آیا یک اسکریپت به صورت خودکار بارگیری مجدد SEO را ممکن می کند؟

چه خبر است ، همه؟ زمان انتشار نسخه دیگری است از سئو بپرسید.

سوال امروز برای 2020 مناسب است – زیرا این موضوع فقط یک چیز دیگر است که واقعاً من را آزار می دهد.

اورن از اسرائیل می پرسد:

وی ادامه داد: “آیا اسکریپتی که بارگیری مجدد خودکار سایت من در هر 5 دقیقه انجام می شود ، به هر حال به SEO آسیب می زند؟

من می بینم که برخی از داده ها را در Google Analytics مانند “مدت زمان متوسط ​​جلسه” تغییر می دهد. “

پاسخ ساده به این سوال نه ، احتمالاً اینطور نیست.

مواردی که از طریق جاوا اسکریپت اتفاق می افتد پس از بارگذاری سایت احتمالاً تأثیر کمی در سئو ندارد.

کلمه کلیدی وجود دارد بعد از سایت بارگیری می شود

اگر این کد را به طرز وحشتناکی نگاشتید ، احتمالاً می توانید سایت را بارگیری مجدد کنید تا سایت از نظر فنی بارگیری شود ، بنابراین به خودتان بار بی نهایت می دهید.

اما تا زمانی که شما به طور صحیح کد تازه کردن را انجام دهید ، هیچ مشکلی در مورد سئو وجود ندارد.

مقاله پیشنهادی  مؤثرترین راهها برای ایجاد نظرسنجی ها

باز هم ، تأکید بر “باید”.

اگر سایتی در مورد توله سگ ها بارگیری می کنید و سپس یک بار تازه کردن JavaScript را به یک سایت فیشینگ یا بدافزار یا یک سایت ویاگرا انجام می دهید ، از تغییر قیمت الگوریتمی یا عملکرد دستی مصون نخواهید بود.

اما اگر فقط محتوای مشابه را بارگیری مجدد می کنید ، دیگر مشکلی برای SEO ندارید.

اکنون ، اجازه دهید به مسئله بزرگتر بپردازیم …

چرا F * @ K آیا می خواهید این کار را انجام دهید؟

من معتقدم آنچه اورن در موردش سوال می کند مفهومی است به نام “طراوت آگهی”.

تا حدودی از COVID-19 و کاهش هزینه تبلیغات سپاسگزاریم ، به سرعت تبدیل به منفورترین تاکتیک در وب می شوید.

اگر می خواهید در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید ، آن مقاله را بررسی کنید ، اما همه ما این کار را در عمل مشاهده کرده ایم.

ما بر روی نتیجه ای از اخبار Google کلیک می کنیم ، شروع به خواندن مقاله می کنیم ، به نیمه راه می رسیم و ، رونق، صفحه تازه می شود

مقاله پیشنهادی  خرید بتا Google Smart Testa فقط هدف مشتری جدید

چرا؟

این همه مربوط به درآمد آگهی است

به خصوص در حال حاضر با همه گیر جهانی ، بسیاری از مارک ها هزینه تبلیغات خود را به شدت کاهش داده اند.

این بدان معناست که کمتر CPM برای ناشران.

پس چه کار می کنند؟

برداشتها را افزایش دهید ، این چه چیزی است.

با تازه کردن صفحه ، در هر بازدید اکنون برداشتهای تبلیغاتی بیشتری ایجاد می شود.

مطمئناً ، نرخ کلیک آنها را پایین می آورد و بسته به نحوه اجرای آن می تواند با برخی از معیارهای تجزیه و تحلیل آنها پیچ شود ، اما معمولاً درآمد بیشتری کسب می کند – تا زمانی که شبکه های تبلیغاتی دریابند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

من یک متخصص دستیابی نیستم ، بنابراین نمی دانم که آیا این به هیچ وجه در این امر تأثیر می گذارد. من این را برای شخص دیگری رها خواهم کرد.

من اکیداً توصیه خواهم کرد که از این روش استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی  نحوه ادغام دسترسی در وب سایت شما

مطمئناً این کار روی سئو تأثیر نمی گذارد ، اما در کل هنوز یک ایده بد است.

کاربران شما از آن متنفر خواهند شد.

شبکه های تبلیغاتی شما از آن متنفر خواهند شد.

تحلیلگران سایت شما از شما متنفر خواهند شد.

و اگر این عمل فراگیرتر شود ، تعجب آور نیستم که موتورهای جستجوگر یا مرورگرها سرانجام در آینده نسبت به آن اقدام کنند.

به نظر من ، ارزش سود درآمدی کوتاه مدت را ندارد.

بنابراین برای پاسخ به این سؤال ، این امر به سؤال شما تأثیر نمی گذارد – اما به احتمال زیاد بر همه چیز تأثیر خواهد گذاشت.


یادداشت ویراستار: از سئو بپرسید ستون هفتگی مشاوره SEO است که توسط برخی از متخصصان برتر SEO در صنعت ، که توسط ژورنال موتور جستجو انتخاب شده اند ، نوشته شده است. سوالی در مورد سئو داشتید؟ فرم ما را پر کنید. ممکن است پاسخ خود را در پست بعدی # اسکانSEO ببینید!

تبلیغات

ادامه خواندن زیر


منابع بیشتر: