آیا شما شارژ کافی دارید؟ راهنمای سریع قیمت بازاریابی دیجیتال

تقاضا برای خدمات بازاریابی دیجیتال هرگز قوی تر نبوده است.

در عین حال ، رقابت برای فروش آن خدمات هرگز بیشتر نبوده است.

بهترین روش برای فروش خدمات خود در چنین محیطی بسیار رقابتی چیست؟

تعیین قیمت می تواند دشوار باشد ، به خصوص اگر تازه کار را شروع کنید.

برای بسیاری از آنها دشوار است که تعیین کنند “مشتری برای من چقدر ارزش خواهد داشت؟” یا “خدمات من واقعاً ارزش دارد؟”

شما نمی خواهید قیمت های خود را به طور غیر منطقی بالا تعیین کنید ، اما در عین حال نمی خواهید پول را روی میز بگذارید.

در نهایت ، قیمت های شما باید براساس خدماتی که ارائه می دهید ، ارزش بازار آن سرویس ها و از همه مهمتر ، آنچه مشتری ها و چشم انداز ها حاضر به پرداخت آن هستند ، باشد.

با گذشت زمان ، می توانید مجموعه ای از داستان های موفقیت و همچنین حرفه ای با ارزش مالی را ایجاد کنید.

تعدادی روش برای قیمت گذاری خدمات بازاریابی دیجیتال وجود دارد که محبوب ترین آنها در زیر توضیح داده شده است.

آیا شما شارژ کافی دارید؟ راهنمای سریع قیمت های دیجیتال مارکتینگ

بسته بندی قیمت گذاری

بسیاری از بازاریاب های دیجیتال انتخابی از “بسته ها” را ارائه می دهند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به مشتریان امکان انتخاب و انتخاب از خدمات موجود داده می شود.

قیمت گذاری بسته بندی شده هم برای ارائه دهنده و هم برای مشتریان مناسب است و شفافیت در مورد تحویل ها را فراهم می کند.

مشتری ها می توانند بسته ای را انتخاب کنند که متناسب با نیاز و بودجه آنها باشد.

اگر قیمت بسته بندی را ارائه می دهید ، حتما دانش و تجربه لازم را برای انجام تمام کارهایی که انجام می دهید ، داشته باشید.

اکثر بسته ها پس از رویکرد بسته نرم افزاری “خوب ، بهتر ، بهتر” الگوی شده اند.

سود اضافی این نوع قیمت گذاری این است که چشم اندازهای قبلی را واجد شرایط می کند.

خریداران بالقوه هزینه خدمات را به صورت مقدماتی می دانند.

مقاله پیشنهادی  Google Ads گزارشات جستجوی جستجو و به روزرسانی های سپتامبر را محدود می کند [PODCAST]

قیمت گذاری عمومی

به جای گزینه های بسته بندی ، ممکن است تصمیم بگیرد که بهتر است خدمات را به صورت جداگانه قیمت گذاری کنید.

از این طریق ، چشم اندازها می توانند دقیقاً آنچه را که می خواهند یا نیاز دارند انتخاب و انتخاب کنند.

مدل قیمت گذاری عمومی مخصوصاً برای افرادی که مایل نیستند با پر کردن فرم تماس ، فقط برای دریافت اطلاعات قیمت گذاری ، حریم خصوصی را قربانی کنند ، جذاب است.

قیمت نقل قول ماشین حساب

این گزینه در واقع یک مدل Hybrid of Package و Public است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

فقط برای هر سرویس قیمت قیمتی تعیین کنید ، سپس مشتریان می توانند با استفاده از ماشین حساب بسته های خود را بسازند.

قیمت = (انتخاب سرویس + خدمات اضافی) * مقدار

این روش به چشم اندازها امکان می دهد دقیقاً آنچه را که می خواهند با بودجه ای که راحت می خواهند خریداری کنند.

این همچنین به مشتریان امکان می دهد بدون نیاز به ایمیل یا تماس با شما ، یک نقل قول سفارشی دریافت کنند.

تعدادی افزونه ، ابزارک و اسکریپت به صورت آنلاین در دسترس هستند که اجرای آن نسبتاً آسان است.

قیمت گذاری ساعتی

قیمت گذاری ساعتی می تواند مشکل باشد.

تخمین زمان لازم برای انجام یک کار معین اغلب دشوار است.

ممکن است شرکت های نوپا و مشتریانی که بودجه کمتری دارند از قیمت گذاری ساعت خودداری کنند زیرا آنها نمی خواهند شگفت زده شوند و با یک لایحه سنگین که نمی توانند آن را تحمل کنند به پایان رسید.

گفته می شود ، مشتری های کوچکتر با نیازهای حداقل و قابل پیش بینی ممکن است رویکرد ساعتی را ترجیح دهند.

حساب های سطح شرکت با بودجه های بزرگتر و وب سایت های پیچیده انتظار دارند که تا ساعت پرداخت کنند.

آنها درک می کنند که مسائل غیرقابل پیش بینی ، نیاز به منابع اضافی دارند ، انتظار می رود.

مقاله پیشنهادی  8 کاری که فروشندگان آمازون برای آمادگی در فروش Q4 باید انجام دهند

مانند هر سرویس ، قیمت فضای گسترده ای در فضای بازاریابی دیجیتال وجود دارد.

برای ، می توانید انتظار داشته باشید 100 – 150 دلار در هر ساعت بپردازید.

نرخ سود برای تولید کنندگان محتوا از 16 تا 100 دلار در ساعت است.

پروژه هایی که خواستار سطح بالاتری از اقتدار یا تخصص هستند ، ممکن است هزینه بیشتری بپردازند.

بازاریابی ویدیویی رونق بزرگی را تجربه کرده است که مشاغل بیشتری در آن شرکت می کنند.

هزینه تولید فیلم به طور معمول در هر ساعت از 19 تا 100 دلار در ساعت انجام می شود. بازاریاب های ویدئویی که کارهای پیچیده ای انجام می دهند ، می توانند درآمد بیشتری کسب کنند و صدها دلار در ساعت بدست آورند.

بازاریابان دیجیتال هوشمند با قراردادهای ساعتی بسیار مراقب هستند. آنها غالباً چقدر زمان لازم را برای اتمام یک پروژه می گیرند.

این امر در صورت اتمام شغل بیشتر از زمان انتظار ، از آنها در مقابل از دست دادن پول محافظت می کند. به این گفته ، بیش از حد فراتر نروید و یا رقابتی نباشید.

هزینه های تخت / قیمت گذاری مبتنی بر پروژه

برخی از پروژه های سئو ، مانند بهبود مجازات گوگل ، یک مرحله هستند.

پروژه های دیگر مانند تحقیقات کلمات کلیدی ، ممیزی های فنی و ممیزی های محتوا مهم هستند ، اما هر ماه لازم نیست.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این دسته از کارهایی هستند که نامزدهای کاملی برای قیمت گذاری با هزینه مسطح هستند.

تبلیغات مناسب با پرداخت هزینه نیز مناسب است.

اگر مشتری شما را برای PPC استخدام کند ، می توانید انتظار داشته باشید در هر ماه از 500 تا 5000 دلار در ماه با هزینه های تخت (مدیریت) درآمد کسب کنید.

بسته به نحوه ساخت این معامله ، ممکن است بتوانید 15 تا 30٪ هزینه تبلیغات را نیز مذاکره کنید.

یک کمپین SEO به طور متوسط ​​2500 تا 5000 دلار در ماه در U ، S اجرا می شود.

مقاله پیشنهادی  4 راه برای تطبیق استراتژی دیجیتال خود

وب سایت های بزرگتر هزینه بیشتری را خرج می کنند. برخی از آنها ماهانه 25000 تا 50،000 دلار پرداخت می کنند.

تولید محتوا اغلب توسط پروژه قیمت می شود (نرخ مسطح).

مطابق با جیسون مک بریدبا شروع نویسندگان مستقل می توانید انتظار داشته باشید که از 25 دلار در هر پست اصلی 350-500 کلمه وبلاگ تا 140 دلار برای یک صفحه فروش کلمه 500-1000 سود کسب کنید.

محتواهایی که کاملاً مبتنی بر متن نیستند ممکن است دستورات بیشتری را صادر کنند.

به عنوان مثال ، طراحی گرافیکی می تواند یک لایه اضافی از پیچیدگی را اضافه کند که فقط با تحقیق در مورد یک موضوع و نوشتن در مورد آن همراه نیست.

کاغذ سفید و بازاریابی فنی نیز نیاز به مهارت های خاصی دارد و سازندگان محتوا اغلب می توانند هزینه بیشتری را برای این افراد بپردازند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

قیمت هزینه تخت برای پروژه های بازاریابی ویدیویی با توجه به وسعت کار تعیین می شود.

برخی از مشتری ها آماده پرداخت 50،000 دلار به بالا برای خدمات بازاریابی ویدیویی هستند. برخی دیگر بودجه ندارند و جستجوی خود را در Fiverr آغاز می کنند.

پروژه های هزینه تخت عالی می توانند عالی باشند ، اما اگر شما چقدر زمان ، تلاش و منابع لازم را دست کم بگیرید ، مشکلاتی بوجود می آیند.

اگر پروژه شما 20 ساعت بیشتر از آنچه که در توافق خود تصریح کردید به پایان برسد ، حاشیه سود شما به شدت ضربه می زند.

به یاد داشته باشید ، اگر پول درآمدی ندارید ، این یک تجارت نیست – این یک سرگرمی است.

نتیجه

بهتر است قبل از تعیین بودجه ارزیابی انجام شود.

اغلب اوقات ، مشتری های آینده واقعاً نمی دانند که به چه چیزهایی نیاز دارند.

مشاوره به شما کمک می کند تا آنها را در مسیر درست تصمیم گیری آگاهانه قرار دهید.

منابع بیشتر:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر


اعتبار تصویر

اعتبار تصویر در پست: RedMaiden / Pixabay