آیا می توان خودزیرشی را خرابکاری کرد؟

وقتی ایمیل خود را از مجله Angel of موتور جستجو دریافت کردم و یادآوری کردم که این ستون را بنویسم ، احساس وحشت کردم.

من می دانستم که می خواهم به محض در دسترس قرار دادن یک ستون جمعه Focus بنویسم ، اما من هنوز هم با زندگی به این شهرتی که خودم در جامعه جستجو برای خودم ایجاد کردم ، تلاش می کنم.

همین که این افکار از ذهن من عبور کردند ، فهمیدم که واقعاً چنین کردم نیاز برای نوشتن ستون امروز – در روزی که روز سلامت روحی خوبی ندارم.

می بینید ، به رغم COVID-19 ، همه چیز برای من جمع می شود.

من در حال اتمام سفر 12 هفته ای خود در Noom هستم (برنامه ای که از درمان رفتاری شناختی برای کمک به شما در فکر کردن در مورد غذا متفاوت است) استفاده می کنم ، ششمین روز از یک چالش تناسب اندام 21 روزه هستم (یک تمرین هر روز به مدت سه هفته) و من شنبه گذشته پرداخت نهایی بدهی کارت اعتباری خود را پرداخت کردم.

اما من این کار را قبلاً انجام داده ام.

جنون را تمام کردم، یکی از سخت ترین برنامه های تمرین در خانه ، و 10 اینچ از دست داد. من Whole30 را دو بار انجام داده ام.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

من وام های دانشجویی و بدهی کارت اعتباری ام (اولین بار) را در سال 2015 پرداخت کردم.

و اکنون که دوباره به قله رسیده ام ، امروز با روحیه ای وحشتناک از خواب بیدار شدم.

مقیاس من گفت: من از آخرین باری که وزن کردم ، پوند را از دست دادم ، اما به طرز عجیبی تغییر خلق و خوی من را آغاز کرد.

همانطور که مجله ها را در CVS مرور می کردم ، به من ضربه زد: حالم بد بود زیرا من قصد دارم دوباره با خودم خوشحال شوم.

من در راه رسیدن به عادت های سالم و به پایان رساندن اهدافی هستم که اکنون سالها در لیست قطعنامه های تولد خودم قرار داشته ام.

مقاله پیشنهادی  توییتر شروع به اجازه دادن به توئیت ها در پیشبرد کاربران می کند

وقتی اوضاع خوب شود ، می خواهم به درون سوراخ خود بازگردم.

من خیلی عادت کرده ام که خودم را بخاطر بدهی بودن ، داشتن چند پوند اضافی ، کار کردن به طرز پراکنده ای که انجام می دهم متنفرم ، به این ترتیب که در جایی باشم که آن احساسات دیگر به من خدمت نمی کنند ، صادقانه وحشتناک هستند.

وقتی قبلاً در قله بوده ام ، خودم خرابکاری کرده ام. من بیش از حد غذاهایی را می خورم که دل درد و سردردهای ناخوشایندی به من می دهند ، متوقف نمی شوم تا دوستانم را نوشت و ساعت ها تلویزیون زباله را تماشا می کنم.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

از آنجا که من عادت کرده ام که حقیقت خودم نباشم ، راحت هستم.

حداقل من این احساس را می دانم.

هیچ مشکلی و چالشی در جاده ها به همراه نخواهد داشت. من عادت داشتم از خودم ناامید شوم.

چی میکند تعجب من در تمام سالهای خرابکاری من است دارند موفق به انجام کارهای زیادی شد.

من هشت سال کار خودم را تمام وقت اداره کردم. من به شروع یک پادکست ، سری وبینار و همایش به عنوان سردبیر اجرایی ژورنال موتور جستجو کمک کردم. من اکنون در یک کار تمام وقت هستم که واقعاً دوستش دارم.

با این حال ، در پس زمینه ، من با این احساس احساس می کنم که هرگز واقعاً به اندازه همه فکر نمی کنم که هستم بسیار جذاب هستم.

آیا می توانیم به نفس خود پایان دهیم؟

من معتقدم که این شجاعت باعث می شود در مقابل خودمان آسیب پذیر باشیم.

همین حالا یک یادداشت وجود دارد که می گوید: “آه ، همه گیر جهانی وجود دارد؟ من می خواهم یاد بگیرم که چگونه پخت نان را به جای یادگیری درست با افکار و احساسات خودم یاد بگیرم. “

مقاله پیشنهادی  چگونه Google با پیوندهای برهنه برخورد می کند

این M.O. من بوده است برای سالهای زیادی

برای جلوگیری از احساس ناکافی ، چه چیزی می توانم با خودم فاصله بگیرم؟

من مشکلات خودم را ایجاد می کنم و آنها را حفظ می کنم تا اطمینان حاصل کنم که برخی از آنها را دارم.

اگر بحران نداشتم ، چگونه می دانستم با چه چیزی دست و پنجه نرم می کنم؟

من نمی توانم کنترل آنچه اتفاقات بد برای من اتفاق می افتد را کنترل کنم.

اما همانطور که همه ما می دانیم ، شما نمی توانید زندگی را کنترل کنید.

عمه بزرگم چند سال پیش به سرطان مبتلا شد و من همراه او به شیمی درمانی رفتم.

من از رفتنش متنفر بودم چون این مرگ او بود که 1-2 روز در هفته مرا به صورت مستقیم خیره کرد. اما من رفتم چون می دانستم وقتی او از بین رفته است ، پشیمان می شوم که با او نیستم.

تمایل من به خرابکاری در خود باعث می شود که من بخواهم دوید و پنهان کنم سر من را در ماسه سنگ دفن کنید بنابراین مجبور نیستم کارهای سخت انجام دهم ، مثل تماشای خاله ام در اثر سرطان.

در طی چند سال گذشته من در درمان ، دارو و بسیاری از خواندنها ، می دانم تنها راه مقابله با خود خرابکاری ، انجام سه کار است:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

  • آن را بیرون بیاورید. از مخفی کردن آن دست بردارید. با احساسات خود بنشینید.
  • با مشکلاتی که فرار می کنید ، روبرو شوید که عمیق تر از مشکلات سطحی هستند که خودتان ایجاد می کنید.
  • کمک بخواهید. به درمانگر ، دوستان و خانواده خود بگویید که چه احساسی دارید. بگذارید آنها برای شما در آنجا باشند.

پیشرفت به همان سرعتی که می خواهید اتفاق نمی افتد ، معمولاً به این دلیل است که ناخودآگاه شما در هر مرحله از راه با شما می جنگد. اما تمایل شما برای دوست داشتن خود باید قوی تر از میل به احساس راحتی در شرایط وحشتناک باشد.

چیزهایی که به من کمک کرده اند از آگاه بودن از زندگی خودم آگاه شوم

در حالی که من هنوز در حال تلاش هستم ، یک تلاش هماهنگ برای گذر از این موانع و الگوهای انجام داده ام.

در اینجا چند منبع وجود دارد که صادقانه به من کمک کرده اند.

کتابها

  • “رها کردن”
  • “روح بی روح”
  • “وابسته به قانون دیگر نه” (وابستگی متقابل همیشه در مورد روابط عاشقانه نیست)
  • “مانیفست انگیزه”
  • “بدون نام”

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

ابزارهای سلامت جسمی و روحی

  • درمان حضوری.
  • متن / برنامه درمانی در TalkSpace (یا BetterHelp).
  • با ورزش بسیار سخت ، فضای مغزی ندارم که به هر چیز دیگری فکر کنم. من از تمرینات در خانه مانند پارکینگ خیابانی ، FitnessBlender ، Insanity ، 21 روز رفع ، P90X3 و Focus T25 لذت می برم.
  • 1 برنامه روزانه دوم.
  • ظهر
  • سفر
  • مراقبت کایروپراکتیک و فیزیوتراپی برای درد مزمن من به دلیل استرس.
  • ماساژ منظم.
  • ماساژ مبهم بر روی عضلات مزمن محکم.
  • گوا شاا

من نمی توانم اینجا بنشینم و به شما بگویم خوب است ، شما از آن گذشته خواهید شد. من حتی نمی دانم که از آن گذشته ام.

اما آنچه من می دانم این است که مراقبت از خود به معنای حمام گرم یا نقاشی ناخن های شما نیست.

این رویارویی با تقابل با الگوهای حفظ خود که در گذشته آموخته اید ، دیگر به شما خدمت نمی کنند و نمی دانید چه چیزی روح شما را خوشحال می کند.

این ممکن است هرگز ازدواج نکند ، به کشور دیگری بروید یا شغلی را که دوست دارید ترک کنید.

خود مراقبتی واقعی احترام به شخصی است که می دانید می توانید تبدیل شوید.

منابع بیشتر:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: پائولو بابیتا