آیا سایت های مشتریان شما برای سیگنال رتبه بندی جدید Google آماده هستند؟

گوگل در اواخر ماه مه اعلام کرد که حدوداً در سال 2021 ، سه سیگنال جستجوی جدید را به مخلوط اضافه می کند تا بتواند در امتیاز کلی صفحه یک وب سایت و بنابراین ، صفحات نتایج موتور جستجوی کلی وب (SERP) قابل مشاهده باشد.

با شروع ماه مه 2021 ، Core Web Vital شروع به ساخت 3/7 سیگنال جستجو می کند که Google برای تصمیم گیری در مورد امتیاز “تجربه صفحه” یک صفحه وب استفاده می کند. وزن واقعی هر سیگنال اعلام نشده است.

برای کمک به مدیران وب برای آماده شدن برای تغییر قریب الوقوع ، Google همچنین یک گزارش اختصاصی “Core Web Vital” در این زمان در Google Search Console ایجاد کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

معیارهای عبارتند از:

در اوایل ماه نوامبر ، Google اعلامیه پیگیری ارائه داد که “زمانی” رسماً مه 2021 خواهد بود.

این یعنی شمارش معکوس آغاز شده است.

در حالی که چندین مقاله عالی وجود دارد که توصیه های SEO را در مورد آنها ارائه می دهد چگونه برای بهینه سازی برای Core Web Vital ، موارد کمی در مورد منتشر شده است چرا – به عنوان مثال ، تأثیر پیش بینی شده Core Web Vital به عنوان یک سیگنال رتبه بندی بر قابلیت مشاهده جستجو خواهد داشت.

اینکه بتوانید هنگام تصمیم گیری در مورد اولویت های اصلی آنها در سه ماهه آینده ، چرا به طور موثر برای جنبه های مثبت سئو بسیار مهم است ، درک و ارتباط برقرار کنید.

همچنین هنگامی که آنها نقشه راه را به ذینفعان مهم ارائه می دهند تا خرید خود را انجام دهند.

در ادامه این مقاله ، من خلاصه می کنم:

  • تأثیر Core Web Vital در سال 2021: آنچه ما می دانیم.
  • چگونه متخصصان فصلی سئو پیش بینی قابلیت مشاهده را تحت تأثیر قرار می دهند.
  • FOX.com چگونه برای این به روزرسانی جدید آماده شده است (و چگونه شما نیز می توانید).
  • مزایای اولویت بندی Core Web Vital Scores در نقشه راه SEO شما برای اواخر سال 2020 / اوایل 2021.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

تأثیر 2021 هسته هسته وب: آنچه ما می دانیم

اگر اولین و / یا دومین اعلامیه Google در مورد Core Web Vital ها را از دست ندهید: Google Search Console اکنون می تواند برای بهبود تجربه کاربر – از جمله بارگذاری ، تعامل و ثبات بصری ، کمی به مدیران وب مناطق خود را نشان دهد.

با شروع ماه مه 2021 ، این Core Web Vital به سیگنال های رتبه بندی مستقیم گوگل تبدیل می شوند.

در حالی که سالهاست که گوگل به اهمیت تجربه کاربری اشاره کرده است ، این دو اعلامیه با قرار دادن قابلیت مشاهده SERP وب سایت ها ، خطرات را افزایش داده است.

ناگفته نماند ، Google صفحات وب دارای Core Web Vital های “ضعیف” را برای چرخ فلک مناسب “Top Stories” فاقد صلاحیت می کند – و شرایط واجد شرایط بودن AMP قبلی خود را حذف می کند.

(متخصصان سئو برای انتشارات خبری ممکن است بخواهند در اینجا توجه ویژه ای داشته باشند.)

Google نوسانات واقعی رتبه بندی را که طرفداران SEO می توانند از این سیگنال قریب الوقوع انتظار داشته باشند اعلام نکرده است (و به نظر من احتمالاً اعلام نخواهد کرد).

با این حال ، تصمیم آنها برای افزودن سیگنال جدید به روش زیر توضیح داده شد:

“هم از طریق مطالعات داخلی و هم از تحقیقات صنعتی ، کاربران نشان می دهند که سایت های دارای صفحه عالی را ترجیح می دهند … تجربیات عالی صفحه مردم را قادر می سازد تا کارهای بیشتری انجام دهند و تعامل عمیق تری داشته باشند. در مقابل ، یک تجربه بد صفحه می تواند مانعی برای شخصی باشد که می تواند اطلاعات ارزشمند یک صفحه را پیدا کند. ” – وبلاگ وبمستران گوگل ، مه 2020

برای دستورالعمل های بیشتر در مورد چگونگی بهینه سازی عملکرد Core Web Vital وب سایت خود ، من بسیار توصیه می کنم که این راهنمای ژورنال موتور جستجو را که توسط Rachel Castello نوشته شده است ، بررسی کنید.

به هر حال ، این پست عمدتا به این دلیل متمرکز است که چرا شما باید اولویت این طرح را بسیار در نقشه راه خود قرار دهید … اما شما باید بدانید که چگونه این کار را انجام دهید.

چگونه متخصصان فصلی سئو پیش بینی قابل مشاهده را تحت تأثیر قرار می دهند

بر اساس نتایج نظرسنجی من در توییتر که در 16 نوامبر گرفته شد ، به نظر می رسد طرفداران SEO در مورد تأثیرگذاری Core Web Vital در رتبه بندی SERP از ماه مه اختلاف نظر دارند و / یا عدم اطمینان.

پاسخ های شرکت کنندگان به طور قابل توجهی متنوع بود ، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

در حالی که 28.4٪ از متخصصان سئو در نظرسنجی با بی دقتی * شانه خالی کردن سایبر * پاسخ دادند ، 16.2٪ از متخصصان سئو در نظرسنجی پاسخ دادند که در حال آماده شدن برای Mobilegeddon بعدی هستند.

پنج ساعت و 352 رأی بعد ، نتایج نهایی نظرسنجی انجام شد.

و به طور واقعی در SEO ، * drumroll * ما در نهایت تصمیم گرفتیم که “این بستگی دارد.”

(به من بگویید من تنها کسی نیستم که این الگوی رفتاری خنده دار پای را دیده ام.)

توییتر نظرسنجی هسته وب وب سایت نظرسنجی توییتر رسمی از 16 نوامبر

شوخی ها را کنار بگذاریم ، نتایج گسترده این نظرسنجی تعجب آور نیست ، زیرا در اینجا به متخصصان سئو هیچ پاسخ مشخصی از طرف Google ارائه نشده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نزدیکترین موردی که من پیدا کرده ام یک پست رمزگذاری شده Reddit از طرف Google’s Gary Illyes است:

“مانند هر موتور جستجوی دیگر ، Google سخت تلاش می کند تا بالاترین کیفیت و مرتبط ترین نتایج را برای س quالات کاربران ارائه دهد … بسیار بعید است که CWV هرگز” به اولیه فاکتور برای ترافیک آلی ”. این بدان معنا نیست که می توانید CWV را نادیده بگیرید. “

من عقیده دارم که نباید این واقعیت را نادیده بگیریم که آخرین باری که گوگل با چنین سخاوتمندانه ای نسبت به یک عامل جدید رتبه بندی کرده است مربوط به بدنام “Mobilegeddon” در سال 2015 است.

برای یادآوری ، شرکت SEO ، BrightEdge در سال 2015 و در هفته های پس از راه اندازی Mobilegeddon ، یک مطالعه موردی را انجام داد و دریافت که “در سه صفحه اول SERPs 21 درصد کاهش تعداد URL های غیر موبایل پسند وجود دارد. نسبت به قبل از بروزرسانی. “

غیرمسئولانه است که به این نتیجه برسیم که وب سایت هایی که امتیاز Core Web Vital های ضعیف دارند ، کاهش دید SERP -21٪ را مشاهده می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با این حال ، این مطالعه موردی به عنوان یک یادآوری خوب برای افراد حرفه ای SEO که تأثیر جدی Mobilegeddon را فراموش کرده و یا آن را کم اهمیت می کنند ، محسوب می شود.

این مطالعه هنگام ارائه نقشه راه سئو به ذینفعان – به منظور نشان دادن ارزش اولویت بندی این ابتکار عمل ، به عنوان یک نقطه داده معتبر عمل می کند.

فراتر از تئوری های Mobilegeddon من ، این نکته نیز قابل توجه است که گوگل خود می گوید:

“مطالعات نشان می دهد برای صفحاتی که این آستانه های Core Web Vital را برآورده می کنند ، بازدیدکنندگان 24٪ کمتر احتمال دارد سایت را رها کنند.”

بنابراین حتی بدون وجود Core Web Vital به عنوان یک عامل رتبه بندی رسمی (که می دانیم چنین است) ، ارائه تجربه کاربری بهتر برای بازدیدکنندگان وب برای مدیران سایت ها یک برد محسوب می شود.

گفته شد ، من فقط یک نظر SEO متخصص هستم.

نقل قول های زیر مربوط به سایر طرفداران SEO در مورد سایر شرکت های پیشرو است با در نظر گرفتن اینکه چگونه ، دقیقاً فکر می کنند این سیگنال رتبه بندی جدید بر رتبه SERP تأثیر می گذارد.

اسپویلر: آنها همچنین در مقیاس کشویی قرار می گیرند که فکر می کنند این فاکتور رتبه بندی تجربه جدید صفحه در رتبه بندی SERP تأثیرگذار خواهد بود:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پیش بینی تاثیر بالا

آنچه که Christian Alvizuris ، تحلیلگر SEO ، دیزنی ، پیش بینی می کند:

“من فکر می کنم این به روز رسانی خواهد شد واقعا بزرگ است. برای بسیاری از وب سایت ها ، این به معنای تغییر کامل نحوه کدگذاری الگوهای آنها و نحوه ارائه منابع آنها است.

اجرای پروژه هایی از این قبیل ممکن است مدتی طول بکشد ، بنابراین اولویت بندی آنها در نقشه راه شما از اول مهم است.

علاوه بر این ، می تواند برای وب سایت های غیر AMP که به خوبی بهینه شده اند تأثیر مثبتی داشته باشد. نمایش در Top Stories Google می تواند به ناشران کمک کند تا املاک و مستغلات SERP بیشتری را امتحان کنند ، در حالی که ممکن است قبلاً با آنها مشکل داشته باشند.

ناشران خبری که از استفاده از AMP بهره مند شده اند احتمالاً انتظار دارند که بعد از به روزرسانی شاهد رقابت بسیار بیشتری باشند. “

و در اینجا افکار جاستین مک کینی ، رئیس سئو ، Wpromote آورده شده است:

“من فکر نمی کنم Google یک سال اخطار درباره تغییراتی را که تأثیر عمده ای ندارد ، به مدیران وب ارائه دهد.

آنها همچنین زمان و منابع قابل توجهی را در ساخت ابزارها و گزارش های جدید سرمایه گذاری کرده اند که به مدیران سایت اطلاعات مربوط به سیگنال های جدید مانند Core Web Vital ها را می دهد.

بنابراین، در حالی که من فکر می کنم که احتمالا ترین های معتبر وب سایت ها نسبتاً تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت ، بنابراین باید جنبش های زیادی فراتر از سایت های سطح بالا باشد. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تأثیر متوسط ​​پیش بینی شده

به گفته سارا دورکین ، رئیس جستجو ، شبکه اقدام:

“بهبود تجربه کاربر همیشه در اولویت اصلی The Action Network است. ما می دانیم که انتظارات کاربران در مورد سرعت و شخصی سازی همچنان افزایش می یابد.

هدف ما در Action این است که نه تنها این خواسته ها را برآورده کنیم بلکه استانداردی را برای محتوا و داده های شرط بندی ورزشی تعیین کنیم.

اعلامیه Web Vital های Google شفافیت بیشتری را در مورد آستانه های عملکرد ایجاد کرد و تعهد ما را برای سرمایه گذاری در منابع مهندسی برای بهبود این اقدامات ملموس تقویت کرد. “

تایلر امرسون ، استراتژیست محتوای SEO در Entertainment Weekly ، این را اضافه کرد:

“Google نقاط اندازه گیری خاص آنچه را که برای مدتی مهم دانسته ایم روشن کرده است: نحوه بارگیری صفحات ما (و با چه سرعتی).

دانستن معیارهای خاصی که Google برای تعیین کمیت این اصطلاحات گسترده استفاده می کند مفید است ، اما از نظر استراتژی تغییر چندانی نکرده است – فقط نحوه بارگیری مطلوب صفحه را اندازه گیری و تأیید می کنیم. “

تأثیر کم پیش بینی شده

باری آدامز ، بنیانگذار Polemic Digital ، این را گفت:

“در حالی که به روزرسانی Page Experience بسیار مورد انتظار است و بسیار مورد تبلیغ قرار می گیرد ، من انتظار ندارم که تغییرات عظیمی در رتبه بندی و قابلیت مشاهده داشته باشم.

Google وقتی به این به روزرسانی ها می رسد با دقت پا می زند و نمی خواهد زیاد قایق را تکان دهد.

از نظر تاریخی ، سرعت بارگیری و سایر علائم تجربه کاربر از عوامل رتبه بندی جزئی بوده اند و من این تغییر را در سال 2021 به شدت نمی بینم.

علاوه بر این ، بسیاری از سایت ها تحت سلطه سایت هایی قرار دارند که در حال حاضر از نظر امتیازات Web Vital بسیار ضعیف هستند – اکثر آنها تا ماه مه اقدامات خود را پاک نمی کنند ، بنابراین من شک دارم که آنها همچنان به تسلط خود ادامه دهند. “

و در اینجا نظرات آریل کوزیکی ، مدیر SEO ، اصلاحات وجود دارد:

“با ناپدید شدن ابزار درخواست شاخص ، پیشرفت های ابزار تست داده ساختار یافته در سال گذشته ، و اکنون تأکید بر Core Web Vital به عنوان یک سیگنال رتبه بندی ، به نظر می رسد [Google Search Console] در حال حرکت به سمت یک اصلاح جدید است.

در آینده ، تکرارهای مختلفی را که در حال حاضر در آنجا وجود دارد پیش بینی می کنم. توصیه من؟ استراتژی SEO خود را به خصوص به هیچ یک از ابزارهای خاص اختصاص ندهید زیرا ممکن است در طول عمر کوتاه باشد. مثل همیشه بر کیفیت و سرعت تمرکز کنید. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در مجموع ، به نظر می رسد که نظرات مختلفی وجود دارد – از نظرسنجی های ناشناس توییتر گرفته تا موافقان برجسته.

اما به طور خاص در مورد شبکه های FOX چطور؟

FOX.com چگونه برای این به روزرسانی جدید آماده شده است (و چگونه می توانید ، بیش از حد)

در FOX ، تیم SEO ما تصمیم گرفت که ما به سه دلیل اصلی این اولویت را اولویت بندی کنیم:

  • خطر آنچه که می تواند افت قابل توجهی در نمای SERP باشد ، به سادگی ارزش این خطر را نداشت.
  • به همین ترتیب ، بخش قابل توجهی از ترافیک SEO در دامنه های ما از چرخ فلک “Top Stories” ناشی می شود ، که ما نیز مایل به از دست دادن آن نبودیم.
  • ما آدرس های URL “ضعیف” زیادی داشتیم که می توانیم با آنها درگیر شویم (در مقابل تعداد زیادی URL “نیاز به بهبود”).
مقاله پیشنهادی  Googlers به ​​پیام های مستقیم پاسخ نمی دهند. این چرا است

تا نوامبر سال 2020 ، ما از ده ها هزار آدرس اینترنتی “ضعیف” در FOX.com به چند صد مورد رسیدیم که در حال حاضر به عنوان ثابت شده در کنسول جستجوی Google تأیید می شوند.

کنسول جستجو در وب vitals core عکس صفحه از کنسول جستجوی Google FOX.com. اعداد و تاریخ هایی که به دلیل حفظ حریم خصوصی از آنها دریغ نشده است.

در حالی که کارهای بیشتری باید انجام شود ، ما در این ابتکار پیشرفت کافی داشته ایم که می توانم برای کسانی که تلاش می کنند Core Web Vital ها توسط تیم های محصول اولویت بندی شود ، کمی مشاوره ارائه دهم:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

استناد معتبر امتیاز داده

در مورد مطالعات موردی معتبر (مانند نمونه BrightEdge که در بخش قبلی برجسته شده است) تحقیق کنید که نقاط داده ای را برای کمک به شما در نشان دادن تأثیر احتمالی اولویت بندی / عدم اولویت بندی این طرح ارائه می دهد.

ارائه تعداد مشخص به ذینفعان برای حرفه ای های سئو بسیار مهم است که ابتکارات مختلفی را در نقشه راه های بزرگتر محصولات قفل می کنند. ما واقعاً باید این پاسخ های “بستگی دارد” را هر جا که می توانیم قطع کنیم!

کارهای بزرگ را به بلیط های کوچکتر تقسیم کنید

تعداد کمی بلیط کوچک ایجاد کنید تا در هر دو هفته دویدن محصول کشیده شوید (به عنوان مثال ، بلیط شماره 1: “FID از صفحات تماشا” ، بلیط شماره 2: “CLS از صفحات نمایش” ، بلیط شماره 3: “CLS از صفحات گروه ”…) به جای یک بلیط غول پیکر.

نه تنها تیم محصول تمایل بیشتری به دریافت اولویت بلیط های شما خواهد داشت زیرا این یک آسانسور سبک تر است ، بلکه همچنین باید گزارش دهید که هر ماه پیشرفت های قابل توجهی انجام می شود.

سوالاتی که اگر مطمئن نیستید چگونه Vital Web Core را در اولویت قرار دهید ، از خود بپرسید

برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد اینکه آیا Core Web Vital برای اولویت بندی تیم شما در اوایل سال 2021 مفید است ، س ،الات زیر را از خود می پرسم:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نقطه شروع وب سایت شما چیست؟

آیا ده ها هزار آدرس اینترنتی “ضعیف” از جمله مهمترین صفحات خود دارید؟

یا فقط تعداد معدودی URL که “نیاز به بهبود دارند؟”

چه موارد دیگری در نقشه راه شما وجود دارد / چه منابع توسعه ای در دسترس شما است؟

اگر چندین اولویت مهم SEO در افق یا پهنای باند توسعه محدود داشته باشید ، باید در مورد آنچه که بیشترین تأثیر تجاری را دارد ، تصمیمات مشترک و بین بخشی بگیرید.

آیا شما یک انتشارات خبری هستید؟

نشریات خبری که میزان قابل توجهی از ترافیک جستجو از چرخ فلک “Top Stories” را بدست می آورند (یا کاش آنها این کار را می کردند) قطعاً باید بهینه سازی Core Web Vital ها را در نظر بگیرند.

خلاصه مواردی که ما به آن پرداخته ایم و چرا اولویت بندی هسته های وب اصلی در نقشه راه SEO شما مفید است

برای جمع آوری آنچه در این پست آموخته ایم ، Google در ماه مه سال 2021 علائم جدیدی برای رتبه بندی به نام “Core Web Vital” ارائه می دهد.

در حالی که سالهاست که گوگل بر اهمیت بهینه سازی برای تجربه کاربر تأکید کرده است ، اما در ماه مه هنگامی که این یک سیگنال رتبه بندی قابل ارزیابی به عنوان بخشی از امتیاز کلی تجربه صفحه می شود ، میزان مخاطرات افزایش می یابد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

متخصصان نظرسنجی و مصاحبه شده در مورد سئوالات مختلف پیش بینی می کنند که این سیگنال رتبه بندی جدید چگونه بر SERP ها تأثیر می گذارد.

اعم از “شانه خالی سایبری” (زمان نشان خواهد داد / ما قبلاً می دانستیم که Google از این کار خوشش آمده است) تا “آماده شدن برای” Mobilegeddon بعدی “.

(سایتهایی که اخطار یک ساله Google را نادیده می گیرند ممکن است مورد انتقاد قرار گیرند).

متغیرهای زیادی وجود دارد که باید در هنگام تصمیم گیری در مورد اولویت بندی یک کمپین Core Web Vital برای وب سایت های مشتریان خود در نظر بگیرید.

  • وب سایت نقطه شروع است.
  • منابع توسعه در دسترس شما یا به اشتراک گذاشته شده با سایر بخشها.
  • صنعت از وب سایت.

اما ذکر داده های معتبر داده در صورت امکان و تقسیم کارهای بزرگ به بلیط های کوچکتر می تواند به متخصصان سئو کمک کند تا در ابتکاراتی که بیشتر از همه به آنها توجه دارند ، پیشرفت مداوم داشته باشند.

منابع بیشتر:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید


اعتبار تصویر

تمام تصاویر صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، نوامبر 2020