آیا جستجوهای ناشناس بر SEO یا رتبه بندی تأثیر می گذارد

سوال امروز از تهمین در کاشان است. تهمین می پرسد:

آیا جستجو در حالت ناشناس بر رتبه بندی SEO تأثیر دارد؟ ما در حال جستجو از محل کار من با شبکه مشترک هستیم آیا این نیز تأثیر دارد؟

سوال عالی تهمین ، یک سوال وجود دارد بسیار اینجا را باز کنید

قبل از اینکه بتوانیم به این پاسخ دهیم ، باید ببینیم چه اقداماتی واقعاً بر رتبه بندی SEO تأثیر می گذارد و همچنین اینکه حالت ناشناس در واقع چه کاری انجام می دهد.

می دانیم که گوگل صدها فاکتور رتبه بندی دارد. هزاران نفر ، اگر همه مواردی را که متخصصان SEO به طور تصادفی در توییتر درست می کنند ، حساب کنید.

در میان آنها برخی از اطلاعات اساسی است که Google می تواند از مرورگر شما بدست آورد.

وقتی جستجو می کنید ، آنها می دانند که مرورگر شما به چه کشور / زبانی تنظیم شده است ، آنها از موقعیت شما اطلاع دارند و اگر مجموعه کوکی های گوگل داشته باشید ، آنها از سابقه جستجوی شما اطلاع دارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

از همه این موارد برای کمک به ارائه نتایج جستجوی مرتبط تر به طور خاص برای شما استفاده می شود – و توضیح می دهد که چرا ممکن است مجموعه ای متفاوت از نتیجه دیگری را مشاهده کنید.

اگر دائماً چیزی را جستجو می کنید و مرتباً بر روی همان نتیجه کلیک می کنید ، Google (و Bing) این را تشخیص داده و شروع به نمایش نتایج بالاتر برای آن جستجو می کند. این مفید است زیرا تعداد زیادی از افراد هنوز از جستجو به صورت ناوبری استفاده می کنند (به عنوان مثال ، آنها بیشتر از اینکه به مرورگر خود به facebook.com مراجعه کنند ، در Bing تایپ در Facebook می کنند).

مقاله پیشنهادی  5 نکته عملی برای تقویت بازی هدفمند کردن مخاطبان خود

اگر به دنبال موضوعی هستید که احساس محلی داشته باشد ، آنها می توانند از مکان شما برای ارائه یک بسته نقشه استفاده کنند.

اینکه این بسته نقشه نشان داده می شود (و حتی جایی که برای شما نشان داده می شود) می تواند به فاصله شما از مشاغل بستگی داشته باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آنچه ناشناس در واقع انجام می دهد

یک نسخه اولیه از Google درباره نحوه کار مرور خصوصی در اینجا وجود دارد ، اما نگران نباشید من نکات کلیدی را برای شما در زیر خلاصه می کنم.

هدف از حالت ناشناس پنهان کردن سابقه شما در مقابل افراد دیگری است که از دستگاه مشابه شما استفاده می کنند.

این نه تا کاملاً ناشناس شوید.

برای این منظور ، یک VPN و TOR ، فای بدون امنیت همسایه خود و احتمالاً کپی Tails Linux را که در یک ماشین مجازی اجرا می شود ، می خواهید – که همه اینها از حوصله این مقاله نیست.

وقتی با استفاده از حالت ناشناس جستجو می کنید ، هنوز هم یک تعداد اطلاعات وجود دارد که Google و Bing می توانند درباره شما بدانند. این موارد عبارتند از:

  • آدرس IP شما
  • موقعیت تو.
  • هر چیزی که در آن جلسه به آن وارد شوید.

این بدان معنی است که گوگل و بینگ می توانند هنوز نتایج سفارشی را براساس IP / موقعیت مکانی / غیره به شما نشان دهیم.

به همین دلیل است که وقتی متخصصان مشهور سئو در یک کنفرانس از همه می خواهند جستجو کنند و روی یک نتیجه کلیک کنند ، می توانید نتیجه بالاتر نشان دهید.

به این دلیل که همه شما از یک آدرس IP یکسانی در یک مکان استفاده می کنید و موتور جستجو نتیجه خود را با صدها جستجو در گذشته شما سفارشی می کند – و این کار را براساس اطلاعات و مکان ISP انجام می دهد ، نه کوکی های شما.

مقاله پیشنهادی  نحوه مقابله با صفحات دارای صفحه

آیا جستجوها بر رتبه بندی تأثیر دارند؟

این ما را به قلب س bringsال سوق می دهد. در حالی که تهمین بیرون نیامده و آن را نگفته است ، من باید فکر کنم بخشی از این سوال با موضوع نرخ کلیک و رتبه بندی سروکار دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

من در بالا به آن اشاره کردم ، اما بیایید به طور جدی به آن بپردازیم: Google می گوید که نرخ کلیک زیاد است نه عاملی در الگوریتم رتبه بندی معمول است. منظور آنها از این کار این است که وقتی شما شخصی سازی و سابقه و همه این موارد را از بین می برید ، آنها این کار را می کنند نه از CTR در الگوریتم استفاده کنید.

این یعنی چی؟

این بدان معنی است که آنها ممکن است از آن برای شخصی سازی استفاده کنید شما نتایج جستجو بر اساس شما رفتار قبلی ، اما هیچ یک از کلیک های شما بر آن موقعیت رتبه بندی برای دیگران تأثیر نمی گذارد.

اما حق ثبت اختراع و سایر اظهارات چطور؟

این جایی است که وجود دارد زیاد سردرگمی SEO.

اگرچه آنها ممکن است از CTR به عنوان یک عامل سخت رتبه بندی استفاده نکنند ، اما استفاده های قانونی زیادی برای آن وجود دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به عنوان مثال ، اگر آنها آزمایش A / B را بین انواع الگوریتم جستجو انجام می دهند ، CTR معیار مناسبی را برای بررسی اینکه کدام یک از نتایج بهتر است بررسی می کند.

به همین ترتیب ، اگر آنها متوجه شده باشند که بسته نقشه برای نوع جستجوی خاص هیچ کلیک نمی کند ، ممکن است تصمیم بگیرند که برای آن نوع پرسش دیگر بسته نقشه نشان داده نشود.

مقاله پیشنهادی  چه چیزی برای صفحات محصول و سئو بهتر است: محتوا یا بک لینک؟

آنها همچنین ممکن است از CTR برای تعیین اینکه در چه موقعیتی به بهترین شکل نشان داده می شود که مردم از جعبه یا ویژگی مشابه دیگری نیز سوال می کنند استفاده کنند.

آیا Google از CTR استفاده می کند؟ آره.

آیا آنها مانند تصور سئوکاران از آن استفاده می کنند؟

نه

شما می توانید بر روی نتیجه خود کلیک کنید یا از افراد دیگر بخواهید روی نتیجه شما هرچه می خواهید کلیک کنند ، این باعث بهبود رتبه شما نمی شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

(هشدار: مگر اینکه در مورد نتایج درون بسته نقشه محلی یا موارد دیگر صحبت کنید. من چند کلاه سیاه با چند صد تلفن می دانم که روی چیزهایی کلیک می کنند و رانندگی می کنند و به نظر می رسد که هنوز هم جواب می دهد – اما فقط در ویژگی های جستجوی محلی خاص ، نه در جستجوی عمومی.)

بازگشت به این س :ال: آیا حالت ناشناس با هر یک از مواردی که در بالا گفتم مخلوط می شود؟ پاسخ منفی است ، نه واقعاً – حداقل به هیچ وجه معنی دار نیست.

امیدوارم که به شما کمک کند برخی از تفاوتهای ظریف در مورد آنچه که ناشناس در حقیقت انجام می دهد و نحوه استفاده و عدم استفاده از CTR کمک کند.

منابع بیشتر:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید


ویرایشگررا توجه داشته باشید: پرسیدن یک سئو هست یک هفتگی سئو مشاوره ستون توسط برخی از برترین های صنعت نوشته شده است سئو متخصصانی که توسط Search Engine Journal انتخاب شده اند. یک سوال در مورد سئو؟ فرم ما را پر کنید ممکن است پاسخ خود را در پست بعدی # AskanSEO مشاهده کنید!