در دنیای کم رقابتی قبل از Google ، این ابزار بسیار خوب عمل کرده است.

تا زمانی که نشد.

کمبود دیکته می کند برندگان و بازندگان هستند

تعداد محدودی لیست در صفحه اول Google وجود دارد.

همه کسانی که می خواهند برای یک کلمه کلیدی یا عبارت خاص رتبه بندی کنند نمی توانند به هدف خود برسند.

حتی اگر ابزاری وجود داشته باشد که بتواند تمام کارهای SEO شما را انجام دهد ، اگر سایتهای بیشتری از آن ابزار استفاده کنند تا لیست هایی که وجود دارد ، کسی در صفحه اول نمی تواند رتبه بندی کند

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اشتباه نکنید ، به معنای واقعی کلمه میلیاردها سؤال وجود دارد ، و هر یک مجموعه نتایج منحصر به فرد خود را دارند.

بدون رتبه بندی برای کلید واژه “پول” برتر ، می توانید در SEO موفق شوید.

اما رتبه بندی برای آن کلمه کلیدی برتر همان چیزی است که همه می خواهند.

و همه نمی توانند در صفحه اول برای کلمات کلیدی محبوب و سودآور رتبه بندی کنند.

و اگر همه افراد در تلاش برای رتبه بندی از همان ابزار ابزار استفاده می کنند ، تعداد زیادی سایت در سرما باقی می مانند.

ابزارها فقط ابزار هستند

هدف فعلی ابزارهای جستجوگرها آسانتر کردن زندگی ما است.

مقاله پیشنهادی  تأثیر عکس بر روی SEO

ابزارها به ما این امکان را می دهند که با انجام کارهایی که در گذشته زمان کمتری را صرف می کردیم در وقت خود صرفه جویی کنیم.

مثال خوب ابزارهای خزنده است که با تجزیه و تحلیل مشکلات در کد صفحه ، بینشی در هر صفحه از سایت ارائه می دهد.

در گذشته ، هر صفحه نیاز به تجزیه و تحلیل جداگانه داشت.

برای یک سایت کوچک ، این هرگز مشکلی نبود.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اما برای سایتی که هزاران یا حتی میلیون ها صفحه داشته باشد ، وظیفه تجزیه و تحلیل جداگانه هر صفحه دشوار است ، اگر غیرممکن باشد.

ابزارها کارهای غیرممکن را ممکن می سازند.

اما ابزارها برای رتبه بندی سایت های ما به ما یک گلوله جادویی نمی دهند.

اگر آن را فهمیده اید ، به هیچ وجه هیچ گلوله جادویی در سئو وجود ندارد.

سئو علم موشک نیست.

من به سئو فکر می کنم بیشتر شبیه لوله کشی است.

مطمئناً می توانید با تماشای برخی از فیلم های YouTube متوجه شوید که چگونه سینک خود را تعمیر کنید.

اما اگر مثل من باشید ، احتمالاً تمام می کنید تا خانه خود را آبگیری کنید تا یک شیر آب نشتی را برطرف کنید.

گاهی اوقات بهتر است فقط به لوله کش زنگ بزنید.

آچار در دست من همان است که در دست یک لوله کش مجاز نیست.

فقط به دلیل داشتن یک ابزار به این معنی نیست که می توانید برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی کنید یا بر یک موضوع مسلط شوید.

چه ابزاری نمی تواند انجام دهد

ابزارها نمی توانند قدمهای درست برای کسب و کار شما بگویند.

یک ابزار وجود دارد که تیم من در گذشته از آن استفاده کرده است.

این ابزار SERP ها را بر روی کلمات کلیدی و عبارات خاص و همچنین تجزیه و تحلیل صفحه در سایت شما تجزیه و تحلیل می کند.

این ابزار داده هایی را در مورد نحوه تفاوت صفحه شما با صفحاتی که در حال حاضر در رتبه بندی کلمه کلیدی یا کلمه کلیدی مورد نظر قرار دارند ، فراهم می کند.

مقاله پیشنهادی  نحوه ادغام دسترسی در وب سایت شما

این داده می تواند در دست کسی باشد که درک کند چگونه رتبه بندی کار می کند مفید باشد.

اما داده ها قطعاً یک همبستگی است ، نه علیت.

من دیده ام که این ابزار توصیه هایی را ارائه می دهد که در صورت رعایت آن ، به طور مستقیم به یک سایت آسیب می رساند – نه فقط برای رتبه بندی آنها ، بلکه برای تجربه کاربری آنها.

می بینید ، فقط با نگاه کردن به SERP ها به شما نمی گوییم چگونه صفحات خود را برای رتبه بندی کنید.

می دانیم که الگوریتم Google دارای هزاران مؤلفه است که به منطق رتبه بندی صفحات می روند.

غیرممکن است بدانید که چه عواملی به طور قطعی باعث رتبه بندی یک صفحه برای یک کلمه کلیدی خاص یا کلمه کلیدی می شوند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این ابزار خاص تمایل دارد که بر تعداد کلماتی که در محتوای صفحه هستند تأکید زیادی کند.

به عنوان مثال ، اگر صفحه رتبه بندی بالا دارای 10،000 کلمه باشد ، ممکن است این ابزار نشان دهد که صفحه شما به 10،000 کلمه نیز نیاز دارد.

ممکن است چنین باشد ، اما بیش از یک راه برای رتبه بندی وجود دارد ، و اگر سایت شما به صفحه 10000 کلمه خود قرض نمی دهد ، این توصیه می تواند به جای کمک به شما آسیب برساند.

یک ابزار می تواند به شما در انجام تجزیه و تحلیل کمک کند ، اما ابزارهای امروز نمی توانند تجزیه و تحلیل را برای شما انجام دهند.

مطمئناً ، ابزارهایی در خارج وجود دارد که ادعا می کنند دقیقاً چه چیزی را برای رتبه بندی یک کلمه کلیدی خاص باید انجام دهند ، اما در تجربه من ، همه آنها وقتی با رقابت قابل توجهی برای رتبه بندی کلمات کلیدی ارائه می شوند ، کوتاه نمی آیند.

چه ابزاری می تواند انجام دهد

اشتباه نکنید ، ما کار خود را به عنوان کارآمد و مؤثر بدون ابزار انجام نمی دهیم.

مقاله پیشنهادی  مخاطبان بازار برای کمپین های خرید Google و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

همانطور که قبلاً گفتم ، ابزارها زندگی ما را آسان تر می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

ابزارها به ما کمک می کنند تا مشکلاتی را در سایت های خود پیدا کنیم که شاید نتوانیم به راحتی آن را ببینیم.

ابزارها می توانند در درک چگونگی پیوند سایر سایتها به سایت ما و چگونگی پیوند رقابت ما با ما کمک کنند.

این داده ها پایه ای برای تجزیه و تحلیل کیفیتی است که برای رتبه بندی کلمات کلیدی رقابتی و عبارات کلمات کلیدی در اختیار شما قرار می دهد.

ابزارها به ما کمک می کنند تا رتبه کلمات کلیدی خود را ردیابی کنیم ، حتی اگر رتبه بندی در دراز مدت به اندازه فروش مهم نباشد.

ابزارها به ما کمک می کنند تا در تیم ها کار کنیم – به ما در مدیریت پروژه ها و اختصاص وظایف کمک می کند.

ابزارها به ما این امکان را می دهند که به جای شکار داده ها ، وقت خود را بر روی تحلیل متمرکز کنیم.

ابزارها به ما در درک تصویر بزرگ کمک می کنند.

آنها همچنین به ما امکان می دهند تا با ارائه داده هایی به ما ، برای تجزیه و تحلیل آنچه در جریان است ، روی مشکلات خاص تمرکز کنیم.

در نتیجه

ابزارها جایگزین متخصصان سئو نمی شوند.

اگر فکر می کنید می توانید ابزاری بخرید و با SEO خود انجام دهید ، بسیار ناامید خواهید شد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

هر ابزاری فقط به اندازه دستی است که از آن برخوردار است.

اگر وقت خود را برای درک SEO می گیرید ، ابزارها برای تلاش های رتبه بندی شما ضروری هستند.

اگر درک نکردید که SEO چگونه کار می کند ، هیچ ابزاری نمی تواند نتایج را به طور مداوم به شما ارائه دهد تا حد ممکن موفق باشید.

بنابراین از ابزارها استفاده کنید – باید اگر می خواهید موفق باشید.

فقط انتظار نداشته باشید که این ابزارها تنها چیزی باشد که شما نیاز دارید.

با ارزش ترین ابزار SEO ذهن شما است.

منابع بیشتر: