آیا شرکت شما به سطح سئو سازمانی رسیده است؟ چگونه بدانیم

وقتی صحبت از SEO برای شرکتهای سازمانی و مشاغل داخلی می شود ، یک متخصص SEO می تواند احساس ناراحتی از مجموعه کلمات کلیدی در حال بهینه سازی آنها و هزاران برداشت از آنها ببیند.

هنگامی که من از آژانس به منزل حرکت کردم ، این احساس دست اول را تجربه کردم.

با پیشرفت در کار خود ، با هر بار رفتن به یک شرکت بزرگتر ، می دیدم که تعداد و پیچیدگی سایت هایی که با آنها سر و کار داشتم ، رشد می کنند.

عکس از یک سایت کوچک که من به عنوان یک پروژه جانبی مدیریت می کنم.

چگونه می دانید وقتی از SEO شرکت های حقوقی کار کرده اید که به دلیل صدمه شخصی به رتبه بندی کمک می کنند ، یا زنجیره ای از رستوران هایی که با حضور محلی خود به کمک نیاز دارند ، برای شرکت های سازمانی می توانند؟

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

واقعیت این است که من تصور نمی کردم چه چیزی ممکن است و چگونه سایتهای پیچیده شرکت می توانند بدست آورند.

کار بر روی سئو برای مشاغل متوسط ​​با چند صد تا چند هزار کارمند همچنان با تیمی از نویسندگان که می توانند محتوای منحصر به فرد و مهندسانی ایجاد کنند که با دقت هر کاربر را با استفاده از طرح های چشم نواز طراحی می کنند ، قابل کنترل است.

هر صفحه را می توان در ابزاری مانند Moz یا SEMrush کنترل کرد و به سرعت تنظیم کرد تا در هر زمان لازم موقعیت را بالا برد.

یک SEO ممکن است یک میلیون یا چند میلیون داده نمایش را برای مدت 3 ماه در GSC مشاهده کند.

مقاله پیشنهادی  آنچه که آزمایش های بتا فیس بوک به ما می گویند

محتوا را می توان با یک اسکریپتی تنظیم کرد که کپی را اضافه می کند یا به طور منطقی پیوندهای متقابل را به صفحات مربوطه که می تواند ارزشمند تلقی شود ، تنظیم می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

در حالی که برای شرکت هایی با این اندازه کار می کردم ، واقعاً احساس می کردم در زمان های بزرگی هستم.

شرکت هایی که دارای 24 میلیون صفحه محور پایگاه داده در فهرست گوگل ، میلیون ها کلمه کلیدی برای ردیابی و میلیون ها کاربر از ترافیک جستجوی ارگانیک هستند.

با این حال ، با وجود میلیون ها صفحه داده محور برای SEO که میلیون ها کاربر را به سمت خود سوق داده است ، من نمی دانستم که با پیشرفت شغلی در چه راهی هستم.

هنگامی که یک SEO وارد GSC می شود برای دیدن میلیاردها برداشت و مکالمه شامل “Pull Request” ، “Ruby on Jekyll” یا “node.js” ، این وقتی است که بدانند آنها به SEO SEO دست پیدا کرده اند.

تصدی میلیاردها تأثیرگذاری SEO در کنسول جستجوی Google اعداد کمی تغییر یافته از یک صفحه نمایشی کنسول جستجوی Google که منعکس کننده حجمی است که با آنها در SEO SEO کار کرده ام.

واقعاً سئو کارآفرینی چیست؟

SEO سازمانی فقط به حجم گسترده در تعداد نمایش و کلیک ها یا سیستم های پیچیده ای که صفحات را ایجاد می کنند نیست ، بلکه مربوط به کار در یک سازمان بزرگ است که اولویت ها را تعیین کرده است.

سئو سازمانی درمورد خرید سئو از طرفهای ذینفع و شخصیت های مختلف مختلف در یک سازمان است.

مقاله پیشنهادی  نحوه استفاده از GitHub برای سئو سازمانی

SEO برای شرکت در حال کار با مهندسان است تا بفهمد چرا شما برای تغییر کد آنها درخواست می کنید یا عناصر اضافی را پیاده سازی می کنید.

این در مورد درک سطح تأثیر از میزان تلاش با تعیین اهداف برای کوچکترین (یا پیچیده ترین) تغییرات است.

SEO در یک سازمان سازمانی در مورد آزمایش نظریه ها و ایده ها و استفاده از آن آموخته ها برای ایجاد تأثیر بیشتر بر تجارت است.

SEO برای شرکتهای سرمایه گذاری

دانستن تفاوت های ظریف در مورد آنچه برای مدیریت سایتی نیاز است که چنین تأثیرات بالایی را ایجاد می کند می تواند بسیار زیاد باشد ، اما قابل کنترل است.

این که آیا SEO یک همکاری شخصی در سازمان است یا تیمی از SEO وجود دارد ، بهتر است آن را به چهار قسمت تقسیم کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

من این را با جزئیات بیشتر در مقاله 4 ستون موفقیت سازمانی جستجوگرها توضیح می دهم ، که در اصل خلاصه می شود:

کاهش سئو: مدیریت خطا و SEO فنی

با استفاده از ابزاری مانند Botify برای خزیدن میلیون ها صفحه ایجاد شده توسط سایت و شناسایی هرگونه مسئله ای که نیاز به برطرف شدن دارد.

علاوه بر این ، فرصت ها را از داده های ساخت یافته ، AMP و سایر راهبردهای فنی SEO که قابل اجرا هستند درک کنید.

تجزیه و تحلیل / گزارش سئو: محاسبه فرضیات و گزارش موفقیت ها

در سطح سئو سازمانی ، تجارت انتظار می رود گزارش عملکرد کلیدی را ارائه دهد.

توانایی محاسبه اهداف حاصل از کار سئو و گزارش در مورد این موفقیتها بسیار مهم و مهارت خاص خود است.

مقاله پیشنهادی  تمام آنچه نیاز است بدانید

مدیریت پروژه SEO: تعیین رشد و مدیریت پروژه ها برای سئو

همیشه فرصتی برای رشد سئو وجود خواهد داشت و نیاز به داشتن سئو به عنوان یک محصول یا کار به عنوان مدیر پروژه برای هدایت ابتکار عمل منجر به رشد سئو برای تجارت خواهد شد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

ساختمان روابط: SEO قهرمان برای ذینفعان و تیم های دیگر

90٪ موفقیت سئو برای انجام کار به تیمهای دیگر متکی است.

خرید از ذینفعان کلیدی و سئوی قهرمان به کسب و کار مهارتی است که همه سئو آن را در اختیار ندارد ، اما کسانی که می توانند واقعاً از این مزایا استفاده کنند.

بسته بندی کردن

بیشتر سازمان های سازمانی انتظار دارند تیم هایشان استراتژی برنامه ریزی شده را با اهداف تعیین شده برای سال مالی برنامه ریزی کنند.

یک متخصص حرفه ای سئو باید بتواند قدم به عقب بگذارد و به تصویر بزرگتر نگاه کند.

با استفاده از چهار جنبه اصلی سئو ، یک استراتژی برای سال (یا طولانی تر) به راحتی قابل اجرا است.

درک اینکه چه کار فنی مورد نیاز است ، شناسایی SEO پروژه هایی که می خواهد با آنها مقابله کند و توانایی ارائه گزارش در مورد آنها استراتژی را به همراه دارد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

من شخصاً دوست دارم استراتژی هایی برای ایجاد روابط در قالب آموزش با اهداف خرید عمومی از تیم های خاص اضافه کنم.

این می تواند در پروژه های جدید یا برخی کارهای فنی SEO منعکس شود که رشد را به عنوان شاخص های اصلی عملکرد (KPI) نشان می دهد.

در پایان ، این همه در یک رویکرد جامع برای SEO قرار می گیرند که در رشد کلی به سمت میلیاردها برداشت از کسب و کار منعکس می شود.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، آگوست 2020