آیا می خواهید بیشتر کسب کنید آنلاین؟ بیایید در مورد تبدیل صحبت کنیم

مکالمات SEO معمولاً در ایجاد محتوا و تبلیغ آن محور هستند. نکته مهمی که به ندرت ذکر می شود از نظر من یکی از مهمترین ملاحظات است: تبدیل.

تبدیل ، در چارچوب بازاریابی جستجو ، زمانی است که شخصی اقدامی را انجام می دهد که ناشر می خواهد آنها را انجام دهد.

به طور کلی تبدیل ها در زمینه فروش تصور می شود: وقتی بازدید کننده سایت کالایی را خریداری می کند ، که به آن تبدیل تبدیل می شود ، بازدید کننده سایت از یک بازدید کننده به مشتری تبدیل می کند.

ملاحظات مربوط به تبدیل نیز در خارج از فروش نقش ایفا می کند.

می توان گفت که اقدامات تبدیل تقریباً در هر قدم مربوط به سئو ، نقش ایفا می کنند. از برچسبهای عنوانی که می نویسید تا ایمیلهای ارسالی به پیوندی که ارسال می کنید ، تجزیه و تحلیل تبدیل به شما کمک می کند تا پاسخ های مثبت تری را نسبت به آنچه می خواهید به دست آورید مهندسی کنید.

تفکر از نظر تبدیل فراتر از محدوده محدود فروش فقط است. این دامنه را در هر نقطه ارتباطی مشتری که در آن با مارک شما ارتباط برقرار می کنند ، گسترش می دهد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در روزهای اول عادت داشتیم در زمینه کاهش اصطکاک بین بازدید کننده سایت در صفحه اصلی به بازدید کننده سایت در صفحه پرداخت ، در مورد تحلیل تبدیل صحبت کنیم.

این معمولاً به معنای سریع بارگیری صفحه و انجام کارهایی مانند ساخت دکمه خرید تا آنجا که ممکن است غول پیکر باشد و با رنگی متناقض باشد و باعث شود آن ظاهر شود.

همه این بهینه سازی ها منجر به پیشرفت افزایشی در فروش شده است.

اما من در اوایل متوجه شدم که تجزیه و تحلیل تبدیل در زمینه های دیگر ، مانند ایجاد لینک ، نوشتن برچسب عنوان و حتی در نحوه عنوان مقاله خود مفید بوده است.

مقاله پیشنهادی  11 نکته برای رشد مخاطبان خود

پیوند ساختمان و تجزیه و تحلیل تبدیل

در اینجا نمونه هایی از چگونگی ایفای نقش در تبدیل در کل فرآیند سئو وجود دارد:

  • به دست آوردن پیوندها بحثی در مورد تبدیل است.
  • جذب افراد برای باز کردن ایمیل برای ایجاد لینک در مورد تبدیل ها است
  • جذب مردم به خواندن ایمیل ساختمان پیوند شما بهینه سازی برای تبدیل ها است

SEO و تجزیه و تحلیل تبدیل

  • نوشتن برچسب های عنوان و توضیحات متا به طوری که افراد بتوانند روی سایت شما کلیک کنند ، مربوط به تبدیل ها است
  • متقاعد کردن به افرادی که برای کلیک روی پیوند وابسته شما نیاز دارند بحث در مورد تبدیل است.
  • این باعث می شود مردم به سایت شما اعتماد کنند ، این مربوط به تبدیل ها است

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

SEO و بازاریابی بحثی در مورد Conversions است

تقریباً هر بحثی در مورد سئو و رتبه بندی باید در بعضی مقاطع در متن تبدیل قرار بگیرد.
شما نمی توانید کسی را متقاعد کنید که به سایت شما لینک دهد بدون اینکه آنها را متقاعد کند:

  • سایت شما مفید است
  • سایت شما قابل اعتماد است
  • سایت شما مفید است

این همه مربوط به تبدیل ها است

موفقیت آنلاین گفتگو درباره Conversions است

هر طرح بازاریابی در واقع بحثی در مورد تبدیل است ، با شروع محتوا.

  1. محتوا منجر به پیوندها می شود
    محتوا خوانندگان را که از آن پس به محتوا پیوند می دهند و دیگران راجع به آن می گوید ، لذت می برد.
  2. پیوندها منجر به رتبه بندی می شوند
    پیوندهای حاصل از اشتیاق در مورد محتوای شما باعث می شوند گوگل سایت را بالاتر ببرد.
  3. رتبه بندی منجر به بازدید کنندگان سایت می شود
    رتبه بندی منجر به بازدید کنندگان سایت می شود که اکنون باید به لینک تبدیل شوند ، به دوستان خود بگویند یا بخواهند خرید کنند.
  4. بازدید کنندگان سایت را تبدیل کنید
    تبدیل بازدید کنندگان در مورد اعتماد و متقاعد کردن آنها محصول یا محتوای شما مشکل آنها است
  5. درآمد بیشتر
    دانستن اینکه آنها به یک محصول احتیاج دارند ، منجر به کلیک تبلیغات و فروش می شود
مقاله پیشنهادی  Metric جدید YouTube به خالقان نشان می دهد که چقدر پول می گیرند

هر مرحله از راه بحث در مورد تبدیل است.

  • دکمه خرید شما کدام رنگ است؟
  • در صفحه وب خود چند کلمه استفاده می کنید؟
  • چه تصاویری را برای نمایش در صفحه وب خود انتخاب می کنید؟

اینها سؤالات مهمی هستند که نیاز به پاسخگویی دارند.

تصاویر به نرخ تبدیل کمک می کنند

به عنوان مثال ، تصویر شما می تواند به بازدید کننده سایت شما تصویر ذهنی از موفقیت آنها در استفاده از محصول شما ، چقدر محبوبیت آنها ، چگونگی داشتن یک فرد بهتر یا شادتر بدهد.

تصویر در صفحه وب شما می تواند نشان دهنده آن شخص باشد. اگر مشتری معمولی شما زن جوانی است ، پس گرفتن تصویر از زن جوان مناسب است.

اگر خریدار معمولی شما مرد خارج از منزل است ، از یک فرد شاد در فضای باز در قله ای که از دیدن منظره یا گرفتن یک ماهی یا کمپینگ لذت می برد استفاده کنید.

تصاویر روشی قدرتمند برای برقراری ارتباط این پیام است که بازدید کننده سایت از محصول شما راضی خواهد بود. این راهی است که به آنها امکان می دهد خود را با استفاده از محصول ببینند و هر آنچه را که می خواهند با محصول یا خدمات شما بدست آورند را تجربه می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

از تصاویر هرگز نباید برای تزئین یک صفحه استفاده شود. تصاویر را باید از منظر چگونگی کمک به تبدیل بازدید کننده سایت به خریدار در نظر گرفت.

اعتماد در مورد چطور؟

در صورت عدم اعتماد سایت شما هیچ کس از سایت شما خریداری نخواهد کرد یا روی پیوند وابسته کلیک خواهد کرد. همین بحث در مورد تبدیل ها است. جلب اعتماد مردم به سایت شما مربوط به تبدیل آنها از یک سایت بازدید کننده سایت شکاک به بازدید کننده سایت قابل اعتماد است ، بازدید کننده ای که نه تنها به سایت شما اعتماد دارد بلکه در واقع آن را به دوستان و خانواده توصیه می کند.

مقاله پیشنهادی  فیس بوک به ایجاد شفافیت در تبلیغات داخلی ادامه می دهد

اعتماد سازی می تواند به خودی خود اتفاق بیفتد.

اما اگر آن را مهندسی کنید بیشتر اتفاق می افتد.

تبدیل کسی از بدبین به یک بازدید کننده سایت معتبر شامل نشان دادن این موضوع می شود که شما مانند آنها هستید (تصاویر) ، که سازمان شما دارای همان ارزش ها است ، به سازمانهایی که از آنها پشتیبانی می کنند اهدا می کند ، با سازمان هایی که با آنها آشنا هستند همراه است و حتی توصیه هایی را از همسالان ارائه می دهد. .

همه اینها معمولاً به عنوان “اعتماد سازی ساختمان” مورد بحث قرار می گیرد ، اما واقعاً مربوط به تبدیل ها است ، که یک فرد شکاک را به یک مؤمن تبدیل می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

چگونه به یک مشاور برای مشتری تبدیل شدم

یک شرکت کوچک که هرگز نشنیده ام با من تماس بگیرد. در بازدید از صفحه اصلی آنها ، بنری را دیدم که می گوید چیزی شبیه به “به بیش از 300 مورد از Fortune 500” اعتماد کرده اید و واکنش سریع من این بود که آنها را جدی بگیرم.

آنها مرا تبدیل کردند.

این یک مکالمه در مورد تبدیل است.

سایت خود را از دیدگاه تبدیل بررسی کنید

بنابراین دفعه دیگر که می خواهید بفهمید که چرا صفحه وب کار نمی کند ، قدم بگذارید و از نظر تبدیل فکر کنید. کدام بخش از گفتگوی تبدیل باقی مانده است؟

تقریباً می توانم تضمین کنم که شما شروع به دیدن روش های جدید برای بهبود درآمد خواهید کرد.