آیا می توان Google PageRank را برای رتبه بندی بهتر دستکاری کرد؟

من یک بحث در فیس بوک در مورد دستکاری الگوهای پیوند وب سایت برای تمرکز PageRank به صفحات مهم دیدم. ایده این بود که پیوند دادن به صفحات “بی فایده” هدر رفتن PageRank و کاهش قدرت رتبه بندی وب سایت است.

SEO 101 – معماری سایت

یکی از اساسی ترین درک در مورد نحوه ایجاد وب سایت ، ایجاد یک معماری معنی دار سایت است. این یعنی ایجاد یک منو و ساختار سایت که دسترسی بازدید کننده سایت را به همه صفحات مهم یک وب سایت آسان می کند.

این SEO سطح تازه ای است اما خوب است.

صفحه مجسمه سازی

استراتژی جلوگیری از جاری شدن PageRank به سمت “صفحات بی فایده” ، PageRank Sculpting نام دارد.

درک من درباره مجسمه سازی PageRank این است که این چیزی است که مردم در اواسط سال 2000 در تالارهای گفتگوی SEO درباره آن صحبت می کردند و بعداً در وب سایت موز به دنیای گسترده تر معروف شدند.

در سال 2009 ، مهندس گوگل مت کاتس اظهار داشت كه گوگل از پیوندهای ناموجود به عنوان بخشی از محاسبه میزان ارسال پی پی آر به صفحات دیگر استفاده می كند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

بنابراین اگر یک صفحه ده پیوند دارد و یکی از آنها نامحدود است ، جریان PageRank به نه پیوند عادی به گونه ای است که انگار ده پیوند در صفحه وجود دارد ، فارغ از اینکه یکی از آن پیوندها نادیده گرفته شده باشد.

مقاله پیشنهادی  25 نمونه خلاق صفحات درباره ما

این بدان معنی است که هیچ مزیتی برای مجسمه سازی PageRank با استفاده از لینک nofollow برای این عمل ندارد.

مربوط: Google PageRank ، ساده شده: راهنمایی برای مبتدیان SEO

روش پیوندهای پنهان

روش دیگر برای دستیابی به هدف مجسمه سازی PageRank مخفی کردن لینک ها از Google است. یعنی نشان دادن یک صفحه به Google و صفحه دیگر به کاربران.

این به اصطلاح cloaking است و ممکن است منجر به بروز مشکلات شود. آنچه به گفته مارتین اسپلیت ، گوگل ، شرارت را بدتر می کند ، نتیجه اصلی فریب بازدید کننده سایت است که از طریق Google کلیک می کند.

براساس این تعریف ، پس پرده برای مجسمه سازی PR هرزنامه نیست.

اما … نظر من این است که من با تکه کردن موهای خود در مورد آنچه یک گوگلر گفت ، تردید می کنم تکه ها را در رتبه بندی یک سایت رتبه بندی خوب قرار دهم.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

هیچ کس نمی تواند واقعاً بگوید که در چه نقطه ای از خط عبور کردند تا اینکه خط خط عبور کرد و سایت برای عبور از آن ممنوع است.

و البته همیشه همیشه وجود دارد که یک نفر که ظاهر می شود بگوید که آنها همین کار را کردند و با آن فاصله گرفتند.

من این را فهمیدم که خوب است حداکثر عملکرد را از یک سایت فشرده کنید. اما معماری خوب سایت ، سئو 101 ، بازیکنان شما را در زمین و در فاصله ای نزدیک با هدف قرار می دهد.

مقاله پیشنهادی  Google بهترین تمرینات هرس محتوا را توضیح می دهد

از آنجا به هدف های رسیدن به هدف شما بستگی دارد.

این کار دروازه بان یا صفحه اصلی نیست که هدف را به ثمر برساند.

خوب است که به صفحات ما پیوند دهید. خوب است برای ارتباط با صفحه ما (در صورت داشتن) پیوند برقرار کنید.

فرقی نمی کند که PageRank به آن صفحات جریان یابد زیرا این رتبه بندی مربوط به صفحات وب است. مسئولیت صفحه اصلی این نیست که صفحه را رتبه بندی کند.

ما قبلاً توانسته بودیم ببینیم که PageRank چقدر از صفحه به صفحه دیگر با نوار ابزار Google جریان می یابد ، بنابراین شاید برای شخصی مانند خودم راحت تر آن را تجسم یا مفهوم سازی کند؟ در اصل فقط از صفحه اصلی شروع می شود و سپس از یک لینک از لینک به سایت پیوند می یابد (در مقیاس کلی که توسط Google به ما نشان داده شده است).

به جز صفحات داخلی که به پیوندها دسترسی دارند.

صفحات داخلی که به پیوندها دست می یابند ، PageRank بالاتر از سایر صفحات دارند.

اما ایده صفحه اصلی بودن مادر بودن تمام صفحات وب در زیر آن ، با تمام صفحات زیر که در صفحه آن وجود دارد ، حاوی صفحه PageRank برای تغذیه PageRank قدیمی است.

هر صفحه ای که دارای اهمیت باشد باید پیوندهایی را از خارج از سایت جذب کند و مانند یک فرد بالغ که پدر و مادر خود را به خانه می گذارد و خود را تغذیه می کند ، روی دو پای خود بایستد.

مقاله پیشنهادی  Google در مدت زمان طولانی برای رتبه بندی آدرس اینترنتی جدید پس از 301 تغییر مسیر ، Google را جستجو می کند

هر صفحه ای که مهم باشد خودش را تغذیه می کند و به تنهایی می ایستد.

این ایده که هر صفحه به صفحه اصلی پیوندها وابسته است ، منسوخ شده است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

از این ایده ناشی می شود که پیوندها باید به صفحه اصلی اشاره کرده و به صفحات داخلی بپیوندند. این دیگر کار نمی کند.

نگرانی در مورد چگونگی جریان PageRank به صفحه تماس شما مانند پاره کردن صندلی های عقب اتومبیل شما به منظور سبک تر شدن آن و صرفه جویی در مصرف پنج سنت در مایلی بنزین است.

کل ایده در مورد دستکاری PageRank یازده سال پیش در سال 2009 حل شد.

آنچه باید وارد شود ، مهمترین آنها این است که صفحات وب که تمایل به جذب لینک دارند ، صفحات وب هستند که رتبه بندی می شوند.

نگرانی در مورد چگونگی جریان PageRank یک اتلاف وقت است که می تواند به صرف هزینه بهتر در ایجاد یا ترویج صفحات وب باشد.

مت کاتس در سال 2009 ایده ای را برای دستکاری پیج رنک به وجود آورد. هیچ کس نباید در مورد این ایده پرش به بالا و پایین کند انگار این یک چیز جدید در سال 2020 است.

مربوط: Google: محتوای متفاوت برای Googlebot و کاربران می توانند خوب باشند