آیا YouTube می خواهد دوباره الگوریتم خود را به روز کند؟

اخیراً ، من در جلسه زومیت با بیش از 20 سازنده محتوا از امارات متحده عربی برای شنیدن نوسیر یاسین برای گفتن “داستان ناس” قرار داشتم.

آیا YouTube مجدداً الگوریتم خود را به روز می کند؟ /uploads/2020/07/the-story-of-nas-5f0ba2bb5570c.png 1624w، https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2020/07/the-story-of-nas-5f0ba2bb5570c- 480x293.png 480w، https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2020/07/the-story-of-nas-5f0ba2bb5570c-680x415.png 680w، https://cdn.searchenginejournal.com/ wp-content / uploads / 2020/07 / the-story-of-nas-5f0ba2bb5570c-768x468.png 768w، https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2020/07/the-story-of -nas-5f0ba2bb5570c-1024x624.png 1024w، https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2020/07/the-story-of-nas-5f0ba2bb5570c-1600x975.png 1600w

اکنون ، یاسین یک وبلاگ نویس ویدئویی اسرائیلی و عربی است که در سال 2014 از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شده است.

در سال 2016 ، او شغل خود را در یک شرکت نرم افزاری ترک کرد و همزمان با فیلمبرداری از سفرهای خود ، به کشف جهان پرداخت.

او یک صفحه فیسبوک با نام Nas Daily ایجاد کرد (“Nas” به معنی “مردم” به زبان عربی) است ، با این هدف که هر روز به مدت 1000 روز یک ویدیو ایجاد کند.

خوب ، او اکنون بیش از 5000 فیلم در صفحات فیسبوک Nas Daily و کانال های YouTube خود در ده کشور مختلف ایجاد کرده است که در کل بیش از 6.3 میلیارد بازدید دارد. (این میلیارد با “ب” است.)

یاسین در حالی که داستان Nas Daily را روایت می کرد ، یکی از مواردی را که او را در شب نگه می دارد به اشتراک گذاشت.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این ترس از الگوریتم تغییر می کند.

آیا YouTube مجدداً الگوریتم خود را به روز می کند؟ /uploads/2020/07/fear-algorithms-5f0ba307c13fc.png 1906w، https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2020/07/fear-algorithms-5f0ba307c13fc-480x257.png / 480w /cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2020/07/fear-algorithms-5f0ba307c13fc-680x364.png 680w، https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2020/07/fear- algorithms-5f0ba307c13fc-768x411.png 768w، https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2020/07/fear-algorithms-5f0ba307c13fc-1024x548.png 1024w، https://nern wp-content / upload / 2020/07 / france-algorithms-5f0ba307c13fc-1600x856.png 1600w

و ناگهان فهمیدم که کاملاً آماده نیستم در صورتی که شخصی در تماس با بزرگنمایی از من پرسید ، “آیا YouTube در آستانه به روزرسانی مجدد الگوریتم خود قرار دارد؟”

اکنون ، من از آنچه یوتیوب سال گذشته به بلومبرگ گفت:

ما هر سال صدها تغییر ایجاد می کنیم تا افراد بتوانند آنچه را که می خواهند در YouTube تماشا کنند ، آسان تر کنند. ما اخیراً چنین تغییری را ایجاد کرده ایم که باعث می شود کاربران بتوانند محتوای خانواده با کیفیت را پیدا کنند. “

از کجا می دانم؟

من مقاله مت جنوبی را خوانده ام ، YouTube در ماه ژوئیه الگوریتم خود را به روز کردم ، با کمال آزار بسیاری از سازندگان ، که اوت گذشته در ژورنال موتور جستجو منتشر شد.

و من مقاله جنوبی ، YouTube Changes Rolling Out را خواندم ، که ممکن است درآمدهای خالق اثر تأثیرگذار باشد ، که در نوامبر 2019 منتشر شد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

و من فقط مقاله سوزان ونوگراد را خوانده ام ، YouTube همچنان به آزمایش آزمایش های محصول غوطه وری ادامه می دهد ، که تازه در 11 ژوئیه سال 2020 منتشر شد.

اما ، من همچنان احساس می کنم که دیدگاه 180 درجه ای از آنچه اتفاق می افتد وقتی که معمولاً یک نمای 360 درجه دارم ، دارم.

بنابراین ، بلافاصله پس از پایان یافتن تماس بزرگنمایی ، سعی کردم دریابم که چرا در مورد اینکه کسی از من سؤال کرده باشد آیا YouTube قصد دارد به زودی الگوریتم های خود (جمع) را تغییر دهد ، پاسخی آماده ندارم.

و فهمیدم که چرا در تاریکی بودم.

امروزه YouTube چیست؟

در سال 2020 ، من در دو رویداد چادر قطبی در صنعت ، YouTube Brandcast و VidCon شرکت نکردم که معمولاً هر سال در آن شرکت می کنم.

اکنون ، من در حال خاموش کردن نیستم.

به دلیل بیماری همه گیر جهانی کورون ویروس هر دو رویداد اصلی لغو شده اند و من مانند بیشتر شما در خانه کار می کنم.

بله ، من یک برگه حقوقی درباره Brandcast تحویل شده از تیم روابط عمومی YouTube دریافت کرده ام که نکات برجسته رویداد “مجازی کاملاً مجدد” را نشان داده است.

و من به درستی خاطرنشان كردم كه یوتیوب براساس احساسات خود “زمان شخصی” را برای هر یك از شركت كنندگان بنا كرده است و نحوه ارتباط عمیق YouTube با زندگی مردم را به معنای نتایج بهتر بدون توجه به هدف بازاریاب – از دسترس و آگاهی به عمل است. “

آیا YouTube مجدداً الگوریتم خود را به روز می کند؟

و همچنین درباره تأثیر احتمالی YouTube Select ، “تجسم مجدد و یکپارچه سازی راه حلهایی مانند بسته های ترجیحی و اولیه Google” بر سازندگان محتوا تصریح کردم.

این ممکن است تعداد کانال های دریافت کننده شش رقم در سال در YouTube را متنوع کند ، اما انتخاب YouTube یک محصول تبلیغاتی تبلیغی است و نه تغییر الگوریتم.

و من درباره اهمیت تحقیقات جدید ارائه شده در طول ارائه شده توسط Brandcast که نشان داد:

  • بینندگان YouTube می گویند که این پلتفرم ویدیویی شماره 1 با “محتوا ترین شخصی برای من” است (در مقابل تلویزیون ، OTT ، دیجیتال).
  • بیش از 85٪ از کاربران گفتند که YouTube به آنها کمک می کند مهارت های جدیدی را که علاقه مند به یادگیری هستند ، به آنها یاد بگیرند.
  • تا کنون امسال ، مردم در حال تماشای فیلم های مربوط به دستور العمل ها و پخت و پزها با نرخی هستند که بیش از 45 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.
  • هک ، میانگین نمایش روزانه فیلم ها مربوط به ترش بیش از 400 درصد از 15 مارس تا 31 مه ، در مقایسه با میانگین از 1 ژانویه تا 14 مارس 2020 افزایش یافته است.
  • YouTube در مقایسه با تلویزیون کابلی ، بالاترین سطح تلویزیون کابلی در بین طرفداران ورزش در رتبه اول شماره 1 قرار دارد.
  • و 70٪ ژنرال Xers می گویند از یوتیوب استفاده می کنند تا خود را از استرس دور کنند.

همه حقایق جالب وجود دارد.

و ، بله ، یکی از دلایلی که من در رویداد سالانه Digital Newfront YouTube در سالهای گذشته شرکت کردم ، جمع آوری حقایق و گزارش نکات برجسته بود.

اما ، من همچنین شایعات ، علمی-وحشی-الاغها ، بینش های استراتژیک و روندهایی را که در زیر رادار پرواز می کنند جمع کرده بودم – صبحانه ، ناهار و شام با “منابع آگاه” و همچنین در حین مکالمه های شانس در هنگام ایستادن. برای ورود به جلسات یا مهمانی ها بعداً عصر.

به همین دلیل احساس کردم که فقط نیمی از عکس را می گیرم.

بنابراین ، من بلافاصله با تلفن تماس گرفتم و با یک زن و شوهر از YouTube متخصصان بازاریابی و بازاریابی ویدیو تماس گرفتم که معمولاً در مراسم چادر قطاری با آنها در ارتباط هستم و مانند توماس جفرسون در همیلتون پرسیدم: “چه چیزی را از دست می دهم؟”

یکی از این آموزگاران YouTube مارک رابرتسون (MR) است. او رئیس بازاریابی محصولات و برندها در vidIQ است.

کارشناس دیگر بازاریابی ویدیو کارلا مارشال (CM) بود. او رئیس بازاریابی vidIQ است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اکنون ، هر دوی آنها را می شناسم زیرا “زمان مشاهده” در اکتبر 2012 جایگزین “تعداد مشاهده” در الگوریتم YouTube شد.

اوه ، و همه ما با هم در ReelSEO کار کردیم ، که بعداً به Tubular Insights تبدیل شد. بنابراین ، این مانند بازگرداندن گروه قدیمی بود.

به هر حال امیدوارم که شما هم علاقه مند باشید که یک بار دیگر YouTube را در آستانه لبه به روزرسانی الگوریتم خود پیدا کنید یا خیر.

من فرض می کنم که من تنها کسی نیستم که بینش استراتژیک در مورد پخت و پز YouTube را بخواهد.

در هر صورت ، در اینجا سوالات من و پاسخهای آنها آمده است.

در الگوریتم های تغییر YouTube: پرسش و پاسخ

گرگ جاربو (GJ): من احساس “آشفتگی در نیرو” کرده ام که انگار YouTube تغییرات مهمی را در الگوریتم خود انجام داده است که بر میلیون ها سازنده محتوا تأثیر خواهد گذاشت.

شما یک گورو YouTube هستید. از منابع خود چه احساسی دارید یا می شنوید؟

آقای: به نظر من ، بعید نیست که YouTube تغییرات عظیمی را در الگوریتم های خود اعمال کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به نظر شما ، هرگونه تغییر در یک الگوریتم در سطح جهان بدون اجرای اولین آزمایشات برای اعتبارسنجی پیشرفتهای احتمالی که برای اهداف YouTube مهم است ، به صورت جهانی حل نمی شود.

خارج از به روزرسانی های بزرگی مانند Watch Time در سال 2012 ، پاسخ به “Adpocalypse” ، و قوانین جدید COPPA / FTC پیرامون محتوای “ساخته شده برای کودکان” ، فکر می کنم که این نادر است که نادرست از این موارد نادر باشد. تغییرات قابل توجهی که می تواند اکثر سازندگان را تحت تأثیر قرار دهد بدون اینکه اطمینان حاصل کند که این تغییرات به نفع بیننده است.

من معتقدم که YouTube به طور مداوم با جنبه های مختلف الگوریتم خود آزمایش می کند (و وقتی الگوریتم را می گویم ، البته در مورد چندین الگوریتم هم صحبت می کنم) و بیشتر اینها آزمایش های كوچكی هستند كه به طور كلی بر اکوسیستم تأثیر نمی گذارد.

مقاله پیشنهادی  نحوه دستیابی به کالاهای خارج از بورس در سیستم عامل های تجارت الکترونیکی

در مورد اختلالات ، می گویم كه من شخصاً معتقدم كه ممكن است در ماه های اخیر آزمایش های قابل توجه (و شاید تغییراتی) وجود داشته باشد.

مواردی وجود دارد که من مشاهده کرده ام و با همکارانشان تأیید کرده ام (خصوصاً کارلوس پاچکو از Video Insiders) ، در کانالهای بزرگ و کوچک.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به طور خاص ، ما شک داریم که احتمالاً در اواسط ماه مه برخی از “اغتشاشات” رخ داده است ، مربوط به صفحه اصلی و کشف پیشنهادی / توصیه شده است.

ما معتقدیم که این تغییرات احتمالی ممکن است به افزایش دید برای محتوای نشات گرفته از کانالهایی که کار بهتری برای جذب و حفظ بیننده دارند ، مستقل از فعالیت مشترکین (و برعکس) مرتبط باشد.

به نظر می رسد آنچه که ما معتقدیم می بینیم بسیار مطابق با آنچه که اکنون بیش از یک سال از YouTube می شنویم هستیم.

بنابراین ، هر “آشفتگی” جدیدی از الگوریتم فقط این هدف را تقویت می کند – رضایت بیننده. من اولین بار به این نکته توجه كردم كه در زمان آوریل سال گذشته به “زمان تماشای” به عنوان زمان تماشای كیفیت گفته شد.

اخیراً ، آنها بر “رضایت بیننده” تأکید کرده اند و یک فیلم عالی و جدید اخیر از نمایش خالق خودی YouTube که در این مورد صحبت می کند وجود دارد.

https://www.youtube.com/watch؟v=vFs6rGS4JKs

علاوه بر این ، اگر در چند ماه گذشته چیزی را روی سیستم عامل مشاهده کرده باشید ، ممکن است از شما خواسته شده است که نظرسنجی کوتاهی را درباره محتوای ویدیو در صفحه اصلی خود انجام دهید ، یا اگر از ویدیویی که تازه تماشا کرده اید خوشحال هستید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اگر آنها پاسخی را نمی خواستند ، YouTube نمی خواهد از این سؤالات بپرسد.

تا زمانی که YouTube آنلاین شده است ، مردم بازی سیستم را انجام داده و سعی خواهند کرد.

YouTube برای مقابله با این رویکرد با یک رویکرد جامع تر تکامل یافته است.

من اعتقاد دارم که آنها در حال فراتر از آنچه که ما به عنوان “ساعت تماشا” می فهمیدیم می شوند تا تعادل را با معیارهای جدیدتر مانند بینندگان اکتسابی ، بیننده های حفظ شده و بیننده های گاه به گاه (یا مجذوب) همراه با CTR ، تعامل ، ارتباط و سایر موارد به تعادل برساند تا واقعیت را بیان کنند. داستان تأثیر یک فیلم.

از این گذشته ، اگر یک بیننده 5 ساعت فیلم را در یک جلسه تماشا کند ، چه فایده ای دارد که فقط یک تجربه منفی داشته باشد و برای هفته ها یا ماه ها به YouTube بازنگردد؟

مهم است که به یاد داشته باشید که هر تغییری که YouTube در الگوریتم ایجاد کند ، مجازات سازندگان نیست.

با توجه به اینکه بینندگان در عادتهای دیدنی خود پیچیده تر می شوند ، YouTube می داند که باید به خاطر آگاهی از آنها و یا سرگرم کردن مطالب شخصی سازی شده ، با هدف آنها مطابقت داشته باشد و آنها را از تجربه خود راضی کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

ارضای بیننده (در مقابل خالق) یک برد برنده است.

هرگونه پیشرفتی که با هدف افزایش دیدگاه زنده در این سکو انجام شود ، فرصتی برای اکوسیستم خالق به عنوان یک کل فراهم می کند.

من فکر می کنم این یک فرصت طلایی برای کانالهای کوچکتر و معتبرتر است که بتوانند سر و صدای کارخانه های محتوا تثبیت شده را از بین ببرند و زمینه ساز سطح بالاتری برای سازندگان در هر اندازه و فیلم هایی با طول های مختلف باشند.

جی جی: چندین الگوریتم فعلی YouTube وجود دارد ، از جمله زمان تماشای ، ارتباط ، تاریخ آپلود و رتبه بندی.

حتی زمان تماشای شامل چندین عنصر فرعی است. کدام عنصر یا زیر عنصر به احتمال زیاد YouTube تغییر می کند؟

آقای: همانطور که گفته شد ، من معتقدم که یکی از بزرگترین تغییرات ، “زمان تماشای کیفیت” قبلاً اتفاق افتاده است بدون اینکه هواداری بزرگی باشد که معمولاً انتظار داریم.

این یک شاخص بسیار مهم رضایت بیننده است و من معتقدم YouTube به شدت سرمایه گذاری کرده است.

مقاله پیشنهادی  Google نحوه عملکرد YouTube را توضیح می دهد

من معتقدم که “زمان تماشای کیفیت” بر روی تجربه بیننده متمرکز شده است ، و فراتر از سیگنال های معمول مانند عضویت در یک کانال ، یا کلیک بر روی یک ویدیو بر اساس تصویر بند انگشتی یا عنوان آن است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

یک کانال ممکن است مشترکان 2M داشته باشد ، اما اگر محتوا بیننده ها (مستقل از مشترکین) را “راضی نکند” ، ممکن است این پلتفرم با وجود آنچه که ما به طور سنتی از نظر “زمان تماشای” خوب درک می کنیم ، محتوای آن کانال را کمتر کند.

من معتقدم که یک راه این در داخل کشور در YouTube اندازه گیری می شود مربوط به یک اندازه جدید جدید در مورد حفظ بیننده در یک کانال است. (به عنوان نمونه – آیا یک بیننده بیش از یک بار در یک ماه معین از یک کانال معین بازدید کرده است؟)

این بیشتر مربوط به خالق محتوا به عنوان یک کل در برابر حفظ ویدیو است.

حفظ مخاطب ویدیو هنوز هم یک گزارش بسیار مهم جهت دار است که سازندگان باید از قبل با آن آشنا باشند و یک نشانه عالی برای ارتباط ویدیویی خاص با بیننده است.

من اطمینان دارم که YouTube شروع به نمایش اطلاعات بیشتر در YouTube تجزیه و تحلیل و استودیو سازندگان می کند تا به سازندگان محتوا کمک کند تا به محتوا دو برابر بر محتوا بپردازند که “راضی” است.

هفته گذشته ، آساف ریفر (یک مدیر محصول در YouTube / Google) توییت زیر را ارسال کرد که در آن گزارش جدیدی را منتشر می کند که به سازندگان ، و فیلمهای دیگر که تماشاگران آنها را تماشا کرده اند ، در YouTube نشان می دهد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به نظر من این از جهت بسیار چشمگیر است و من مشتاقانه منتظر دیدن این موضوع در هفته های آینده هستم.

جی جی: همه گیر رمان کروناویروس در فصل خرید نرمال به مدرسه بازگشت که معمولاً از اوایل ماه ژوئیه آغاز می شود و در اوایل ماه اوت قله ها شروع می شود.

طبق گفته های Google Trends ، امسال علاقه به جستجوی YouTube در اصطلاح “بازگشت به مدرسه” هنوز به عنوان یک پنکیک مسطح است.

به نظر شما چه تاثیری در الگوریتم YouTube دارد؟

آیا YouTube مجدداً الگوریتم خود را به روز می کند؟

سانتی متر: هدف اصلی YouTube ارائه یا پیشنهاد دادن به محتوایی است که بینندگان را آگاه یا سرگرم می کند ، بنابراین آنها تا زمانی که ممکن است روی سیستم عامل بمانند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در حالی که امسال موضوعات مختلفی (مانند بازگشت به مدرسه) از نظر اهمیت کم رنگ شده اند ، بسیاری دیگر به اوج خود رسیده اند و در حال ایجاد نمایش ها و تعامل های عظیم برای خالقان پشت سر خود هستند.

خود YouTube تأیید کرده است که بازدید از فیلم های مربوط به آشپزی نسبت به سال گذشته 45٪ افزایش یافته است.

حال ، این بدان معناست که قفل کردن باعث افزایش علاقه ارگانیک به همه موارد در مورد آشپزی در خانه در هنگام بروز همه گیر شده است (و Google Trends برای یوتیوب مطمئناً نشانگر افزایش سن برای روندهای خاص غذایی طی چند ماه گذشته است) ، یا اینکه آیا الگوریتم YouTube افزایش چشمگیری را پیش بینی کرده است یا خیر. جلو و مرکز محتوا در فیلم های پیشنهادی و توصیه شده ، چه کسی می داند.

گرچه روندهایی مانند DIY ، آشپزی ، صنایع دستی و سایر مطالب از نوع آموزشی همیشه محبوب بوده اند ، پیشنهاد چندانی به YouTube نیست که YouTube بیشترین بهره را از دنیای قفل شده در خانه داشته باشد. و پیدا کردن چیزهایی که آنها می خواهند بسازند ، یاد بگیرند یا اصلاح کنند.

منابع بیشتر:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئیه 2020